Bookers työpaikkana?

jinea123

Onko kellään kokemuksia Bookers Finland Oy- nimisestä firmasta työpaikkana? Tarjottiin sinne haastattelua ja mietin vähän, että onko takuupalkka muka oikeasti mitä luvataan vai onko tää samaa luokkaa niiden puhelinmyyntifirmojen kanssa, jotka lupailevat kuun taivaalta ja sitten käykin ilmi, että palkkaa ei tipu ellet saavuta tavoitteita?

35

9637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Igjlsujdu

      Kävitkö haastattelussa?

    • Nora919

      Olin töissä bookersilla vuoden, suositellen lämpimästi firmaa eteenpäin , pohjapalkan saa vaikka ei tulosta tulisikaan. Itse tienasin noin 2000€-3000€ joka kk.

      • Anonyymi

        Höpö höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö

        Joku edustaja itse markkinoinut työpaikkaansa.. Ja ne hommatkin on osattava parissa viikossa kuin ammattilainen tai osoitetaan ovea, ei kahdessa kuukaudessa kuten työpaikkailmoituksessa väitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö

        En usko minäkään tuota.


      • Anonyymi

        Noro. "Fennialta" tässä moro.. Diibadaa. Siinäpä projektia kerrassaan. Konkurssiin vaan "tommosta", tekorentoa kieltä käyttävät. Toivottavasti kukaan ei aikaansa eikä rahojaan tuhlaa tuommoisiin.


    • Janneader

      Joo luvatun pohjapalkan saa vaikka ei tavoitteet täyttyisi. Ite olin viime kesän siellä ja alle 2000e en itse jäänyt kertaakaan, varmasti menen ensi kesänä taas samaan paikkaan ja tavoitteet korkeammalle.

    • paskaduunit

      Jengi vaihtuu joka viikko.
      Mitä mielikuvituksellisimmilla syillä saa kenkää ja uutta porukkaa lappaa samalla ovenavauksella sisään.
      Nuo viittaukset tuloista on aika erikoisia, sillä tuttavani oli siellä vuoden ja hikisesti sai 1700 euroa kuukaudessa.
      Mielenterveys on tämän firman työntekijöillä kyllä kovilla....en suosittele!

      • Anonyymi

        Muka pitkäaikaisia, sitoutuneita tekijöitä etsivät.


      • Anonyymi

        Jos haluaa toistaa samaa mainoslausetta johon ei usko itsekkään, koko päivän, viikosta viikkoon eikä pelota että aivot menevät rikki sellaisesta, sinne "viihtyisään" avokonttoriin sitten kokeilemaan. Jos et heti, välittömästi tuota johtajille voittoa, lähtö tulee äkkiä, varoittamatta vaikka hitaammin mutta varmasti lähtisi nousujohteisesti menemään hommat, siellä ei odotella, opasteta eikä aikaa anneta voittoa himoitsevien kapitalistien toimesta vaan pihalle käsketään äkkiä. Hieman epäloogisella ja epäuskottavalla perustelulla vieläpä mutta koeaikalaista helppo kohdella kuin arvotonta saastaa, turvaton on outojen, ristiriitaisten väitteiden edessä. Uusi haku laitetaan välittömästi käyntiin ja tuottamattomaksi ekalla viikolla moitittu joka luvattu työhön opastaa, pihalle kylmästi. Paljon voi kivaa katteetonta luvata työpaikkailmoituksissa mutta kaikkea ei kannata uskoa ja kannattaa itse ottaa selvää ja kyseenalaistaa itsekehuja. Kuka vain voi miten tahansa itseään markkinoida jos tarpeeksi röyhkeyttä löytyy. Jos arvostaa itseään kannattaa jättää väliin ja katsoa työtä josta voi olla ylpeä ja jonka kehtaa mainita muille jos joku kysyy tehtävistä eikä tarvitse ympäripyöreää selitellä. Jos kuitenkin paremman puutteessa ajattelee tuommoista kokeilevansa, kannattaa olla joka ainoa hetki valmiina puolustautumaan koska mitä vain saattaa yhtä-äkkiä tulla jotta eroon pääsisivät äkkiä. Kenellekkään ei edes kannata mainita saamastaan paikasta eikä mitään järjestelyjä muuttaa koeaikana koska vaivannäkö voi olla täysin turhaa jos et ole valmis myynnin ammattilainen. Sitä helpommalla pääsee mitä vähemmän odottaa yhtään mitään..


    • Exbookkers

      Olin vuoden töissä ja liksa oli 1700e-2800e huom yhden kuukauden 2800 muuten vain 1700-2400 eikä muutkaan sen paremmin tienannut. En suosittele. Tuon palkan saat helpommin lidl myyjänä

    • Anonyymi

      Älkää menkö! Juokse ja kovaa.

    • Anonyymi

      Koko ajan haku päällä tällä yrityksellä. Olin yli kaksi vuotta ihan hyvässä myynti teamissä myymässä. Mahdollisuus tienata ihan hyvin 3000-7000e kunhan pääset oikeeseen tiimiin. Suurin osa tienaa todella huonosti ja vain harvat pääsee suurille palkoille. Varoituksia ja potkuja tulee mitä ihmeellisimmistä syistä. Suurin osa kouluttajista ei ole mitenkään koulutettuja ja eivät osaa olla esimiehiä. En suosittele työpaikkaa kenellekään. Mielenterveys on koetuksella tuossa firmassa

      • Anonyymi

        Missä projektissa tienaa noin hyvin? Ja missä huonoiten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä projektissa tienaa noin hyvin? Ja missä huonoiten?

        Tori-tiimissä huiput pääsee tohon 7000e kk mutta näillä olisi kaikilla osaamista siihen että olisivat huippuja myös jossain paremmin palkatussa ja johdetussa sekä sisällöltään mielekkäämmässä B2B myynnissä, jossain toisessa firmassa siis. "Ylhäältä" ei kuitenkaan tipu tippaakaan tunnustusta kenenkään osaamisesta, vaan älytöntä pelolla johtamista ja ties mitä lyttäämistä, jolloin parhaatkaan tekijät ei tajua oman osaamisensa tasoa eivätkä tunnista sitä potentiaalia mikä heissä on ja mikä pääsisi kukoistamaan jossain paremmissa hommissa.

        Mutta täälläkään hännänhuiput ei saa kuin pienimpää takuupalkkaa eli 1700e kk, siihen jos tahtoo provikoita päälle sen verran että liksat olisi yli 2000e kk, joutuu alottelija jo aika koville lähinnä siksi koska mitään aitoa tukea oppimiseen tai ohjausta työntekoon ei todellakaan ole tarjolla, koskaan. Edes perustason myynninjohtotyötä ei tehdä, puhumattakaan että ketään aidosti autettaisiin parantamaan osaamistaan, vaikka rekryt tehdään sillä periaatteella että otetaan kokemattomia ja nuoria hommiin, luvataan laajaa perehdytystä, oppimisen mahdollisuuksia ja laadukasta koulutusta, vaikka mitään näistä ei ole tarjolla ja jätetään keltanokat ihmettelemään keskenään että mitenköhän tässä hommassa vois pärjätä, kokeneemmat neuvovat jos jaksat ja ehivät Surkeeta touhua.


    • Anonyymi

      firman suosikki slogan mille aina naureskeltiin röökipaikalla oli "ja kun soitat enemmän - sattuma poistuu pelistä". Jokainen lukiossa matematiikan kirjan avannut tietää kuinka todennäköisyys ja sattumalaskenta toimii, ja täytyy kyllä sanoa että tuolla lauseella on about ala-astetason matemaattiset perusteet, ei mitään tekoa oikeassa aikuisten maailmassa enää.

      • Anonyymi

        Taisi jäädä matikan tunnit väliin. Toimii.


    • Anonyymi

      Jos sinulle on luontevaa valehtelu eli esiintyminen jonkin firman nimissä heille keitä puhelinterrorisoit. Eli kuin työssä siellä olisit heillä, keille milloinkin asiakaskuntaa haalit hömppää heittämällä.

    • Anonyymi

      Kaduttaa kun kokeilin. Paska maku jäi. Katteettomia korulauseita kyllä riitti.
      Toivottavasti loppuu kokonaan tuommoinen toiminta.

    • Anonyymi

      Voivat luvata työpaikkailmoituksessaan että mukamas kouluttavat tehtävään. Johonkin suosikkiin panostetaan ja vähemmän hyvät saavat epäonnistua jotta eroon pääseminen on helppoa.

    • Anonyymi

      Tuonne olen joskus hakenut töihin, enää en kyllä edes hakisi, samat työpaikat tuolla tuntuu pyörivän avoimena koko ajan. Eivät edes vastaa hakemuksiin.

      • Anonyymi

        Et ole menettänyt mitään. Ole hyvilläsi ettet ole palvelemassa kylmiä, kovia kapitalisteja joille ei mikään riitä. Varmaan ahneuttaan seulovat valmiit, jahjakkaat työntekijät runsaasta hakijamäärästä jonka seurauksena on aina haku ja potkivat kylmästi pihalle he, joita pitäisi opettaa (lupaavat ilmoituksessaan). Kun ei ole myynnin koulutusta niin ei tarvitse maksaa niin paljoa palkkaa, voitto maksimoituu. Seulovat rusinat pullasta, raa-alla tavalla joka ei hyvinvointia lisää vaan aiheuttaa kärsimystä mutta vähät siitä piittaavat.
        Kun tekoäly kehittyy, se tekee nuokin soittohommat eli loparit tulee kaikille ja pomot saavat entistä isommat voitot koska palkka,- ja konttorikulut poistuvat. Sellainen toimija tuossa.
        Palkka sitä luokkaa alaportaalla että tukia kerjättävä sen lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole menettänyt mitään. Ole hyvilläsi ettet ole palvelemassa kylmiä, kovia kapitalisteja joille ei mikään riitä. Varmaan ahneuttaan seulovat valmiit, jahjakkaat työntekijät runsaasta hakijamäärästä jonka seurauksena on aina haku ja potkivat kylmästi pihalle he, joita pitäisi opettaa (lupaavat ilmoituksessaan). Kun ei ole myynnin koulutusta niin ei tarvitse maksaa niin paljoa palkkaa, voitto maksimoituu. Seulovat rusinat pullasta, raa-alla tavalla joka ei hyvinvointia lisää vaan aiheuttaa kärsimystä mutta vähät siitä piittaavat.
        Kun tekoäly kehittyy, se tekee nuokin soittohommat eli loparit tulee kaikille ja pomot saavat entistä isommat voitot koska palkka,- ja konttorikulut poistuvat. Sellainen toimija tuossa.
        Palkka sitä luokkaa alaportaalla että tukia kerjättävä sen lisäksi.

        lahjakkaat


    • Anonyymi

      Täysin moraalisesti epävakaata porukkaa siellä, kiertämään Kaukaa tää Kafka.

      • Anonyymi

        Eivät edes kerro sille ketä rahan toivossa puhelinhäiriköivät että puhelut äänitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät edes kerro sille ketä rahan toivossa puhelinhäiriköivät että puhelut äänitetään.

        Ihan Bookersin työntekijänä voin sanoa, että ei niitä äänitetä ajanvarauksessa ainakaan. Ainoa osapuoli mitä äänitteistä kuuluu on myyjä itse eikä asiakas ja tällä sitten seurataan myyjää ja että siellä on niitä laadukkaita ajanvarauksia. Kun ajanvarauksesta siirtyy muihin hommiin niin silloin kylläkin, mutta siitä kyllä mainitaan asiakkaille ennen kuin jatketaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan Bookersin työntekijänä voin sanoa, että ei niitä äänitetä ajanvarauksessa ainakaan. Ainoa osapuoli mitä äänitteistä kuuluu on myyjä itse eikä asiakas ja tällä sitten seurataan myyjää ja että siellä on niitä laadukkaita ajanvarauksia. Kun ajanvarauksesta siirtyy muihin hommiin niin silloin kylläkin, mutta siitä kyllä mainitaan asiakkaille ennen kuin jatketaan.

        Laadukas ajanvaraus. Mikä se on? Hömpällä heitetään asiakasta? Vai reilu meininki ettei puhelimeensa vastannut kadu luurin sulkeuduttua mihin tuli suostuttua?
        Yleensä vain hypetetään sitä että hinnalla millä hyvänsä jäävät satimeen. Onko se laadukasta? Mielestäni ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan Bookersin työntekijänä voin sanoa, että ei niitä äänitetä ajanvarauksessa ainakaan. Ainoa osapuoli mitä äänitteistä kuuluu on myyjä itse eikä asiakas ja tällä sitten seurataan myyjää ja että siellä on niitä laadukkaita ajanvarauksia. Kun ajanvarauksesta siirtyy muihin hommiin niin silloin kylläkin, mutta siitä kyllä mainitaan asiakkaille ennen kuin jatketaan.

        Miksi sitten ei kerrota bookkaajalle tyytymättömyydestä vaan yllärinä heitetään pihalle kerran vahditaan ja kuunnellaan koko ajan? Miksi ei opasteta? Kuka on seppä syntyessään?
        Ja lafkaan hakiessa sellainen ei tarvinnut olla. Oppi piti saada firmassa mainoksen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten ei kerrota bookkaajalle tyytymättömyydestä vaan yllärinä heitetään pihalle kerran vahditaan ja kuunnellaan koko ajan? Miksi ei opasteta? Kuka on seppä syntyessään?
        Ja lafkaan hakiessa sellainen ei tarvinnut olla. Oppi piti saada firmassa mainoksen mukaan.

        Siis kyllähän se tiiminvetäjä kaikkia kuuntelee ja jos huomaa epäkohtia niin huomauttaa kyllä siitä heti ja jopa poistaa sen buukin myyjältä, jos ei ole täytä kriteereitä... en sitten osaa sanoa, että mikä kokemus muilla on ollut. Kyllä se ensin varoituksella menee ja sitten varmaa lentää pihalle, jos esimies huomaa ettei edes yritetä saada tulosta ja muuten selaa sitä puhelinta sen sijaan, kun soittaisi. Jos saa hyvää tulosta niin ei esimiehiä edes kiinnosta vaikka lopettelisit tunti tai kaksi aikaisemmin.

        Voin sanoa, että iso osa jotka lentää pihalle niin samojen henkilöiden soittoyritysten keskimäärä on siinä 40 kpl kahdeksaan tuntiin, joka on aika vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laadukas ajanvaraus. Mikä se on? Hömpällä heitetään asiakasta? Vai reilu meininki ettei puhelimeensa vastannut kadu luurin sulkeuduttua mihin tuli suostuttua?
        Yleensä vain hypetetään sitä että hinnalla millä hyvänsä jäävät satimeen. Onko se laadukasta? Mielestäni ei.

        En puhu bookkersin puolesta, en kyllä vastaankaan itse sielä työskennelleenä. Mutta siis ihan kylmäsoittojen puolesta voin kertoa, että kyllä, laadukasta ajanvarausta on olemassa. Bookkersille palkataan paljon ”keltanokkia” millaisena itsekin menin sinne. Sillon mun tekeminen ei ollut laadukasta. Toi työ on raakaa ja sen oppii tekemällä. Sit kun sen osaa, niin kun tarjotaan oikeet edellytykset, niin se tekeminen voi olla hyvinkin laadukasta ja asiakkaita hyödyttävää. Mun oma mielipide bookkersista on se, että siel ei mee nallekarkit usein ihan tasan, (ei mennyt munkaan kohdalla) mut siel opin myymään. Sillon mua vitutti, mut nyt oon onnellinen, et työskentelin siel. Nykyään menee taloudellisesti ihan hyvin. Bisnes on aina bisnes. Voin katkeroitua tai kasvaa, oma päätös.


    • Anonyymi

      Samat työpaikat näyttävät olevan haussa kokoajan. Ilmeisesti henkilökunnan vaihtuvuus suurta. Ei kerro hyvää yrityksestä.

      • Anonyymi

        Pitäisi selvittää asiaa enemmän. Meneekö kaikki kuten pitäisi. Konkurssiin tuommoinen joutaa.
        Toivottavasti ahneudella on se loppu mikä kuuluukin olla. Eli tuota toimijaa ei kauaa enää olisi.


    • Anonyymi

      Huono.

    • Anonyymi

      Mitä mitä baaritiskillä kuulin että myrkkytynnyri fiiliksentappaja HR on lähtenyt firmasta? Onneksi olkoon työntekijöille shampanjat auki, hieno vuosi tulossa

    • Anonyymi

      Pikaista kuolemaa moiselle paska paikalle!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe