Panin vaimon siskoa

pahanurviainen

Minulla oli työmatka kaupunkiin, jossa vaimon sisko asuu. Yrittäjänä ajattelin säästää ja pyytää yösijaa vaimon siskolta. -Totta kai voit tulla, ilman muuta, ei sinun tarvitse hotelliin mennä, vastasi Pirjo minun puheluun. Illalla työpäivän päätyttyä lähdin ajelemaan kohti Pirjon asuinkaupunkia. Mielessäni pyöri huominen asiakastapaaminen, se olisi merkittävä parannus liikevaihtooni, jos asiakkaan kannssa päästäisi sopimukseen.
Kaupunkiin saavuttuani kävin Alkosta ostamassa punkeroa pullollisen ja kukka- kaupasta kukkia.
Pirjon avatassa oven ojensin hänelle sekä kukat, että punaviinin. Pirjo halasi minua, todeten tuomisten olevan aivan turhaa, mutta olevansa joka tapauksessa iloinen saadessaan tuliaisia ja minut vierakseen.
Pirjo avioliitto oli päättynyt eroon muutama vuosi aiemmin ja hän asui yksin pienessä yksiössä
Ruokailun yhteydessä Pirjo avasi tuomani viinipullon ja keskustelimme kaikesta maan ja taivaan väliltä. -Hups! Ompas aika mennyt nopeasti, kello on jo yli yhdeksä. Voinko käydä suihkussa ja sen jälkeen asetun syrjälleen. totesin Pirjolle jonka poskia punaviini jo hieman värjäsi.-Tietysti, ole hyvä vaan, kälyni lupasi.
Suljettuani suihkun huomasin unohtaneeni pyyhkeen kassiiini. -Pirjo, tuotko minun kassista pyhkeen, niin en kastele lattioita, huusin kylpyhuoneesta. -Joo, kuului vastaus. Yllätyin melkoiseti kun Pirjo tuli kylppäriin ilman rihmankiertämää. -Ajattelin käydä itsekkin suihkussa, kuivaan lattian sitten jälkeeni.
Katsoin ohimennen Pirjon alastonta vartaloa ja totesin sen, muutamasta liikakilosta huolimatta ,varsin vetävän näköiseksi. Kahden lapsen synnyttämisetä huolimatta vatsa oli kohtuullisen kiinteä, rinnat ei oleet pystyt ja terhakat, kuten nuorilla naisilla, muttä ei misään mielessä olanyliheitettävät riipparit. Kietaisin pyyhkeen ympärilleni ja poistuin kylppäristä. Tatti haarojeni välissä ilmoitti olemassa olostaan, yritin sitä ajatuksin masentaa.
Pirjon tultua suihkusta, kuivattuaan itsensä ja hiuksensa kysyin makkuupaikkaa itselleni. - Voin hakea alakerran varastosta sinulle patjan, mutta ei minua häirtse jos tulet nukkumaan minun sänkyyn.Kyllä me siihen sovimme.- Ok, nukutaan sitten selät vastakkain, totesin.
Laittauduimme makuulle ja toivottelime hyvät yöt. En kuitenkaan saanut unta ja tunsin että, Pirjokin valvoi. -Etkö saa nukutuksi, kysyin. - En, on jotenkin niin levoton olo. Taitaa jouhtua punaviinistä. - Tuleppa tähän "sedän"kainaloon niin saat unenpäästä kiinni . Pirjo kääntyi minuun päin, otti kaulasta ja suuteli pitkän intohimoisen suudelman painaen samalla lantiotaan minua vasten. Vastasin suudelmaan ja aloin hyväilemään Pirjon yöpaidan peittämää selkää. Suutelimme ja hyväilimme toisiamme kunnes tunsin Pirjon käden haarovälissäni. Hetken kulluttua Pirjo työnsi kätensä alushousuuni ja alkoi vatkata nyt jo juhlakunnossa olevaa kulliani. Työnsin oman käteni Pirjon peppupuoleta hänen haaroväliinsä ja varovasti ,yhdellä sormermella välilihaa painellen ,työnsin etusormeni Pirjon ,tosi märkään pilluun. - Voi jestas, tuntuun saamarin hyvältä nyt joudut kyllä yösijan palkkioksi antamaan minulle suuseksiä, sanoi Pirjo, riisuen samalla itsensä alastomaksi. Selälleen käänhtähnyt Pirjo levitti reitensä ja painoi pääni vasten varsin tuuheaa karvapehkoaan. Nuolin klitorista lipsien, työntäen välillä kielen syvälle pillunreikään. -Anna mulkkusi minulle imettäväksi, Pirjo sai huokailujen välissä sanotuksi. Käännyin 69:iin ja voi juma mikä imutus. - Jos meinaat saada kullia, ole varovainen, sillä voin laueta íhankohta, kuiskasin Pirjolle, joka imi ja runkkasi kulliani. - Hei minä tulen ratsaille ja haluan nussia sinua sydämmeni ja pilluni kyllyydestä, kuiskasi Pirjo, kääntäen minut selälleen nousten pukille. Voi vitsi mitä naimista. Pirjo oli tosi taitava. Hän kiemurteli, keinui, hieroi ja rynkytti voihkien päälläni. - Voi saatana, nyt minä tulen, sain litiesävän kiiman sekaan sanottua.- -Anna tulla vaan, minä kyllä otan omani, huohotti Pirjo. Kyllä hän totisesti ottikin. Minun jo lauettua hän tarjosi spermasta valuvaa piluaan nuoltavakseni ja minä tottelin. Ein kestänyt kauaa kun Pirjolta pääsi kamala valitus. Luulin tuhketuvani, niin voimalisesti hän päinoi limaista pilluaan naamani vasten. Aikansa lepältyään hän kierähti viereen ja kuiskasi pystysitkö kohta panemaan minua peppuun. Se on siten toinen tarina.

12

19914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyttijärpä

      Ja mä panin samaanaikaan sun vaimoasi.... uikutti ja huusi kun sai isoa kyrpää.... oli tyytyväienn kun aviomies oli työmatkalla siskon luona yötä.... tosi kiimainne rouva.... halusi isoa koko yön

    • Kiimaukm

      Hep!
      Joskus sattuu kohdalle itse kullakin! Minulla samantapainen kuvio, mutta vaimon sisko oli vapaa ja toki 14-vuotta nuorempi kuin vaimoni. Eka kerta kesämökin kalastusreissulla. Olimme kaksin vaimoni kehoituksesta, kokemassa katiskat ja verkot. Johti siihen että menimme saareen eväskaljonen kanssa ja siellä viettelimme toisemme.
      Siitä on 8-vuotta ja tapailemme usein kaksin rakastelun merkeissä. Hän on jo aviossa, mutta on sitä mieltä että saa parhaiten sexiä kanssani.
      Kukaan muu ei tiedä asiasta, ja meidän rakastelut jatkuu.....
      Elämä ON ihanaa!!

    • epäileväm41v

      Moi minua kiinnostaa vaimoni 35v sisko myös... mutta uskaltaako riskeerata suhteen, jota kestänyt 18v ja kaikin puolin ok vaimo

    • soosoooo

      ja sitten sinä heräsit):

      • pahanurviainen

        Aivan totta soosoooo. Aamulla pussit tyhjänä Pirjon vierestä.


    • Voi.Saatana

      Ein kestänyt kauaa kun Pirjolta pääsi kamala valitus peppupuoleta. Luulin tuhketuvani. Voi saatana, nyt tunsin haarojeni välissä oman etusormeni. Nuolin juhlakunnossa olevaa kulliani sydämmeni kyllyydestä. Tatti haarojeni välissä alkoi vatkata nyt jo välilihaa. Minun lauettua alushousuuni, kuiskasi Pirjo, - Voi saatana!

      • ilmanpilluu

        Voi saatana. Otaako pattiin kun et oo saanu ees kotinavetan lampaalta


    • Voi.Saatana

      Ruokailun yhteydessä Pirjo levitti reitensä, työnsi tuomani viinipullon peppuun ja rynkytti punkeroa, alastonta ja limaista vartaloa naamani vasten. Hetken kulluttua Pirjo työnsi riipparit minulle imettäväksi. - Voi saatana, masentaa. Työnsin oman käteni alushousuuni. -Ajattelin vatkata kulliani ja laueta , totesin. - Voi saatana, nyt Tatti haarojeni välissä kääntyi syrjälleen. Aikansa lepältyään Pirjo kierähti viereen ja kuiskasi, - Voi saatana.

      • savonlady

        Minusta on todella kiihottavaa ajatella sinua nussimassa vaimosi siskoa. Itse haaveilen miheni nouremmasta veljestä. Hän on 40 ja risat itse olen 50 ja risat. Joskus olemme hänen mökillään ja kuljeksi sorteissa kastuu pilluni jo pelkästä kuvittelusta. Kertokaa miten uskallan lähestyä häntä panemisen merkeissä.


    • Anoppilassa

      Varmasti mahtava kokemus, siskoksia päässyt panemaan, harmikun ei samaan aikaan ;)

    • Anonyymi

      Olimme olleet viikon verran mökillä panohalut oli kovat, illalla vaimo ( Satu) ja hänen siskonsa Kirsi olivat jo aika humalassa, Satu väsyi ja meni nukkumaan Kirsi meni vähä ajanpäästä. Siirryin makkariin Kirsi oli mennyt meidän sänkyyn, istui sängynlaidalle katselin Kirsin vartaloa kauniit muhkeat rinnat kuin siskolla ja leviä lantio pelkkä paita ja pikkarit. Asetuin viereen hyväilin hiljaa rintoja viikon saamattomuus tuntui kalussa. Kirsin nännit alkoi kovettua ja hengitys muuttui, Kirsin käsi siirsi kättäni pois, pidin sen kuitenkin rinnan päällä ja jatkoin sievää hyväilyä näin kuinka vartalo välillä jännittyi, siirsin kättä vatsalle ja hävyn yläpuolelle välillä lantio nousi vähän vastaan. Kun kokeilin karvojen ylä reunasta käsi pysäytti minut Kirsillä oli silmät kiinni, käsi irtosi ranteestani hyväilin alempaa pillu oli tosi märkä pillun huulet aivan kiima limassa. Kirsi n ollut eronneena noin kaksi vuotta. Kirsi kääntyi katsomaan minua ei puhunut mitään siirsi käden kaluun kiinni puristi tiukasti ja alkoi hyväilemään. Siirryin lattialle polvilleen kään sin Kirsin valsalleen ja ja vedin jalat lattialle Kirsi oli vatsalaan sängyn reunalla. Kalu oli tosi kova esinahka terskan takana tiukalla, työnnyin sisään Kirsi tärisi kun kyrvän halut oli niin kovat pidin pohjassa tunsin kuinka halusi ja tärisi, en voinut naida nopeasti kun oli niin märkä ja pillun äänet kuului. Leviä lantio nosti kiimaani lisää yritin hidastaa mutta Kirsi halusi vian lisää alkoi tärisemään työnsin tiukasti aina pohjaan oli pakko pitää pohjassa Kirsi sai orgasmia kalu aivan pohjassa aloin tulla Kirsi puri peittoa laskin valtavan määrän spermaa sisään. Pyyhin enimmät paperiin ja menin vessaan kuivaamaan alapään kun oli niin limassa. Palasin takaisin Kirsi oli vielä kontallaan hyväilin huulia jalat levittäytyi laskeuduin taakse kalu oli taas mielettömän kova Kirsi puri peittoa ja nautti rakastelin väliää hitaasti ja välillä nopeasti Kirsi sai kaksi orgasmia ennenkuin tulin taas sisään rajusti. Nousin sängylle ja nukahdin. Aamulla Satu läksi käymään kaupassa Kirsi tuli heti päälleni istumaan imi kalua istui päälle kertoi että yöllä oli saanut elämänsä suurimmat orgasmit ja haluaa nyt lisää, pillun lotke kuului kovana kertoi että on aina tosi märkä kun haluaa munaa oli taas mieletön tunne kun kalu pohjassa sai laueta. Laskeutui rinnanpäälle ja kertoi että Satu oli käskenyt naida heti kun on lähtenyt,oli yöllä kuullut ja osaksi katsonut kun oli naitu ja nähnyt siskonsa nauttivan kunnolla isosta kalusta. Kun Satu tuli suuteli intohimoisesti ja kysyi sainko siskon märkää, illalla saat kumpaakin, rakas.

    • Anonyymi

      Iltapäivällä otettiin siideriä ja olutta ja syötiin kunnolla. Nukuttiin kolmestaan sängyllä, keittiössä vaimo kuiskasi, haluatko siskoa uudelleen. Jos et suutu voidaan yhdessä antaa kunnon hyväilyt. Mentiin sänkyyn molemmin puolin, hyväiltiinn rintoja Kirsi hätkähti , ole vaan kuiskasin Kirsin pystyt rinnat oli tiukan mekon alla avasin edestä mekkoa rinnat tuki esille suukotimme kumpikin nännejä jotka oli tosi kovat katsoi siskoaan ja hymyili hyväilin vatsaa huulilla alaspäin kun suukotin häpyä kuiskas ei kukaan... Satu suuteli siskoaan kunnon kieli suudelmalla katsoin kuinkaa kiihkeästi suutelivat Kirsi levitti jalkoja ja kosteutta valui kiitettävästi ja lantio liikkui kiimaisesti. Nousin ylös ja suutelin Kirsiä kiiman maku sekoittui suudelmassa, Satu oli nuolemassa pillua Kirsi kuiskasi mieletöntä ihanaa hyväili samalla kalua puristi kunnolla tunsin Sadun huulet kalussa Kuiskasi Kirsi päälle, kirsi nousi päälle Satu ohjasi kalun sisään, painoi siskonsa syvälle. Tunsin kun vaimo hyväili kalua ja Kirsin huulia, Kirsi nautti kuului märkää lotinaa kun lantio liikkui. Satu nousi minun suun päälle siskokset nauroi ja suutelivat toisiaan Kirsi huusi nyt tulee tulee Satu siirtyi taakse puristi kalun juuresta silloin laskin sisään Kirsi huussi ja painoi lantiota pohjaan Satu nosti siskoaan ja nuoli spermaa pilllusta. Makoilimme vierekkäin vaimo välissä, kalu alkoi kovettua suutelimme vaimon rintoja Satu kiljahteli kun oli niin kiimassa laskeuduin alas Satu oli märempi kuin koskaan Kirsi laskeutui alas , anna minä ja jatkoi nuolemista nousin ylös Satu suuteli ja halasi ihanaa eka kerran nainen nuolee ja hyväili kalua samalla. Haluan sinua takaa ja nyt nousi ylös laskeutui Kirsin naamalle tulin taakse ja panin sisään Satu sai melkein heti orgasmin jatkoin naimista tunsin että Kirsin naamalle valui vaimon kiimaa jatkoin kunnes laukesin, Vedin hitaasti kalua pois Kirsi otti suuhun ja imi puhtaaksi, jatkoi pillun nuolentaa ja sai spermat suuhun. Maattiin vierekkäin siskokset vieressä ja nukahettiin, yöllä vaimo suuteli kuiskas kiitos varmaan kummaltakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe