Vuoden parhaat profiilivinkit

MenestyksenavainTässä

Olen ihan mukava :) ja rehellinen Suomalainen kauniiksi kehuttu nainen :) ja haen ihan mukavaa ja rehellistä suomalaista miestä, jonka syliin käpertyä :) Sexin vonkaajat älkööt vaivautuko, menkää lääkekaapille:)
Etsin aikuisten oikeesti kumppania jakamaan elämän ilot ja surut kanssani. Et pety!
- Oletko karannut, eronnut, vai muuten vapaa? Carpe diem. Ei pelimiehille!
- Olethan katu uskottava, katseen kestävä ja komeaksi kehuttu, jolla ei ole luu rankoja kaapissa ja oot sinut menneisyytesi kanssa. Liikunta: EVVK. Ei sexiä.
- Minusta saat seuraa syksyn pimeneviin iltoihin, jos viet jalat alta, kolahtaa ja kemiat kohtaa. Kuva kiva.
- Etsin itsevarmaa, huumorintajuista, omillaan toimeentulevaa nallekarhumaista miestä. Ei sexiä.
- Vaan sisäinen kauneus merkitsee, ei ulkonäkö. Foto kiva.
- Etsin tositarkoituksella loppuiän kestävään parisuhteeseen, jolla perusasiat kunnossa. Ei sexiä.
- Baareista en ole sinua löytänyt. Siellä on vaan porukkaa, joilla ei lääkitys kohdallaan.
- Olen eroamassa oleva 50-vuotias mies. En hae seksiä, voitasko tavata?
- Olen kuuskymppinen, sporttinen ja nuorekas poikamies, ikähän on vain numeroita. Ei sexiä.
- Olen puolivallaton suomalainen poikamies ja haluan tavata sut kahvikupposen merkeissä.
- Olen urheilullinen, kunnollinen, rehellinen, uskollinen ja itsestään huoltapitävä ÄLYKÄS AKATEEMINEN mies ja etsin kunnollista ÄLYKÄSTÄ AKATEEMISTA naista sydänkäpysekseni.
- Tule kanssani jakamaan elämän ilot ja surut, meillähän on vaan yksi elämä.
- Olen sisä siisti, rehellinen ja uskollinen, sopu suhtainen pilke silmä kulmassa oleva naisen alku. Ei sexiä.
- Olen nainen, joka tietää mitä haluaa ja jolla kaikki hyvin, vain sinä puutut. Olen sinut itseni kanssa. Ei sexiä.
- Olen miehen kokoinen, kaikkiruokainen, sopusuhtainen miehenalku, jolle kaikki käy.
- Olen naisellinen, pyöreä, muodokas, nauravainen, rehellinen ja lapsirakas suomalainen nainen. Lopetan jäätelön syönnin ja pullan mutustelun ensi viikolla, sekä aloitan kuntosalilla käynnit. Ei sexiä. (Uskottavaa tämäkin)
- Vanhuus ei tule yksin, mutta paistaa se päivä vielä risukasaankin. Mutta kukaanhan ei ole täydellinen.
- Elämä ei ole yksin ruusuilla tanssimista ja en kaikkea purematta niele.
- Juon viiniä vaan hyvässä seurassa. Musiikin suhteen, jota sujuvasti kuuntelen olen kaikkiruokainen ja harrastuksen laidasta laitaan.
- Täällä ihana kaunis nainen, suunnitelmissa ei mitään erikoista.  Ei sexiä.
- Täällä 35 vuotias nuori nainen etsii..biolookinen kello käy kalja maha turn off
- Olen alkoton, savuton, kuntosalilla käyvä, rehti ja suoraviivainen mies. Missä olet?
- Elämässäni on kaikki hyvin, mutta jotain puuttuu. Elät vaan kerran.
- Elämä on. (HILJAA!! HILJAA!! ÄLÄ SANO SITÄ!!)

- Ulkonäkö ei ole tärkeä, mutta kuvasi voit lähettää sähköpostiini.
- Tyhmästä päästäni saattaa kärsiä koko ruumis. Hanki elämä.
- rehellinen luotettava alko ei ongelma omillaan toimeen tuleva 
- Foto kiva, vaikkakaan ulkonäkö ei merkitse. 

Motto: Mikä ei tapa se vahvistaa.
Asia, josta en innostu: peräkamarin pojat. Kiitti mulle riitti.
Koulutus: Maisteri (on suorittanut uimamaisterin tutkinnon vuonna mooses)
Musiikkimaku: laidasta laitaan. Sitä sujuvasti kuuntelen
Harrastukset: kaikkiruokainen
Asiat, josta en innostu: kaljamahat

Lisää turn offeja:
- Etsin kunnes löydän sut (ym laulunsanat profiilissa)
- erityisen älykkään kuvan antaa itsestään kun sanoo, että on kiinnostunut horoskoopeista ja ennustajien palveluista
- kirjoitus tai yhdys sana virheet profiilissa. Ensimmäinen välimerkki löytyy neljänneltä riviltä ja teksti on ilman kappalejakoa. Koko teksti on kirjoitettu tikkukirjaimilla
- hymiö joka rivin perässä ;)
- tulot: melkein kaikki menee mitä tuleekin
- ota selvää, kysymällä vastataan ;)
- tähän tulee jotain (ja haaskaan uuden profiilin näkyvyyden pitämällä sitä tyhjänä)
- ajattelin kokeilla jos täältä joku löytysm, vaikka tuskin.
- en olis ikinä uskonut että kokeilen nettideittailua
- en oikeestaan etsi mitään
- en jaksa tähän mitään, naamatusten se sit selvii. kysy
- hakusessa (ihan mitä vaan)
- lainannut profillinsa sivun verran einoleinoa
- puhuu lööperiä profiilissa, valehdellen ikänsä 10 vuotta alaspäin samoin painonsa 20 vuotta
- kehuu, kuinka kestävä on sängyssä ja kuinka monta naista en elämänsä aikana selättänyt
- matkustelu: kaksi reissua Ruotsin laivalla ja kerran Tallinnassa
- paljastuu myöhemmin naimisissa olevaksi
- haukkuu vuolaasti profiilissaan entistä poika/tyttöystäväänsä
- profiilissa rasismiin viittaavia huomautuksia, sekä halventaa seksuaalivähemmistöjä

Kuva:
- Kalja tai tupakka kädessä ja ilman paitaa. Naama ei näy rakeisessa kännykkäkamerakuvassa selvästi. Kuva kaksikymmenentä kiloa sitten otettu
- Hankkijalippis päässä ja sukat sandaaleissa. Napa näkyy t-paidan alta. Seisoo vanhan nissanin tai mopon edessä
- villapaita, tiukaksi käyneet rippikouluajan suorat housut ja lenkkarit.



Normaalipainoinen pyöreä
Kiitti mulle riitti.
Minulla on vene, mökki vaan sydänkäpynen puutut

20

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdtstsd

      Noitahan riittää.
      Mun mielestä kummallisinta on kuvailla itseään esim nuorekkaaksi tai kauniiksi jos hänellä on kuva esillä, eikö meidän olisi parempi tehdä se johtopäätös eikä hänen itsensä.. Koska aika usein nuo adjektiivit ei pidä paikkansa. Ja kuulostavat itserakkaalta.

    • samanhenkinen

      Yhteinen harrastaminen ja muu yhteinen tekeminen on tärkeintä suhteessa. Seksiä en itsekään kaipaa, joten toisen pitää olla tästä samaa mieltä.

    • monetonkriteeritjuu

      ...ja älköön vaivautuko....zzzz...sori nukahdin kesken lukemisen, lounastaukokin ohi jo....

    • hohohohooo

      On se niin iihana tää netti, se kuorii esiin ihmisten piilotetut runosuonetkin..... ;D
      Kiitos päivän parhaista nauruista!! :D :D

    • ikuinen-sinkku

      Sisäistä kauneutta ei ole olemassakaan. Vain ulkoinen kauneus merkitsee ja nainen katsoo onko miehestä suhteeseen

    • Uusiprofiilinyt

      Kiitos aloittajalle. Keräsin noista itselleni uuden profiilin ja mielestäni tuli hyvä.

      • kyvkjhj

        Jos olet nainen niin sulla voi olla vaikka tyhjä profiili ja saat silti viestejä.


      • eimulletuuviestejä

        PAITSI jos olet YLIPAINOINEN nainen...


      • scxat
        eimulletuuviestejä kirjoitti:

        PAITSI jos olet YLIPAINOINEN nainen...

        Ainahan voit juksata olevasi normaalipainoinen tai kerrot olevasi KURVIKAS! Niin ne kaikki muutkin läskit tekee.


      • eituuenääei
        eimulletuuviestejä kirjoitti:

        PAITSI jos olet YLIPAINOINEN nainen...

        tai yli-ikänen (40v lähestyvä) KURPPA.


      • sataseitsemän
        scxat kirjoitti:

        Ainahan voit juksata olevasi normaalipainoinen tai kerrot olevasi KURVIKAS! Niin ne kaikki muutkin läskit tekee.

        Lievästi haittaavan ylipainon voi myös kuitata sanalla NAISELLINEN, joka siis tarkoittaa sitä että on jonkunlaiset tissit, aavistus vyötäröstä ja omat hampaat.


    • kiitostavaan

      Justiin oli menossa tekemään profiilin, sitten luin kirjoituksesi ja kas kummaa totuus oli taas unohtunut. Kiitosta vaan Kyllä sitä välillä tarvii muistuttaa ettei mene aikaa hukkaan.
      Mistähän löytäis sellaisia suht normaaleja ihmisiä?

    • Korjasin

      Minäkin korjailin profiiliani kopioimalla aloituksesta sinne meheviä, ytimekkäitä lauseita. Hyvä tuli!

    • ei_sexiä

      Ja sitten noiden "ei sexiä"-profiilinhaltijoiden kanssa todennäköisesti joutuu harrastamaan seixiä heti ekoilla treffeillä tai viimeistään tokilla... :D:D:D

      Nimim. kokemusta on

    • Mitämieltä

      Onkohan tuo aloittaja tosisssaan?

    • sinkku56v

      Olihan hauska ja todenoloinen kuvaus, kiitos vaan! Piilotin profiilin eilen, kun kyllästyin selailemaan "ei kuvausta"-profiileita ja viesteihin vastaamattomiin miehiin. Mutta aloitusjuttu oli tosi hauska, ehkä vähän liian pitkä.

    • gegwegew

      Lähiaikoina kokemusta siitä että kuvaton nainen kirjoittaa profiilissaan olevansa katseenkestävä ym ja kun lähettää kuvat niin ei todellakaan ole katseenkestävä..
      Miksi naiset kehuu omaa ulkonäköänsä kun se on miehen tehtävä arvioida, luuleeko naiset että se omakehu saa miehen olemaan samaa mieltä..
      Kauniin naisen kyllä tunnistaa kauniiksi ilman omakehua.

      • tökkii.heti

        Vielä useemmin miehet kehuskelee itteensä komeiks...no kuinka ollakaan, yleensä juuri ne EI oo niitä komeimpia, jopa keskimäärästä rumempia.


    • Onkuultu

      Ehdottomasti paras klisee on tämä: En oikeastaan etsi mitään...;)

      • sdshffhd

        Heh joo, yllättävän tuttu fraasi monen naisen profiilista.
        "en väkisin etsi mitään"

        Eli suomennettuna: jos minusta ei kiinnostu 190cm pitkä rikas miesmalli niin olen mielummin yksin kuin "huonossa" suhteessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe