Teenks mä väärin vai..?

DamselinDistressss

Avaudun kun vituttaa :D Haluisin miehiltä näkökulmaa ja naisiltakin...

Njoo..oon siis päälle parikymppinen nainen joka ei ole koskaan seurustellut sanan varsinaisessa mielessä. Syy tähän on aina ollut että ne miehet joihin tutustun, eivät halua tutustua minuun tarkemmin tai halua minusta oikeestaan yhtään mitään. Näin olen ymmärtänyt ja näin minulle on sanottu, rivien välistä ja suoraan.

Olen sanonut aina kun tapaan uuden tyypin että olen avoimella linjalla, seksi on mukavaa ja kaipaan sitä kovasti sinkkuna mutta en ole ikinä kategorisoinut että haluaisin "vain" seksi suhteita vaan jos hyvä tyyppi osuu kohdalle niin miksi ei sitten tutustuis muutenkin. Näin oon sen ilmaissut.

Mua ei siis haittaa vaikka menisin suht nopeesti sänkyyn mutta vain siksi koska oon hyvin fyysinen ihminen ja seksi on mulle tärkeetä. Nykyään on kuitenkin vähän eri meininki, no big deal? Se että voi nauttia itse ja miellyttää toista parhaansa mukaan on mun mielestä yksi paras juttu mun ihmiselämässä :D

ja tästä oon puhunutkin niille ( tässäkö menee vikaan?) Ja toiseksi: en ihastu ihmiseen ilman sitä fyysistä puolta. Ei vaan onnistu. Jos vain käyn leffoissa ja kahvittelen niin en koe sitä läheisyyttä siinä ollenkaan..vain seksissä ja muussa fyysisessä kanssakäymisessä koen että on lupa olla aito ja intiimisti .. haluisinkin niin kovasti suhteen joka vaikka alkais seksillä ja siinä vois pikkuhiljaa sitten avautua henkisesti samalla ja seksikin paranis sitä mukaan. Se ois täydellistä!...Ilmeisesti naiset yleensä toimii toisinpäin?! Oonko liian miesmäinen sit :D heh

Ja olen mukava ja kaunis. Oikeasti olen. Ja olen puheissani hyvin avoin. Oon ehkä vähän hitaasti lämpenevä henkisesti jollain tasolla mutta kun pääsen pitää toista hyvänä ja olemaan fyysisesti lähellä toista, mun henkinen avautuminen lähtee vasta siitä :D Tykkään myös vähän kinkyistä jutuista enkä pelkää sitä ilmaista :'D

Onks tässä joku kivikautinen periaate että jos ns on "helppo" (inhottava ilmaus..) niin sit jotenkin epäkiinnostava koko ihminen tai kevytkenkäinen.? Vai onko vaan ollut hiton huono tuuri...en vaan millään haluis sitä kissa-hiiri vaihetta kun oma kroppa ja mieli haluis jo kiihkeetä menoa! Pitäis sitten peitellä sitä innostusta..huoh =D

Niin, ja monet mun "suhteet" ovatkin kestäneet jonkin tovin, eikä ne ole ollut pelkkää seksiä mtn yhden yön juttua vaikka fyysisyyteen kallistuen..mutta myös muuta hengailua, läheisyyttä ja juttelua. Mulle on ilmaistu että oon mukavaa seuraa ja seksi on ihanaa yms..Mut jotenkin tuntuu että muhun pidetään joku "etäisyys" .Ja sitten lopulta musta ei haluta enää mitään.. Ees seksiä :( Ilmaistaan vaan puskista että halutaan etsiä mielummin sellaista vakavampaa suhdetta eikä pelkkää fyysistä. Ja siis ei mun kanssa...Ja mulla on sellainen olo että mikä estää että siitä suhteesta ei sitten tulis "vakavempi?" ja läheisempi =(

Miksi sitten mussa ei ole potentiaalia sellaseen?? Ja en koe että kyse ois mtn hyväksikäyttöäkään koska mäkin nautin ja aina (valitettavasti) kiinnyn siihen toiseen muutenkin ja haluan sitä :D Oon välillä ollu niin katkera kun mielessäni mietin että mikä niistä "muista naisista" tekee sitten tutustumisen arvoisia ja musta ei ..?..Mä oon mielestäni nainen isolla N:llä koska seksissäkin saan hurjasti nautintoa toisen nautinnosta enkä oo mikään itsekeskeinen bitch joka vaatii mieheltä kaiken vaivan :D Ja mun kanssa on helppo puhuu kaikesta...Menee tässä hyvä nainen hukkaan. Pitää vissiin alkaa pihdata, nalkuttaa ja himoita miehen LOMPAKKOA että saa vakavampaa seuraa ..

Onko naisen avoin seksuaalisuus pelottavaa? :O Mitä mie teen väärin vai onko seura väärää :D?

21

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.olen

      Ei mun mielestä kuulosta yhtään pahalta, mullakin edellinen yli vuoden suhde alkoi sillä että ekana iltana oli jo seksiä.
      Oletko sinkku, miten vanha ja mistä päin :D?

    • sadfafsfas

      Paha tuohon on miehenä mitään sanoa.
      Jotenkin tuli mieleen yksi kaveri joka on aina iholla ja ehdotteleekin hiukan, mutta joka viime kädessä vain ärsyttää aivan helvetisti.

    • Itsekunnioitusta

      Kyllähän sinä selkeästi sellainen hieman "loose" nainen olet.

      Annan nyt ihan vinkkinä että vaikka seksi on tärkeää niin vakavampaa suhdetta ei siltä kantilta kannata aloittaa.
      Eli jos pystyisit yhtään löysäämään

      Tietysti jos annat miehille kuvan että annat helposti, nautit seksistä jne. niin kyllähän mies summaa että olet ns. "kylän yleinen polkupyörä".

      ".Menee tässä hyvä nainen hukkaan. Pitää vissiin alkaa pihdata, nalkuttaa ja himoita miehen LOMPAKKOA että saa vakavampaa seuraa .."

      Rehellisesti sanottuna jos edelleen annat kuitenkin seksiä yhtä helposti niin saat jatkossakin ihan samanlaista seuraa, nalkutatpa tai et.

      Mitenkä olisi jos tutustuisit siihen mieheen oikein kunnolla ja lisäisin sen muun toiminnan määrä hieman sitä seksiä karsimalla?


      "Onko naisen avoin seksuaalisuus pelottavaa? :O Mitä mie teen väärin vai onko seura väärää :D?"

      Käytät täysin väärää termiä. Ei miehiä todellakaan "pelota" tuollainen.
      Se vain johtaa väärään lopputulokseen sinun kannalta koska mies sinua....huorana.

      Ei huorat miehiä pelota, he ovat aivan onnessaan jos nainen on huora ja helppo heidän mielestään, mutta ei sellaista vakavaan suhteeseen oteta.

      • Aloittajaaa

        Höh.

        "Ei huorat miehiä pelota, he ovat aivan onnessaan jos nainen on huora ja helppo heidän mielestään, mutta ei sellaista vakavaan suhteeseen oteta."

        Outo käsitys. Ilmeisesti et tiedä mitä huora tarkoittaa, koska huora huoraa saadakseen rahaa ilman että nauttisi/haluaisi toiminnasta. Jos se on käsityksesi naisen seksuaalisuudesta niin huhuh..Miksi seksistä pitävä nainen ei kelpaa vakavempaan suhteeseen?

        Tottakai miehen kanssa muutakin tehdään kuin sekstaillaan, tarkoitin että se voi tulla luonnollisena osana siihen kanssakäymiseen jo melko alussa ja tekee siitä suhteesta jotenkin läheisemmän. Kaksi aikuista ihmistä.

        "Tietysti jos annat miehille kuvan että annat helposti, nautit seksistä jne. niin kyllähän mies summaa että olet ns. "kylän yleinen polkupyörä".

        Miksi ihmeessä "kylän yleinen"? Jos tutustun yhteen mieheen niin silloin keskityn vaan siihen. Jos mies ajattelee noin niin silloinhan sillä on itsellä paska itsetunto...

        Miksi miehet voi sitten "huorata" ilman että kukaan sanoo että hanki itsekunnioitusta... :D

        Jotenki vanhanaikainen vastaus


      • Itsekunnioitusta
        Aloittajaaa kirjoitti:

        Höh.

        "Ei huorat miehiä pelota, he ovat aivan onnessaan jos nainen on huora ja helppo heidän mielestään, mutta ei sellaista vakavaan suhteeseen oteta."

        Outo käsitys. Ilmeisesti et tiedä mitä huora tarkoittaa, koska huora huoraa saadakseen rahaa ilman että nauttisi/haluaisi toiminnasta. Jos se on käsityksesi naisen seksuaalisuudesta niin huhuh..Miksi seksistä pitävä nainen ei kelpaa vakavempaan suhteeseen?

        Tottakai miehen kanssa muutakin tehdään kuin sekstaillaan, tarkoitin että se voi tulla luonnollisena osana siihen kanssakäymiseen jo melko alussa ja tekee siitä suhteesta jotenkin läheisemmän. Kaksi aikuista ihmistä.

        "Tietysti jos annat miehille kuvan että annat helposti, nautit seksistä jne. niin kyllähän mies summaa että olet ns. "kylän yleinen polkupyörä".

        Miksi ihmeessä "kylän yleinen"? Jos tutustun yhteen mieheen niin silloin keskityn vaan siihen. Jos mies ajattelee noin niin silloinhan sillä on itsellä paska itsetunto...

        Miksi miehet voi sitten "huorata" ilman että kukaan sanoo että hanki itsekunnioitusta... :D

        Jotenki vanhanaikainen vastaus

        Vanhanaikainen koska se on BIOLOGINEN TOSIASIA.

        Uros pitää naarasta pelkkänä panona johon ei kannata panostaa omia resurssejaan.

        Ei tässä ole kyse minun mielipiteestä ja sinähän voit haluta vaikka mitä, mutta kerroin mitä miehet yleisesti ajattelevat.

        Hyväksy se tai älä hyväksy, ei se asia siitä muutu miksikään.


        "Miksi ihmeessä "kylän yleinen"? Jos tutustun yhteen mieheen niin silloin keskityn vaan siihen. Jos mies ajattelee noin niin silloinhan sillä on itsellä paska itsetunto..."

        Ei ole olemassa "paskaa itsetuntoa".Se on vain typerä selitys kun jonkun ihmisen toiminta ei miellytä.

        Ehkä sinulla on se pasks itsetunto jota yrität paikata huoraamalla ja yrittämällä saada miesten huomiota?

        Okei tuo oli vitsi.

        Miehet ajattelevat että sinä olet paska tyttöystävä ehdokas.

        Katsos kun mieskin haluaa tuntea olevansa spesiaali eikä vain yksi joka sattuu pääsemään tällä kertaa kiipeämään sun päälle. ;D


      • Aloittajaaa

        Mut vaikka ilmaisisikin sille miehelle että haluaa tutustua siihen ja haluaa just sitä, eikä muita. Mä olisin upea tyttöystävä jollekin. Siitä en jousta :D henkisesti ja fyysisesti. Itseäni en ala muuttamaan tai laskelmoimaan että miten pitäis käyttäytyä että se olis muotin mukaista...se on huijaamista ja siitä katoo kaikki välittömyys.


      • Seurustellllaa

        Fyysisyys on kiva juttu ja sitä miehenä haluan. Mutta jos nainen sulaa käsiin heti kun käden laskee olkapäälle, se hiukan laittaa ajattelemaan -ainakin minut. Mutta se on mun ongelma... Toinen juttu on se, että keskustelujen syvällisyys, äly ja arkisten asioidenkin huomioiminen tulee vasta seksin jälkeen? Kyllä jotain pitää olla ilmassa ennen sitä, muuten se on pelkkää aikuisten hauskaa ja siihen en itse suinpäin ryntää.


    • miiff

      Oi mä voin niin samaistua sinuun!
      Mutta en osaa auttaa, koska olen samassa tilanteessa. :(

      Pihtaamista minäkin olen miettinyt, mutta en ny pidä itteeni mitenkään niin helppona että siihen pitäisi lähteä. Erittäin harva mies vetoaa fyysisesti, mutta sellasella henkisellä tasolla vetoavia on taas yllättävän paljon.

      • Itsekunnioitusta

        Yrität varmaan miehiä jotka muutkin naiset kokevat fyysisesti vetoaviksi joten olet yksi pano muiden joukossa heille etkä henkisesti varmaan kovinkaan lähellä heitä.

        Laske rimaasi. Kyllä siihen heikompaan fyysiseen vetoon tottuu.


      • asdffasdasfd

        Jotain tasoa nyt. Ongelmasi on se, että tyydyt keskinkertaisuuksiin. Ota sellainen joka vetoaa sekä fyysisesti että henkisesti. Tuskin kukaan vakavasti otettava haluaisi olla sinulle joku, johon sinä tyydyt paremman puutteessa.


    • Tätivastaa

      Hei aloittaja! Sulla on ihan hyvä meininki, ei tarvitse yhtään lähteä miettimään, että jokin ois vikana. Olet selkeästi avoin tyyppi, hauskanoloinen ja vilkas. Saa seksistä pitää ja saa seksi olla toivomuslistan kärjessä mitä parisuhteeseen tulee. Ei näihin ole mitään oikeita tai vääriä vastauksia, vaan tärkeintä on se, että tuntee itsensä. Sitten vaan tarvitsee jonkun, jonka kanssa tämä tieto ja tarpeet natsaa. Mutta tärkeintä on, että itse tietää, mitä haluaa. Eikä loukkaa ketään. Vaikutat olevan ihan hyvin kartalla siinä, mitä haluat ja minkälainen olet.

      Tietysti kun olet vielä aika nuori ja vieläpä nainen, niin kaikenlaisia jeesustelijoita tulee vastaan. Tärkeintä on kuitenkin olla rehellinen itselleen. Sitä paitsi: tuttavapiirissäni on näin äkkiä laskettuna vähintään muutama pari, joiden suhde on alkanut seksin kautta. Kaikki ovat vielä lähes 10 vuoden jälkeen yhdessä. Tutustuessaan olivat sun ikäisiä. Ainakin yhdessä tapauksessa tyttö "vietteli" sen pojan ;) You go, girl.

      • Aloittajaaa

        Lohduttava kommentti kiitos vain. Varmaan nimim. perusteella kypsältä naishenkilöltä ;) niin...kyllä jos se oikea henkilö kohdalle sattuu niin eipä se mun seksuaalisuutta pelästy, päinvastoin. Sitä tyyppiä saa ehkä odotella tosin :D


    • näinnnn

      Naiselta: miehiä ei kiinnosta "helpot" sillä tavalla, että arvostaisivat ja kiinnostuisivat persoonastasi. Kun mies rakastuu tai ihastuu niin se on ihan valmis odottaan seksiä ja eteneen hitaasti. Ja oikeastaan persoonaan tutustuminen , sen arvostaminen ja ihmisen syvällinen tunteminen mikä tulee ajan kanssa (ei pikapanoissa) luo parhaimmat edellytykset hyvälle seksille. tyydyttää HENKISESTI ja fyysisesti. On kummallista että joku oudon ihmisen kans on fyysisesti heti liki. Aivan ku normaalit rajat puuttuisi. Tätä käytöstä on tänä aikana ja ehkä sitä "yleinen ilmapiiri"lietsoo ja vaatii ja esittää normaalina. Kuitenkin ihmiset on aika rikki tuolla lihamarkkinoilla mennessään. Kun arvostaa itseään ,kykenee henkiseen ja fyysiseen yhteyteen ja myös antaan aikaa SUHTEEN kehittymiselle ennen seksiin ryntäämistä. Ihminen joka haluaa suhteen, on syytä osata luoda se eka henkisellä tasolla. Jos tyydyttää lähinnä kroppaansa toisen avulla, niin miten se poikkeaa itsetyydytyksestä vaikka se pano "sopis molemmille"? Aivan oudon ihmisen kans touhuilu ??Suuret persoonallisuudet on itsenäisiä, ei seksihurjastelijoita. Ehkä sun kannattaisi satsata henkiseen kehitykseen ja persoonan kasvuun niin se kyllä voi antaa vakavasti otettavampaa leimaa sulle. löytäisit todennäköisemmin kumppanin ja kasvu voi jatkua ihmisenä. Osaathan rakastaa ? Siitä haluaa nauttia kaikki, mutta sen ylläpito vaatii omista eduista luopumista ja toisen parhaan ajattelua ja vaivannäköä hyvinä ja huonoina päivinä.

      • Aloittajaaa

        Hyvä pointti juu...mut ei muhun oo kukaan ihastunu muutenkaa vaikka olisin ollut ihan tavallisten tapaamisten kautta yhteydessä miehiin.
        Enkä oo harrastanu ns pikapanoja vaan tutustunut mieheen muutenkin samalla. En ymmärrä miksi se pitäis irrottaa seksuaalisuus ja persoona ja henkevyys toisistaan. Ainakin seksuaalisuus on iso osa mua ja hyvähän se on tuoda esiin alussa että mitä jos se ei oliskaan sille miehelle nii sit tuskin suhteesta tulisi mitään...

        Seksi on henkisesti mulle tyydyttävää? En ymmärrä miten joku voi seksistä ylipäätään irrottaa sen psyykkisen puolen? Siis vrt itsetyydytys joka on melko puhtaasti fyysinen (paitsi fantasiat siinä) niin miten sitä voi ees verrata seksiin? Seksissä on toinen ihminen, sen kosketus, äänet, läheisyys, ihana tunne kun voi tuottaa myös toiselle nautintoa. Eihän tohon dildo pysty :D eli siitä saa sen suurimman nautinnon. Eikä siinä vält tarvitse tietää toisesta kaikkea heti ennen kun voi "antautua". Eikö voi tulla molemmat yhdessä? Fyysisyys ja henkisyys eikä joko tai?

        Kyllä jokainen ihminen kaipaa läheisyyttä ja seksuaalista kontaktia. Se on osa ihmisen olemista ja perustarve. Sellasen mukavan ja sopivan henkilön kanssa se on kivaa mut ei se mitään vuosisadan rakkaustarinaa vaadi koska sitä ei välttämättä vastaan koskaan tuu. Vaikka tietty se tuo siihen paljon lisää...
        En tiedä osaanko rakastaa kun mulle ei oo tullu aikaa ja tilaisuutta mutta tiedän olevani 100% uskollinen jos mut otettaisiin suhteeseen.


      • Japek-s

        Kyl mä ainakin olisin kiinnostunut kattelee suhdetta aloittajan kaa jos muuten kiksais kun tuo yksi osa ajattelu tyylistä kävis mulle ku nakutettu :)

        Ehkäpä ongelma on liika avoimuus puhua asioita turhan pian joka säikyttää tiehensä.


      • oi4jy045u09tirjg

        Vaatii kylläkin yhteisymmärrystä enemmän kuin

        "sen ylläpito vaatii omista eduista luopumista ja toisen parhaan ajattelua ja vaivannäköä hyvinä ja huonoina päivinä"

        Itse elin suhteessa, jossa uhrauduin toisen puolesta, mutta toinen ei sitten uhrautunut minun puolestani, erohan siitä tuli.

        Omista eduista luopuminen ja uhrautuminen kun helposti johtaa siihen, että se "kahden kauppa" käsitys häviää ja tulee hyväksikäytetyksi.

        Asiat toimii molempiin suuntiin, huono suhde sellanen, missä niin ei ole. Se vie pohjan periaatteessa aivan kaikelta.


      • sitähänse
        Aloittajaaa kirjoitti:

        Hyvä pointti juu...mut ei muhun oo kukaan ihastunu muutenkaa vaikka olisin ollut ihan tavallisten tapaamisten kautta yhteydessä miehiin.
        Enkä oo harrastanu ns pikapanoja vaan tutustunut mieheen muutenkin samalla. En ymmärrä miksi se pitäis irrottaa seksuaalisuus ja persoona ja henkevyys toisistaan. Ainakin seksuaalisuus on iso osa mua ja hyvähän se on tuoda esiin alussa että mitä jos se ei oliskaan sille miehelle nii sit tuskin suhteesta tulisi mitään...

        Seksi on henkisesti mulle tyydyttävää? En ymmärrä miten joku voi seksistä ylipäätään irrottaa sen psyykkisen puolen? Siis vrt itsetyydytys joka on melko puhtaasti fyysinen (paitsi fantasiat siinä) niin miten sitä voi ees verrata seksiin? Seksissä on toinen ihminen, sen kosketus, äänet, läheisyys, ihana tunne kun voi tuottaa myös toiselle nautintoa. Eihän tohon dildo pysty :D eli siitä saa sen suurimman nautinnon. Eikä siinä vält tarvitse tietää toisesta kaikkea heti ennen kun voi "antautua". Eikö voi tulla molemmat yhdessä? Fyysisyys ja henkisyys eikä joko tai?

        Kyllä jokainen ihminen kaipaa läheisyyttä ja seksuaalista kontaktia. Se on osa ihmisen olemista ja perustarve. Sellasen mukavan ja sopivan henkilön kanssa se on kivaa mut ei se mitään vuosisadan rakkaustarinaa vaadi koska sitä ei välttämättä vastaan koskaan tuu. Vaikka tietty se tuo siihen paljon lisää...
        En tiedä osaanko rakastaa kun mulle ei oo tullu aikaa ja tilaisuutta mutta tiedän olevani 100% uskollinen jos mut otettaisiin suhteeseen.

        irtoseksi ei kyllä eroa paljoa runkkauksesta..


    • WVDWC

      nainen joka haluaa aloittaa seksillä ja ei ihastu ilman fyysistä puolta on ... no ei ns. vaimoainesta. miksi tuhlata aikaansa.

      Olet jotenkin kevytmielinen, et vaan tajua mitä ihmiset hakee vakavalta suhteelta. No ehkä opit aikanaan.

    • PrinsessaRuusunen2

      No mulla hieman samankaltainen tilanne.
      Olen kyllä seurustellut, mutta en nyt löydä kumppania.

      Minäkin kun löydän kivan miehen, muutamien treffien jälkeen sänkyyn, jo senkin takia kun niin harvoin saa.... Sitten miehet dumppaa.

      • tiputtakaa.rimaa

        Te naiset kelpuutatte vain itseänne tasokkaampia miehiä, noilla miehillä on varaa dumpata teidät seksin jälkeen.
        Se on aivan varmaa, että jos kelpuuttaisitte omantasoisianne miehiä niin miehet haluaisivat ehdottomasti parisuhteen. Ei tavallisilla miehillä ole todellakaan varaa dumpata naisia.


    • 1410

      Se on tuola jo aikaisemmin sanottu, niin miehen kuin naisenki suulla: Jos mies pääsee suorana sänkyyn ja aistii sen heti alusta asti, niin tilaisuus käytetään hyväksi ja sitten jo katsellaan ympärille.

      Se että ensimmäisillä treffeillä menee sänkyyn toisen kanssa, senkin voi tehdä monella eri tavalla. Voit olla heti avoin ja kertoa että pidät seksistä yli kaiken ja että se on elämäsi kohokohtia. Tai sitten voit aloittaa puhumalla kirjallisuudesta, maailmanpolitiiksata ja muusta mikä todella kaivaa miehen sisimmän esille. Jos mies on kiinnostunut leluista (autot, moottoripyörät, veneet...) niin sellainen mies on ns. alfauros ja se käyttää naaraita vain geeniperimänsä levittämiseen.

      Jos sen sijaan miehellä on näkemys nykytilanteesta, rahataloudesta (ei sijoittaja eikä rahan kanssa työtä tekevät) ja hän ymmärtää Suomen tilanteen maailman keinotekoisessa lamassa, niin sellaisen kanssa sänkyyn mentäessä ei hän ole aamulla kadonnut.

      Ehkä se mitä koitan sanoa on se että punttisalien alfaurokset, ja muutkin testosteronia täynnä olevat tulevat käyttämään sinua vain hyväkseen koska laumanjohtajan tavoin aistivat halukkuutta. Ja ehkä ne juuri etsivätkin vastaavan laisia naisia. Mutta mies joka lähtee esim. kuntelemaan filharmoniaa, on täysin erilainen mies. Hänelle seksi ja läheisyyson varmasti paljon syvempi kokemus kuin alfauroksille. Ja kun sen puolitoista tuntia kuuntelee musiikkia pitäen toista kiinni kädestä, antaen halun kasvaa, niin seksi voi olla todella tydyttävää.

      Se ikävämpi juttu näissä useissa seksipartnereissa on se että naisella ei ikinä saisi olla kuin kaksi-kolme entistä heilaa. Miehillä sen sijaan luetaan ansioksi jos on ollut yli kymmenen. Missä menee tasa-arvo? Ja miten miehillä voisi olla useita jos naisilla olisi vain muutamia? "hyvä kello kauas kuuluu paha vielä kauemmas". Jos asut pienellä paikkakunnalla niin tieto sinusta saattaa olla kiirinyt jo melko kauas. Pukeutuminen saattaa vahvistaa stereotypiaa. Siksi saattaa olla että ne todelliset vaihtoehdot eivät uskalla lähestyä sinua ja jäljelle jäävät testosteronia tihkuvat jussi-paitaa kantavat alfaurokset.

      Useimmalle saattaa myös sm-leikki olla liikaa. Itse nuorempana katosi tunnelma täysin kun nainen komensi karjuen kesken aktin "nussi mua, pane mua, lyö mua" ja kiroili. Mietin että mitä ihmettä. Siitä mistä pitää, senkin voi pyytää monella eri tapaa. Ensimmäisellä kerralla meinasi erektio häipyä se siliän tien. Näin myöhemmin kun olen ymmärtänyt että toinen ihan oikeasti nauttii lyöntien polttavasta tunteesta, nännien voimakkaasta nipistelystä ja/tai venytelystä sekä terävästä parransängestä klitoriksella, niin se on ihan OK. Mutta suurimmalle osalle miehistä on sisäänrakennettu DNA joka estää tällaisen toiminnan. Ja se saattaa vaatia hieman aikaa. Nyt jos uskallan piiskalla sivaltaa sinisia jurmuja takapuoleen ja avohaavoja. Silti pidän silmällä etten lyö liian lujaa. Sen rajan oppii yllättävän helposti.

      Vastasiko tämä aloittajan kysymyksiin? Toivottavasi ei ainakaan sekoitanut enempää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe