Räkyttävät rakit leirintäalueilla

räkyttäjiä-vihaava

Kun menette räkyttimienne kanssa leirintäalueille niin etsikää sieltä joku syrjäinen nurkkaus, ei missään nimessä keskelle aluetta kaikkia ihmisiä häiritsemään.
Älkääkä kusettako niitä roikaleitanne vaunujen jalkoihin.

Parempi olisi kyllä kun ette menisi ollenkaan.

9

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turrit_hiljaa

      Juuri noin on asia.

    • voi_vittu_sentään

      Jumankauta, just tuli alueelle yks räkyttimien kanssa, ja tietenkin keskelle aluetta.
      Räyh räyh räyh vuh vuh vuh räky räky räky.......

    • Kamalaaaaa

      Joo ja sitten ne kersat. Juoksentelee ja kiljuu kurkku suorana. Jollakin oli jopa viime kesänä pikkuvauva, jota ei saanut hiljaiseksi. Kaikkien pitää elää aina juuri niinkuin minä olen päättänyt elää koirattomana, lapsettomana, hajuttomana ja äänettömänä. Näin se on kun minä niin sanon. Myöskään yleisessä vessassa ei tarvitse tehdä isoa hätää, koska se haisee. Ja hajuvettä ei saa olla naisihmisellä, jos se ei ole toscaa. Olutta ei saisi maistella minun nähteni, koska se loukkaa vakaumustani. Eikä tietenkään käyttää tupakkaa tai kofeiinia, koska ne voivat koukuttaa. Muistakaa jättää tästä lähtien ne lapsenne sitten kotiin, etteivät häiritse minun elämääni. Ja minä en sitten voi sietää valkosipulia enkä homejuustoa, joten olkaa tarkkana mitä grillailette. Aion tuijotella koko kesälomani vaununi ikkunaverhon takaa teidän tekemisiänne, muistakaa se. Oikein rattoisaa lomaa kaikille.

    • MYllife

      Joo totta.Kun me köyhät ja mökittömät haluamme lähteä johonkon, niin kyllä se nyt pitäisi olla sanomattakin selvää että sinne minne me menemme niin sielä pätee meidän lait. Jos mehaluamme retkeillä, niin se tarkoittaaa sitä että leirintäalueille, jossa on muita ihmisiä , kaikkien tulee noudattaa minun nukkumaanmenoaikaani ja minun tarpeitani koska MINÄ niin sanon. Eli ei lapsia, koiria , humalaisia, musiikin kuunterlijoita tai grillaajia minun läheisyyteeni kiitos ikinä. Se sanotaan jo Suomen laissakin, vai SANOTAANKO????????????????? Eli lärvi kiinni ja nauti elämäst' ÄLÄKÄ URPUTA!!!!!!!!

    • missä_niitten_järki_on

      Käytiinpä tuurissa tuossa, niin eíkös nää räksyyttimien omavat keskeltä aluetta paikan ottivat, sitten kusettivat ja paskottivat siihen keskelle paikkaa vaikka on rakkipuistikko siellä metikössä.
      Mitä helevettiä nuo älyvapaat ihmiset oikein ajattelee.

      • ofor

        Nuohan on ihan tavallisia urpoja koiranomistajia. Kotona ne kusettaa ja paskottaa koiransa heti viereisen naapurin pihalle ja keskelle jalkakäytäviä. Vitun vammasta porukkaa.


    • Ihmettelijä2

      Voi luoja.....En kyllä ole missään nähnyt koiria kuseksimassa kenenkään vaunujen jaloille, mutta känniläisiä ukkoja kylläkin. Koirat käyttäytyy niinkuin on opetettu, mutta taitaa monella ihmisellä menneen opit ohi.....

    • Ei_koiria

      Kalajoen hiekoilla naapurivaunun akka kävi kusettamassa rakkinsa hiekkasärkällä, vaunun takana. Jokseenkin samassa paikassa missä lapset leikkivät seuraavana aamuna. Meiän mukulat pidin poissa. Siihen loppui minun sietokyky, mitä koiriin tulee.

    • Valivalivali

      Kaikkein pahimmat ovat nämä räkyttävät kirjoittajat, jotka täällä huutelevat. Painukaa korpeen ja pysykää siellä, älkääkä tulko karavanalueille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe