Pyöräliike Bergren

Zobber

Onko kenelläkään kokemuksia ko. liikkeestä?
Itse sain ainakin ihan paskaa palvelua omistajalta, kysymyksiin vastattiin ylimielisesti ja muita neuvoa kysyviä naurettiin, jos pyörämerkki oli väärä...

Itse ostin sieltä 9 kk sitten pyörän, ja työmatka-ajossa pyörä on mennyt siihen kuntoon, ettei tosikaan. Takapään rattaat kuluneet hain-evän mallisiksi, käyttömäärän mukaan. Jarrupalat varsirunkoon kuluneet, keskiö vaihdettu kaksi kertaa yms yms... Huollot tehty ohjeistuksen mukaan ja välit rasvattu ja putsattu... Aivan uskomaton pudotus Kuwahara-merkkisen pyörän laatuun. Edellinen saman merkkinen pyörä kesti sentään 11 vuotta, tämä uusi ei 11 kuukauttakaan... Ja kyllä merkki vaihtuu, jo pelkästään sen vuoksi ettei ko. pyörän hinta/laatusuhde ole ladaa parempi, ja myös paskan palvelun vuoksi.

Minkälaisia kokemuksia muilla?

10

4731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fillaristi

      Omistaja tosiaan käyttäytyy vähintäänkin oudosti, ei pärjäisi asiakaspalvelussa vieraan palveluksessa.
      Ylimielinen ja tökerä käytös. Sitten vasta saa pyörästä kunnon esittelyä, jos melkein kirjallisesti lupautuu sen ostamaan.
      Mutta eipä onneksi ole ainoa pyöräkauppa.

    • pekka

      Bergreniltä on perheen jokainen pyörä viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana hankittu, eikä valittamista ole, mutta siitä on ainakin kuusi vuotta kun olen viimeksi pyörän hankkinut, että en tiedä mikä on meininki nykyään.

    • bikerman

      Edelliskesänä poikkesin Berggrenille, kun 7-vaihteisen katumaasturini vaihteisto luisti. Tekivät heti odottaessa tarvittavat säädöt, ja kunnossa on edelleen. Homma oli niin pieni, ettei siitä edes veloitettu mitään vaikka pyöräni ei ollut edes heidän edustamaansa merkkiä. Kerran aikaisemmin kun olin kaverin mukana samassa liikkeessä, niin silloin palvelua sai kyllä odottaa kun henkilökunta oli pullakahvilla. Mutta kaikilla meillä on hyviä ja huonoja päiviä.

    • mara

      Meneeköhän tämä nyt hiukan asian vierestä, mutta pakko mainita. Siis: liikkeen nimi on unohtunut, mutta sijaitsee hämeenkadulla tuomiokirkon kohdalla. Kyseisessä pyöräliikkeessä olen saanut huonointa palvelua koko elämäni aikana. Etsiskelin koria pyörääni ja olin käynyt sitä kyselemässä jo toisesta liikkeestä, jossa se markka-aikana luvattiin viidelläkympillä ja asennus päälle. Ongelmana vaan se että kyseisessä liikkeessä ei juuri sillä hetkellä kyseisiä koreja ollut. No kun joka tapauksessa pyöräilin tämäm hämeenkadun liikkeen ohi, ajattelin käydä kysäisemässä mitäköhän samainen kori siellä maksaisi. no 100mk plus toinen samanmoinen asennuksesta! Mainitsin että edellisestä liikkeestä luvattiin kori ja asennus viidelläkympillä. No äijä nauroi vittumaisesti että hyvä myydä "eioota" ja huomasi pyöräni liikkeen ulkopuolella ja alkoi selvittää miten lähes mahdotonta siihen malliin on koria edes saada ja alkoi vittuilla että pistäs poikakaveri asentamaan niin nähdään miten helppoa se on että meneekö kaupanpäälisinä. No sanoin sitten että eiköhän niitä koreja muualtakin saa ja lähdin vetämään. Lopulta ostin pelkän korin muistaakseni sittarista ja isäni asensi sen fillariin kymmenessä minuutissa. Se siitä mahdottomuudesta sitten. Eipä ole tarvinnut siinäkään liikkeessä jälkeenpäin käydä.

      • Zobber

        Täytyy rehellisesti sanoen korjata omia lausuntoja... Ei tämä bergren täysin paska paikka ole! ;) Lähetin velipojan kattomaan pyörään pikkuosaa, ja kurjasta kelistä huolimatta sai kuulemma ihan hyvää palvelua, ja vielä pyytämäti alennuksiakin... Joten huonoja päiviä... miesten NE-päivät! ;)

        Ja tuosta hämeenkadun liikkeestä: Menen lähes päivittäin siitä ohi, vaan en ole koskaan siellä nähnyt asiakkaita. Kerran piti käydä kysymässä kummia sieltä, mutta oli lappu luukulla. "omistaja kipeä!" Ja seuraavalla viikolla "Omistaja sairaana"! Ihme kauppa... molemmilla kerroilla on joku kuitenkin istunut myyntipöydän takana...


    • skinny dipper

      Ostin pyörän Berggreniltä viime kesänä. Palvelu minua kohtaan oli ihan hyvä, mutta sen noteerasin, kun isäntä alkoi vittuilemaan vaimolleen asiakkaan kuullen. Kaikkia meitä kait tarvitaan.

    • kokemusta löytyy

      Ainakin kun olin täsä muutama vuos sitten ostamassa uutta fillaria niin pyöräliike saariossa naureskeltiin vaan ettei 400€:llä pyörää saa mistään ja että vanhaa romuu ei kukaan ota vastaan. Samaa oli Ajopyörässä. Mutta Bergreeniltä mistä vanha oli ostettu löytys iahn hyvä citymaasturi 500€ ja vanha kuittasi 100€. Että ei Bergreeni mikään huono paikka ole vaikka omistaja vähän epäystävällinen onkin ja antaahan se myös alennuksiakin.

    • PettynytMaksavaAsiakas

      Vein taannoin pyörän korjattavaksi pikkuvian takia, jonka korjasivat maksua vastaas - samalla rikkoivat pyörälle tärkeän osan. Isäntä tuntuu olevan syntymä ilkeä.

      • KuriaTarvitaan

        Mikset lyönyt sitä?


      • SAATITE

        VITUN HOMO


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe