Paljonko saitte tukea?

24689

Kuinka paljon sikatilalliset saitte ns. 141-tukea?Siis viime vuoden lopullinen määrä, ja tämän vuoden ennakko. Itse sain 13 000 euroa.

22

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkiloppuuaikanaan

      141 eli etelä-suomen kansallisten tukien maksu loppui jo pari vuotta sitten! Otappa ensin selvää asioista!

      • pena-vaan

        Kyllä tuota tukea edelleen maksetaan. Minä saan sitä lähes 20 000 euroa. On aivan sama millä nimikkeellä se menee, kunhan vain rahaa tulee.


    • Entinentuensaaja

      Tietääkseni Etelä-Suomen kansallista kotieläintukea maksetaan edelleenkin, mutta sen nimi ei ole enää 141-tuki. Sama asia, mutta vaan eri nimellä. Tosin tuki putoaa asteittain, kuten se on pudonnot koko ajan aina EU,n liittymisestä, eli vuodesta 1995 lähtien.

      • eihäävii

        tuki on noussu tasasesti liittymisestä 1995 alkaen jotenka ei rahasta tiukkaa tee ,vaan siitä mihinkä mä ne sadat tuhannet oikein laitan.kaikkee on ja lisää tulee,kävin tuolla naapuris kattomas mitä se köyhyys oikeen on kun mulla sitä ei ole ollu koska ainut mitä puuttuu on köyhyys et sillei.


      • VoiJukopliutHuijaria
        eihäävii kirjoitti:

        tuki on noussu tasasesti liittymisestä 1995 alkaen jotenka ei rahasta tiukkaa tee ,vaan siitä mihinkä mä ne sadat tuhannet oikein laitan.kaikkee on ja lisää tulee,kävin tuolla naapuris kattomas mitä se köyhyys oikeen on kun mulla sitä ei ole ollu koska ainut mitä puuttuu on köyhyys et sillei.

        Elä unta niä. Vai tuuliko huuliasi heiluttaa?


    • paskanpuhujatliikkeellä

      Minulla on 300 päätä lihakarjaa, enkä todellakaan saa mitään kansallisia tukia, koska kansallisen tuen maksaminen etelä-suomessa loppui 2014.
      Että kertokaa nyt ihmeessä millä avuin saatte kansallista tukea etelässä! Pitäisikö minun nyt siten haastaa proagria ja kunnan maataloussihteeri oikeuteen, kun minulle on kerrottu ettei kansallisia tukia enää makseta, enkä näin ollen ole saanut niitä.

      • Eipaskapuhetta

        Vuoden 2007 viitemäärä ratkaisee ainakin sikapuolen tukimäärän. Tuki edellyttää, 0,4 eläinyksikköä hehtaaria kohti. Mitä vähemmän on peltoa sitä vähemmän se vaatii sikoja, että saa tuen.

        Lihakarjasta en tiedä mitään, edes sitä saako siitä tukea, mutta sikapuolelle tuota tukea maksetaan vuoteen 2020 asti aivan niin kuin Suomi ja EU asiasta sopivat pari vuotta sitten.

        Onko täällä näin huonot tiedot porukoilla noista tukiasioista?


      • RajansaKaikellaTiedolla
        Eipaskapuhetta kirjoitti:

        Vuoden 2007 viitemäärä ratkaisee ainakin sikapuolen tukimäärän. Tuki edellyttää, 0,4 eläinyksikköä hehtaaria kohti. Mitä vähemmän on peltoa sitä vähemmän se vaatii sikoja, että saa tuen.

        Lihakarjasta en tiedä mitään, edes sitä saako siitä tukea, mutta sikapuolelle tuota tukea maksetaan vuoteen 2020 asti aivan niin kuin Suomi ja EU asiasta sopivat pari vuotta sitten.

        Onko täällä näin huonot tiedot porukoilla noista tukiasioista?

        Just kerroit, ettet tiedä nautapuolen tuista mitään. Itse en tiedä sikapuolesta, joten en puutu siihen mitenkään.


      • Eipaskapuhetta

        Oli puhetta sikatuesta, ei nautapuolen tuesta.


      • eikäkiinnostanuostaa

        Joo, ja duunarin palkka oli v-76 300 000 mk/ kuukaudes


    • 24689

      Kansalliset kotieläintuet maksetaan 28.4. alkaen, Mavi tiedottaa. Maksussa ovat pohjoinen kotieläintuki naudoista ja hevosista, uuhien pohjoinen kotieläintuki, kuttujen pohjoinen kotieläintuki, sika- ja siipikarjatalouden pohjoinen tuki sekä sika- ja siipikarjataluden Etelä-Suomen tuki.

      Kyseinen juttu oli eilen Maastullissa. Kun täällä väitettiin, että tuki loppui niin kyseinen henkilö ei sitten tiedä vähääkään tukiasioista. Tukea maksetaan edelleen vuoteen 2020 saakka jolloin se on taas katkolla. Tukisumma on laskeva. Tiedän asian tasan tarkkaan kun itse saan tuota Etelä-Suomen sikatukea.

      Tänne on turha kirjoittaa mitään ellei ole asioista selvillä, ja antaa väärää tietoa asioista.

      • enmävaatiiä

        Missä sellanen Mavi on joka niitä Etelän alueen kansallisia tukia naudoille maksaa, toimiston takana suoraan käteen vai vedä kätee
        Tänne on turha kirjoittaa mitään ellei ole asioista selvillä, ja antaa väärää tietoa asioista.


      • 24689
        enmävaatiiä kirjoitti:

        Missä sellanen Mavi on joka niitä Etelän alueen kansallisia tukia naudoille maksaa, toimiston takana suoraan käteen vai vedä kätee
        Tänne on turha kirjoittaa mitään ellei ole asioista selvillä, ja antaa väärää tietoa asioista.

        Etkö lukenut eilistä maaseutua missä tuosta asiasta oli juttu, vai onko jäänyt koulu kokonaan käymättä kun ei selvä teksti lehdestä mene sinun tyhmään päähäsi?


      • enmävaatiiä
        24689 kirjoitti:

        Etkö lukenut eilistä maaseutua missä tuosta asiasta oli juttu, vai onko jäänyt koulu kokonaan käymättä kun ei selvä teksti lehdestä mene sinun tyhmään päähäsi?

        Missä sellanen Mavi on joka niitä Etelän alueen kansallisia tukia naudoille maksaa, toimiston takana suoraan käteen vai vedä kätee etukätee

        Tänne on turha kirjoittaa mitään ellei ole asioista selvillä, ja antaa väärää tietoa asioista.


    • 24689

      Jos et tiedä, niin se ei ole minun ongelma, vaan sinun. Hoet samaa lausetta kuin papukaija, ja tunnut muutenkin olevan melkoinen pölvästi.

      • enmävaatiiä

        Missä sellanen Mavi on joka niitä Etelän alueen kansallisia tukia naudoille maksaa, toimiston takana suoraan käteen vai vedä kätee kiitos jo etukätee
        Tänne on turha kirjoittaa mitään ellei ole asioista selvillä, ja antaa väärää tietoa asioista.


      • Painu-helvettiin
        enmävaatiiä kirjoitti:

        Missä sellanen Mavi on joka niitä Etelän alueen kansallisia tukia naudoille maksaa, toimiston takana suoraan käteen vai vedä kätee kiitos jo etukätee
        Tänne on turha kirjoittaa mitään ellei ole asioista selvillä, ja antaa väärää tietoa asioista.

        Olet samanlainen valittaja ja itkijä kuin Antti Törmänen kun HIFK hävisi Tapparalle jääkiekossa.


    • Cännö

      Mulle tuota 141 tulee n. 42000 euroa vuodessa. Toki meikäläisen yhdistelmä on tämän kunnan suurin ja siksi tuollainen summa.

      • suolarahoja

        Eipä,,,, mulle tulee 141 n 42100 euroo vuodessa, mä oon suurin, kaunein ja rikkahin


      • IlikiääkinKehua

        Mitäpä tuota rikkaudella kehuskelet, monet on tyytyväisiä, kun saisi rahat, joilla maksaa laskuja pois. Pitkä on matka kesäkuuhun, kun ei noita 141-tukia saa.


      • 24689
        IlikiääkinKehua kirjoitti:

        Mitäpä tuota rikkaudella kehuskelet, monet on tyytyväisiä, kun saisi rahat, joilla maksaa laskuja pois. Pitkä on matka kesäkuuhun, kun ei noita 141-tukia saa.

        Mitä helvettiä oikein valehtelet?? Tuki oli eilen jo pankkitilillä.


    • häpeäedes

      Ja paskaakaan et lopulta tehnyt sen eteen, että olisit omilla ansioilla nuo rahat ansainnut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      362
      3205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      140
      1217
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      136
      987
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe