Unohtumaton ihastus

Työpaikkaromanssi

Onko sinulla joku ihastus, jota et ole unohtanut jopa vuosienkaan jälkeen? Joku joka kiehtoo aina vain uudelleen? Joku jossa vain on sitä jotain.. Mutta silti (tai siksi) mitään et ole saanut aikaiseksi vaikka ehkä juuri hän olisi se oikea... Minulla on.

35

2146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Einäinsiis

      Ei, etenkään työpaikoilla - siellä binaisia, jotka yrittää jotain työpaikan juhlissa vaikka tietää seurustelustani ja toisia jotka kuvittelevat meidän olevan samaa porukkaa kun hekin vois olla naisen kanssa - pitäiskö olla vaikuttunut. Ei olla, mä en vois miehen. Ei vois vähempää kiinnostaa nämä lähentelyt, lääppimiset ja tuijotukset enkä koe samanhenkisyyttä heidän kanssaan millään tasolla, pysykööt suhteissaan minulla on omani. Taidan seuraavassa paikassa jäädä kaappiin turvaan.

    • Ninnivaan

      Ei se rakkaus taida olla noin tietoinen toisen identiteetistä vaan persoonasta!

      • Einäinsiis

        Kyse on omista toistuvista huonoista kokemuksista työpaikoilla haaveilijoihin liittyen ja olleet juuri tietyn identiteetin edustajia ja mulle yhtä epäkiinnostavia kuin heteronaiset miehineen jopa lapsineen. Muilla avoimesti kaapin ulkopuolella elävillä lesbokavereilla samoja kokemuksia. Olisi hyvä tajuta ettei sitä kohdetta ehkä kaikissa tapauksissa kiinnosta eikä imartele huomio ja ettei kaikki lesbot välttämättä koe binaisia hengenheimolaisina enemmän kuin heteroja. Tämä vain huomio, hyvin voi myös käydä jos molempia kiinnostaa.


    • Harmi jos minut luokitellaan tuohon bi-kategoriaan tuollaisessa negatiivisessa mielessä. Mä meinaan olen bi, tai mikälie mielestänne olenkaan. Lapsia on useampi. Olen yh. Hyvät välit ex:ään. Iso osa eromme syytä oli se kun minua ei enää ollenkaan kiinnosta miehet siinä mielessä, en vain enää kykene näkemään heitä seksuaalisesti. Olen onnellisempi yksin. Joku minussa on muuttunut (tai ollut olemassa aina) ja pahasti. Loppuelämääni en kuitenkaan halua viettää yksinäni. Uskon, että loppuelämäni kumppani tulee olemaan nainen.

      Yhteen naiseen taannoin rakastuinkin, isommin kuin koskaan ennen kehenkään muuhun ihmiseen. Tunne ei ikäväkyllä ollut molemminpuolinen ja joudun nyt elämään sen asian kanssa ja kestämään sen tuomat tuskan tunteet. Ihastuksia sen jälkeen on ollut ja mennyt, samaa tunnetta en ole tavoittanut. Uskon kuitenkin, että vielä eteeni saapuu nainen joka on yhtä herkkä kuin minäkin, uskaltaa olla haavoittuvainen ja aito, lapsirakas, elämänjanoinen ja hauska. Uskon todella näin, oikeastaan tiedän sen. En vain vielä tiedä milloin. :)

      • Nuunikki

        Hei mistä päin olet?


      • Asun Pohjois-Pohjanmaalla. Miksi Nuunikki kysyt? :)


      • Nuunikki

        Mä tunnistan itseni tuosta sun tekstistä, hyvin samoja fiiliksiä (omia lapsiakin on), mietin jos olisit asunut lähistöllä ja olisin saanut ystävän jakaa näitä asioita. Mä itse olen kyllä Tampereen tyttöjä. :/


      • Mua ja ystävyyttä ei häiritse matka, en ole itsekään täältä pohjosesta kotosin eikä Tamperekaan ole ihan vieras kaupunki. Voin vaikka viestitellä sun kanssa jos sua kiinnostaa, siis sillain kaveri pohjalla? Jos antaisit jonkun yhteistiedon? Vaikka just tehdyn sähköpostin mitä kehtaat tääl jakaa tms. :)


      • Christina03
        Nuunikki kirjoitti:

        Mä tunnistan itseni tuosta sun tekstistä, hyvin samoja fiiliksiä (omia lapsiakin on), mietin jos olisit asunut lähistöllä ja olisin saanut ystävän jakaa näitä asioita. Mä itse olen kyllä Tampereen tyttöjä. :/

        Moikka. :) Mä myös Treelta ja musta sais ystävän jakamaan asioita.


      • Nuunikki
        Christina03 kirjoitti:

        Moikka. :) Mä myös Treelta ja musta sais ystävän jakamaan asioita.

        Käytkö vielä täällä 24:ssa? Mä en itse kuukausiin käynyt, mutta jos satut vielä näkemään tämän niin laita viestiä. :)

        [email protected]


    • Duunissanähdään

      Minullakin on. Hymyillään, vältellään katseita... Aina joitakin muita paikalla. Osaisinpa/pystyisinpä tekemään aloitteen. Aina mietin kuinka menen jutteleen tai pyydän kahville, mutta kun nähdään hädintuskin tervehdin. Olen kait sitten liian hermostunut kun näen hänet.

    • harrastuksessanähdään

      Valitettavasti on. :/ Luulen, että syy on siinä että asita ovat ikäänkuin lakaistu maton alle. Tahtoisin elämässä eteenpäin ja ehkä joskus vielä pääsenkin mutta välillä ahdistaa että eikö se koskaan lopu... En edelleenkään osaa käyttäytyä tämän ihmisen seurassa normaalisti ja hän pitää minua varmaan jo hieman sekopäänäkin...

    • 1210345

      Juu, on yksi avoin tapaus. Välillä vähän viileämpää, mutta sitten taas leimahtaa. Ehkä joskus tulee se oikea hetki?

    • Yksinäinensateenkaari

      Mullakin on. Mut me ei nykyään nähdä ollenkaan. En tiiä oliko meillä jotain mutta en kyllä sillon tiennyt itsekään mikä olen. Siitä on 3-4 vuotta en oo varma mut Tampereella tää tapahtu

    • HuOkaUss

      Kyllä on. Hän otti ja lähti..välillä vieläkin mietin että oliko se vain yksipuoleista. Itseasiassa kukaan muu ei ole aiheuttanut sellaista tunnereaktiota kuin hän.

    • suruinen

      Ei ole tullut vastaan sitten viime syksyn. Viimeksi moikattiin ja nyt ei ole pitkään aikaan näkynyt. Mitä tapahtui? Olisin vihdoinkin valmis pyytämään ulos jos vain yhdenkin mahdollisuuden saisin.

      • toinensateenkaari

        Missä päin?


    • Kaislankukka

      Olen elämäni aikana tutustunut yhteen sellaiseen naiseen joka vangitsee mielikuvitukseni aina vaan uudelleen, silloinkin kun luulen jo unohtaneeni. Olen tavannut monta ihmistä hänen jälkeensä ja he ovat täyttäneet ajatukseni ja kalenterini, mutta kun ovi illalla sulkeutuu takanani, jotenkin vaan palaan aina lopulta hänen luokseen. Joka. Kerta. Siitä on kohta vuosi kun viimeksi kunnolla puhuimme, ja olen jo hyväksynyt ettemme tule olemaan pari enkä pysty olemaan vain ystävä hänen kanssaan. Toisaalta olen iloinen tietäessäni että on olemassa sellaista sielun sukulaisuutta jota välillämme vaistosin, toisaalta hän on asettanut rimani naisten suhteen tasolle joka joskus tuntuu kohtuuttomalta. Elämä on välillä todella ihmeellistä.

    • Kaukorakkausiäkkäänä

      Yksi nainen on herättänyt ihastuksen. En tiedä hänen seksuualista suuntautumistaan, enkä oikeastaan muutakaan hänestä. Katseet kohtasi ja tuntui turvalliselle ja hyvälle. Taisimme olla molemmat varuillamme ja arkoja. Hän oli mielessä monta kuukautta ja joskus edelleen. En vieläkään uskaltaisi kun katsoa, mutta hyvä niinkin. Jos hänellä jotain mielenkiintoa olisi, hän varmasti olisi sanonut jotain. Ajattelen, että hän oli minun kaukorakkaus.

      • Trueorfalse

        Mullakin on. Tämä ihanuus saa mut pidättää hengitystä, ku kulkee ohi. Pulssi tuntuu korvissa. Vähään aikaan tuntenu tällasta ihastusta ja vielä henkilöön, josta en tiedä mitään. Aina kuitenkin toivon hänet näkeväni. Työpaikalla, kun on niin hankalaa lähestyä. Olen iloinen, että hän tuli juttelemaan mulle yks pv ekaa kertaa. Tiedä sitten oliko vaan ystävällinen, mutta se katse ah ja huomasin kyllä pitkän tuijotuksen, mutta ehkä vaan kuvittelen.


      • 1plus8

        Sellaista ihastusta ei ole ollut, jota kohtaan olisi ihastuksen tunteita vielä vuosienkin jälkeen. Mutta kyllähän ne vanhat ihastuksetkin muistaa ja joskus lämmöllä miettii, mitähän sille nykyään kuuluu.

        Mutta äh, minäkin olen tässä kevään aikana tavannut naisen, joka veti jo pelkällä olemuksellaan ja katseellaan jalat alta kovempaa kuin kukaan aikoihin, ja olisin kovasti halunnut tutustua häneen. Ollaan aika säännöllisesti tavattu tilanteessa, jossa mun olisi ollut helppo keksiä tekosyy jutella hänelle (joskin formaali tekosyy, mutta eiköhän joku vähän supliikimpi kaveri saisi jutun käännettyä muihinkin aiheisiin). Muutaman kerran hänelle juttelinkin, mutta olin niin jännittynyt, että vaikutin varmaan lähinnä kusipäältä. Kevät on ohi ja en tiedä, tullaanko enää törmäämään, mutta en saa mielestäni tätä naista. Ärsyttää kun en reippaammin ja useammin jutellut hänelle kun tsäänssi oli.


      • Trueorfalse

        Missä päin tää sun ihastus on iplus8? Mulla Helsingissä. Seuraavan kerran, kun hänet näen niin varmaan sujautan numeron/ pyydän kahville ku en niin usein vuoroja siellä tee. Nyt en tiedä, koska nähdään seuraavan kerran. :/ Minulla myös pyörii tämä ihanuus mielessä.


      • Trueorfalse

        Siis toi edellinen viesti 1plus8 käyttäjälle. :D mikä typo


      • 1plus8

        En edes huomannut typoa :D Helsingissä tämäkin, mutta valitettavasti minä en liene hän, koska yksityiskohdat eivät aivan täsmää.


    • Trueorfalse

      Ihan tyhmää muutenkin täällä kaipailla. Tuskinpa edes tunnistaa itseään tosta tekstistä.. Pitäis olla vaan rohkeempi sit seuraaval kerral. Eihän siin menetä mitään.

      • 1plus8

        Saapahan ainakin purettua omia fiiliksiään, vaikka palstahaihattelut eivät tuppaa johtamaan mihinkään :)


    • Saha

      Se näyttää olevan aina näin, että kun palstalla ilmoittautuu ja briljeeraa älyllisyydellään yksi suuria syvällisyyksiä oivaltanut muodikas ja lennokas perheenäiti, joka on kiivennyt niin korkealle henkis-hengelliselle tasolle, että on valaistunut läiskyttelemään ja lytyyttelemään revaansa toista samanlaista vasten, niin vielä saman vuorokaudenaikana koloistaan ryömii ainakin kymmenen muuta innokasta lesboa ja ilmoittautuu halukkaiksi "jakamaan".

      No, senhän ne lesbot varmaan osaavatkin.

      • Vertaistuki

        Jollekin tämä palsta voi olla ainoa paikka miettiä "ääneen" näitä omaan seksuaaliseen suuntautumiseen liittyviä asioita. Joten kaikkien kokemukset ja ajatukset on arvokkaita. Kaikkeahan ei ole pakko lukea.


    • Kypsymätöntä

      Hänen näkemisessään on aina jotain kutkuttavaa. Voihan sitä huvikseen kuvitella että jaamme kohtaamisissa hetken jotain erityistä ja muilta suljettua...

      • ganesha2

        oi miten kauniisti ilmaistu :)


    • pallohukkanenvaan

      kaislankukka heitti tekstiä joka kolahti.... Kiitos siitä. Mikä siinä on, että joskus vaan tulee mieleen, että mitä jos... ja tajuaa, ettei kuitenkaan,. mutta...

      • kesäehtolainen

        Niin kauan kuin on mahdollisuus muuttaa "jossien" paikalle "nyt kuneja", kannattaa rohkaistua. Se on kaikkien haikailustoorien opetus!


    • Pallohukkanenvaan

      Kesäehtolainen - oikeassa olet. Vaan 'kunnien' aika meni jo. Jäljellä on enää jossit. Ja välillä mieleen nouseva ajatus voitaisiinko olla tekemisissä jollain tavalla, edes jotenkin. Ilman, että se rikkoisi. Siihen oikea vastaus taitaa olla selvä.

    • Läpiyön

      Jopa raakkuvalla äänelläni autossa lauloin. Muistit sen pitkään. Hymyilit. Muistatko vielä...

    • kyllävaam

      Kuulostaa vähän tyhmältä mutta mulla on vaikka oon vasta seiska luokalla! xD mut oikeesti :( olin viime vuonna ihastunu yhteen poikaan ja aina kun nään sen nii tulee tommonen tunne... Oli se jännää aikaa kun tykkäsin siitä ihan älyttömästi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe