Miten kertoa vanhemmille?

kiellettyrakkaus

Olen siis 14- vuotias tyttö ja seurustelen 17- vuotiaan kanssa. Tutustuttiin Lovoossa ja sen jälkeen ollaan snäpätty puolisen vuotta ja kerran nähty, mutta alusta alkaen se on ollu niin oikeen tuntunen mulle. En enää vois kuvitella mun elämää ilman sitä, kaikki yöt menee valvoessa ku pakotan sen juttelee mun kans. :--D Mut ainoo ongelma on, että miten kerron mun vanhemmille, kun se on kuitenki mun isoveljen ikänen ja täyttää joulukuussa 18? Jos ne ei hyväksykkään sitä tai jotain... Haluisin kuitenkin et se joskus tulis meille.

7

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juumo

      Kysy että voisiko "nimi" tulla teille ja jos he rupeavat kyseleemään seurusteletteko sano että joo mut älä heti ekanq mainitse poikaystäväs ikää

    • xDaaaaaaAaaaa

      Et saa seurustella lain mukaan 18v kanssa koska se sun poikaysyävä joutuu siitä oikeuteen jos seurustelee ala-ikäisen kanssa xD

      • vääräätietoa

        Nyt kyllä liiottelet. Ei joudu oikeuteen ja mistä lähin seurusteleminen on ollut kielettyä? Seksin sakkoraja on vaan 16 vuotta, jota en usko heidän kyllä noudattavan ja siitäkään ei rangaista jos ei esimerkiksi ole suuria kehityseroja. Kyllähän nämä julkisuudessakin olleet Jarkkis ja joku muija ku tapasi 14 ja 35v tai jotain sinne päin ovat vieläkin yhdessä naisen ollessa 20v.


    • 14autansua

      Japanissa joku poika on 13 ja tyttö 17 ja seurustelee ei se ole vakavaa mutta kerro heille totuus ja pyydä heiltä lupa seurustella hänen kanssaan älä pelkää

    • Mikämaailmaavaivaa

      Saanko kysyä, kuka terve järkinen seurustelee tuon ikäisenä 14- vuotiaan ipanan kanssa? Olet lapsi, mies aikuinen. Ymmärtäisin hyvin neljän vuoden ikäeron molempien ollessa täysikäisiä, mutta en tuossa iässä. Toivon, ettei asia ole vanhemmillesikaan ok tai varsinkaan pojan. Jos on niin onnea vain tälle pojalle, kun saa olla lapsenvahtinasi.

      • ylioppilastyttö

        nonii tääl taas joku kel on jo toinen jalka haudas ja ei ymmärrä että me eletään 2000 lukua. 17v tai 18v ei kumpikaan ole aikuinen vaikka papereissa niin lukisikin. henkisesti suurin osa viel ihan samalla tasolla ku neljätoista vuotiaat... itekki oon seurustellu 15 vuotiaana 19 vuotiaan kanssa ja ei siinä mitään ihmeellistä ollut. tietty aina on nää tuomitsijat. mut ei kannata kuunnella sellasia.

        mut itse kysymykseen; miten kertoa vanhemmille? suosittelisin, että tuot sen vaan teille ja et kerro ikää, kunnes ite ne kysyy. jos poikaystäväs kaahaa pihaan vaan amisautollaan nii saattaa vanhemmat vähän pelästyy et mihin sä olet sekaantunu :D tääki riippuu oikeesti niin paljon sun vanhemmista onks ne ymmärtäväisiä vai tuomitseeks ne liian helposti... voi ainaki kestää hetki et ne ymmärtää. ei ne ainakaan saa sun rakkautta tähän kundiin loppumaan.


    • alottaja

      Heei kiitos kaikille ketä on tähän mennes viittiny vastata vaikka oiski negatiivista sanottavaa, ei se haittaa mitään. Tiiän et jokasella on näistä jutuista omat mielipiteet mut oma mielipide ei muutu ! :--) En oo siis vieläkään saanu kerrottuu, viikonloppunaki olin sen kans kaupungil mut en kertonu vanhemmil.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe