Pojat onko mieli musta jos tyttö ei usko

a.p.å.ä.ö.oooo

Tämä piisi kuului juuri ja jotenkin se sopi jo aikaisemmin ajattelemaani " höpinääni " Mistä on kysymyskö. kysymysmerkki jonka tiedän olevan ? tälläinen. Jotkin tahot ovat melkein urakalla laittaneet kaluuntuvien miesten hiusmainoksia, sitten rahanpyyntö mainoksia, jopa jotain sellaisiakin josta en kummemmin tiedä että pitääkö jotain temppeleitä rakentaa suomeen. Mistä minä tiedän kenekään kaljuuntuvan hiusongelmista kuin siitäkään rakennatteko moskeijan tai hinduille tai budhille vai kelle tahansa mitä tahansa. Ei ole minun varassa mikään noista mikä milloinkin keidenkin mieltä painaa. Siinäs laitatte mitä tahansa mainoksia, yksi lysti minulle. Ei tästä kauvaa ole kun elitti kumppani mainos pyöri tällää jatkuvasti. Pitäisi jokaisen nyt sekin tietää että En ole ikinä ollut kiinostunut mistään noista houkuttelijoista kuin missään e kontakteista En ole ikinä käynyt sokko trefeillä enkä muissakaan minun mielestä arveluttavissa deitti sitä ja tätä. En kyllä kyläillekkään vaikka minut ovat jopa luulleet käyvän siellä sun täällä jos leikillisesti sen nyt sanoisi. Täällä minä olen kylässä ja jos oikein tarkkoja ollaan niin minun on helppo näyttää päivälleen kaikki päivät ja työajat viimeiseltä 20 vuodelta näin " kevyesti " Hymiö. Siitä voi sitten jokainen päätellä onko minulla ollut aikaa edes kiinostustakaan 24 / 7 tutustua nahkatakkisiin " poikiin " ja sitä paitsi olen niin omaa elämääni elävä että en olisi uskonut tai huomannutkaan jos minua joku yrittäisi ns iskeä kun sellaiset asiat eivät ole päällimäisinä kuuluneet joka päiväiseen elämääni eikä ajatusmaailmaani. Voi sanoa että joskus kyllä tympii, ottaa kupoliin, " pistää " vihaksi, suuttuttaa, ottaa aivoon, kyrsii yms. Sekin on normaalia mutta kun en tee pelkästään persoonallisuudellani työtä sitä tuskin edes havaitsevat Käyn asiallisia keskusteluja sitten yksityisesti heidän kanssa joilla on samanlaisia tunteita mutta En täällä suomi 24 fi. Kaikesta vähermmän kiinostavasta kylläkin. En muuten tiennytkään että olen niin suosittu todellisuudessa että minut ovat halunneet käyvän kylässä jossain jopa alkoholin huuruisessa elämässän ovat toiveajatteluissaan niin kuvitelleet. En ole vielä onnistunut elämään kahdessa maassa yhtäaikaa, tosin iltasanomat ne osaa aina kun toisessa maassa katson älylaitteellani mitä tänne suomeen kuuluu laittavat samantien mainokset. Ei minua haittaa, tiedänpä että tykkäävät kun niin kiinostaa minun yksityiselämäni vaikka en ole iltapäivälehtien ihannetyttö enkä superseksikäs itsensä paljastelija koska en ole wittereissä, facebookissa yms. Tässä kohtaa tekee mieli vain hymähtää ja avata vielä lukemattomat naistenlehdet .

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a.p.ö.ö.ö.öööö

      Kanamunia ei saanut laittaa kylmästä suoraan kuumaan veteen kiehumaan joten nyt ne saa odottaa tiskipöydällä sen aikaa kun sanon " muutaman sanan " olen tarpeeksi kyrsiintynyt etenkin joka ainoasta tutkimuksesta joka on pelkkää sontaa. Olen ollut työelämässä, kilpaurheilussa ennen kaikkea Elämässä jossa ketään normaali mies tai nainen ei jauha seksistä typeriä puujalka vitsejään. Perheelisillä kuin muillakin on tosiasiassa jokapäiväiset Todeliset huolet ja vaikeudet omasta pärjäämisestään, omaistensa hyvinvoinnista kuin joka päiväiseen normaaliin elämään liittyvät asiat joten täysin kuvitteelista potaskaa kaikenlainen " piristä työpäivääsi flirttailemalla " " pilke silmäkulmassa " Olen sata varma että suurinta osaa työelämässä työtään tekeviä ällöttää, oksettaa, kaikenmaailman humppaveikkojen ja mainospellejen omanlaisiaan tutkimuksiaan tekevien kuvitelmat Normaalit ihmiset tekevät työssä työtään vain ja ainoastaan työtään. Eivätkä haaveile menevänsä munamarkkinoille Ensimäisilläkään munamarkkinoilla ei ole tarvinnut käydä .

    • p.a.å.ö.ööööö

      Laitoin samalla räiskäletaikinan turpoamaan ja kun vieläkään en saanut positiivistä kierettä Ajattelin että kehun itseäni vähän Itsekkin olen työtä tehnyt mievoittoisilla aloilla Kertaakaan ei ole tarvinnut osalistua miesten läppään ns. Eikä pilke silmäkulmassa viihtyä työssä Näyttää siltä että nykyisin pitäisi pelkätään ihmisten viihtyä että olisi aina mukavaa Tässä tuli van mieleeni kun siellä olivat miehet saaneet tarpeekseen heidän luottamusmiehestään niin voitteko kuvitella pyysivät minua luottamus" miehekseen " Olin " ihan äimän käkenä " koska mitenkään en ollut heidän porukoissaan paasamassa politiikkaa Työni itseasiassa oli haasteelista koska tein työtäni kahden " ristitulen " välissä. En suostunut mutta sen tiesin että olin kannukseni ansainnut omalla käytökselläni tietämättäni Postiivista kierettä sanotaan mielentilaksi eikä sillä ole alkon pullonkorkin kanssa mitään tekemistä vaikka siten tämänkin tahtovat mielikuvituslukijat nähdä toiveajatteluissaan. Voi että jaksaa tympiä, siis todella tympiä. Kyllä taas itseihillintää koetellaan ja kasvatettaan niin että tuntuu ja tympii kertaklaikkiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe