Aikuisia Anoja?

mimiona

Oon itse -92 vuosimallin syömisvärkkäilijä ja ajattelin, et oispa huippua ku ois saman ikäistä (lue: aikuista) ja henkistä juttuseuraa.

Ja mulle ei tosiaan mitoilla oo niin suurta painoarvoa, itsekin tiputtanu 11kg/2kk ja oon painoindeksin mukaan vasta lievästi alipainoinen (tosin omaan paljon lihasta, vielä..) Mut vauhti kiihtyy ja alaspäin mennään..

Et jos vain löytyy kypsää, anameininkiin taipuvaista tyyppiä niin oispa huippua ku uskaltaisitte huutaa hep ja innostua porinoimaan.

19

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisasiaa

      Onko kikkii sulla? :)

      • tactic17 ..:)


    • x.o.x.o

      Yks -92 anatapuvainen täällä myös! Yläasteelta saakka ollut tätä meininkiä ja silloin olinkin ihanan keveässä kunnossa, mutta vuodet vierinyt ja tällä hetkellä kidun normaalipainoisen mitoissa. Mitat tällä hetkellä 169cm ja 64kg ja sama mitä painoindeksit tai kuka tahansa sanoo, niin näen ja tunnen itseni vaan niin isoksi...
      Tänään päätin lopettaa masentelun ja alkaa tekemään asialle jotain. Hain apteekista Obesimed merkkistä laihdutusvalmistetta ja yritän saada syömiset sen avulla mahdollisimman pieneksi. Vihaan tätä oloa, kun tuntee olevansa paksun vahakerroksen alla jumissa ja vaikka kuinka ihmiset hokee, että oon just hyvä näin, niin en vaan itse näe sitä. Koska niinhän se vaan on, että "Nothing tastes as good as skinny feels"
      Olis kyllä mahtavaa, jos olis sellainen keskusteluryhmä jossain, missä vois saada ns. "vertaistukea" tähän ja vinkkejä ruokahalun hillintään yms yms.
      Miksi tää maailma on tämmönen ruokahelvetti, että joka puolelta vaan toitotetaan, että "syö syö syö syö!" Ja miks ei vaan pysty olemaan syömättä!

      • Sympatiat sinne, kuulostaa hyvinkin tutulta...

        Jos tänne ei ala pikku hiljaa porukkaa löytyä, niin oisko sulla kiinnostanu mun kans viestiä ja vaihtaa ajatuksia?Juurikin noista aiheista mistä itekin mainitsit.

        Tuntee olevansa vaan niin yksin, kun koko elämä pyörii nykyään anoreksian ympärillä... Juttuseura ois kultaa :)


    • vm93

      yksi täällä myös

    • 1234abcd5678

      Joku ryhmäkeskustelu olisi jees vaikka kikissä. Jos löytyy sellaiselle kiinnostusta. Voisin ladata kikin puhelimeen. Itse liittyisin ryhmään mielelläni

    • Voisin tehä sellasen ryhmäkeskustelun, oon kans Kikissä, mut sen luomiseen tarvitaan ihmisten Kik-nimimerkkejä ja niin... Taidan olla ainut, joka omansa uskaltaa tällä palstalla paljastaa (mikä nyt on tosin ymmärrettävää).

      Plaah... kosahtiko tää homma oikeesti näin alkumetreille :D Anyone?

    • Sarraahh

      mä olisin kiinnostunu mut mul ei oo Kikiii enkä oikei tiä koko sovelluksesta ( ? mikäseeeson) mitään :D Mut voin tehä sen jos tällänen ryhmäkeskustelu tulee?

    • Liikaaliikaa

      Mä täällä myös kaipaisin tsemppaajaa :-) mä tossa vuos sitten olin tosi kurinalainen ruuan kanssa ja en suunnilleen syönyt muuta kuin kurkkua ja tomaattia. Nyt tän vuoden puolella sairastuin niin etten voi urheilla ainakaan vuoteen, ja pienen masentumisen takia oon vaan maannut sängyssä ja syönyt. Nyt alkaa maha roikkumaan ja nopeesti pitää päästä samaan ajatusmaailmaan mikä vuos sitten oli, ja tiputtaa nää kilot! Mulla ei ikinä kikkiä oo ollut mutta lataan kyllä sellasen jos jonkun ryhmän sinne perustatte, ja minut huolitte mukaan :-)

    • Oi mahtavaa, löytyyhä meitä näköjään muitakin. :P

      Elikkä tää "Kik", josta täällä on puhuttu, on ilmainen ja löytyy oman puhelimen sovelluskaupasta nimellä "Kik Messenger". Pienen tutustumisen jälkeen melko helppo käyttää.:)

      Ja joo, sovellus pyytää rekisteröityessä koko nimen ja sähköpostin, mutta niiden ei pitäis kellekään näkyä. Ite vaihoin ne kuitenki varmuuden vuoksi asetuksista rekisteröitymisen jälkeen ihan joksiki "etunimi&sukunimi" tyyppiseksi höpöksi, kuin myös sähköpostin. Pysyy henkilöllisyys varmasti omana tietona.:)

      Ja että mä pystyisin sen ryhmäkeskustelun tekemään, mä tarvisin edes yhden ihmisen Kik-nickin, sitä ryhmää ei onnistu muuten tekemään.

      Nyt kaikki halukkaat töpinäksi, niin saahaan homma käyntiin! :P

    • Juulipuuli

      -88 vuosimallia kans ihan samoja ajatuksia kun teillä.
      Kikkiä en oo käyttäny enkä tiiä siitä mitään :D voishan sen asentaa

    • Jesjesjepa

      -92 täällä. Myös mukaan jos pääsee

    • Elikkä kaikki ryhmään halukkaat, niin lisätkää mut vain omaan Kikkiinne ja laittakaa joku viesti, niin osaan lisätä teidät sit ryhmään.:) Ja mun Kikki on tosiaan tactic17

      Ryhmässä on jo peräti kaksi ihmistä, ois huippua saaha vähä enemmän väkeä.. :D

    • Ryhmä kasvaa, hitaasti, mut kasvaa kuitenkin:) Nyt loputkin halukkaat rohkeesti mukaan!

    • x.o.x.o

      Mäkin liittyisin ryhmään, kik: whisper4n4

      • cafehh

        Olen 24-vuotias, jolla sh taustaa useampi vuosi. Lisäätkö mukaan? Kik: cafeh


    • Asiamiesnainen

      Voimia ja kärsivällisyyttä aloittajalle ja kaikille kirjoittajille.

      ---

      9000 virallista allekirjoitusta kahdessa päivässä.

      Ajatelkaa, huolehtikaa ja allekirjoittakaa omasta ja maamme tulevaisuuden puolesta.

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1986

    • Täällä vielä vanhempi, -87. Kik: nti_viv. Tartteisin niin apua laihdutukseen! Vihaan olla taas normipainonen.

    • Cyanideeee

      Vieläkö mahtuis ryhmään? Oon -88, "parantunut" anoreksiasta, lihonu aivan sairaasti psyykenlääkkeiden ja masennuksen ansiosta... Mut nyt oon saanu taas itteäni niskasta kiinni ja alkanu laihtua hyvää vauhtia keinoja kaihtamatta. Ois ihan huippua saada vertaistukea ja tsemppiä tähän urakkaan! Kik: CyanideS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe