Miten iskeä mies?

Bujaaaa

Asiallista ja fiksua kommenttia toivon.

On turhauttavaa odotella miesten tekevän aloitetta..

Voiko nainen tehdä aloitteen juttelemalla, pyytämällä kahville... Kaunis, kouluttautunut, nuori sinkkunainen.
Entä jos haluaa vain seksiä?

10

479

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinihameVerkkosukat

      Kannattaa pukeutua tiukkaan toppiin, minihameeseen ja verkkosukkiksiin!!!;)

      • purkka-pirkko

        ei todellakaan kannata. jos huorissa on tarkoitus käydä niin sitten voi tsiigailla tuolleen pukeutunutta. muuten on liian ale-laarin pohjalta löytynyt huåra-meininki.


    • Mies25vvvv

      Jos mietin itseäni,,, niin kannattaa vain ruveta juttelemaan, ja kannattaa jutella niin ettei mies viavaannu siitä että puhut liikaa, muttei niinkään että tulee kiusallinen hiljainen tilanne.

      Toinen juttu on taas se että kerro suoraan asiat.. Jos mies on sinusta hyvän näköinen, niin kerro se.. Ei ole mitään niin ärsyttävempää, kuin nainen yrittää vinkkailla kiertää asiaa.. Sitten joskus käykin niin ettei hän olekkaan kiinnostunut kun itse näytän mielenkiinnon tai kerron suoraan..

      Helppohan se on näin tässä sulle kertoa mitä tehdä, ,mutta ei se siitä helpotu kuin tekemällä sitä :)

    • Mies25vvvv

      Lisäys, jos tahdot seksiä, niin kerro suoraan, voin sanoa että Ei mies siitä ainakaan suutu! jos mies tahtoo seksiä niin se lähtee mukaasi! Tässä asiassa naisilla on ns. helpompaa.. Mihehet eivät ajattele että ompas törkeä/huora jne...

    • konkreettista

      Kuten jo sanottua miehille toimii suora toiminta. Ei mitään katselua vaan suoraan puhumaan ja kysyt puhelinnumeroa lopuksi.

    • Minävvaam

      Äh.. Kai vaan pelkään pakkeja

    • Ei ole rakttitiedettä...

    • Fiksu-ja-kunnollinen

      Menet vaan juttelee vaikka baarissa ja sitten pyydät tanssimaan tai pyydät numeroo ja kahville seuraavana päivänä. Ei kai se nyt vaikeeta ole naisen iskeä mies. Monet on vaan seksin perässä ja haluavat heti panna, mutta jos haluut suhteen niin pyydä miestä vaikka kävelylle.

    • PumaToBe

      Tuohon alkuperäiseen kysymykseen voisi vielä lisätä, että miten iskeä reilusti nuorempi mies...

      ...mitä vanhemmaksi tulee sen herkummalta nuoremmat vaikuttaa. Energisiltä ja mielenkiintoisemmilta... omanikäiset noin 35v miehet alkaa olla jo aika tylsiä ja perheenkipeitä.

    • Olenko.liian.vanha

      Vaikea on päätellä minkäikäistä miestä olet hakemassa keskustelemaan? kun et ole ikäkriteerejä laittanut kysymykseesi.
      Olisi kivaa jos TE naiset laittaisitte ikä toiveenne miehestä jota olette hakemassa.
      Itse olen 51 vuotias

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe