Tämä on aivan hirveä pettymys

Menennythoitoon

Minä olen tällä palstalla riehunut kuusi vuotta. Kirjoitellut vaikka minkälaisia tarinoita mustatakseni Toyotaa. Kirjoitellut tien sivuun jääneistä Toyotoista, keksinyt nähneeni niitä hinausauton lavoilla, kirjoitellut tarinoita joita olen muka kuullut kahviloissa, kertonut tavanneeni yksinkertaisia Toyotan omistajia, keskinyt kaikenlaisia Toyotan vikoja joista olen muka kysynyt vastausta tällä palstalla, väittänyt Toyotan huoltojen olevan järkyttävän kalliita, ottanut kaikkein pitkäaikaisimman huolenpitosopimuksen laskurista ja kertonut olevan sen todella kallis, olen suorastaan raivopäisesti keksinyt Toyotan ruostuvan välittömästi oston jälkeen, kirjoitellut Toyotan diesel-moottoreista sepittämiäni tarinoita, väittänyt Afrikan olevan ainoa toyotan markkina-alue, raivonnut Toyotan liian tiheistä huolloista, suorastaa huutanut yrittäen valehdella toyotan ajo-ominaisuuksista, yrittänyt väittää kaikenlaisin keinon Toyotan olevan turvaton auto, vaikka siinäkin asia on päivastoin, yrittänyt tehdä Toyotasta vanhanaikaisen, vaikka sillä on teknisesti kaikkein innovatiivisemmat autot jne, jne, jne, jne, jne.

Kaikkiin noihin kirjoituksiini olen myös aivan itse innokkaasti vastaillut haukkuen Toyotaa.

Kaikki tuon on kuitenkin ollut päinvastoin Toyotan eduksi.

JA NYT KAIKEN TÄMÄN KUUSI VUOTTA KESTÄNEEN TUSKAISEN MUSTAAMISENI JÄLKEEN TOYOTA MYY YHDESSÄ KUUKAUDESSA 300 (KOLMESATAA) AUTOA ENEMMÄN KUIN KAKKOSEKSI TULLUT VOLKSWAGEN JA MALLIEN MYYNNISSÄ SILLÄ ON JÄRKYTTÄVÄ VÄRISUORA. JÄRKYTTÄÄÄÄÄÄÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!

58

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopulitautiaTyhmillä

      Uskon Tero yrittää ovelasti käänteistä psykologiaa, on se vaan niin älykäs ja melkoinen kettu.
      On melko sairastu kun joutuu perustelemaan itselle ja muille huonoa auton valintaa ja tukeutua johonkin myyntimääriin. HK:n sinistäkin myydään paljon ja joku jopa kehuu sitä hyväksi ja laadukkaaksi elitrvikkeeksi, hihii!

      • Menenythoitoon

        Minä olen vuosikausia käyttänyt tuota makkaravertausta, yrittääkseni kääntää innovatiivisten, edelläkävijöiden ja modernien autojen valmistajan autojen mielikuvan halvaksi, vaikka Toyota on aina ollut suunnannäyttäjä muulle autoteollisuudelle mm. hybridi- ja vetyautoillaan ja modernilla muotoilullaan. Muut tulevat kaukana jäljestä. Kaikki tämä vaivannäköni näyttää kuitenkin olleen täysin turhaa.


      • Skitsofreenikolla
        Menenythoitoon kirjoitti:

        Minä olen vuosikausia käyttänyt tuota makkaravertausta, yrittääkseni kääntää innovatiivisten, edelläkävijöiden ja modernien autojen valmistajan autojen mielikuvan halvaksi, vaikka Toyota on aina ollut suunnannäyttäjä muulle autoteollisuudelle mm. hybridi- ja vetyautoillaan ja modernilla muotoilullaan. Muut tulevat kaukana jäljestä. Kaikki tämä vaivannäköni näyttää kuitenkin olleen täysin turhaa.

        trollipojulla on tapana muutenkin kääntää asiat nurinniskoin joten ei potilaalle Toyotan mollaaminen mitenkään erikoinen oire ole. Maailmansa on romahtanut samaa tahtia Volkkarin romahtamisen kanssa ja poju purkaa turhautumiaan Toyotaa ja sen omistajia solvaamalla. Auto ei siitä pahastu mutta omistajat sensijaan kostavat heti kun pojun nimi selviää. Ja selviäähän se, ennemmin tai myöhemmin. Varmasti.


      • Hk_siniselle

        on käynyt samalla lailla kuin Vokkelolle:Laatu romahtanut ja kilpailijat menneet ohi oikealta ja vasemmalta. Se yhteinen juttu niillä kahdella kuitenkin on että molemmat ovat tietoisesti huijanneet laadulla , tarkemmin laatuvaikutelmalla kuten saksalainen toimittaja sen hienosti kirjoittaa. Todellisen laadun kanssahan sillä ei ole mitään tekemistä.


    • Jm-asentaja

      No nythän se selvisi kuka tero on jo kuusi vuotta ollut palstan ylivoimaisesti tyhmin Hönö. No eipä kai tuo muuten tojon rähjällä joutuisi ajamaankaan.

    • Traumaattinen_kokemus

      Lasipalatsien työterveydessä on ensi viikolla ruuhkaa?

    • Menennythoitoon

      Minä olen myös koko ajan metelöinyt Toyotan takaisinkutsuista, vaikka kyse on ollut vain Toyotan huolenpidosta asikkaistaan ja autoistaan. Kaikki on ollut täysin turhaa. Niin turhaa kaikki. Maailmani on romahtanut.

    • Lääkettätarvitsen

      Edeleenn minä jatkan Esson nurkkapöydän jutuilla enkä tajua, että niiden uskottavuus on mennyt täysin.

    • dfadsddfd

      Edelleen minä kirjoitan kaikkea perätöntä Toyotan rustumisista, vaikka kirjoituksiini ei kukaan enää uskoisikaan.

    • Niinminätoivon

      Nykyisin minä nostan esiin kuusi vuotta vanhoja keksimiäni kirjoituksia ja toivon etteivät lukijat sitä huomaisi.

    • dfafafd

      Nyt minä keksin oikein älykkään jutun: Tata ostaa Toyotan. Tämä on hyvä.

    • YksiParhaimmistani

      Aivan upeimpana huijaustekstinäni pinä pidän tätä: "Ave verso D4D hyytyy"

    • fafdafdfads

      Jokaisen liikenneonnettomuuden minä aina kerron tapahtuneen Toyotalle, vaikka onnettomuuteen osallisilla autoilla ei olisi mitään tekemistä Toyotan kannsa.

    • VoiTätäTuskaa

      Suurin tuskani on uuden Priuksen myyntimäärät. Autoahan on kehuttu kaikkkialla Euroopassa. Toyotaa myytiin maaliskuussa 300 autoa enemmän kuin toiseksi tullutta vikawagenia, vaikka uusi Prius ei ollut edes markkinoilla. Samoin uusi RAV4 on tullut juuri markkinoille ja vieläpä hybridinä. Ja C-HR:kin on tulossa. Ja joka toinen ostaa vielä kaikenlisäksi hybridin, joita muilla valmistajilla on tarjolla pelkkinä asikkaiden kokeiluversioina. Toyotalla sellainen on ollut markkinoilla jo 20 vuotta ja on todettu kaikkien aikojen kestävimmäksi autoksi.

      Minä piehtaroin tuskissani.

      https://www.toyota.fi/autot/index.json

    • premiumisti

      Vain sillä erolla, että Trafissa on julkaisti tammi ja helmikuun ensirekisteröinnit, joissa Volkswagen on ollut reilusti tojoa edellä.

      • OikeaaTietoa

        Maaliskuussa myytiin 300 Toyotaa enemmän kuin seuraavaksi tullutta Vokkeloa. Toyota on tänä vuonna Suomen myydyin automerkki. Vokkeloita myytiin helmikuussa vain muutama auto enemmän kuin Toyotia. Sekin parin erehtyneen yritysoston takia.


    • dsfdsfsdadf

      Minä käytän kaiken mielikuvitukseni tehdäkseni modernista autosta vanhanaikaisen.

    • TrolliItse

      Minä kääntelen aiempien kirjoittajien tekstejä päälaelleen ja taidan saattaa itseni tällä tavoin vain naurunalaiseksi.

    • Tukehdunpettymykseeni

      On tämä hirveä pettymys. Hesarin jutun kun piti tuhota kaikki Toyotan hybridit, mutta Tekniikan Maailman autoinsinoori kirjoittikin samana päivänä kylmän viileästi aivan toisenlaisen totuuden.

    • Pelkkäävapinaa

      Olen kuullut järkyttäviä uutisia uuden Priuksen tilausmääristä. Niitä on tilattu aivan jumalattomasti ja taksimiehetkin ovat niitä tilanneet paljon. Vapisen, tärisen ja tutisen.

      Vaikka olen käyttänyt kaikki voimani Priuksen hakkumiseen kaikkialla. Kaikki on ollut aivan turhaa.

    • sdasdfasdfsasd

      Olen kirjoitellut painavista hybrideistä ja tavaratilaa vievistä akuista, mutta nyt nuokin väitteeni on osoitettu täysin vääriksi. Akusto ei pienennäkään mitään tilaa ja hybridi onkin kevyempi kuin vanhanaikaiset autot. Minä olen niin turhautunut ja pettynyt. Minä en jaksa.

    • dfsafdaf

      Tänäänkin olen istunut koneella aamukuudesta alkaen ja yrittänyt tehdä kaikkeni mustatakseni Toyotaa, mutta kaikki näyttää tänäänkin olleen aivan turhaa. Jälleen kerran älykkäämmät ovat voittaneet minut ja toimeksiantajani uhkaa lopettaa palkanmaksun.

    • dfsdafsdfasdsdfa

      Nyt minä yritän esittää täällä asiantuntijaa kirjoittamalla esimerkiksi tällaisia tekstejä, että kuulostaisin todella asiantuntijalta:

      Hauska aloitus joka kertoo kirjoittajan tietämättömyydestä paljon.
      Nämä "suuret talousmahdit" ei tarkoita sitä, että kaikilla on paljon varallisuutta ja mahdollisuutta hankkia kunnollinen ja laadukas auto. Näihin maihin kertyy paljon köyhiä ja siirtolaisia paremman elämän toivossa ja kun he saavat hieman asioitaan kohdilleen, niin siinä on sitä massaa joka ostaa halpisautoja ja tätä porukkaa riittää ja riittää.Jenkeissä eniten myyty auto on ollut useimmiten Fordin pickup, eikä Camry, mutta eipä sillä ole mitään tekemistä eurooppalaisen autokannan kannalta.

      Te kaikki kuitenkin näitte heti kuitenkin läpi, että tekstihän on täyttä paskaa vailla totuuden siementäkään. Camrykin on ollut jo kahdeksan vuotta USA:n eniten myyty auto. Pickapin kuukaisvoitto ei merkitse mitään.

    • fsdfdada

      Kuinka jumalattoman pettynyt minä olenkaan noiden uusien Priuksien kovasta suosiosta. Minä vapisen ja tärisen täällä ja kirjoittelen kaikenlaisia valheita ja yritän saada sen mustattua niin, että sitä ei ostettaisi Suomessa ollenkaan taksiautoksi.

      • Mutta_eniten

        minua kuitenkin vituttaa etteivät edes kymmenet trollaavat sivupersoonani mahda mitään niille faktoille joita palstalla olevat Toyotan omistajat tänne päivittäin kirjoittavat. Minä vapisen ja kihisen raivosta niin että meinaa jo ennestään turpea pääni räjähtää. Voi kun saisin edes yhden kaltaiseni kaverin tänne niin pärjättäisiin ehkä vähän paremmin. Yh-äippä kyllä aikoo laittaa lapsilukon tähän koneeseen tai ainakin se uhkasi semmoisella. Mie en kohta ala enää mitään.


      • änkytälisää
        Mutta_eniten kirjoitti:

        minua kuitenkin vituttaa etteivät edes kymmenet trollaavat sivupersoonani mahda mitään niille faktoille joita palstalla olevat Toyotan omistajat tänne päivittäin kirjoittavat. Minä vapisen ja kihisen raivosta niin että meinaa jo ennestään turpea pääni räjähtää. Voi kun saisin edes yhden kaltaiseni kaverin tänne niin pärjättäisiin ehkä vähän paremmin. Yh-äippä kyllä aikoo laittaa lapsilukon tähän koneeseen tai ainakin se uhkasi semmoisella. Mie en kohta ala enää mitään.

        "mahda mitään niille faktoille joita palstalla olevat Toyotan omistajat tänne päivittäin kirjoittavat"

        Uskot siis kaiken jota joku sokea uskovainen 70luvun rillit päässä tojoterppalerppa ylistää? Ei siis mikään ihme että typeriä tojohomoja ärsytetään mitä milläkin tavalla päivästä toiseen ja näyttää näköjään purevan. Nykyään enemmän..


    • Toyotapastantrolli

      Minä olen niin väsynyt ja pettynyt. Huhtikuussa wageneita on myyty vain 500 autoa.

    • Minäolenniinväsynyt

      Minä olen niin väsynyt jankuttamaan vuodesta toiseen tätä samaa paskaa Toyotan rumuudesta, vanhanaikaisuudesta, pääjohtajan anteeksipyynnöistä, takaisinkutsuista, ruosteesta jne. jne. Minä en jaksa enää kun tiedän, että tässä ei ole mitään perää. Mutta minun vahvaa uskoani autojen ja varsinkin niiden mittaristojen pysymisestä entisenlaisena ei mikään murenna.

    • dfsdfsdasdfdsa

      Minä oen taas yrittänyt valehdella Toyotien hintojen kalleudesta ja vaihtoarvojen katoamisesta, mutta aina niille kaikelle annetaan vastine ja kaadetaan väitteeni. Huomista toukokuun ensimmäistä arkipäivää minä pelkään erityisesti. Minä vapisen.

    • fsfsdfsdfsdsd

      Minä käytän kaikki voimani ja tarmoni uuden Priuksen mustaamiseen, sillä se tulee nostamaan Toyotan myyntilukemat huikeiksi. Onneksi koeajossa Prius oli leiveillä ja matalilla ja äänekkäillä renkailla varustettuna, että minä sain aiheen meluta melusta.

      • TerskaPappa

        No millä helvetin kottikärryn renkaat ajattelit priuksen alle laittaa, että saat melun vaimennettua?

        Ei se melu renkaista johdu vaan puutteellisesta äänieristyksestä. Kas kummaa, kun muut autonvalmistajat ovat saaneet melun kuriin, mutta Toyota ei saa, ei sitten millään. Melu samaa tasoa, kuin 80-luvun Corollassa.

        Millään järkisyyllä ei tuota Priuksen ostoa voi perustella. Tojo-kiima on ainoa peruste.


    • dfdfdfsdfasdfdsfdadsfad

      Minä olen täällä trollannut vuosia ja haukkunut Toyota-liikkeitä kirjoitellen itse pitkiä ketjuja ja silti vaan Toyotaa ostetaan ja Toyotalla on kaikkein tyytyväisimmät asiakkaat.

    • Olenniinpettynyt

      Minä olen täällä hulluna metelöinyt, että Toyota ei kestä kilometrejä, mutta nyt minulle on juurta jaksain selvitetty, että en ole osannut ymmärtää lukemaani.

      • Jaalanmyösymmärtää

        että olen melko tyhmä luuseritrolli joita on toki muitakin mutta ei kaltaistani sairasta skitsofreenikkoa. Mutta kun olen niin yksin, niin yksin.


      • dfdfdffddf
        Jaalanmyösymmärtää kirjoitti:

        että olen melko tyhmä luuseritrolli joita on toki muitakin mutta ei kaltaistani sairasta skitsofreenikkoa. Mutta kun olen niin yksin, niin yksin.

        Minä olen koulutamaton Toitota kuski enkä ymmärä tilatosto matematiikaa ja minule pitää Suomen kielinen navikaatori kun en ymmärä muita kielijä.


    • Hintatietoinen

      Mikset ala kirjailijaksi no siks et kun tommosta paskaa kukaan ei lue

    • Olentoivoton

      Tänään minä tunnen itseni täydellisesti lyödyksi, nurkaan ahdistetuksi ja asettomaksi toyota-yhteisöä vastaan. Olen täysin voimaton ja murtunut. Kaikki minun väitteeni ovat paljastuneet täysin perättömiksi, joille ei löydy perusteluita mistään. Toyota-yhteisö on esittänyt kaikki väitteensä perusteltuina linkkeineen. Minä en voi löytää perusteluja täysin ylivoimaista Toyotaa vastaan.

      Toimeksiantajani soitti, huusi ja kiroili ja aikoi lopetta palkanmaksun, jos en menesty paremmin. Minä en jaksa, pysty enkä kykene.

    • ArvontaBiggs

      on täälä sairasta porukkaa..vetäkää hanskaan ja menkää laitokseen..toyota on muuten helv..muovinen paskakasa..

    • Sielläsenytriehuu

      Sairas trolli on siirtynyt syvästi pettyneenä yleistä Toyotasta palstalta Toyota-palstalle kirjoittelemaan lapsellisia satujaan Toyotasta.

    • Olenpalstandevil

      Minä olen tämän palstan Devil ja yritän estää ihmisiä ostamasta Toyotaa, koska sillä ajamalla voi tuntea päässeensä taivaaseen.

    • Niinpettynyt

      Minä olen niin pettynyt tuohon markkinaosuuden jatkuvaan pienenemiseen. Olen niin pettynyt. Laskenut jo 9 kk kaikkialla maailmassa.

    • HirveäVapina

      Nyt minä hypin seinille ja juoksen ympyrää.

    • Viekääääääääääääääääää

      Viekää minut hoitoooooooooooooooooooon! Viekäääääääääääää!

    • Muukkosenpaja

      Onko Auris komea auto? Entäpä Auriksen farkkumalli?
      Mitä mieltä ovat muut Toyotaveljet ja miksei siskotkin?

    • Hullunaminähuudan

      Heinäkuu ja minä juoksen hulluna, kirjoitan puuta, heinää, juoksen päin seinää. Seinäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!

    • Murheenlaaksossa

      Minä olen todella pettynyt noiden Toyotan hybridien suuriin myyntimääriin. Kuusi kymmenestä ostetusta Auriksesta on ollut hybridejä. Niitä oli ostattu kaikkiaan alkuvuonna 1200 autoa. Kaikkia Toyotia yhteensä oli ostettu peräti 7019 autoa.

      Yariksiakin oli myyty hybridinä 641 autoa ja kuukauden myynnissä ollutta RAV4:sta 213 autoa hybridinä. Minä olen niin pettynyt.

      Passatteja oli myyty hybridinä vaivaiset 56 kappaletta. toivottavasti ihmeset eivät tiedä, että niiden latausta ei ole saatu toimimaan vieläkään.

      • näperrystä

        Toyotan suuri hybridi-vallankumous. Just joo.
        Octaviaa ostetaan jokaisella kvartaalilla enemmän kuin Priusta on myyty koko sen 20-vuotisen historian aikana.
        Aika säälttävää räpellystä oikeesti


    • kklllmmuussdd

      nauris on vitun ruma raato. tohjon muotoilu jotain järkyttävää paskaaa. uskokaa nyt saatana. tero pellet..

      • Toyota-palstan

        trollipojuhan alkaa käydä kuumana. Vai alkaako hermo pettää. Ihmekös tuo kun joutuu kuuntelemaan vittuilua päivästä toiseen eikä Toyotaa solvaava sanomansa kanna mihinkään.


    • Hullunahillun

      Tämä on aivan hirveä pettymys. Näen kuinka Toyotan liikkeen ovista ajavat koko ajan uusia autoja ulos ja Toyotien myyntimäärät vain nousevat ja nousevat. Nytkin alkuvuonna myivät 1152 autoa enemmän kuin viimevuoden alkupuoliskolla. Minä olen niin pettynyt. Mustaamiseni ei tehoa ollenkaan ja kaikkialla vaan kehutaan Toyotia. Juoksen vain ympyrää ja hypin seinille.

    • Pelottaa

      Minua niin pelottaa. Tuo hitaasti hiipuva markkinaosuus.

    • Niinpettynytminäolen

      Nyt se kaikki huijaus on paljastunut. Nuo kolmilitraisetkin. Onneksi ne ei pysty enää kaivamaan niiden menneiden aikojen autojen huijauksia ja valheita. Huijastahan ja valhettahan tämä on ollut pääjohtajasta vähäisimpään trolliin. Koko sodan jälkeinen elämä. Luulimme kai ettemme paljastu tässäkään.

      Toyota elää luottamuksella ja tyytyväisyydellä. Minä olen niin pettynyt.

    • Vavavavavavapisuttaa

      Mi mi mi mi mi minua va va va va va va vapisuttaa.
      Pa pa pa pahalta näyttää. Vo vo vo vo vokkelohalli ihan tyhjänä. Korjaamoon vuoden jono takuukorjauksia.

    • Itkettää

      Minua niin itkettää. Kohta varmaan pillahdat itkuun sinäkin.

    • dfdfasdfds

      Minua niin itkettää.

      • Trollipojua_todella

        koskee kovaa itkettää sen jälkeen kun nimensä paljastuu.


    • Minuaniinitkettää

      Minua niin itkettä. Taas tuli uusi ja entistä pitempi lista Toyotan valtavista vahvuuksista. Minua niin itkettää....itkettäää...itkettääääääääää.

    • Hyvääyötätoyotistit

      Hyvää yötä Toyotistit. Nukkukaa hyvin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe