Kuuluuko suutelun johtaa seksiin?

KissMe92

Olen tutustunut erittäin kiinnostavaan mieheen netin kautta ja olen tapaamassa hänet lähiaikoina. Seksiä en viitsi ihan ensitapaamisilla harrastaa vaikka haluja toki olisi, mutta suudella voisin.. Kuuluuko mielestänne suutelemisen johtaa seksiin? En tarkoita mitään pikkupusuja vaan kunnon suutelointia, ehkä kaulaltakin.. Tiedän juu, että pitää tehdä mikä itsestä tuntuu hyvältä, aina voi kieltäytyä ja blaablaa.. Mutta en haluaisi antaa suutelemalla sitä käsitystä, että haluaisin myös seksiä ja olla tyly ikään kuin lopettamalla homman kesken.

15

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rennosti.m

      Jos nettailussa on jo tutustunut, seksi kuuluu asiaan jo ensimmäisellä tapaamiskerralla, jos haluaa jatkaa. Jos ei ole seksiä, se tarkoittaa, että ei tavata enää.

      On muuten kummallista, että et haluaisi antaa vittua todellisuudessa, mutta sisimmässäsi haluat. Mitä se sellainen on? Heti alkujaan pitää olla rehellinen, muuten epärehellisyys ja laskelmointi jää päälle. Siis jos haluat antaa, ota myös kyrpä vastaan ja nauti. Se on aivan ihanaa. Se on suloisen ihanaa.

      Mutta sinulla on oikeus tavattuasi miehen tehdä uudet päätelmät hänestä. Jos ne ovat kielteiset, tuskin haluat voimaperäistä suuteluakaan. Silloin annat sen signaalin, että tämä oli nyt tässä.

      Onnea tapaamiselle! Kuulisin mielelläni jälkeenpäin, miten kävi! Vielä uudelleen, onnea! :)

      • KissMe92

        Just -.- Oon ennenkin tutustunu miehiin netissä, tavannu niitä eivätkä ole olettaneetkaan et sekstailtais ensitapaamisilla. Ja kyllä vaan on tavattu vaikka kuinka kauan sen jälkeen ja ihan vakavakskin homma menny.. Et on netissä niitä kunnollisiakin miehiä. En mä sieltä seksiseuraa oo sanonukaan hakevani. Mutta itse vaikutatkin olevan vaan pillun perään. Järkeviä vastauksia odotellessa..


      • turha.juttu
        KissMe92 kirjoitti:

        Just -.- Oon ennenkin tutustunu miehiin netissä, tavannu niitä eivätkä ole olettaneetkaan et sekstailtais ensitapaamisilla. Ja kyllä vaan on tavattu vaikka kuinka kauan sen jälkeen ja ihan vakavakskin homma menny.. Et on netissä niitä kunnollisiakin miehiä. En mä sieltä seksiseuraa oo sanonukaan hakevani. Mutta itse vaikutatkin olevan vaan pillun perään. Järkeviä vastauksia odotellessa..

        Tietänet, mitä haluat, koska sinulle kelpaavat vain yhdensuuntaiset vastaukset. Ei silloin pitäisi tekeytyä kysyväksi.


      • KissMe92

        Kukaan ei ole vielä vastannut tohon mun kysymykseen


      • rennosti.m
        KissMe92 kirjoitti:

        Kukaan ei ole vielä vastannut tohon mun kysymykseen

        Tarkoitat varmaan kysymystä, annatko väärän kuvan, jos harrastat miehen kanssa kiihkeää suutelua, mutta et anna vittua. Annat väärän kuvan ja tuotat pettymyksen. Miehet inhoavat tyttöä, joka antaa väärän kuvan.

        Sama on myös tapaamisessa jomman kumman kämpällä. Ellei ole nimenomaan etukäteen toisin sovittu, mies myös odottaa, että on seksiä. Jos ei ole, pettyy. Mutta niin tekee nainenkin, jos ei ole seksiä miehen pidättyessä, nainen pettyy. Vallitsevan normiston mukaan kämppätapaamisella antaa ymmärtää. Jos ei ymmärrä antaa, ei pidä antaa ymmärtää.

        Suurin osa tytöistä ei odota mieheltä vallitsevan tavan vastaista käytöstä. Sinä odotat. Miksi?


    • rennosti.m

      "...itse vaikutatkin olevan vaan pillun perään." Sieltähän se tulikin. Tuolla asenteella on vaikeaa luoda tasapainoista ja herttaista suhdetta, joka kestää kuolemaan asti.

      Epäluulo toista kohtaan on asia, jonka ihminen tuo avioliittoon jo ajalta ennen liittoa. Ei se poistu, vaan pahenee ajan mukana. Se jäytää liiton perusteita ja pitää huolen siitä, ettei mikään koskaan ole hyvin.

      • KissMe92

        Sehän on selvä kun ensitapaamisella pitää seksiä saada? Kyllä moiset miehet kierrän kaukaa. Sinähän se oot varsinainen parisuhdeasiantuntija xD En ala sun kans tän enempää jankkaa vaikka sitä toivotkin ;) Eikö tällä palstalla tosiaan oo kun pervoja miehiä -.-


      • rennosti.m
        KissMe92 kirjoitti:

        Sehän on selvä kun ensitapaamisella pitää seksiä saada? Kyllä moiset miehet kierrän kaukaa. Sinähän se oot varsinainen parisuhdeasiantuntija xD En ala sun kans tän enempää jankkaa vaikka sitä toivotkin ;) Eikö tällä palstalla tosiaan oo kun pervoja miehiä -.-

        Ei tosiaankaan täällä, eikä muualla, sillä sinun määritelmäsi mukaan kaikki normaalit miehet ovat "pervoja". Sinulle kelpaisi sellainen, joka on tavattaessa impotentti, mutta kun käsket, hänestä kuoriutuisi hyvin seksuaalinen. Ei sellaisia miehiä ole.

        Sellaisia naisia kyllä on, jotka eivät helposti anna vittua, luulevat, että se on hienoa. Markkinat käyvät koko ajan pienemmiksi, sinusta kiinnostuneitten miesten laatu huonommaksi ja ikä suuremmaksi. Päätellen nikistäsi olet noin 24 vuotta vanha. Vielä voit nirsoilla pari vuotta, mutta sitten osat jo vaihtuvat.

        Markkina-arvosi vähentyy ikäytyessäsi. Kun olet yli 30:n saat enää harvoin edes satunnaista kyrpää, ellet sitten tyydy 50-vuotiaaseen luuseriin.

        Ei ensimmäisellä tapaamisella kukaan ole oikeutettu mihinkään, ei myöskään SEKSIN SAAMISEEN, mutta tyttö, joka antaa vittua, kertoo teollaan, että haluaa olla toiselle hellä, suloinen ja rakastava. Sinulla on lupa tehdä toisin, mutta sille et voi mitään, että miehet ovat kiinnostuneempia hellistä tytöistä.

        Jo nyt markkina-arvosi on keskimääräistä huonompi, sillä miehet panevat etusijalle joustavat, herttaiset ja suloiset tytöt. He näes etsivät pysyvää kumppania. Suurin osa naisista onkin sellaisia, hyvin suloisia. :)


      • KissMe92

        Ja sä oot kirjotustyylisi perusteella 50v sovinistiäijä, joka näkee naiset pelkkinä esineinä ja jonka käsitys hellydeestä on vain seksi. Vittu sitä ja vittu tätä -.- Kiitos vaan neuvoista, mutta sulta en halua kuulla niitä enempää..... Mun elämä ei pyöri pelkän seksin ympärillä enkä sitä missään vaiheessa maininnut heti haluavani.


      • rennosti.m

        "Mun elämä ei pyöri pelkän seksin ympärillä..."

        Kysymyksesi käsitteli nimenomaan SEKSIÄ. Miten pitäisi vastata SEKSIÄ koskevaan kysymykseen, ellei puhumalla SEKSISTÄ?

        Et kysynyt muista elämänalueista.

        Muuten, vittu on kaunis perinteinen sana, joka tarkoitta suloisen tytön ihanimpia elimiä. Muun sanan käyttö antaa aivan liian pliisun kuvan. Sanaa on yritetty pilata käyttämällä sitä kirosanana. Aivan hylättävää ja naisen arvoa alentavaa.

        Sanan ottaminen takaisin tarkoittamaan varsinaista kohdettaan, on kulttuuriteko. Naiset ovat ihania ja heidän vittunsa on erityisen suloinen ja herttainen. Nykyaikaiset naiset ovat myös pystyviä ja oppineita, silti elegantteja ja hienostuneita.

        Äläkä käytä karkeaa kieltä.


    • IhanTavisÄijä

      Kannattaa varmaan sitten sanoo etukäteen HYVIN HYVIN tarkasti että ei ole mitään kontaktia ekalla kerralla. Ei suutelua, ei mitään.

      Mulle kävi niin, että oltiin jo netissä vaihdeltu vähän kuumia ajatuksiakin välillä ja sitten tavatessa toinen ei halunnut ees halata!! Tottakai kai vedin johtopäätökset, että nyt en sitten kelvannut ja vittuuntuneena lopetin treffit melko nopeasti. Sitten ihmettelin kun tuli yhteydenottoa perään, niin sanoin että oli mulle vaivautuneimmat treffit ikinä. Tää ihmetteli, että mitä ihmettä, kuulemma olin kiva, komea ja oli mukavaa...

      Sanoi vaan, ettei ikinä kosketa miestä ekoilla treffeillä kuin kättelemällä!! Olis vaan voinut sen sanoa helvetti etukäteen, että sillä on ihan oma koodisto kuin kellään muulla!

      Siitä jatkona, että yleisesti aikuisten kesken jos läheisyys ja suutelu tuntuu molemmista hyvältä ja kiihottuminenkin on molemminpuolista, niin pidättäytyminen ei ole oikea vaihtoehto. Kadun syvästi sitä kertaa kun jätin homman kesken, kun naispuolinen kaverini sanoi ettei saa mennä seksiin ekalla kerralla, jos haluaa pitkän suhteen. Muistin sen vasta kun oli jo läheisyyttä ja sitten löin jarrut pohjaan. Arvaa tuliko toista treffikertaa vaikka itse halusin?!

      Eli jos ekalla kertaa joutuu jarruttelemaan fiiliksiään, niin pettymystä tulee ja siitä on vaikea lähteä toisille treffeille. Sammutettu himo on paha fiilis, jos se pääsee syttymään.

    • kumma-kyssäri

      Aika outo ajatus. Ens kiihotta toista ja sit jättää kesken. Onks se ihan tervettä?

    • dippadoo

      Himokas suutelu saattaa luoda vääriä odotuksia. Tavatessa on viisainta tervehtiä viileeesti kättelemällä. Keskustelun aiheet voi ottaa horoskoopista tai viimesestä Seiskasta. Jos aika ei ota kuluakseen rattosasti, voi harrastella kynänpyöritystä ja muita romanttisia leikkejä.

      • peräkammarista.kajahtaa

        Oiskohan tommonen asia pitäny puhua jo netissä, ettei se olis kummallekaan ongelma?


    • tutkittua

      Jos ei ihan aloituksessaan, niin seuraavissa kommenteissaan kylläkin, ap osoitti olevansa määräilevä, arrogantti jopa aggressiivinenkin.

      Tavallisessa avioliittineuvonnassa lähdetään tasa-arvoisen kumppanuusliiton ihanteesta. Se vain ei ole kaikille mahdollinen. Jos ap löytää nössön miehen, jota voi pompotella sinne tänne, ilman että tämä hermostuu, vakka on valinnut kantensa.

      Ristiriitaa tuottaa kuitenkin se, että kaikki arrogantit naiset eivät kuitenkaan tyydy nössöön mieheen, vaan tällä pitäisi olla myös miehekäs käytös ja olla tarvittaessa jyrkkäkin. Ristiriitaiset toiveet eivät voi toteutua. Esimerkiksi kysyttäessä opiskelevilta naisilta, he kuvailivat ihannemiehekseen pehmoisää, mutta todellisuudessa valitsivatkin mieluummin machomiehen.

      Selvä kuitenkin on, että toiset sopivat toisilleen paremmin kuin toiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe