Verkkopankki

Rahatontyötön

Op:ssa maksaa 7.20 €/kk verkkopankin käyttö. Alkaa olla liikaa työttömälle. Missä pankissa ilmainen. Ja älkää tyrkyttäkö sitä S-pankkia, koska siinähän pitää olla jäsen, aloitusmaksu 100 € tai jotain sinnepäin....

48

1360

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • euronasiakas

      Hommaa 5000e keskimääräinen asiakkuus, eli velkaa, rahastoa tai säästöä, niin saat op:ssa edullisemmat palvelumaksut. Käsittääkseni pelkkä verkkopankki ei maksa7e. Verkkopankki oli muistaakseni neljä euroa ja visa electron 2e, eli yhteensä kuusi euroa.... no on seksin paljon.

      Itse olen myös OP asiakas ja työtön. 15.5. tililtä menee 1,74e

      • Rahatontyötön

        Mulla on Electron ja verkkopankki tunnukset ja 7,20 € menee joka kuukausi. Millä hommaat 5000 €kun tulot on 522 €kk ja vuokran, netin ym. jälkeen jää ruhtinaalliset 380 5 elämiseen.


      • kiinnostunut_herrasmies

        "eli yhteensä kuusi euroa.... no on seksin paljon."

        Mistä saa seksiä nykypäivänä 6 eurolla?


    • älä.maksa

      Onko se pelkkä pohjamaksu? Siihen lisäksi jtkn€/lasku?

      • rahat.pois

        Tässä oli kyse Op:stä


    • HelppoValintaOn

      S-asiakkuuden voi maksaa osissa ja jos käyt S-tyhmän kaupoissa niin bonukset tulevat tilille joka kuukausi. K-plussalla saan joka toinen kuukausi 5 euron etusetelin, samalla summalla n. S-ryhmässä ostaessa tilille tulee 15-20 euroa kuussa bonusta. Ja sen 100 euron jäsenmaksusta tulee vielä osuusmaksua vuosittain ihan kivasti tilille.

      Ja mikä parasta S-pankissa verkkotunnukset ovat ilmaisia kuten myös Visa Electron kortti. Ja rahaa saa aina kun kaupat on auki jos vaikka kortti ei toimisi tai automaateissa olisi rahat loppu.

      • rfgreggirehurehog

        S-ryhmän osuusmaksun voi maksaa bonuksilla 2 vuoden aikana liittymisestä (HOK-Elannossa 5 vuoden aikana). Liityttäessä pitää kuitenkin maksaa vähintään 20 €.


      • Samanlaunen

        Mikael Agricola varmaan kääntyy haudassaan. Lukutaito on niin heikko Suomessa 2016 ! Siis kysymys kuuluu : " Missä pankissa ilmainen ? "


      • rfgreggirehurehog

        Osuusmaksun saa halutessaan takaisin, joten se ei ole "hinta". Sille maksetaan sitä paitsi todella hyvää korkoa. Toisaalta tuskin pankit suoranaisesti taistelevatkaan sellaisista asiakkaista, joilla ei ole varaa sijoittaa edes satasta osuusmaksuun kahden vuoden aikana.


      • en.maksa
        rfgreggirehurehog kirjoitti:

        Osuusmaksun saa halutessaan takaisin, joten se ei ole "hinta". Sille maksetaan sitä paitsi todella hyvää korkoa. Toisaalta tuskin pankit suoranaisesti taistelevatkaan sellaisista asiakkaista, joilla ei ole varaa sijoittaa edes satasta osuusmaksuun kahden vuoden aikana.

        Olisi varaa moneenkin tuhlaukseen, mutta ei syytä


      • rfgreggirehurehog

        En tunne paikallispankkien hinnastoja, mutta valtakunnallisista pankeista ihan pelkkiä peruspankkipalveluita tarvitsevalle taitaa tällä hetkellä olla edullisin Aktia, jossa ne maksavat yhteensä 48 € vuodessa. Toiseksi edullisimmat peruspankkipalvelut (60 € vuodessa) saa Nordeasta ja S-Pankista. (Aktian ja Nordean hinnoissa oletin, ettet ole etuasiakas ja S-Pankin hinnassa, ettet ole asiakasomistaja).

        Pankit eivät välttämättä nykyisin enää huoli asiakkaakseen työtöntä, jolla on jo peruspankkipalvelut jossain toisessa pankissa.


      • fsaah
        rfgreggirehurehog kirjoitti:

        En tunne paikallispankkien hinnastoja, mutta valtakunnallisista pankeista ihan pelkkiä peruspankkipalveluita tarvitsevalle taitaa tällä hetkellä olla edullisin Aktia, jossa ne maksavat yhteensä 48 € vuodessa. Toiseksi edullisimmat peruspankkipalvelut (60 € vuodessa) saa Nordeasta ja S-Pankista. (Aktian ja Nordean hinnoissa oletin, ettet ole etuasiakas ja S-Pankin hinnassa, ettet ole asiakasomistaja).

        Pankit eivät välttämättä nykyisin enää huoli asiakkaakseen työtöntä, jolla on jo peruspankkipalvelut jossain toisessa pankissa.

        Säästöpankeissakin tarvitsisi olla riittävästi sijoituksia tai lainaa, että pääsisi edulliselle tasolle hinnoittelussa. Muuten niiden hinnastoista löytyy kivoja pikkupommeja tyyliin "verkkopankin lisäpalvelu: laskunmaksu verkkopankissa 0,12 €/kpl".

        S-pankissa, se osuusmaksu 100e on tosiaan sijoitus. Sijoituksen järkevyys riippuu siitä, minkä osuuskaupan jäseneksi liittyy. Mitään järkeä ei ole liittyä (ainakaan pelkästään S-pankin vuoksi) sellaiseen osuuskauppaan, joka ei maksa korkoa osuusmaksulle. Mikään pakkohan ei ole liittyä siihen osuuskauppaan, jonka alueella sattuu asumaan.


      • ääs

        Itse maksoin osissa s-asiakkuusmaksun 20euroa maksoin suoraan ja loput kerrytin bonuksilla.


      • Gfhhghjjjkkuiyyt
        ääs kirjoitti:

        Itse maksoin osissa s-asiakkuusmaksun 20euroa maksoin suoraan ja loput kerrytin bonuksilla.

        Osuuspankissa vanhojen tiliotteiden selailu verkkopankissa on maksullista lystiä.


      • sijoita_itseesi
        en.maksa kirjoitti:

        Olisi varaa moneenkin tuhlaukseen, mutta ei syytä

        Et sitten ymmärrä mitään sijoittamisesta. Tuskin saat muualta parempaa korkoa kuin pankkien omistajuus- ja jäsenmaksuista. Ensin on pienemmät maksut ja sitten kun luovut saat enemmän kuin maksoit.


      • pienetongelmat

        pari konnemtiia. Jos asiakas pitää yleisesti asiansa kunnossa, niin tiliotteita ei tarvi kuin kuukauden kerrallaan... Ehkä jos on vaikka vuoden tiliotteet vaikka sähköisessä muodossa niin se riittää... pitää sit vaikka lainoista erillistä kirjanpitoa, niin pääsee vähän helpommalla... Miksi jotain pankkikorttiostojen listaa pitäs säilyttää vuosikausia...?
        OP-asiakkaana ja satasen maksaneena ( siitäkin op maksoi euron tulon myötä 16e), niin.... se jäsenyys on vähän niin ja näin... jos olis se 5000e asiointia niin se kyllä ei paljoa merkitse, että sit saa jonkun 1,5/kk alea palvelumaksuista.... Nimittäinen tiedän sen että vaikka on se 5000e niin ei sitä bonuksilla kuittaa kaikkia maksuja ja kun niitä säästöjä on 20 000e niin vielä niistäkin joutuu satunnaisesti maksamaan jotain... tai sitten niissä maksuissa oli jotain joka ei mennyt bonuskuittauksiin.


      • 243ufu34ugfu3guifj
        pienetongelmat kirjoitti:

        pari konnemtiia. Jos asiakas pitää yleisesti asiansa kunnossa, niin tiliotteita ei tarvi kuin kuukauden kerrallaan... Ehkä jos on vaikka vuoden tiliotteet vaikka sähköisessä muodossa niin se riittää... pitää sit vaikka lainoista erillistä kirjanpitoa, niin pääsee vähän helpommalla... Miksi jotain pankkikorttiostojen listaa pitäs säilyttää vuosikausia...?
        OP-asiakkaana ja satasen maksaneena ( siitäkin op maksoi euron tulon myötä 16e), niin.... se jäsenyys on vähän niin ja näin... jos olis se 5000e asiointia niin se kyllä ei paljoa merkitse, että sit saa jonkun 1,5/kk alea palvelumaksuista.... Nimittäinen tiedän sen että vaikka on se 5000e niin ei sitä bonuksilla kuittaa kaikkia maksuja ja kun niitä säästöjä on 20 000e niin vielä niistäkin joutuu satunnaisesti maksamaan jotain... tai sitten niissä maksuissa oli jotain joka ei mennyt bonuskuittauksiin.

        Pankit olettavat ja vaativat, että asiakas seuraa tilinsä tapahtumia. Asiakkaan pitää huomata, jos jotain korttiostosta ei veloitetakaan tililtä n. viikon kuluessa. Kortilla ostanut on vastuussa ostoksestaan peräti kolmen vuoden ajan. Sen vuoksi olisi hyvä, jos tilitapahtumien selailu olisi maksutonta ja tilitapahtumissa näkyisi selvästi sekä ostotapahtuman että veloituksen päivämäärät. S-Pankissa ostokset näkyvät nykyisin verkkopankin tilitapahtumissa vain ostopäivän mukaan ryhmiteltynä. Näin jään autuaan tietämättömäksi, jos tililtäni tänään veloitetaan jokin ikivanha ostostapahtuma - mahdollisesti aiheeton - sitä ei näkyisi ollenkaan tuoreimpien tapahtumien luettelossa ja ainoastaan hieman pienempi tilin saldo saattaisi paljastaa veloituksen minulle. Varsinaisessa tiliotteessa tuo tapahtuma tietenkin näkyisi, mutta jäisi erittäin helposti huomaamatta.


    • Järjenääni

      Osuuspankissa jäsenille palvelumaksu kortista ja verkkopankista on 2,95 kk. Jos sinulla on tilillä vähänkin rahaa niin saat kuitattua nekin maksut Bonuksilla ja niitä jää ylikin. Se 100 euron jäsenmaksu on sijoitus jonka saa halutessaan pois.

      • ohirgt9gj9tgjteigg

        "Jos sinulla on tilillä vähänkin rahaa niin saat kuitattua nekin maksut Bonuksilla"

        Osuuspankki ja osuuspankki. Suomessa on monta kymmentä osuuspankkia, joilla jokaisella on oma hinnastonsa. Esim. Helsingin Osuuspankissa (Helsingin OP Pankissa) peruspankkipalvelut maksavat näköjään yhteensä 4,70 €/kk eli 56,40 € vuodessa. Minulla pitäisi olla siellä säästöjä tai lainoja 22 560 € koko vuoden ajan, jotta voisin nollata palvelumaksut bonuksillani.

        https://www.op.fi/op/henkiloasiakkaat/edut/bonuslaskuri?id=47402&srcpl=3


      • Väärässäolet

        Katso Helsingin op palvelumaksut kohdasta Op-Bonusasiakkaan palvelumaksuetu. Verkkopankki ja kortti on 2,95 kk. Eikä nykyisin tarvitse olla edes sitä 5000 euroa. Jos olet tyhjätasku ja sellaisena aiot pysyäkin niin sille en voi mitään.


      • ohirgt9gj9tgjteigg

        Tuo omistaja-asiakkaan palvelumaksuetukohta jäi minulla hinnastosta huomaamatta eli päivittäispalvelut Helsingin OP Pankissa omistajajäsenille 2,95 €/kk = 35,40 € vuodessa. Mutta edelleen: jos haluan päästä päivittäisasioinnissa täydelliseen maksuttomuuteen ja nollata palvelumaksut saamillani bonuksilla, minun pitäisi käyttää heidän palveluitaan (lainat/talletukset) 14 160 € edestä koko vuoden ajan, kun S-Pankissa pääsen asiakasomistajaksi vaivaisella satasella ja saan heti maksuttomat peruspankkipalvelut.

        "Jos olet tyhjätasku ja sellaisena aiot pysyäkin niin sille en voi mitään."

        Taidat sekoittaa minut ketjun aloittajaan, joka sanojensa mukaan tosiaan on pienituloinen. En tunne hänen tilannettaan enkä menisi vittuilemaan hänelle työhaluttomuudesta.


      • yksiolenelän

        omistja-asiakkuus ei kyllä kuittaa op:ssa palveluksuja bonuksilla. Esin. kun asiakkuus on luokkaa 5-6000e/kk, niin 2,8e palvelumaksusta kuitaantuu vain euro bonuksilla. Se on jännää, ettävaikka asiakkuudessa on säästössä reilusti yli 15 000e selvää rahaa, niin satunnaisesti maksu oli luokkaa euro.... pääsääntöisesti kuitenkin se maksu kuitautui täysin....

        Revi siitä.... Mut sehän on totta, että jos on aikuisenoikeasti paljon rahaa, niin palvelumaksut ei on pieni ongelma.... tai velkaa ei kannata ottaa palvelumaksujen takia..... ja tietenkin pienestä rahasta ei olis varaa maksaa palvelumaksuja kovin suuresti.....

        Vähännurinkurinen tämä juttu!

        Asian villakoira lienee se, että pankinvaihtajat on niitä jotka kuvittelee matkustavansa kumiveneellä kotisaaresta vihreämmälle kedolle. Asiat omassa kotipankissa on sotkettu tai törmäyskurssille menossa... ja kuvitellaan, että toinen pankki on helpompi paikka saada lainaa tai keskustella omien asioitten hoidosta.... mut kuitenkin... Itse kysyin VisaElectronin käyttäjänä OP:ssa, että mikä on DEBIT, niin tuttu pankkivirkailija kuitenkin katsoi luottotietoni NEXistä.... ja vastaa.... sinulle voidaan tilata Debit. Eli se toiseen pankkiin yrittävä asiakas... pankki hakee aina kaiken tiedon luottokunnasta.

        Ei sillä..... itsekkään ei luota pätkääkään tähän toiseen isoon suomalaiseen pankkiin... en todellakaan vie hiekkaa sen pankin lattialle enkä menis kuselle sen pankin yleiseen vessaan.... Sen toisen ison pankin asiakas olen ollut pientä protestijaksoa lukuunottamatta yli 25v.... ja en senkään pankin toimintaan luota aivan aivan 100%... toiseen luottamus on nolla ja toiseen luotan ehkä 75% luottamuksella, jos normaalisti luottamus olisi 92,5%


      • Toteamus

        Onhan 2,95 selvästi vähemmän kuin aloittajan. Sitten itse kunkin pitää vain miettiä omia tulojaan, köhimpien kannattanee valita S ja vakavaristen Op.


      • vbndgbndgobnogtm
        Toteamus kirjoitti:

        Onhan 2,95 selvästi vähemmän kuin aloittajan. Sitten itse kunkin pitää vain miettiä omia tulojaan, köhimpien kannattanee valita S ja vakavaristen Op.

        Kannattaa valita palvelunsa sieltä, mistä mistä halvimmalla saa. Keskittäminen ei koskaan kannata!


      • csdhvhhvh
        Toteamus kirjoitti:

        Onhan 2,95 selvästi vähemmän kuin aloittajan. Sitten itse kunkin pitää vain miettiä omia tulojaan, köhimpien kannattanee valita S ja vakavaristen Op.

        S-Pankki sopii mainiosti niin vakavaraisille kuin ihan köyhimmillekin. Verkkopankissa ei ole ikinä ollut häiriöitä


      • ksjhdh

        Keskittäminen osuuspankkiin vain sattuu olemaan kannattavaa, jos on vähänkin säästöjä. S-ryhmän bonusjärjestelmä on kehitetty hyvätuloisille ja suurperheille, yksinäisen ihmisen ei kannata keskittää s-ryhmään.


      • csdhvhhvh

        "Keskittäminen osuuspankkiin vain sattuu olemaan kannattavaa, jos on vähänkin säästöjä."

        Säästöjä pitää olla 48 000 ennen kuin saa kokoon edes kympin kuukaudessa. Se vastaa 0,25:n korkoprosenttia. Jos olen oikein käsittänyt, sitä ei edes makseta rahana, vaan sen saa alennuksena muista osuuspankin palveluista. Paremminkin voisi rahansa sijoittaa.


      • kdjfnhugj

        Sillä voi kuitata vaikka vakuutusmaksun. Eihän se S-pankin ilmainen pankkipalvelukaan ole kuin roposia vuodessa ja kun pienituloinen keskittää s-ryhmään hän maksaa itse omat Bonuksensa kalliilla polttoaineella ja tavaroilla.


      • csdhvhhvh

        S-liikkeellä on bonus suurasiakkailla 5 prosenttia (osuuspankissa 0,25 prosenttia), mutta jostain muusta bonuksettomasta kaupasta voit saada kaiken 6 prosenttia halvemmalla. Bonus on ollut loistava markkinointikikka, se suorastaan sokaisee jotkut ihmiset. Bonusten perässä ei kannata kuitenkaan juosta, olipa kyse S-liikkeestä tai osuuspankeista.


      • LKJDHFJJK

        Osuuspankin Bonus-järjestelmä on siinä suhteessa reilumpi että se pysyy samassa suhteessa onko sinulla 1000 vai 100000 euroa tilillä.


    • Väinö_

      OP on, kuin Nordea. Jos ei Panamajuttuja niin jotain muuta.

      • Kiinnostaisi

        Mitä muuta.


    • Väinö_

      OP markkinoi aika agressiivisesti sijoitustuottetitaan. Heillä on sellainen värssy "Anna heidän hoitaa niin yksi huoli vähemmän."
      Kohderyhminä ovat vanhemmat ja kokemattomat. Olin alun perin omilla sijoituksillani plussalla. OP alkoi markkinoimaan, että anna heidän hoitaa niin yksi huoli vähemmän. Kulut oli kovat ja sen lisäksi he tekivät noin 10 000 euron tappion.
      Kattelin aamuteeveetä, jossa OP:n varainhoitopäällikkö OP:n palatsissa kertoi, että he toimivat oikein. Ei veronkiertoa vaikka toimintaa Luxenburgissa.

      Minusta OP:n varainhoito ei toimi moraalisesti oikein.

      Summa summarum. Älä anna pankin pelata rahoillasi jos sinulla on jotain säästöjä. Olet vain pelinappula heidän bisneksissään.

      Uskoin aluksi, että he tekisivät tuottoa rahoillani eli saisin lisäarvoa sijoituksilleni. Kulut olivat kovat, mutta toisin kävi.

      • KSJHYEN

        Voi tätä katkeruutta. Sijoituksissa on aina oma riskinsä.


      • en.maksa
        KSJHYEN kirjoitti:

        Voi tätä katkeruutta. Sijoituksissa on aina oma riskinsä.

        Ja kaikilla pankkipalveluilla hintansa. Täytyyhän pankinkin elää, niin täytyy minunkin. Olen hyvin nihkeä ja pankissa katsotaan minua kuin halpaa makkaraa.


      • kala.haisee
        en.maksa kirjoitti:

        Ja kaikilla pankkipalveluilla hintansa. Täytyyhän pankinkin elää, niin täytyy minunkin. Olen hyvin nihkeä ja pankissa katsotaan minua kuin halpaa makkaraa.

        Ei haittaa, minäkin katson pankkeja kuin pilaantunutta kalaa


      • Väinö_
        KSJHYEN kirjoitti:

        Voi tätä katkeruutta. Sijoituksissa on aina oma riskinsä.

        Minusta pankit eivät ole rehellisiä. OP:n Sijoitusneuvojat ym.varainhoito ei pelaa ihan rehellisin kortein. Itse teet ensin voittoa. Sitten annat puhua OP:n sijoitusneuvojien pään ympäri ja annat heidän hoitaa, jotka tekevät kalliita kauppoja, tekevät huonoja sijoituspäätöksiä toisinsanoen menettävät rahasi. Itse pankki saa palkkoita kaupankäynneistä.

        Ei katkeruutta. En ikinä luota pankin sijoitusneuvojiin enää.


    • fvlfkvklfebmlg

      Se mikä osuuspankissa nyppii minua eniten, on vanhojen tiliotteiden selailu. Se on osuuspankissa maksullista lystiä, muissa pankeissa ilmaista.

      • Kopio

        Vanhojen tiliotteiden selailu on maksullista, miksi niitä pitää selata.


      • fvlfkvklfebmlg

        Joskus voi tulla aiheettomia korttiveloituksia hyvinkin pitkän ajan takaa, samoin kuin aiheettomia laskuja.


      • dfaddsfads

        Sori, mutta nyt sulla on väärää tietoa. Op:n tiliotteet näkyy verkkopankissa ilmaiseksi kuuden vuoden ajan. Löytyy kohdasta Tilit - Verkkotiliote. Tilitapahtumat näkyy tosiaan vain 3 kk ajalta, mutta verkkotiliotteen kautta 6 vuodelta.


    • köyhäilyä

      Ajan mittaan kannattaa OP-jäsenmaksu, saahan pienemmät palvelumaksut ja muita etuja. Heti kun on verkkopankkitunnuksetkin, kaikki kotiinpäin.

    • klopa

      jos olet alle 29 v. niin voi olla nordeassa check in asiakas ja visa Electron on ilmainen, samoin kteinostot ja verkkopankkitunnukset.

      • pienetonongekmat

        aikannan OP:ssa oli palvelut ilmaiset 25v ikään saakka... ja sit tuli samat säännöt kuin aikuisilla on...... Eiköhän nykyään talousonglmat ole isommat peri kuukausi kuin 5e...


    • Kehä3-takaa

      Oli muistaakseni 4,90€/kk,nettipankki debit/credit kortti.Nyt ilmeisesti K-osto bonukset pudottaneet maksua.5000€ei kannata pitää OP tilillä kun korko olematon 0.01%vuotuista miinus vielä korosta valtion osuus -30%.Todellinen korkohan jäisi jo 0.007% eli patjan alunen on liki yhtä hyvä koron puolesta.

      • Eienäänykyään

        Ei tarvita mitään 5000 euroista tilillä.


    • palvelunlaatu

      Miten se voi olla liian kallista työttömälle jos työtön saa toimeentulotukea 485 euroa ja vaikka siis saisi 200 euroa ei alle kympin hinta ole liian kallis.

      S-pankissa voit maksaa jäsenhinnan 20 euroa ja kerryttää loput 80 euroa ostoksiesi bonuksista. Jos ostat ruokasi ja muut tarvikkeesi (vaatteet, hygienitarvikkeet jne) kaikki S-ryhmän liikkeistä kertyy kyllä tuo bonussumman kasaan. S-ryhmään kuuluvat aika monet kaupat: Prismat, Alepat, S-marketit jne.

      Se, mikä ratkaisee on palvelu ja sen laatu. Se millä tavalla palvellaan vai palvellaanko. Onko palvelu töykeää, asianmukaista, amatöörimäistä, ammattitaidotonta, onko syrjintää, jopa rasismia. Vuotaako pankki yksityisiä tietojasi muille yrityksille, myyvätkö he tietojasi eteenpäin jne. Lahjonta, korruptio jne. Katsotaanko sinua nenän vartta pitkin ja palveluilme on todella nyrpeä, töykeä tai koppava.

      • kjdhfggf

        Mutta kun sinä joudut ostamaan ne kalliitkin tuotteet että ne Bonukset nousisi edes vähääkään. Jäät tappiolle kun keskität.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe