Ja sydän särkyi JÄLLEEN kerran! Tilitystä...

mimosa0927

Tuntuu pahalta ihastukseni paska käytös minua kohtaan. Tovi sitten ihastuin kovasti yhteen ikäiseeni nuoreen mieheen ja mitä pitemmälle aikaa kului, sitä voimakkaammaksi ihastukseni alkoi muuttua. Emme tunne ennestään, muutamia kertoja ollaan nähnyt ja välillämme on ollut jotain pientä kipinää, kiinnostus on ollut molemmin puolista, mutta jo ensi tapaamisesta lähtien olen aavistellut miehen olevan sellainen ns. pleijeri, hän oli ehkä kiinnostuneen oloinen minusta vain seksin saannin vuoksi, olisin vain yksi pano hänelle muiden joukossa. Eli sellaiset fiilikset oli, ettei seurustelusuhteeseen tuo mies minun kanssa halua ja taida ehkä muutenkaan kyetä sellaiseen.

Viime kerran jälkeen, kun olimme sattumalta tavanneet, sain luotettavalta lähteeltä kuulla, mitä hän oli työkaverinsa kanssa minusta puhunut sen jälkeen selkäni takana (ovat molemmat sellaisia keskenkasvuisia nuoria jantturoita). Hän on on todella ulkonäkökeskeinen, on itse melko sporttinen, harrastaa aktiivisesti liikuntaa, on harrastanut sitä pienestä lapsesta alkaen, ilman pidempiä taukoja ja se näkyy päällekin päin. Minäkin olen lapsesta alkaen liikkunut ja voin sanoa itseäni liikunnalliseksi, tosin en ole mikään himo treenaaja ja tavoittele mitään fitness mallin ulkonäköä (isot lihakset, vähän rasvaa ja silarit yms.), harjoitan terveysliikuntaa, liikun terveyden vuoksi, ulkonäkö saa olla mikä on, kunhan kehoni voi hyvin. Terveyteni tähden en voi treenata himona, koska rasitun liikaa ja tiedän liialla rasituksella olevan pidemmän päälle tuhoisia seurauksia, joten en lähde sellaiseen enää.

Noh, tämä mies oli kommentoinut tälle kaverilleni arvostelevaan sävyyn minun vartalon muotoani, joka on siis "päärynä". Hän oli sanonut, että "niin, tollainen päärynä mallinen" ja että tiimalasi vartalot on hänen mielestä parhaita.. Vähänkö vituttaa tällainen, tuntuu tosi pahalta, ku mulla on niin voimakkaita tunteita häntä kohtaan ja olen haaveillut hänestä jo monta viikkoa ja nyt hän sanookin minusta tuolla tavalla. Hän näkee minut pelkkänä ulkokuorena, lihana ja objektina, jota ei tuollaisen korostuneen narsistisuutensa vuoksi ilmeisestikään pidemmän päälle kelpuuttaisi. Vituttaa tällainen, kun joudun sietämään moista käytöstä. Miehet suhtautuu naisiin niin ulkonäkökeskeisesti. Harvoin kuulee naisten arvostelevan meisten vartaloita tuohon tyyliin, jaotellen niiden muotoja, kun ei edes miesten vartaloihin ole sellaista suhdetta, että niistä oltaisiin keksitty tehdä vastaavia kategorioita ja jaoitteluita. Naisten vartaloihin kulttuurissamme suhtaudutaan neuroottisesti, miesten vartalot saavat olla enemmän rauhassa. Tämä on mielestäni väkivaltaa naisten vartaloita kohtaan. Tuntuu, etten enää ikinä halua olla kenenkään miehen kanssa tekemisissä, olen joutunut tällaiseen vastaavanlaiseen objektisoivaan ja halventavaan käytökseen törmäämään miesten taholta aijemminkin, enää en tällaista osakseni halua, käämini on palanut ihan loppuun. Vihaan kaikkia miehiä (noh, en nyt ihan kaikkia), enkä enää edes vilkaise heihin päin ja anna heille itsestäni mitään.

Mikä siinä on, että aina ihastun tällaisiin pinnallisiin, hyvännäköisiin "pleijeri" miehiin, en kokskaan sellaisiin enemmän kaltaisiini, joilla olisi samoja arvoja kuin minulla ja jotka arvostaisivat minua, kohtaisivat minut ihmisenä, kokonaisuutena ja arvostaisivat vaikka persoonaani (toki voisi ulkonäöstäkin tykätä, mutta se ei saisi olla se pääasia). Vituttaa tällainen, tämä on este elämälleni tai ei nyt ihan koko elämälle, mutta parisuhde rintamalle, tulen aina pettymään. Jotain lapsuuden traumaa tässä ilmeisesti toistan, luin kerran yhden psykologisen opuksen (joku "Pari suhteessa" -niminen kirja, ja tosiaan tuo sana "pari suhteessa" kirjoitettiin siinä kirjan nimessä eriksee, ei yhteen), parisuhteisiin liittyen, ja siinä kirjoitettiin tästä, kuinka sitten aikuisena meillä olisi parisuhteissamme (tai seksuaalisissa suhteissamme) tarve yrittää ratkoa niitä omien vanhempiemme kanssa pieleen menneitä juttuja, joita vanhemmat puutteellisuutensa/vajavaisuutensa tähden meille auheuttivat.

1

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • goshdarn

      GET LIFE! JA hanki älykkäämpää ajattelemista ja tekemistä!

      Ota toine tai kolmas tyopaikka ja kirjottaudu uusille oppikursseille!
      Sinulla on aivan LIIAN paljon tyhjää aikaa kun pystyt hakkeroimaan mitään noin tyhmää elämästäsi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe