hyvä poikaystävä

00likka

hei, täällä kirjottelee n. 15-17 vuotias tyttö. En tiiä onko tästä mitään hyötyä/lukeeko kukaa ees tätä mut aattelin kertoa minkälainen on MUN unelmien poikaystävä. Tää ei oo mikään treffiseuran hakeminen mut kerron vaa. :D
-suunnilleen saman ikäinen
-mieluusti pidempi
-ruskeet silmät ja tukka <3
-osaa pukeutua (ei likaisia huppareita ja jotain vitun rastahousuja)
- EI mikään mopopoika joka käy röökillä viiden minuutin välein ja pitää joka vklp kaljabileitä
-osaa antaa omaa aikaa ettei tunkeudu joka nurkasta syliin
-halipusu hetkiä PALJON
-osaa käyttäytyä

ja sit semmonen huomaavainen, rehellinen jne. Kuulostaa et pitäisin poikaystäviä joinain halinalleina mut :3 ja sit kans et välil vois ostaa jotai suklaata/vaatteita/koruja mut ei liian usein. Tyylii sillon ku on joku merkkipäivä.

18

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ericlq966

      Kikkaa: ericlq966 tai lauta s-postia: [email protected] ois kiva jo pelkästään jutskaa

    • Noin_10-90v_poika-tyttö

      Hei! Täällä kirjoittelee 10 - 90 vuotias ehkä poika tai tyttö

      Minulla on noin valkoiset - mustat silmät ja hiukset

      Halipusu hetkiä noin vähän - paljon

      Osaan käyttäytyä vähän - paljon

      Sitte vois olla semmone poika - tyttö ystävä joka ostais aina suklaata korui timanttei pizzaa ja uusimman iphonen aina.

      Jos oot kiinnostunut niin kik on ma.ww

    • kiinnostuin vain koska sovin melkein kriteereihisi.. mulla on siniset silmät ja vaaleen ruskeet hiukset enkä aina välttämättä osaa antaa aikaa mutta alan olemaan siinä jo aika hyvä.. jos millää ihmeel alko kiinnostaa tuu kik jokujuu99

    • Poika16v

      Hei! Minä olen 16-vuotias poika. Mulla on ruskeat hiukset, siniset silmät, 180 cm, en polta tupakkaa tai juo, koulussa käyttäytymisestä arvosana 9,0.
      Kelpaako?

      • Poika16v

        Enkä tapa, voit muuten olla ihan olematta anonyymi ja näyttää onko sulla palleja.


      • Eijumalauta
        Poika16v kirjoitti:

        Enkä tapa, voit muuten olla ihan olematta anonyymi ja näyttää onko sulla palleja.

        En näytä, mulla ei oo kiveksiä


    • uUsmaa1

      -suunnilleen saman ikäinen
      juuri täyttänyt 17

      -mieluusti pidempi
      178 cm kun viimeksi mitattiin

      -ruskeet silmät ja tukka <3
      ruskee tukka ja silmät tosi lähellä ruskeita (ei siniset)

      -osaa pukeutua (ei likaisia huppareita ja jotain vitun rastahousuja)
      juu

      - EI mikään mopopoika joka käy röökillä viiden minuutin välein ja pitää joka vklp kaljabileitä
      juu

      -osaa antaa omaa aikaa ettei tunkeudu joka nurkasta syliin
      juu

      -halipusu hetkiä PALJON
      eiköhän onnistuisi

      -osaa käyttäytyä
      juu


      voitinko jotain?

    • 17.v.poika

      N. 180 senttiä (no hyvä on, 186!) En polta tai nuuskaa tai käytä mitään aineita tai muuta, mopoilen ehkä kesäisin mut yleensä vaan jos täytyy (mun mopo on romu!) Mut en oo mikään mopohullu derbi keulija. Osaan käyttäytyä, tietenkin (hyvä kasvatus, hyvä käytös) Tuumaruskea tukka (jotkuu väittää et musta) ja ruskeat silmät. En käytä ikinä huppareita ja mitään rämäpöksyjä (koska ei ole) käytän yleensä farkkuja ja kotona joskus vapaalla normaaleja verkkareita ja college paitaa tai kesäisin t-paitaa. Oon 17 joten ei varmaan käy. Ja miinuspuolena on vielä yli 10 vuoden koulukiusaamisen jälkeinen syrjäytyminen ja yksinäisyys, en oikeen ole sosiaalinen, ja asun jossain missä kukaan kaunis tyttö ei asu.

      • 244445

        :DDDD


      • 17.v.poika

        Nimenomaan, oon naurettava paska.


      • Heipsun

        Hmmh, no ethän. Kyllä se vielä joskus klikkaa jonkun tytön kanssa!


      • normaali.jätkä

        Unessa korkeintaan tollaset päältä ajettavat paska hintit! Mopo on tärkein väline vittu seurustelus! Pitää keulii ihan hirveesti ja polttaa kumii nii ihastuu vittu heti, ja ihan vitustu vittu virii vittu! Ja sen huoramuijan pitää olla semmoin et sitä voi välil vaik vittu hakata ja nussii miten vittu mieli tekee!


      • Umpp4Lumpp4

        Kuulostat oikeesti kivalta tyypiltä mut miten siel päin ei naisväkee asu? :)


      • normaali.jätkä

        Asuu tääl vittu ku meikä keulii nii joka lutkahuora on lähellä!


      • 17.v.poika
        Umpp4Lumpp4 kirjoitti:

        Kuulostat oikeesti kivalta tyypiltä mut miten siel päin ei naisväkee asu? :)

        Ei täällä Kymenlaaksossa paljoo naisia ole, tai jos on niin ne on joko niitä joilla ei ole käytöstapoja, tai ne on lesboja.


      • Umppa4lumppa4
        17.v.poika kirjoitti:

        Ei täällä Kymenlaaksossa paljoo naisia ole, tai jos on niin ne on joko niitä joilla ei ole käytöstapoja, tai ne on lesboja.

        Jaahas...


      • normaali.jätkä

        Niin! Siel on vaan homoja! Kouvolala ja Kotkot kotka on homoja ihmisiä varten saatanan vittu! Helsingissä ja Tampereella asuu kovimmat vittu!


    • ururur

      Hei, olen n. 11-90-vuotias ja kaikki vastaukseni ovat suhteellisia, esim puhutaanko sukupuolessa fysiikasta vai siitä, miltä ihmisestä tuntuu. Röökiäkin poltan vain puoliksi, joten on kyllä vaikeaa vastata mutta hei kuitenkin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe