Miehen lapset muutti meille

kauheetamenoajestas

Voi kurjuus sentään, siinä meni rauhallisuus meidän perheelämästä, siinä meni rahamme, siinä meni kotimme isustus ja tilalle meteliä, rääkynää, kiukuttelua, sotkua, tappelua, karkkia ja herkkuja ei ruokaa ei mitään. Minua eikunnioiteta yhtään vaikka olen nyt heidän äiti. Perheemme onnyt kiljusen herrasväki.

82

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bua-ha-haa

      Toivottavasti sinä Lissu älyät nyt muuttaa pois häiritsemästä muiden perhe-elämää.

      • toivottavastisinä

        Raision kaupungin perhepalvelut; lastensuojelu,
        perheneuvola, lastenvalvoja, tuomioistuin ja "valvovat viranomaiset" älyätte nyt muuttaa pois häiritsemästä muiden perhe-elämää..


    • katkeraapsykkaa

      Heh,heh, lässy hei, se oli vaan unta, onneksi ei sulla ole miestä eikä mitään lapsia, olet yksinäinen vanha ikävän katkera kanttura.

    • Morttenson

      Yleensä lapset eivät ilmesty ihan puskista, tuliko ne jotenkin yllätyksenä?

      • tiedänmonta

        Hei...kyllä ne lapset tulee sinne uuteen perheeseen ylläreinä. Useinkaan se uusi vaimo ei osaa odottaa että miehen ex vaimo tuo lapset joka aamu isän luokse, ja uusi äiti joutuu kasvatusvastuuseen ja makselmaan toisten lasten elannon.


      • oletlissuhullu
        tiedänmonta kirjoitti:

        Hei...kyllä ne lapset tulee sinne uuteen perheeseen ylläreinä. Useinkaan se uusi vaimo ei osaa odottaa että miehen ex vaimo tuo lapset joka aamu isän luokse, ja uusi äiti joutuu kasvatusvastuuseen ja makselmaan toisten lasten elannon.

        Sinä elätkin sellaisessa kuplassa ja fantasiamaailmassa, jossa kaikki on mahdollista, oikeesta elämästä et tiedä hökkäsen pöläystä.


      • Raisionkaupunginsossu
        oletlissuhullu kirjoitti:

        Sinä elätkin sellaisessa kuplassa ja fantasiamaailmassa, jossa kaikki on mahdollista, oikeesta elämästä et tiedä hökkäsen pöläystä.

        "lastensuojelu"; sinä elätkin sellaisessa kuplassa ja fantasiamaailmassa, jossa kaikki on mahdollista,
        oikeesta elämästä et tiedä hökkäsen pöläystä.


      • Miem
        tiedänmonta kirjoitti:

        Hei...kyllä ne lapset tulee sinne uuteen perheeseen ylläreinä. Useinkaan se uusi vaimo ei osaa odottaa että miehen ex vaimo tuo lapset joka aamu isän luokse, ja uusi äiti joutuu kasvatusvastuuseen ja makselmaan toisten lasten elannon.

        Kyllä sinä se yllärinä lasten 2.kotiin menet ja roudaat äpäräsi vielä lasten riesaksi


      • siskopieni
        tiedänmonta kirjoitti:

        Hei...kyllä ne lapset tulee sinne uuteen perheeseen ylläreinä. Useinkaan se uusi vaimo ei osaa odottaa että miehen ex vaimo tuo lapset joka aamu isän luokse, ja uusi äiti joutuu kasvatusvastuuseen ja makselmaan toisten lasten elannon.

        Kasvatusvastuu on kyllä oikeasti vanhemmilla. Uusikko on vanhemman... seukkakamu, avokki tai uusi puoliso.
        Mikäli jokju uusikko menee siihen, että alkaa kasvattaa toisten omia lapsia niin intensiivisesti, että kokee sen jo taakaksi, hän toimii jotenkin kummallisesti. Hankkisi omat lapsensa itse- puolison kanssa.

        Rakastanko minä kaverini lapsia? Kyllä. Haluanko tunkea heidän elämäänsä? En! Tavannut? Kyllä. Puutunko kasvatukseen? En. Minulla on omiakin asioita kuten oma elämä.
        Toki kaverini voi käyttää veto-oikeutta, lastensa vuoksi sille miten olemme. Näemme, teemme mitäkin. Minusta olisi väärin lapsia kohtaan, että eivät voisi tavata isäänsä säännöllisesti.
        Jos tosiaan joku aikoo ns perhearkeen jossa jo lapset, paras vain totutella. Uusikko kun on siksi ettei sen yh n tarttisi ikuisesti olla ja elää ilman toisen aikuisen ihmsen läheisyyttä. Ruusunpunaiset unelmat unelmamiehestä? Että huomio kiinnittyykin vain naiseen? Juu... unohda.
        Eihän se muutenkaan toimi noin, mikään parisuhde.
        Naiset ja miehet on eri tilanne... Nainen stereotyyppisesti ajateltuna tilanne, johon ei sisälly öljynkatkua, lätkähikeä.
        Mieheen tilanteena sisältyy ihan muuta kuin leivosten tekoa ja hulmuavia kesämekkoja korjattaviksi.

        Tässä muuten puhuu kokemus. Ihan aito- elämän koulu. Minulla ei nuorenakaan ollut suuria vaaleanpunaisia silmälaseja. Sydämen sivistys on hiukkasen lisääntynyt. Vastuut lapsista ohi. Kiitos en leiki äitiä vieraille lapsille. Tekisin siinä pahoin.


      • äitipuoliväkisin
        siskopieni kirjoitti:

        Kasvatusvastuu on kyllä oikeasti vanhemmilla. Uusikko on vanhemman... seukkakamu, avokki tai uusi puoliso.
        Mikäli jokju uusikko menee siihen, että alkaa kasvattaa toisten omia lapsia niin intensiivisesti, että kokee sen jo taakaksi, hän toimii jotenkin kummallisesti. Hankkisi omat lapsensa itse- puolison kanssa.

        Rakastanko minä kaverini lapsia? Kyllä. Haluanko tunkea heidän elämäänsä? En! Tavannut? Kyllä. Puutunko kasvatukseen? En. Minulla on omiakin asioita kuten oma elämä.
        Toki kaverini voi käyttää veto-oikeutta, lastensa vuoksi sille miten olemme. Näemme, teemme mitäkin. Minusta olisi väärin lapsia kohtaan, että eivät voisi tavata isäänsä säännöllisesti.
        Jos tosiaan joku aikoo ns perhearkeen jossa jo lapset, paras vain totutella. Uusikko kun on siksi ettei sen yh n tarttisi ikuisesti olla ja elää ilman toisen aikuisen ihmsen läheisyyttä. Ruusunpunaiset unelmat unelmamiehestä? Että huomio kiinnittyykin vain naiseen? Juu... unohda.
        Eihän se muutenkaan toimi noin, mikään parisuhde.
        Naiset ja miehet on eri tilanne... Nainen stereotyyppisesti ajateltuna tilanne, johon ei sisälly öljynkatkua, lätkähikeä.
        Mieheen tilanteena sisältyy ihan muuta kuin leivosten tekoa ja hulmuavia kesämekkoja korjattaviksi.

        Tässä muuten puhuu kokemus. Ihan aito- elämän koulu. Minulla ei nuorenakaan ollut suuria vaaleanpunaisia silmälaseja. Sydämen sivistys on hiukkasen lisääntynyt. Vastuut lapsista ohi. Kiitos en leiki äitiä vieraille lapsille. Tekisin siinä pahoin.

        Äitipuolen kuuluu kasvattaa jos niitä ei ole koksaan neuvottu ja kasvatettu. Äitipuolella on suuri vastuu kun uhrautuu toisten lasten äidiksi. Harva varmaan itse haluu kyllä ne tulee aina miehen siivellä siihen syömän ja asumaan toisen vaivoiksi. Olen nyt ollut 7 v äitipuolena ja ei ole kummosia lapsia tullut, viakka kovin olen heitä ohjannut ja kasvattanut.
        Onneksi ei ole mun kyllä se syy läytyy heidän äidistä.


      • Miem
        äitipuoliväkisin kirjoitti:

        Äitipuolen kuuluu kasvattaa jos niitä ei ole koksaan neuvottu ja kasvatettu. Äitipuolella on suuri vastuu kun uhrautuu toisten lasten äidiksi. Harva varmaan itse haluu kyllä ne tulee aina miehen siivellä siihen syömän ja asumaan toisen vaivoiksi. Olen nyt ollut 7 v äitipuolena ja ei ole kummosia lapsia tullut, viakka kovin olen heitä ohjannut ja kasvattanut.
        Onneksi ei ole mun kyllä se syy läytyy heidän äidistä.

        Joo voi kasvattaa mutta käskyttämistä rakastava äiti(mieli)puoli ei ole kelvollinen mihinkään lasten kanssa... ...korkeintaan vanhijen teinien tai nuorten aikuisten puumaksi


      • janiitävarmaanon
        Miem kirjoitti:

        Joo voi kasvattaa mutta käskyttämistä rakastava äiti(mieli)puoli ei ole kelvollinen mihinkään lasten kanssa... ...korkeintaan vanhijen teinien tai nuorten aikuisten puumaksi

        Mut jos äiti ei ole osannut? Kai joku muu sitten voi tehdä idin työt, vaikka se äitipuoli? Heillä on kykyä ja thtoa ojentaa ja auttaa miehen lapsia ongelmissa.


      • Miem
        janiitävarmaanon kirjoitti:

        Mut jos äiti ei ole osannut? Kai joku muu sitten voi tehdä idin työt, vaikka se äitipuoli? Heillä on kykyä ja thtoa ojentaa ja auttaa miehen lapsia ongelmissa.

        Joo voi kyllä mut et sinä! Joku tervepäisempi ja vähemmän narsistinen ja vähemmän käskyttävä joka oikeasti opastaa ja kasvattaa eikä tee sitä käskemisen vuoksi !


      • aikanäyttääaina
        Miem kirjoitti:

        Joo voi kyllä mut et sinä! Joku tervepäisempi ja vähemmän narsistinen ja vähemmän käskyttävä joka oikeasti opastaa ja kasvattaa eikä tee sitä käskemisen vuoksi !

        Kyllä mä luulen että moni lapsi ja lasten isät ja vähän se exäkin ovat onnellisia että lapsilla on uusi aikuinen joka pitää lapsita huolta ja kasvattaa heitä. Vieras ihminen näkee lapstn ongelmat paremmin kuin lasten omat vanhemmat.
        Tulee uusia näkökantoja, uusia ajatuksia ja tapoja joita lapset tarvitsevat. Ei ole helppoa olla ero lapsi eikä ole helppoa olla äitipuoli. Se vaatii lapsilta paljon hyväksyntää ja ymmärtämystä, että hyvväksyy sen isän uuden vaimon elämäänsä, ja usein se ajan kanssa onnistuu. Siitä voi tulla vaikk akuinka rakas äitipuoli, kun vaan ei anneta periksi ja taistellaan sen tähden että lapset kasvavat omiin elämiin normaaleiksi.


      • Miem
        aikanäyttääaina kirjoitti:

        Kyllä mä luulen että moni lapsi ja lasten isät ja vähän se exäkin ovat onnellisia että lapsilla on uusi aikuinen joka pitää lapsita huolta ja kasvattaa heitä. Vieras ihminen näkee lapstn ongelmat paremmin kuin lasten omat vanhemmat.
        Tulee uusia näkökantoja, uusia ajatuksia ja tapoja joita lapset tarvitsevat. Ei ole helppoa olla ero lapsi eikä ole helppoa olla äitipuoli. Se vaatii lapsilta paljon hyväksyntää ja ymmärtämystä, että hyvväksyy sen isän uuden vaimon elämäänsä, ja usein se ajan kanssa onnistuu. Siitä voi tulla vaikk akuinka rakas äitipuoli, kun vaan ei anneta periksi ja taistellaan sen tähden että lapset kasvavat omiin elämiin normaaleiksi.

        Mutta kun SINÄ et ole kasvattaja vaan käskyttäjä !


      • ammuuuuuuu
        Miem kirjoitti:

        Mutta kun SINÄ et ole kasvattaja vaan käskyttäjä !

        Kasvatukseen kuuluu myös käskytystä-


      • Miem
        ammuuuuuuu kirjoitti:

        Kasvatukseen kuuluu myös käskytystä-

        Niin kasvatukseen kuuluu muutakin kuin käskyttää paljon muuta ja käskyttäminen on se viimeinen keino jollei mikään muu ei toimi ! Ja sinulle käskyttäminen on se ensinmäin ja ainoa keino ja kun tykkäät ja rakastat käskyttämistä et ole sovelias kasvattamaan !


    • iirissiskosinikka

      Kannattaisko ottaa mies nyt kovaan puhutteluun ja kysellä, että mitä se meinaa niiden lastensa kanssa tehdä. Jos sinä niitä hoidat, miehen exä maksaa sulle, jos lapset on äidin luona, sinä et luonnollisestikaan maksele heille yhtään mitään.
      Mies nyt syyniin ja sanot mitä sinä haluat, jos haluat että kotonne on sinun valtakunta, ei sinne vieraita huolita. Tiukasti vaan sanot mielipiteen, jos mies sua rakastaa, ei hän tuo taakkoja ja rasitteita sun vastuulle.

      • Miem

        Jospa sinä menisit ja ampuisit ittes ! Jollei mun lapset niin ei kyllä hänenkään lapset !


      • eikuulumullekasvatus
        Miem kirjoitti:

        Jospa sinä menisit ja ampuisit ittes ! Jollei mun lapset niin ei kyllä hänenkään lapset !

        Miksi? Täytyyhän jonkun laittaa toisen lapset kuriin jos heidän omat vanhemmat ei osaa tai tahdo. Ei kaikki tykkää että lapset kiukuttelee syyttä ja näyttää mieltään uudelle äitipuolelle.
        Kyllä lasten kuuluu kunnioittaa aikuisia ja thedä mitä he snovat, niskottelu on huonoa käytöstä.
        Ei ole miehen lapsilla hyvä tulevaisuus jos kukaan ei neuvo ja käskytä. Kyllä lapset ovat lapsia ja ei heihin voi tosissaan suhtautua kun he hyppiisilmille. Jos ei sovi meillä on ovi, siitä pääsee ulos ja kiukkuamaan muille kuin äitipulelle. Minua ei liikuta mitä heistä tulee, pääasia että omat pärjää,


      • taisäsittenkin
        Miem kirjoitti:

        Jospa sinä menisit ja ampuisit ittes ! Jollei mun lapset niin ei kyllä hänenkään lapset !

        ittes!


      • Lissuhei
        eikuulumullekasvatus kirjoitti:

        Miksi? Täytyyhän jonkun laittaa toisen lapset kuriin jos heidän omat vanhemmat ei osaa tai tahdo. Ei kaikki tykkää että lapset kiukuttelee syyttä ja näyttää mieltään uudelle äitipuolelle.
        Kyllä lasten kuuluu kunnioittaa aikuisia ja thedä mitä he snovat, niskottelu on huonoa käytöstä.
        Ei ole miehen lapsilla hyvä tulevaisuus jos kukaan ei neuvo ja käskytä. Kyllä lapset ovat lapsia ja ei heihin voi tosissaan suhtautua kun he hyppiisilmille. Jos ei sovi meillä on ovi, siitä pääsee ulos ja kiukkuamaan muille kuin äitipulelle. Minua ei liikuta mitä heistä tulee, pääasia että omat pärjää,

        Mutta, kun sulla ei ole niitä lapsia eikä miestä.


      • Miem
        eikuulumullekasvatus kirjoitti:

        Miksi? Täytyyhän jonkun laittaa toisen lapset kuriin jos heidän omat vanhemmat ei osaa tai tahdo. Ei kaikki tykkää että lapset kiukuttelee syyttä ja näyttää mieltään uudelle äitipuolelle.
        Kyllä lasten kuuluu kunnioittaa aikuisia ja thedä mitä he snovat, niskottelu on huonoa käytöstä.
        Ei ole miehen lapsilla hyvä tulevaisuus jos kukaan ei neuvo ja käskytä. Kyllä lapset ovat lapsia ja ei heihin voi tosissaan suhtautua kun he hyppiisilmille. Jos ei sovi meillä on ovi, siitä pääsee ulos ja kiukkuamaan muille kuin äitipulelle. Minua ei liikuta mitä heistä tulee, pääasia että omat pärjää,

        No sinä et ainakaan ole se oikea... ...kommenteista päätellen olet vanhan tyylin koirankouluttaja joka rakastaa käskyttämistä ilman tarkoitusta ja liikaa !


      • lapsetonrikkaus
        eikuulumullekasvatus kirjoitti:

        Miksi? Täytyyhän jonkun laittaa toisen lapset kuriin jos heidän omat vanhemmat ei osaa tai tahdo. Ei kaikki tykkää että lapset kiukuttelee syyttä ja näyttää mieltään uudelle äitipuolelle.
        Kyllä lasten kuuluu kunnioittaa aikuisia ja thedä mitä he snovat, niskottelu on huonoa käytöstä.
        Ei ole miehen lapsilla hyvä tulevaisuus jos kukaan ei neuvo ja käskytä. Kyllä lapset ovat lapsia ja ei heihin voi tosissaan suhtautua kun he hyppiisilmille. Jos ei sovi meillä on ovi, siitä pääsee ulos ja kiukkuamaan muille kuin äitipulelle. Minua ei liikuta mitä heistä tulee, pääasia että omat pärjää,

        Huhhuh. Jos mies on sulle rakas, luulisi hänelle rakkaiden lasten olevan sinullekkin tärkeitä. Rakkaudesta hoidetaan, opetellaan tulemaan toimeen sellaisten asioiden tai ihmisten kanssa, jotka on rakkaalle puolisolle tärkeitä. Lapset on joutuneet isonmuutoksen keskelle. Terve lapsi kapinoi, ikävöi ja se sopeutuminen uuteen vie aikaa. Lapset vaistoaa, jos heistä ei pidetä. Silloin käytös käy villimmäksi. Usein lasten hankala käytös, joka jatkuu pitkään kielii uuden kodin aikuisten kyvyttömyydestä kasvattajana. Suosittelen perheasiainkeskuksen palveluita, jos uusioperhekuvio rassaa. Ammattiapu avaa uusia katsantokantoja asiaan. Viha syö voimaa elää. Eikä parisuhde voi pitemmän päälle hyvin, jos osaa lapsista vihaa. Lasten tulisi olla yhdenvertaisia toisiinsanähden perheessä olivat he sitten sinun, minun tai yhteisiä.


    • avio

      Ei pitäisi ottaa sänkyynsä perheellistä miestä. Katso peiliin se on ihan oma vikasi ettei ole kivaa.

    • bua-ha-haa

      Mitäs menit rikkomaan heidän perheensä.

      • Miem

        Sanos miten rikkoi toiseen perheen jos rupeaa seurustelemaan eronneen ihmisen kanssa ? Meillä ei ex puolisolla ole mitään asemaa vaikka olisin sinkku !


      • bua-ha-haa
        Miem kirjoitti:

        Sanos miten rikkoi toiseen perheen jos rupeaa seurustelemaan eronneen ihmisen kanssa ? Meillä ei ex puolisolla ole mitään asemaa vaikka olisin sinkku !

        Edellinen vain siksi, että lässyn mielestä kaikki uudet ovat perheenrikkojia. Tälläkertaa lissulässy fantasioi itse olevansa perheenrikkoja.


      • revisiitäsitten
        bua-ha-haa kirjoitti:

        Edellinen vain siksi, että lässyn mielestä kaikki uudet ovat perheenrikkojia. Tälläkertaa lissulässy fantasioi itse olevansa perheenrikkoja.

        No lähes kaikki on. 98 % sadasta on.


      • 1säpappa
        revisiitäsitten kirjoitti:

        No lähes kaikki on. 98 % sadasta on.

        Tarkoitatko että 98 % uusista puolisoista on perheenrikkojia?
        Luulen kyllä, että silloin kun kolmas pyörä on tullut perhettä sotkemaan, niin ne suhteet eivät kauaa kestä vaikka perhe siinä saattaakin hajota. Ne myöhemmät kestävät suhteet on lähes aina tulleet vasta eron jälkeen.


      • uskopoisUSKOMUA
        1säpappa kirjoitti:

        Tarkoitatko että 98 % uusista puolisoista on perheenrikkojia?
        Luulen kyllä, että silloin kun kolmas pyörä on tullut perhettä sotkemaan, niin ne suhteet eivät kauaa kestä vaikka perhe siinä saattaakin hajota. Ne myöhemmät kestävät suhteet on lähes aina tulleet vasta eron jälkeen.

        Miksi sitten on niin paljon isää ikävöiviä lapsia jos naikkonen ei estä miestä tapaamasta omia lapsia? Kyllä se niin on että naikkonen sanoo että valitse hänet tai lapset, ja suurin osa miehistä valitsee naikkosen koska muuten jäisi ilman siivoojaa ja laastaria.


      • Miem
        uskopoisUSKOMUA kirjoitti:

        Miksi sitten on niin paljon isää ikävöiviä lapsia jos naikkonen ei estä miestä tapaamasta omia lapsia? Kyllä se niin on että naikkonen sanoo että valitse hänet tai lapset, ja suurin osa miehistä valitsee naikkosen koska muuten jäisi ilman siivoojaa ja laastaria.

        Se naikkonen joka estää isää näkemästä omia lapsia on se ex vaimo omassa katkeruudessa


      • oletvammainen
        uskopoisUSKOMUA kirjoitti:

        Miksi sitten on niin paljon isää ikävöiviä lapsia jos naikkonen ei estä miestä tapaamasta omia lapsia? Kyllä se niin on että naikkonen sanoo että valitse hänet tai lapset, ja suurin osa miehistä valitsee naikkosen koska muuten jäisi ilman siivoojaa ja laastaria.

        No, sun kehitysvammaista ukkoasi nyt naiset on vienyt 6-0 niinhän sinäkin teit, mutta sitte ukkos löysi uusia jotka tekee nyt sitä samaa.


    • mnhyuhgttt

      Ei kukaan äiti voi pakottaa miehen uutta vaimoa majoittamaan hänen lapsiaan hänelle. Mies nyt syyniin ja estämään älyttömät touhut. Mies päättää tuleeko lapset heille vai ei, antkaa sen exän vaan hoitaa hänelle kuuluvat asiat ei se kuitenkaa teille rahaa anna.

      • 1säpappa

        Isällehän ne lapset majoittuvat. Jos isän uusi naisystävä haluaa siellä myös majailla, niin sitten hänen on vain sopeuduttava tilanteeseen tai sitten muutettava pois.


      • Miem

        Niin kyllä minä päätän majottuvatko lapseni minun luokse ei nykyinen vaimo ! Mutta ei nykyiselle vamolleni mun lapset olekkaan mitään mörköjä niin kuin tämä yksi äitopuolen/äidin kuvatus Lissu luulee


      • Miem

        Niin vielä sen verran ettei ex päätä meillä mun kotons mitään koskaan


      • hähädkajdföafj
        Miem kirjoitti:

        Niin vielä sen verran ettei ex päätä meillä mun kotons mitään koskaan

        Miehen exä päättää aina jos kyseessä on hänen lapset. Sille et voi mitään eikä sun suttura.


      • 1säpappa
        hähädkajdföafj kirjoitti:

        Miehen exä päättää aina jos kyseessä on hänen lapset. Sille et voi mitään eikä sun suttura.

        Ei mun ex päätä mitään mun taloudessani silloinkaan kun lapseni on mun luonani. Sille sinä et voi mitään.


      • ylimielisyyseikannata
        1säpappa kirjoitti:

        Ei mun ex päätä mitään mun taloudessani silloinkaan kun lapseni on mun luonani. Sille sinä et voi mitään.

        Ei sun taloudesta ollukaan kyse vaan yhteisistä lapsista. Äidille kuuluu aina lasten asiat et voi niitä piilotella ellei ole jotain peteltävää joka ei kestä päivänvaloa...mutta kaikki synkät asiathan tulee jossain vaiheessa aina ilmi.


      • 1säpappa
        ylimielisyyseikannata kirjoitti:

        Ei sun taloudesta ollukaan kyse vaan yhteisistä lapsista. Äidille kuuluu aina lasten asiat et voi niitä piilotella ellei ole jotain peteltävää joka ei kestä päivänvaloa...mutta kaikki synkät asiathan tulee jossain vaiheessa aina ilmi.

        Mutta äidille ei kuulu ketä isä ja lapsi tapaavat kun lapsi on isällään.


      • Miem
        ylimielisyyseikannata kirjoitti:

        Ei sun taloudesta ollukaan kyse vaan yhteisistä lapsista. Äidille kuuluu aina lasten asiat et voi niitä piilotella ellei ole jotain peteltävää joka ei kestä päivänvaloa...mutta kaikki synkät asiathan tulee jossain vaiheessa aina ilmi.

        Ei ! Kerrotko sinä isälle missä ,milloin ja ketä isän lapsia tapaa??? Ja pidätkö lapsille vieraat huoripukit poissa lasten luota.. ..koskakaan ei tiedä kuka heistä on pedofili !!!!
        Oikeesti isällä on oikeus päättää keitä lapset tapaa ja mitä tehdään lasten kanssa silloin kun lapset on isän luona ilman erillistä lupaa äidiltä ! JA MINUN LUONA KAIKKI TAPAHUVAT ASIAT ON MINUN KODIN ASIOITA JOTKA EI KUULU EX VAIMOLLE JA MIKÄLI ON EPÄSELVYYKSIÄ NIIN SIITÄ KESKUSTELEN VIRANOMAISTEN KANSSA JA VIRANOMAISET TARKASTAA ASIAN EI EX VAIMO EI EDES PIHAA (ja onneksi viranomaiset ei kerro muuta kuin asiat ok tai ei ).


      • unohditkomuuten
        Miem kirjoitti:

        Ei ! Kerrotko sinä isälle missä ,milloin ja ketä isän lapsia tapaa??? Ja pidätkö lapsille vieraat huoripukit poissa lasten luota.. ..koskakaan ei tiedä kuka heistä on pedofili !!!!
        Oikeesti isällä on oikeus päättää keitä lapset tapaa ja mitä tehdään lasten kanssa silloin kun lapset on isän luona ilman erillistä lupaa äidiltä ! JA MINUN LUONA KAIKKI TAPAHUVAT ASIAT ON MINUN KODIN ASIOITA JOTKA EI KUULU EX VAIMOLLE JA MIKÄLI ON EPÄSELVYYKSIÄ NIIN SIITÄ KESKUSTELEN VIRANOMAISTEN KANSSA JA VIRANOMAISET TARKASTAA ASIAN EI EX VAIMO EI EDES PIHAA (ja onneksi viranomaiset ei kerro muuta kuin asiat ok tai ei ).

        ettei suomessa ole viranomaisia; suomessa on vain valehtelevia "viranomaisia" ja lapsen etu, oikeudet
        eivät tällöin toteudu; lapset menettävät tarkoitus-hakuisesti isänsä, isovanhempansa, sukunsa perät-
        tömin lausumin, selvityksin mitä oikeasti on tapah-
        tunut..


      • mitämitäöafdjöa
        1säpappa kirjoitti:

        Mutta äidille ei kuulu ketä isä ja lapsi tapaavat kun lapsi on isällään.

        Kyllä kuluu, miksi se suttura ei sitten mene lasten kotiin haukkumaan sitä äitiä pitääkö sen sutturan haukkua lapsia äidiltä salaa isän luona? Kauheeta!!


      • vffggggggggggg
        Miem kirjoitti:

        Ei ! Kerrotko sinä isälle missä ,milloin ja ketä isän lapsia tapaa??? Ja pidätkö lapsille vieraat huoripukit poissa lasten luota.. ..koskakaan ei tiedä kuka heistä on pedofili !!!!
        Oikeesti isällä on oikeus päättää keitä lapset tapaa ja mitä tehdään lasten kanssa silloin kun lapset on isän luona ilman erillistä lupaa äidiltä ! JA MINUN LUONA KAIKKI TAPAHUVAT ASIAT ON MINUN KODIN ASIOITA JOTKA EI KUULU EX VAIMOLLE JA MIKÄLI ON EPÄSELVYYKSIÄ NIIN SIITÄ KESKUSTELEN VIRANOMAISTEN KANSSA JA VIRANOMAISET TARKASTAA ASIAN EI EX VAIMO EI EDES PIHAA (ja onneksi viranomaiset ei kerro muuta kuin asiat ok tai ei ).

        MITÄ SINÄ PELKÄÄT? PELKÄÄT ETTÄ NAIKKOSES JÄTTÄÄ JOS EI SAA HAUKKUA SUN LAPISIA JA EXÄÄ VA? Laastari se nainen on ei mikän muu. Jos olisit reilu kaikkia kohtaan et piilottelissitä naista. Lasten äidille kuuluu kaikki ketä lapset tapaa, hän katsoo että ihminen ei hauku lapsia eikä kohtele huonosti. Miksi sinä piilottelet mitä salattavaa sulla on?


      • taisittenkin
        vffggggggggggg kirjoitti:

        MITÄ SINÄ PELKÄÄT? PELKÄÄT ETTÄ NAIKKOSES JÄTTÄÄ JOS EI SAA HAUKKUA SUN LAPISIA JA EXÄÄ VA? Laastari se nainen on ei mikän muu. Jos olisit reilu kaikkia kohtaan et piilottelissitä naista. Lasten äidille kuuluu kaikki ketä lapset tapaa, hän katsoo että ihminen ei hauku lapsia eikä kohtele huonosti. Miksi sinä piilottelet mitä salattavaa sulla on?

        MITÄ SINÄ PELKÄÄT? PELKÄÄT ETTÄ UKKOSES JÄTTÄÄ JOS EI SAA HAUKKUA SUN LAPISIA JA EXÄÄ VA? Laastari se mies on ei mikän muu. Jos olisit reilu kaikkia kohtaan et piilottelis sitä miestä. Lasten isälle kuuluu kaikki ketä lapset tapaa, hän katsoo että ihminen ei hauku lapsia eikä kohtele huonosti. Miksi sinä piilottelet mitä salattavaa sulla on?


      • bua-hah-haa
        mitämitäöafdjöa kirjoitti:

        Kyllä kuluu, miksi se suttura ei sitten mene lasten kotiin haukkumaan sitä äitiä pitääkö sen sutturan haukkua lapsia äidiltä salaa isän luona? Kauheeta!!

        Tietenkään "sutturoilla" ei ole mitään asiaa lasten äidin luokse ellei ne sitten ole lapsen äidin omia sutturoita. Sen sijaan lapsen äidillä ei ole valtaa vaikuttaa siihen, kuka/ketkä ovat etävanhemman luona silloinkaan kun lapsi on siellä.

        Uskoisit nyt lopulta tämän tosiasian ja lopettaisit jankuttamisen.

        Pikkuvinkki: sun kannattais tutustua Raision mieheen. Luulen että olisitte oivallinen pari. Ehkä keksisitte muutakin tekemistä kuin netissätrollaamisen.


      • Miem
        vffggggggggggg kirjoitti:

        MITÄ SINÄ PELKÄÄT? PELKÄÄT ETTÄ NAIKKOSES JÄTTÄÄ JOS EI SAA HAUKKUA SUN LAPISIA JA EXÄÄ VA? Laastari se nainen on ei mikän muu. Jos olisit reilu kaikkia kohtaan et piilottelissitä naista. Lasten äidille kuuluu kaikki ketä lapset tapaa, hän katsoo että ihminen ei hauku lapsia eikä kohtele huonosti. Miksi sinä piilottelet mitä salattavaa sulla on?

        Ei en pelkää mitään mutta nyt vedetään raja mikä kuuluu ex:lle mikä ei ja se mitä teen kotona ja ketä on minulla kotona ja keitä lapset tapaa ja mitä teemme EI VAAN KUULU RUOKAKUNNAN ULKOPUOLISILLE IHMISILLE (EX:LLE). Ja mikä helvetin laastari??? Lasteni ädistä on erottu on sit myös erottu eikä kuulu talouteen olinpanaimisissa tai en niin SE on ulkopuolinen


      • niksnakspokskisk
        Miem kirjoitti:

        Ei en pelkää mitään mutta nyt vedetään raja mikä kuuluu ex:lle mikä ei ja se mitä teen kotona ja ketä on minulla kotona ja keitä lapset tapaa ja mitä teemme EI VAAN KUULU RUOKAKUNNAN ULKOPUOLISILLE IHMISILLE (EX:LLE). Ja mikä helvetin laastari??? Lasteni ädistä on erottu on sit myös erottu eikä kuulu talouteen olinpanaimisissa tai en niin SE on ulkopuolinen

        Lasten elämä pitää olla turvallinen ja kuunnella heitä. kukaan lapsi ei halua nähdä perhenrikkojia jos heitä kuunneltaisiin eikä pakotettaisi. Minä kysyin aikanaan lapsiltani että haluutteko nähdä ihmisnen joka rikkoi perheemme ja vei teiltä isän?m Kukaan ei halunnut. Koskana ei pakotettteu niitä näkemään eikä tulemaan meille, miehelle sanoin että ehto on ettei sutturat tule meille eikä lasten lähelle, sillä halusin ettei lapset saa huonoja vaikutteita perheenrikojista. Mihin me olisimme niitä tarvinneet? En tiedä yhtää asiaa miksi niiden olisi meille tultava? Eikö mies sen takia lapset sutturoihin vaihtanut että pääsee lapsistaan eroon kun se naikkonen niin halusi?
        Mitä se suttura meillä olisi tehnyt, ei mitään.


      • oikaisuuu
        bua-hah-haa kirjoitti:

        Tietenkään "sutturoilla" ei ole mitään asiaa lasten äidin luokse ellei ne sitten ole lapsen äidin omia sutturoita. Sen sijaan lapsen äidillä ei ole valtaa vaikuttaa siihen, kuka/ketkä ovat etävanhemman luona silloinkaan kun lapsi on siellä.

        Uskoisit nyt lopulta tämän tosiasian ja lopettaisit jankuttamisen.

        Pikkuvinkki: sun kannattais tutustua Raision mieheen. Luulen että olisitte oivallinen pari. Ehkä keksisitte muutakin tekemistä kuin netissätrollaamisen.

        Pikkuvinkki: sun kannattais tutustua Raision sairaisiin "lastensuojeluviranomaisiin ja tarkoitushakuisiin yksinhuoltajiin perättömin lausumin, selvityksin mitä oikeasti on tapahtunut.. luulen että olisitte oivallinen pari. Ehkä keksisitte muutakin tekemistä kuin netissä-trollaamisen.


      • jasiinähän
        niksnakspokskisk kirjoitti:

        Lasten elämä pitää olla turvallinen ja kuunnella heitä. kukaan lapsi ei halua nähdä perhenrikkojia jos heitä kuunneltaisiin eikä pakotettaisi. Minä kysyin aikanaan lapsiltani että haluutteko nähdä ihmisnen joka rikkoi perheemme ja vei teiltä isän?m Kukaan ei halunnut. Koskana ei pakotettteu niitä näkemään eikä tulemaan meille, miehelle sanoin että ehto on ettei sutturat tule meille eikä lasten lähelle, sillä halusin ettei lapset saa huonoja vaikutteita perheenrikojista. Mihin me olisimme niitä tarvinneet? En tiedä yhtää asiaa miksi niiden olisi meille tultava? Eikö mies sen takia lapset sutturoihin vaihtanut että pääsee lapsistaan eroon kun se naikkonen niin halusi?
        Mitä se suttura meillä olisi tehnyt, ei mitään.

        toiminnallasi se lapsen "etu" sitten toteutui; ottaessasi lapset ns "pelinappulaksi" lapsen toista vanhempaa ja huoltajaa vastaan..


      • täälläpesiihulluja
        mitämitäöafdjöa kirjoitti:

        Kyllä kuluu, miksi se suttura ei sitten mene lasten kotiin haukkumaan sitä äitiä pitääkö sen sutturan haukkua lapsia äidiltä salaa isän luona? Kauheeta!!

        Mistä moinen hullu käsitys ,että kaikki uudet naiset haukkuu ja kiusaa, en tajuu, se on jonkun vainoharhaisen katkerasti jätetyn paska puhetta, eikä kukaan nyt mee avioon jonkun linnasta päässeen psykopaatin kanssa.


      • nähtyonmonet
        täälläpesiihulluja kirjoitti:

        Mistä moinen hullu käsitys ,että kaikki uudet naiset haukkuu ja kiusaa, en tajuu, se on jonkun vainoharhaisen katkerasti jätetyn paska puhetta, eikä kukaan nyt mee avioon jonkun linnasta päässeen psykopaatin kanssa.

        Kyllä ne perheenrikokjat ovat niitä psykopaatteja. heill ei ole mitään menetettävää, siksi he haukkuvat miehen lapsia ja exän jottei he ala kaipaa häntä ja mies mene takasin, ja että saavat elää siihellä ja kaljotella melin määrin.


      • 1säpappa
        täälläpesiihulluja kirjoitti:

        Mistä moinen hullu käsitys ,että kaikki uudet naiset haukkuu ja kiusaa, en tajuu, se on jonkun vainoharhaisen katkerasti jätetyn paska puhetta, eikä kukaan nyt mee avioon jonkun linnasta päässeen psykopaatin kanssa.

        "se on jonkun vainoharhaisen katkerasti jätetyn paska puhetta, eikä kukaan nyt mee avioon jonkun linnasta päässeen psykopaatin kanssa."

        Kyllä kuule monet, nimenomaan NAISET, rakastuvat aina päättömästi väkivaltaisiin retkuihin. Miehet harvemmin ovat kiinnostuneita retkunaisista.

        "Kyllä ne perheenrikokjat ovat niitä psykopaatteja. heill ei ole mitään menetettävää, siksi he haukkuvat miehen lapsia ja exän jottei he ala kaipaa häntä ja mies mene takasin, ja että saavat elää siihellä ja kaljotella melin määrin."

        Yksikään naisystävistäni ei ole haukkunut lastani tai lapseni äitiä ainakaan minun tai lapseni kuullen. Eikä kyllä ole pelkoa että menisin takas lapseni äidin luokse, hänhän on naimisissakin. Enkä kyllä muutenkaan menis.


      • miksiniinmonta
        niksnakspokskisk kirjoitti:

        Lasten elämä pitää olla turvallinen ja kuunnella heitä. kukaan lapsi ei halua nähdä perhenrikkojia jos heitä kuunneltaisiin eikä pakotettaisi. Minä kysyin aikanaan lapsiltani että haluutteko nähdä ihmisnen joka rikkoi perheemme ja vei teiltä isän?m Kukaan ei halunnut. Koskana ei pakotettteu niitä näkemään eikä tulemaan meille, miehelle sanoin että ehto on ettei sutturat tule meille eikä lasten lähelle, sillä halusin ettei lapset saa huonoja vaikutteita perheenrikojista. Mihin me olisimme niitä tarvinneet? En tiedä yhtää asiaa miksi niiden olisi meille tultava? Eikö mies sen takia lapset sutturoihin vaihtanut että pääsee lapsistaan eroon kun se naikkonen niin halusi?
        Mitä se suttura meillä olisi tehnyt, ei mitään.

        Minä en ymmärrä, miksi se ukkos tarvii niin monta naista, yleensä eletään yhen kanssa.


      • sinäoletpsykopaatti
        nähtyonmonet kirjoitti:

        Kyllä ne perheenrikokjat ovat niitä psykopaatteja. heill ei ole mitään menetettävää, siksi he haukkuvat miehen lapsia ja exän jottei he ala kaipaa häntä ja mies mene takasin, ja että saavat elää siihellä ja kaljotella melin määrin.

        Minusta tuntuu, että se psykopaatti olet sinä ja elät yhteiskunnan siivellä vetäen kaljaa ja viinaa, sitte sulla ei ole mitään muuta elämää, kun netti ja viina.


      • minustatuoyxonhullu
        1säpappa kirjoitti:

        "se on jonkun vainoharhaisen katkerasti jätetyn paska puhetta, eikä kukaan nyt mee avioon jonkun linnasta päässeen psykopaatin kanssa."

        Kyllä kuule monet, nimenomaan NAISET, rakastuvat aina päättömästi väkivaltaisiin retkuihin. Miehet harvemmin ovat kiinnostuneita retkunaisista.

        "Kyllä ne perheenrikokjat ovat niitä psykopaatteja. heill ei ole mitään menetettävää, siksi he haukkuvat miehen lapsia ja exän jottei he ala kaipaa häntä ja mies mene takasin, ja että saavat elää siihellä ja kaljotella melin määrin."

        Yksikään naisystävistäni ei ole haukkunut lastani tai lapseni äitiä ainakaan minun tai lapseni kuullen. Eikä kyllä ole pelkoa että menisin takas lapseni äidin luokse, hänhän on naimisissakin. Enkä kyllä muutenkaan menis.

        Niin, mutta tuo yksi väittää, et kaikki miehet elelee jonkun rikollisen huoran kanssa, joka ei käy töissä ja haukkuu ja kiusaa mihensä lapsia, ryyppää ja rällää miehensä rahat ,suvussani on paljon uusperheitä, eikä kukaan toisen kerran avioitunut ole kenenkään rentun tai huoran kanssa aviossa eikä kukaan ole haukkunut ja kiusanut ketään.


      • Miem
        niksnakspokskisk kirjoitti:

        Lasten elämä pitää olla turvallinen ja kuunnella heitä. kukaan lapsi ei halua nähdä perhenrikkojia jos heitä kuunneltaisiin eikä pakotettaisi. Minä kysyin aikanaan lapsiltani että haluutteko nähdä ihmisnen joka rikkoi perheemme ja vei teiltä isän?m Kukaan ei halunnut. Koskana ei pakotettteu niitä näkemään eikä tulemaan meille, miehelle sanoin että ehto on ettei sutturat tule meille eikä lasten lähelle, sillä halusin ettei lapset saa huonoja vaikutteita perheenrikojista. Mihin me olisimme niitä tarvinneet? En tiedä yhtää asiaa miksi niiden olisi meille tultava? Eikö mies sen takia lapset sutturoihin vaihtanut että pääsee lapsistaan eroon kun se naikkonen niin halusi?
        Mitä se suttura meillä olisi tehnyt, ei mitään.

        Ei meillä mitään perheenrikkojia ole näkynyt ja se psyko narsisti ex on aikoja sit jätetty ! Eikä meillä lapsia kiusata ja vapaa ehtoisesti ovat tulleet ! Ja mitäpä se uusi tekisikään miehen entisen kotona ???


      • Miem
        niksnakspokskisk kirjoitti:

        Lasten elämä pitää olla turvallinen ja kuunnella heitä. kukaan lapsi ei halua nähdä perhenrikkojia jos heitä kuunneltaisiin eikä pakotettaisi. Minä kysyin aikanaan lapsiltani että haluutteko nähdä ihmisnen joka rikkoi perheemme ja vei teiltä isän?m Kukaan ei halunnut. Koskana ei pakotettteu niitä näkemään eikä tulemaan meille, miehelle sanoin että ehto on ettei sutturat tule meille eikä lasten lähelle, sillä halusin ettei lapset saa huonoja vaikutteita perheenrikojista. Mihin me olisimme niitä tarvinneet? En tiedä yhtää asiaa miksi niiden olisi meille tultava? Eikö mies sen takia lapset sutturoihin vaihtanut että pääsee lapsistaan eroon kun se naikkonen niin halusi?
        Mitä se suttura meillä olisi tehnyt, ei mitään.

        Ja ei sinulta kysytä keitä lapset tapaa isänsä luona... ...se onmisän ja lasten välinen asia


      • Meilletulokielto
        Miem kirjoitti:

        Ja ei sinulta kysytä keitä lapset tapaa isänsä luona... ...se onmisän ja lasten välinen asia

        Kyllä multa on aina kysytty ja aina olen tiennyt missä lapset ovat ja kenen seurassa. Koskaan ei sutturat ole meillä olleet eikä mies pakottanutmeitä sutturoitaan näkemään.
        Lapset olivat alaikäisiä joten kyllä heidän asiat kuului minulle ja luojan kiitos näin kävikin, koskaan miehellä ei ollut piilotettavia asioita ymmärsi itsekin että hänen sutturat ovat meille erittäin huonoa seuraa. Ja olisinkin ihmetellyt jos olisi tuonut sutturat meille tai salaa mennyt sutturoiden luokse. Ei ksokaan tarvinnut pelätä että toisi meille sutturat. Sutturat ei kuulu emidän elämään nyt eikä sillonkaan.
        Minusta sutturoita ei pitäisi laskea lasten lhelle, eikä meillä sutturat koskaan pakolla tulleetkaan kun tiesivät eetei meille tulla.
        Miskin kunnioitti elämäämme eikä tuonut pakolla sutturoita meille, onneksi.


      • Miem
        Meilletulokielto kirjoitti:

        Kyllä multa on aina kysytty ja aina olen tiennyt missä lapset ovat ja kenen seurassa. Koskaan ei sutturat ole meillä olleet eikä mies pakottanutmeitä sutturoitaan näkemään.
        Lapset olivat alaikäisiä joten kyllä heidän asiat kuului minulle ja luojan kiitos näin kävikin, koskaan miehellä ei ollut piilotettavia asioita ymmärsi itsekin että hänen sutturat ovat meille erittäin huonoa seuraa. Ja olisinkin ihmetellyt jos olisi tuonut sutturat meille tai salaa mennyt sutturoiden luokse. Ei ksokaan tarvinnut pelätä että toisi meille sutturat. Sutturat ei kuulu emidän elämään nyt eikä sillonkaan.
        Minusta sutturoita ei pitäisi laskea lasten lhelle, eikä meillä sutturat koskaan pakolla tulleetkaan kun tiesivät eetei meille tulla.
        Miskin kunnioitti elämäämme eikä tuonut pakolla sutturoita meille, onneksi.

        Joo mutta se ei kuulu sulle !


      • ressuapinahansesiellä
        Miem kirjoitti:

        Joo mutta se ei kuulu sulle !

        On aina kuulunut. Olen aina tietänyt lasten oloista kaiken. Minulle on aina kerrottu. Ja sehän sinua riepoo. Voi sinua pientä raasuu kun olet jäänyt yksin. Kannattiko unohtaa lapset?


      • Miem
        mitämitäöafdjöa kirjoitti:

        Kyllä kuluu, miksi se suttura ei sitten mene lasten kotiin haukkumaan sitä äitiä pitääkö sen sutturan haukkua lapsia äidiltä salaa isän luona? Kauheeta!!

        YMMÄRRÄ NYT JO ETTET OLE MISSÄÄN ASEMASSA ISÄN KOTONA ETKÄ OLE MISSÄÄN ASEMASSA HÄNEN LUONA LASTEN TEKEMISESSÄ OMANA VIIKONLOPPUNA ISÄ VOI JA SAA YKSIN PÄÄTTÄÄ LASTEN JA VAIMONSA KANSSA YEKEMISENSÄ ILMAN SINUA !


      • Miem
        ressuapinahansesiellä kirjoitti:

        On aina kuulunut. Olen aina tietänyt lasten oloista kaiken. Minulle on aina kerrottu. Ja sehän sinua riepoo. Voi sinua pientä raasuu kun olet jäänyt yksin. Kannattiko unohtaa lapset?

        Se on eri asia onko kerrottu vai ei mutta sinulle ne asiat ei vaan kuulu ja se on heidän päätös kertoa vai ei !


      • fffffgfhytytrr
        Miem kirjoitti:

        YMMÄRRÄ NYT JO ETTET OLE MISSÄÄN ASEMASSA ISÄN KOTONA ETKÄ OLE MISSÄÄN ASEMASSA HÄNEN LUONA LASTEN TEKEMISESSÄ OMANA VIIKONLOPPUNA ISÄ VOI JA SAA YKSIN PÄÄTTÄÄ LASTEN JA VAIMONSA KANSSA YEKEMISENSÄ ILMAN SINUA !

        Kyl oon aina ollu, tosi tärkee miehelle ja lapsille erittäin tärkee kuin myös lapset mulle. On aina kuulunut lasten asiat mulle ja se on tosi tärkeetä jota voin vahtia ettei vieraat ulkiopuoleioletulleetonneksiiset sutturat pääse meidän lasten asioihin käsiksi eikä tule meille eikä kiusaa lapsia.


      • Miem
        fffffgfhytytrr kirjoitti:

        Kyl oon aina ollu, tosi tärkee miehelle ja lapsille erittäin tärkee kuin myös lapset mulle. On aina kuulunut lasten asiat mulle ja se on tosi tärkeetä jota voin vahtia ettei vieraat ulkiopuoleioletulleetonneksiiset sutturat pääse meidän lasten asioihin käsiksi eikä tule meille eikä kiusaa lapsia.

        Ei et ole kuin häirikkö ! Sinulle ei kuulu mitkään asiat mitä ex miehes kotona ! Et saa edes lastensuojelusta tukea mantraasi ilman syytettä kotirauhan rikkomisesta


      • äidillekuuluuaina
        Miem kirjoitti:

        Ei et ole kuin häirikkö ! Sinulle ei kuulu mitkään asiat mitä ex miehes kotona ! Et saa edes lastensuojelusta tukea mantraasi ilman syytettä kotirauhan rikkomisesta

        Kuuluu kuuluu, aina oon tienny. Lapsill aon kamerakännykät joilla kuvasi millainen siistys isin kkotona oli. Ja soitti jos sutturoita ilmaantui väkisin sinne.
        Äidille kuuluu aina lasten asiat, siihene t voi vaikuttaa vaikka kuinka sinua riso0


      • isällekuuluuaina
        äidillekuuluuaina kirjoitti:

        Kuuluu kuuluu, aina oon tienny. Lapsill aon kamerakännykät joilla kuvasi millainen siistys isin kkotona oli. Ja soitti jos sutturoita ilmaantui väkisin sinne.
        Äidille kuuluu aina lasten asiat, siihene t voi vaikuttaa vaikka kuinka sinua riso0

        Kuuluu kuuluu, aina oon tienny. Lapsilla on kamerakännykät joilla kuvasi millainen siisteys äidin kotona oli. Ja soitti jos sutturoita ilmaantui väkisin sinne.

        Isälle kuuluu aina lasten asiat, siihen et voi vaikuttaa vaikka kuinka sinua risoo..

        Opettele kirjoittamaan..


      • hyväihminenhyvä
        Miem kirjoitti:

        Niin kyllä minä päätän majottuvatko lapseni minun luokse ei nykyinen vaimo ! Mutta ei nykyiselle vamolleni mun lapset olekkaan mitään mörköjä niin kuin tämä yksi äitopuolen/äidin kuvatus Lissu luulee

        Niin ja viksu ihminen ei ota tai pidä puolisonaan sellaista, joka lapsia vihaa tai kohtelee huonosti.


    • äidillekuuluuäläolekatke

      Lasten äidille kuuluu aina lasten asiat oli ne missä tahansa. Äidit on lähihuoltajia ja heille kuuluu, jotta he voivat pitää silmällä ex miestä ja tämän asioita ja raha asioita.

      • bua-ha-haa

        Entä jos äiti ei ole lähihuoltaja?

        Mitä muuten exän raha-asiat kenellekään kuuluu?


      • Miem

        Ei sinulle ei kuulu ex:n koti,talous,ihmis suhteet... ...elämä ! Ja isällä on yhtälaiset oikeudet kuin äidillä !


      • kuuluukuuluuu
        Miem kirjoitti:

        Ei sinulle ei kuulu ex:n koti,talous,ihmis suhteet... ...elämä ! Ja isällä on yhtälaiset oikeudet kuin äidillä !

        Äidille kuuluu aina lasten asiat, aina, siihen et voi vaikuttaa vaikk akuinka halusit.


      • Miem
        kuuluukuuluuu kirjoitti:

        Äidille kuuluu aina lasten asiat, aina, siihen et voi vaikuttaa vaikk akuinka halusit.

        Ei kuulu... ...eikä sulle koskaan kerrottu ! Ja isä voi päättää lasten asioista ilman erillistä lupaa silloin kun lapset on hänen luona ja niin myös tapahtuu vaikka kuvittelet muuta... ...eikä sinulla ole oikeuttta mennä tarkastamaan edes asioita !


      • isällekuuluuäläolekatke

        Lasten isälle kuuluu aina lasten asiat oli ne missä tahansa. Isät on lähihuoltajia ja heille kuuluu, jotta he voivat pitää silmällä ex-naista ja tämän asioita ja raha asioita.


      • kuuluukuuluu
        kuuluukuuluuu kirjoitti:

        Äidille kuuluu aina lasten asiat, aina, siihen et voi vaikuttaa vaikk akuinka halusit.

        Isälle kuuluu aina lasten asiat, aina, siihen et voi vaikuttaa vaikk kuinka halusit. Opettele kirjoittamaan...


      • kuuluukuuluu
        kuuluukuuluu kirjoitti:

        Isälle kuuluu aina lasten asiat, aina, siihen et voi vaikuttaa vaikk kuinka halusit. Opettele kirjoittamaan...

        Tietenkin kuuluu sekä isälle että äidille. Mitä kummaa siinä on?


      • Miem
        kuuluukuuluu kirjoitti:

        Tietenkin kuuluu sekä isälle että äidille. Mitä kummaa siinä on?

        Kummallekkaan ei kuuluntoistensa kotiasiat ja ketä elää/asuu


      • kuuluukuuulluu
        Miem kirjoitti:

        Kummallekkaan ei kuuluntoistensa kotiasiat ja ketä elää/asuu

        Tietenkään Raision kaupungin valehteleville "viranomaisille" ei kuulu lasten asiat; vaan kuuluu sekä isälle että äidille.. mitä kummaa siinä on, miksi tätä ei
        ymmärretä ettei niitä lapsen olosuhteita, toiveita ja lausuntoja kuulu valehdelle ja vieraannuttaa lapset tarkoitushakuisesti isästään perättömin lausumin, selvityksin mitä oikeasti on tapahtunut..


      • Miem
        kuuluukuuulluu kirjoitti:

        Tietenkään Raision kaupungin valehteleville "viranomaisille" ei kuulu lasten asiat; vaan kuuluu sekä isälle että äidille.. mitä kummaa siinä on, miksi tätä ei
        ymmärretä ettei niitä lapsen olosuhteita, toiveita ja lausuntoja kuulu valehdelle ja vieraannuttaa lapset tarkoitushakuisesti isästään perättömin lausumin, selvityksin mitä oikeasti on tapahtunut..

        Hmmm. Isän kotiasiat ja se keitä lapset tapaa isän luona ei kuulu äidille !


      • kuuluukuuulluu
        Miem kirjoitti:

        Hmmm. Isän kotiasiat ja se keitä lapset tapaa isän luona ei kuulu äidille !

        Tietenkään Raision kaupungin valehteleville "viranomaisille" ei kuulu lasten asiat; vaan kuuluu sekä isälle että äidille.. mitä kummaa siinä on, miksi tätä ei

        ymmärretä ettei niitä lapsen olosuhteita, toiveita ja lausuntoja kuulu valehdelle ja vieraannuttaa lapset tarkoitushakuisesti isästään perättömin lausumin, selvityksin mitä oikeasti on tapahtunut....


    • Hohhoijjaaa

      No toivottavasti miehesi sentään miehesi pitää lapsistaan... Todella huono asenne sinulla. Etsi edes jotain positiivista lapsista. Koita olla tiukempi lapsille tai jos ei muu auta, niin hae apua jostain. Toisaalta voi olla myös, että saatat vähän liioitella...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe