kukaan ei auta kiusaamisen lopettamisessa

zuppeli

Niin kuin otsikosta näkyy niin kukaan ei auta mua vaikka muut kiusaa. Ne haukkuu homoksi ja uhkaa lyödä ja vaikka oon kertonu opettajalle ja vanhemmille ni ei niitä kiinnosta. Ainoo mitä opettaja tekee ni se laittaa mut joka tunnilla niiden kiusaajien viereen ja ryhmä töissä niiden kanssa tekemään sen. Eikä mulla oo yhtään kavereitakaan vaikka oon yrittäny saada mut neki sit vaan alkaa haujkua mun ulkonäköä :ć ja tätä on jatkunu jo vuosi... alakoulussakaan mulla ei ollu kavereita mutta siellä mua ei vielä kiusattu. Ja vaikka oon sanonu vanhemmille että haluun vaihtaa luokkaa jos saisin kavereita ni ei ne anna. Enkä mä enää tiiä mitä mun pitäis tehdä? :c

27

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletfikksumpikuinne

      Muista että olet vahvempi ja fiksumpi kuin ne kiusaajat. Ja kyllä niitä sitten lopulta harmittaa joskus tulevaisuudessa että ne on ollu niin tyhmii että on kiusannu sua.
      Voimia sulle ja yritä vaan olla ottamatta liian tosissaan niitä "kiusaajia" . Yritä olla välittämättä niistä....

      • Eini_

        Korjaus tekstiisi: Kiusaajat eivät kadu että kiusasivat aloittajaa. Kiusaajan täytyy olla aina jotenkin psykopaatti tai muuten vain mielenvikainen paha ihminen. Paha ihminen ei muutu miksikään vaikka kuinka niin toivoisit ja uskoisit. Paha ihminen on lapsena paha ja koko elämänsä. En ymmärrä näitä tekosyitä kiusaamiselle, että "kiusaajalla on itsellään vaikeaa". Näitä tekosyitä annetaan, koska pelätään sitä ajatusta että joku voisi olla oikeasti täysin paha.


      • tottahantoki
        Eini_ kirjoitti:

        Korjaus tekstiisi: Kiusaajat eivät kadu että kiusasivat aloittajaa. Kiusaajan täytyy olla aina jotenkin psykopaatti tai muuten vain mielenvikainen paha ihminen. Paha ihminen ei muutu miksikään vaikka kuinka niin toivoisit ja uskoisit. Paha ihminen on lapsena paha ja koko elämänsä. En ymmärrä näitä tekosyitä kiusaamiselle, että "kiusaajalla on itsellään vaikeaa". Näitä tekosyitä annetaan, koska pelätään sitä ajatusta että joku voisi olla oikeasti täysin paha.

        Höpö höpö, ei kaikki oo mitään psykopaatteja jos haluu kiusata, se on vain hauskaa niitten mielestä. Mutta se on totta että sitä ei kaduta, miksi ihmeessä jotain hauskaa pitäisi katua?


      • fgghjgbhnh

        Jos oikeesti rakastaa kiusaamista ja toisen satuttamista niin täytyyhän sen kiusaajan päässä olla jotain vikaa. Mutta nyky-yhteiskunnassa hyväksytään mielisairaat joten minkäs teet.


      • Fhkkdjlöö
        tottahantoki kirjoitti:

        Höpö höpö, ei kaikki oo mitään psykopaatteja jos haluu kiusata, se on vain hauskaa niitten mielestä. Mutta se on totta että sitä ei kaduta, miksi ihmeessä jotain hauskaa pitäisi katua?

        Kyllä ne on psykopaatteja vaikka sinusta se on vain hauskaa.... olet siis itse kiusaaja ja kolahti..


      • Yksitellen piekset ja raiskaat ne niin eiköhän ne opi pelkäämään sua


      • Eini_ kirjoitti:

        Korjaus tekstiisi: Kiusaajat eivät kadu että kiusasivat aloittajaa. Kiusaajan täytyy olla aina jotenkin psykopaatti tai muuten vain mielenvikainen paha ihminen. Paha ihminen ei muutu miksikään vaikka kuinka niin toivoisit ja uskoisit. Paha ihminen on lapsena paha ja koko elämänsä. En ymmärrä näitä tekosyitä kiusaamiselle, että "kiusaajalla on itsellään vaikeaa". Näitä tekosyitä annetaan, koska pelätään sitä ajatusta että joku voisi olla oikeasti täysin paha.

        HOMO


      • Eini_ kirjoitti:

        Korjaus tekstiisi: Kiusaajat eivät kadu että kiusasivat aloittajaa. Kiusaajan täytyy olla aina jotenkin psykopaatti tai muuten vain mielenvikainen paha ihminen. Paha ihminen ei muutu miksikään vaikka kuinka niin toivoisit ja uskoisit. Paha ihminen on lapsena paha ja koko elämänsä. En ymmärrä näitä tekosyitä kiusaamiselle, että "kiusaajalla on itsellään vaikeaa". Näitä tekosyitä annetaan, koska pelätään sitä ajatusta että joku voisi olla oikeasti täysin paha.

        Mää sain psykopaatti testistä 96% kun vastasin todenmukaisesti


    • Tee itsestäsi lastensuojeluilmoitus. Se pakottaa aikuiset ryhtymään toimenpiteisiin.

      Miten olisi, jos liittyisit johonkin samanhenkiseen harrastusporukkaan, jolloin kavereiksi olisi mahdollista saada muitakin, kuin samassa koulussa olevia?

    • zuppelii

      Olen siis tosiaan homo

    • Äläpä nyt rupee paljastelemaan julkisella chatilla

    • munattomat.akkaopet

      Jos olisin opettaja, ottaisin vaikka erottamisen uhalla kiusaajia niskaperseestä kiinni ja heittäisin koulusta ulos. Jos ei tehoaisi, sitten olisi kehityskeskustelu äänieristetyssä huoneessa ilman hanskoja.

    • Ja sitte tää 'zuppelii' joka on kirjotettu jumalaut* kahella i:llä on vaan tullu kiusaa mua ja sitte nää ei ollenkaan kato noita käyttäjänimen eroja vaan luulee oikeesti että oisin homo 3:<

    • kiusaajakakaratkuriin

      Älä kiinnitä huomiota ikäviin viesteihin.Siis sun vanhempas ei aijo auttaa tässä asiassa ja ottaa yhteyttä kouluun?Se on niiden velvollisuus puolustaa sua!Kieltäydyt sit menemästä kouluun,ei sinne kiusattavaks tarvi mennä kun kerran kukaan ei puutu.Uskomaton ope myöskin ei muuta kun reksille valitusta asiasta,jonkun on puututtava!Jos joku uhkaa lyödä nii se on laiton uhkaus ja se on rikos.Jos koulu ei pysty,vanhemmat ei pysty niin kyl poliisi pystyy.

    • Zuppeliolensiisseaito

      Olen homo ja homona pysyn

    • lopetakaa

      kiusaaja on joukkueen heikoin lenkki kiusattu on paras pelaaja kyllä sinua kuunnellaa kotona ja älä välitä kiusaajista

    • puolustaja

      Myös minullaa on 10v koulukiusattu tyttö ja tiedän, että kiusaaminen on KAMALAAA ja satuttaa lujaa. Rohkaisen sinua ottamaan yhteyttä johonkin luotettavaan aikuiseen, jonka luulet pystyvän alkaa hoitamaan asioitasi. Älä jäää yksin !! Tie ei ole helppo, mutta laita rohkealla asenteellasi kiusaajat vastuuseen teoistaan.. ÄLÄ LUOVUTA !!! Miljoonasti haleja ja tsemppiä !!!!

    • lehmus3

      Olet hyvä. Rukoile Jeesusta, jos muu ei auta.

    • SallaKOriginal

      Älä mene sinne. Ei kannata mennä idioottien mielenvikaisten lähelle, eikä tarvitse. Jos opettajat eivät välitä, hekään eivät ole arvoisiasi ihmisiä. Löydät kyllä muualta parempaa seuraa, jostain harrastuksesta, esim. seurakunnan nuorten toiminnasta. Suomessa ei ole koulupakkoa, vain oppivelvollisuus. Voit käydä tekemässä pelkät kokeet koulussa tai ehkä nekin voi tehdä jossain muualla. Pinnaa jos ei muu auta. Ehkä silloin viimeistään kiinnostuvat aikuisetkin asiastasi. Koulun pahiksetkin pinnaa, miksi ei siis he, joilla on siihen hyvä syy. Koulu on vissiin puolensa valinnut, kiusaajien puolen. Jumala on sinun puolellasi ja tahtoo auttaa sinua. Etsi häntä, mene mukaan seurakunnan nuorten toimintaan, löydä kivoja uskovia ystäviä, jotka ymmärtävät ihmisarvosi eivätkä kiusaa! Seurakunnan sohvalla voit käydä ehkä kouluakin itsenäisesti opiskellen! Jonkun pitäisi oikeasti perustaa kiusaamisvapaa koulu!

    • jokuMuuSitten

      opettaja ja vanhemmatkaan eivät tee mitään??

      kerro rehtorille tai toiselle opettajalle.

      • apua22

        Tee noin.


      • apua22

        Olet edellä henkisessä kasvussa. Kiusaajat ovat jäljessä henkisessä kasvussa.


    • Hei! Hienoa että kirjoitit tilanteestasi, olet rohkea! Kerroit viestissäsi, ettei kukaan aikuinen tunnu välittävän kiusaamisestasi tai auttavan asiassasi. Uskomme kuitenkin, että lähelläsi on joku aikuinen välittää ja haluaa auttaa. Tärkeää onkin, että kiusaaminen saataisiin loppumaan, sillä kenenkään ei tulisi joutua siitä kärsimään!

      Asiasta puhuminen ja kertominen voi olla vaikeaa, mutta se kannattaa. Voisit koittaa ottaa yhteyttä koulukuraattoriin tai terveydenhoitajaan ja kertoa heille tunteistasi. Kerro, miten paljon kiusaaminen sinua ja koulunkäyntiäsi haittaa. Voisitko mennä juttelemaan kaupungin tai seurakunnan nuorisotyöntekijälle? Opettajakunnasta voisi löytyä joku opettaja, joka haluaisi auttaa. Huomasimme, että olet hyvä kirjoittamaan, joten voisit myös lähettää tekstiviestiä tai sähköpostia edellä mainituille tahoille.

      Yksi vaihtoehto olisi soittaa MLL:n lasten ja nuorten auttavaan puhelimeen, lisätietoa http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/. On ikävää, ettei sinulla ole oikein ollut kavereita. Jonkin harrastuksen kautta voisit löytää kavereita. Mikä sinua sitten kiinnostaakaan: teatteriryhmä, soittaminen, seurakunnan toiminta, 4H, urheilu..

      Mikäli opettajasi jättää edelleen kiusaamisesi huomiotta, kannattaa olla yhteydessä johonkin toiseen opettajaan, kuraattoriin, oppilashuoltoryhmään tai rehtoriin, niin saisit tukea sitä kautta.

      Muista, että ei kannata luovuttaa. Muista, että olet arvokas ja upea, ihan sama mitä muut sanovat! :)

      Terveisin Juho, Jonna ja Matias Kalajoen Rovastikunnan Saappaasta.

    • Kiusattuna

      Keskusteluissa on nostettu lapsiin kohdistunut kiusaamiset.
      Todellisuudessa kohteena on jokainen kansalainen ikää katsomatta.
      Laitoin auton parkkiin ja käy kaupassa sillä välillä käydään autoihin käsiksi ja vielä merkataan auton kylkeen että varmasti huomataan on käyty.
      Sehän tarkoittaa sitä että kauppias ei saa enään asiakkaita.
      Ilkivallanteot toistuvat yhä uudelleen ja uudelleen.
      Kiusattuna oleminen on tosi kurjaa, eikä tiedä mistä pitäisi apua saada.
      Kiusattuna oleminen jättää kiusatulle pelon jonka kanssa pitää yksin elää.
      Pitäisikö viranomaisten perustaa kiusatuille oma yhteyshenkilö joka vie asian aina eteenpäin. Tällä viisiin saisi edes jotain tuke yhteiskunnalta jotta
      kiusatuksi oleminen saataisi loppumaan.

    • Tositarinatämäkin

      Kaikkein härskeintä kiusaamista on ollut se kun käytetään lähes hyväksi seksuaalisesti kovasti kiusattua ihmistä. Tämä henkilö on syvästi masentunut ja eikä jaksa puollustaa itseään. Hän on muuttunut hiljaiseksi ja äärimmäisen ujoksi. Kukaan ei puolustanut tai tukenut häntä vaan jätti aina yksin. Tuollainen jättää eli-ikäiset traumat ja kiusaajat pääsevät kuin koira veräjästä. Tämä kiusattu viettää luultavasti loppuikänsä yksin, jos hän ei pysty käsittelemään traumaansa.
      Toivottavasti kovin moni ei ole joutunut vastaavanlaisen hirvittävän kiusaamisen uhriksi.

    • Maailmanhanpitiopettaa

      Kaikista rikoksista kannattaa ainakin ilmoittaa poliisille eikä käyttää niitä turhaan opettajien kautta, jotka voivat sitten harkita, "kannattaako tästä ny tehrä numeroo". Roskasakkia on tosi paljon, ja he kaipaavat kurinpalautusta.

    • joskus_olin_nuori

      Ei tarvitse ihmetellä miksi suomessa on paljon alkoholismia ja syödään masennuslääkkeitä. Harva on niin vahva että jaksaa aikuisenakaan jos on vuosia kiusattu koulussa.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe