Hotellikokemuksia Tallinnasta!

Käyn_usein

Radisson ok
Viru ok
Estoria ok

Nordic forum on homehotelli, silmät vuotivat jatkuvasti, onneksi oli silmätippoja mukana.
Tuo ylhäällä oleva saunakerros vuotaa koko hotelliin kosteutta, home kasvaa nyt kaikissa asuinkerroksissa.
En suosittele tätä hotellia kenellekään.

16

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyn_usein

      Nordic forumissa käytetään kaikissa tiloissa suitsukkeita.
      Suitsukkeilla peitetään juuri homeen haju.

      • PäässäköVikaa

        Olen yöpynyt monta kertaa, en ole kyllä mitään suitsukkeita havainnut! Olisikohan syytä käydä mielenterveystutkimuksissa?


      • oikeanimi
        PäässäköVikaa kirjoitti:

        Olen yöpynyt monta kertaa, en ole kyllä mitään suitsukkeita havainnut! Olisikohan syytä käydä mielenterveystutkimuksissa?

        Ei suitsukkeita mutta voimakshajuista pesuainetta
        Myös siivousaineiden sisältämät liuottimet ja haihtuvat aineosat (esim. hajusteet ja lattiavaha) pilaavat sisäilmaa ja voivat aiheuttaa terveysvaikutuksia.
        No muutama yöunitunti ei meitä haitannut- emme mene Tallinnaan viettämään hotellielämää ja se aamu-uinti friskaa !


      • PäässäköVikaa
        oikeanimi kirjoitti:

        Ei suitsukkeita mutta voimakshajuista pesuainetta
        Myös siivousaineiden sisältämät liuottimet ja haihtuvat aineosat (esim. hajusteet ja lattiavaha) pilaavat sisäilmaa ja voivat aiheuttaa terveysvaikutuksia.
        No muutama yöunitunti ei meitä haitannut- emme mene Tallinnaan viettämään hotellielämää ja se aamu-uinti friskaa !

        Eipä ole kyllä pesuaineetkaan haisseet. No mitähän keksit seuraavaksi...


      • okegjwnr
        PäässäköVikaa kirjoitti:

        Eipä ole kyllä pesuaineetkaan haisseet. No mitähän keksit seuraavaksi...

        Jos nukkuu omassa oksennuksessaan ei paljon haista.


      • PäässäköVikaa
        okegjwnr kirjoitti:

        Jos nukkuu omassa oksennuksessaan ei paljon haista.

        Ja tuon kerroit kokemuksen syvällä rintaäänellä!


    • Maksaja

      Nordic Forumissa on paras aamiainen , mitä olen syönyt ja olen testannut satoja hotelleja. Samoin huoneet ovat hintatasoon nähden hyvät. Paljon paremmat kuin Virussa. Tosin en ole siellä Virussa kymmeneen vuoteen yöpynyt.

      • enmeneenää

        Nordic Forum oli todella sotkuinen hotelli. Luulin tilanneeni hyvän keskustahotellin, mutta sain sotkuisen paikan. Lisäksi respan jätkä oli todella epäystävällinen.


      • PäässäköVikaa
        enmeneenää kirjoitti:

        Nordic Forum oli todella sotkuinen hotelli. Luulin tilanneeni hyvän keskustahotellin, mutta sain sotkuisen paikan. Lisäksi respan jätkä oli todella epäystävällinen.

        Et ole ilmeisesti Nordic Forumissa käynytkään, mutta silti jostain katkeroituneenä moitit sitä. Siinä Nordic Forumissa missä itse olen yöpynyt ei ole ollut mitään noista kertomistasi vioista.


    • Nähty

      Nordic Forumissa on rottia

      • PäässäköVikaa

        Ei ole enää nyt kun olet lähtenyt sieltä!


      • Kaiken-Kokenut

        Nordic Forumissa on Satiaisia.


      • PäässäköVikaa
        Kaiken-Kokenut kirjoitti:

        Nordic Forumissa on Satiaisia.

        Nekin lähtivät sinun mukanasi.


      • Satiainen
        PäässäköVikaa kirjoitti:

        Nekin lähtivät sinun mukanasi.

        Satiaiset vaativat täistuhoo


    • Fresh_Fruit

      "Nordic Forumissa on paras aamiainen , mitä olen syönyt ja olen testannut satoja hotelleja"

      Viron mittakaavassa ihan kelpo aamiainen mutta "paras aamiainen" on jotain ihan muuta. Tiedät sitten jos/kun sellaiseen joskus pääset.

    • tykästynyt

      Kiva hotelli ja erinomainen hinta-laatusuhteeltaan (meillä laivayhtiön kautta) Tervetuliaiskuohari lobbybaarissa oli mukava yllätys, ei ole mikään muu hotelli Tallinnassa tarjonnut. Tasokkaat huoneet ja spa-osastoon oli aikaste kiva mennä rentoutumaan iltasella kaupungilla pyörimisen jälkeen. Mennään toistekin jos samaan hintaan tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2854
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      531
      2696
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1875
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1857
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1689
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1342
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      61
      1149
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1112
    Aihe