Pitkä kyssäri/omakokemus

varoitanpitkästäviestist

Kumpi tilanne vaikuttaa teidän mielestä vaikeemmalta kestää? Sellanen tilanne jossa oot onnellisesti ihastunu ja alat seurustella ja suhde on hyvä, kunnes teillä tulee jostain syystä bänksit vuoden tai 6-8 kk päästä vai

sellanen tilanne, jossa oot alussa ollu ihastunu johonkin tyyppiin niin kun ihan kunnolla jota ette tunne ja jolle ette niin paljon oo jutellu, sitku oot alkanu päästä siitä ihastumisesta yli toinen ottaa teihin viestillä faces yhteyttä ja alatte viestitteleen toisillenne tää toinen ottaa usein yhteyttä, sit ehkä nähdään jonkin ajan päästä ja kerrot sille tyypille tunteesi, koska käytäydyt hänen seurassaan kuin torvi ja haluat selittää miksi käyttäydyt miten käyttäydyt, sitten tyyppi sanoo että halusin vaan tutustuu suhun ystävänä. Sit tyyppi kysyy et sopiiko jos ollaan kavereita, hämmennyt mutta vastaat että kyllä. Tämän jälkeen tämä tyyppi ottaa suhun yhteyttä useaan kertaan ja haluaa tietää kuulumiset viikon välein, ja otat itsekin yhteyttä koska haluat tutustua kaverina (tosin sinulla on vielä kuitenki tunteita tyyppiä kohtaan koska ajattelet jossain syvälllä sisimmässäi että jospa ehkä joskus jotenkin)no aikaa kuluu näette pari kertaa sitten vielä juttelette joinakin viikkoina 4kk kunnes tyyppi ei otakaan enää yhteyttä neljään viikkoon ja toteat mielessäsi että juu se on siinä ei kyllä jaksa enää tällasta (sulla on siis vielä tunteita ja unelmii tosta tyypistä) Sitku oot sen aikana pikkuhiljaa taas päässy jatkaa henkisesti tunteet pois kehistä-linjaa et seuraa facessa enää sen julkaisuja poistanu keskustelut yms nii sit se taas ottaa yhteyttä, sä idioottina vastaat mukavia vastauksia vaikka sydämmes huutaa make him go away ja saat tietää että tyypillä on joku tyttö jonka kanssa sillä on juttua silti vastaat kun enkeli koska et halua menettää kasvojasi taas kerran tyypin edessä.Nyt totisesti haluat päästä yli tunteista yms ja toteat että juuri se mitä aluksi pelkälkäsitkin toteutui täydellisesti ja end of story. Toteat mielessäsi että olet ollut idiootti jo alussa ja tiesit sen jo sillon, miksi jatkoit siitä huolimatta?

Niin kuin arvata saattaa jälkimmäinen on mun kokemus viime vuodesta ja olen aiemminkin ollut tilanteessa jossa olin ihastunut yhteen kaveriin joka loppujen lopuksi meni naimisiin erään hyvän tuttuystäväsi kanssa että ihminen ei näköjään aina opi virheistään vai oppiiko?Toivottavasti opin tulevaisuudessa.

Olisi pitänyt jo heti sanoa, että "ei missään nimessä olla kavereita, koska mä en muuten pääse yli susta kunnolla " ja muutenkin olisi pitänyt poistaa facesta kokonaan kavereista, mutta kun ei oo pokkaa sitäkään tehdä kun meillä on yhteisiä kavereita facessa erityisesti yksi ja kaksi jonka kanssa tiedän tyypin olevan hyvät ystävykset ja jotka saattaisi kysellä multa ikävii kysymyksii miksi poistin tän tyypin facesta(No joo menin ny vähä sivuraiteille) En oo puhunu tästä kellekään muille paitsi parhaimmille ystävilleni. On ollut raskasta kun ihmiset on kyselly mikä sua vaivaa, mut sit ei oo voinu vastata, koska useat tutuistani tietä tän tyypin, enkä alussakaan halunnut että ihastumiseni näkyy mitenkään muille koska tilanne oli minulle vaikea ja en sydämmessä suostunut uskomaan että tyyppi on kiinnostunu musta vaan kaverina. Olin idiootti kun tein niin .Miehet kyllä oikeesti tarkottaa mitä ne sanoo jos ne sanoo ainakin ton lauseen ja se pitää vaan uskoo. Pitää todeta vaan nyt että"Olin sokea nyt näen " haha olipas nyt hauska juttu. Yritin pientä kevennystä mutta lopahti pahan kerran. No joo mitä mieltä ootte mun kyssäristä jos enää sitä muistatte?

3

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikumpikaan

      itse teit tosta kaverina olemisesta ongelman. Mä en ala kaveriksi, jos se ei ole kaveruutta. Kaveruudenkin voi lopettaa, jos se ei ole kaveruutta molempien puolelta. Ei kaikki ajattele kuin sinä, että kaveruus ei onnistus. Jos päätetään, et homma on ystävyys, se on ja piste. Ei kannata sählätä, voit katsoa peiliin, jos odotit liikoja, kun toinen ei muuta luvannutkaan. Ja peruserot kuuluu elämään. Eikä tuo toinenkaan mikään draama oo muuta kuin korvien välissäs.

      • nojaa

        No ehkä sanoissasi on totuudeen siemen. Olet oikeassa oli kyllä typerää ryhtyä kaveriksi ylipäätään mutta olin liian ihastunut ja naiivi, halusin tutustua tuohon ihmiseen oikeasti kaverina. olin vaan kokematon ja typerä että en osannut jättää tunteitani sivuun yms Oikeassa olet siinäkin suhteessa että todellakin odotin liikoja vaikka alun perin sovimmekin että olemme kavereita, no anyway ei niitä tunteita niin vaan heitetä romukoppaan ne ei lähde pakottamalla ja uskon että tunteet olivat osa syy miksi alitajuisesti toivoin liikoja vaikka tiesinkin faktat. Siinä olen kuitenkin eri mieltä, etteikö parisuhteen päättyminen olisi raskas juttu (komppaan ekaa esimerkkitilannetta) meinaaan sekään ei ole mikään sellanen että halki poikki ja pinoon se on oikeesti "draamaa". mutta veikkaan että ilmeisesti olet miespuolinen kommentoija kaikesta päätellen ja yleisesti miehet eivät ajattele niin tunteellisesti kuin naiset näitä tilanteita joten jätän vikan kommnttisi omaan arvoonsa. Mutta juu ei muuta kuin uusii parempii asioita kohti!End of story!


    • neuvojenjakaja

      Kyllä minusta ensinmainittu olisi vaikeampaa. Oltaisiin ensin oltu yhdessä ja sitten menettäisi sen...
      Ehkä kannattaa kuitenkin olla kaveri. Ihastus saattaa mennä ohi ja sitten voitte jatkaa hyvillä mielin kavereina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe