Pahimmat kiusaajat Pieksämäellä

Aikuistenhiekkalaatikot

Niitä löytyy eniten pyrkyreiden ja päälle päsmäreiden joukosta.

20

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rillumare

      Milläs tapaa siellä on kiusattu? Minun kokemus on positiivinen. Ei mitään ongelmaa.

    • rehellinenEikiusaa

      Niin se on että jokaisella on omat kokemukset, ja minun positiiviset kokemukset
      ei päde toiselle. Mutta kun kiusataan niin tyhmää on olla puuttumatta siihen.
      Kiusaaminen kuvastaa huonoa yhteisöä, silloin on pääsääntöisesti jotain salattavaa
      yrityksellä.

    • Ramboll-pahin-kiusaaja

      Täysin kouluttamattomat jätkät työpaikkakiusaa entisiä asentaja työkavereita

      • Kiinnostaae

        Missä?


    • hommahoituu

      pieksämäenkaupunki ,,,,

      • 9-2

        Siellä kiusataan kaikkia asukkaita.


    • itserakasbastard

      Ole kiusattu tai kiusaaja. Muira vaihtoehtoja ei ole. Olen oppinut kyynärpäätaktiikan. En enää ole se uhri. Kovassa maailmassa kovat pärjää. Pitää olla itsekäs.

    • ankeetapa

      pmäellä kiusaaminen alkaa päiväkodissa, jatkuu koulussa ja työpaikoilla. Kiusaaminen on pmäellä vaan ihan tapa, kun ei muuta osata eikä muuhun pystytä, kiusataan, juoruillaan, valehdellaan...

      • Anonyymi

        Näin on ja vääristellään asioita minkä keksitään. Oma ongelmansa ihmisellä,joka jaksaa valehdella. Kertoisi omia epäkohtiaan,kun niitäkin riittää,kun hetken muistelee.


    • niinpaljonminkärsinytjne

      Tänne voisikin laittaa listaa kiusaajista sieltä voisi valita TOP-kympin. Itseäni ei täällä pahemmin kiusattu, mutta tiedän monta koulukiusaajaa, joiden nimet täällä voisi julkaista.

      • PahatIhmisetKiusaa

        Millä alalla on kiusaajia jotka ei välitä työstään pätkän vertaa , tekevät vain pakolliset työt? Millä alalla on työmoraali useimmilla melkein nolla ? Millä alalla inhimillisyys on kateissa? Millä alalla palkkapäivä on ainut motiivi olla töissä?
        Jos nuo asiat on työpaikalla valloillaan niin kiusaajia sikiää kuin sieniä sateella, kun
        inhimillisen työn tekijät yritetään saada "talontavoille" .
        Kiusaaminen alkaa jo koulussa. Kiusaaja valitettavasti kompastuu elämänsä aikana monta kertaa omaan pahuuteensa.
        Kiusattu yleensä loppu peleissä pärjää paremmin.


    • pahansuopa

      Onko pieksämäellä sosiaaliset taidot kadoksissa? Ei siedetä juurikaan muita ja vielä vähemmän asioihin puuttumista. Yhteiskuntaan on sopeuduttava tai jää sen ulkopuolelle reppanaksi. Mitä suuremmat odotukset omasta itsestä, sitä suuremmalla todennäköisyydellä on muiden kiusaaja eli käyttää ns. kyynärpäitään.

    • erakkoo

      En ole reppana. Olen kyllä syrjäytynyt. Mutta ei se minua haittaa. Muita tuntuu haittaavan. Nyt olen luonnon helmassa. Kaunis ilma. Pärjään näin ja olen onnellinen. Miksi pitää olla massaa,jos ei halua.

      • Lökäpöksyt

        Haaveilijat ovat asia erikseen. Heidän elämä menee ohi ennen kuin se alkaakaan. Kaikki täällä on luonnon helmassa ja maapallolla. Erakkoja on ollut aina. Luontoihmisten luostarit eli ekoyhteisöt, eivät ole olleet suosiossa. Totuuden selvittyä elämän raadollisuudesta suurin osa on irtaantunut toiminnasta ja saanut pysyviä traumoja sieluunsa. Heille on tullut elämän tavaksi yhteiskunnan toimeentulotuet ja täydellinen passivoituminen tai rähjääminen.


    • omannäköistäelämää

      Iisiä elämää sellainen. Sitä ei hölmöt tajua. Toimeentulotuellakin elää. Ruokaa sa kesällä luonnosta. Pakastimet täyteen marjoja ym. Kalaa saa ympäri vuoden. Ei ole pakko olla oravanpyörässä. Älyni ei ole huono. .Kyse ole siitä. Haaveilija en ole. Elän jalat maassa. Realiteetit muistaen. Rähjääjä en myöskään ole. Täysin passiivina en elä.

    • Anonyymi

      Lista olisi pitkä,jos alkaisi rustaamaan...

    • Anonyymi

      TULE, rauhan Henki, henki Jumalan,
      tule lailla tuulen, merten pauhinan!

      TULE, rauhan Henki, köyhään sydämeen,
      lohdutuksen Henki, mielen kipeyteen.

      TULE, rauhan Henki, esteet murenna,
      vapaudan Henki, näytä valoa!

      TULE, rauhan Henki, hiljaa kohota
      katse ylös maasta, kohti Kristusta.

      TULE, rauhan Henki, silloin voimaa saan,
      sydämeni turvaa yksin Jumalaan.

      TULE, rauhan Henki, Henki Jumalan,
      tule lailla tuulen, merten pauhinan!

      • Anonyymi

        Miun paras kaveri on Saatana! Tuo luotettava sarvipääveikko joka ei petä eikä moiti.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe