Suoraan kuultuna

mielekästä_seuraa

Olen mies ja mulla on yksi naispuolinen kaveri jonka kanssa voi turista monista asioita myös seksistä, ollaan tunnettu jo toistakymmentä vuotta. Nainen sanoi tuossa taannoin että nyt alkaa parisuhteen hekuma aika. Kysyin missä mielessä vastaus kuului...mies lähtee äijä porukassa reissuun pariksi viikoksi, nyt ehtii vaikka mitä. Nainen hymyili ja huomasin pienen ilkikurisen virneen suupielissä. Kysyin että kaipaatko vierasta makkaraa, nainen sanoit että mikä ettei jos sopiva löytyy...ilmoittauduin heti halukkaaksi ja kaveri hymyili. Sitten sanoi että olen tosissani niin johan nousi puna naisen poskille. Hei, mehän ollaan kavereita eihän me voida vai voidaanko nainen kysäisi. Kysymys kuuluukin että moniko makaa kaverin kanssa jos selainen mahdollisuus on ja onko vaikuttanut kaverisuhteeseen. En kerro tarkkaan kuinka kävi...mutta vieläkin on mielessä tapahtumat.

12

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peokpokre

      Olen joskus pannut ystävän kanssa. Ystävyys väljähtyi, mutta tuttavallinen kaveri on edelleen. Ei olis kannattanut.

    • eikös se ole vaan extraa jos kerran olette tunteneet pitkään jo toisenne. mieltymykset helpompi sanoa tutulle kuin tuntemattomalle. On periaatteessa kyllä niin ihmisitä riippuvainen mitä jälkeenpäin tapahtuu.

      Luulen että ei vaikuta ystävyys suhteeseen. Kylmenee se ystävyys yleensä ajankanssa jos elämäntilanne vie kauas pois.

    • kenenväliä

      menit ja köyrit, sittenhän tuon jo tiedät, täällä tarvi enää mitään kysellä

    • sexsex66

      Vaikea sanoa. Ystävyys voi kylmetä, lopahtaa tai sitten vaihtua intohimoksi. Tai mitään ei tapahdu. Ei tiedä kuin kokeilemalla.

      Itse koin kerran aivanjärjetöntä intohimoa työkaveriini, jonka kanssa oli todella kiva turista kaikesta, ja heittää huumoriläppää. Se oli silti hirveä, vaikkakin maailmoja avartava kokemus. Onneksi työni oli määräaikainen...

    • Seksissä kaverin kanssa on se vika, että se helposti saa jomman kumman osapuolen haluamaan muutakin ja se ei tee hyvää ystävyydelle. Monesti kun se toinen on kavari siksi, että se on hyvä kaverina, mutta sopimaton kumppanina.

      • minunkäsitys

        Minä en täysin ymmärrä miten voi olla kaveri tai ystävä ja tällainen henkilö olisi samalla täysin sopimaton kumppanina. Itselleni ainakin parisuhteeseen on aina kuulunut ystävyys ja en yleensä kavereiksikaan halua ihmisiä, jotka ovat täysin eri aaltopituudella. Eihän sellaiset kaveruussuhteet toimisi. Seksijututhan voivat olla vain himokkaiden, tarpeitaan tyydyttävien ihmisten välillä.


    • Viismuista

      Nooh...kuullostaa siltä, että olette lyöneet tyhmät päänne yhteen ja saaneet summaksi - syrjähypyn. Harvoin saa lukea näin puhdasoppista pettäjätyyppien ajatustenjuoksua.

    • kosteaa_oli

      Reilu 40v miehenä pitää tunnustaa ettei tuottanut harmaita hiuksia kun menin ja panin kaveriani...kaikki hyvin pääasia että vaimo ei tiedä ja kaveruus säilyi. Tiedä häntä vaikka vielä uusittais.

    • hjuio

      Oletkohan varma että vaimo ei saa tietää. Yleensä nuo salaisuudet putkahtaa jossain vaiheessa ilmi. Ja hyvä niin, sinusta voi sanoa valahtelija ja siinä ei edes anteeksipyytelyt auta. Vaimosi olisi ihan hyvä saadakin tietää, sillä hänellä pitäisi olla oikeus tehdä myös omat johtopäätöksenä, toivottavasti saa asian tietoonsa varsin pian.

    • toisenpellolla

      Mä oon duunannut mun kaveria useasti eikä mitään pahaa oo välillemme tullu päinvastoin. Muija himassa onnellisesti pihalla ja nyppii kukkiansa heh.

    • pirkkojapertti

      No niin, te kaikki naiset, jotka niin viisaasti täälläkin palstoilla väitätte, että mies ja nainen voi olla pelkästään ystäviä, niin olisko syytä ottaa onkeen? Joo ei, nyppikää niitä kukkianne vaan ja uskokaa, kun mies väittää käyvänsä jonkun naispuolisen ystävänsä kanssa vaan kahvilla tai jossain muualla.

      Aina jos joku nainen kirjoittaa, että epäilee miehellään olevan jotain muutakin jonkun naisen kanssa kuin vaan ystävyyttä, niin aletaan huutamaan kurkku suorana, kuinka miehellä saa ja voi olla naispuolisia ystäviä ja se on ihan normaalia eikä siihen saa mennä puuttumaan! Samoin kuin naisella saa olla miespuolisia ystäviä, joopa joo.

    • Kyllä tästäkin taas näkee, että miehet on vaan kavereita, niin pitkään, kun naiset haluavat. Niin pian kuin nainen sanoo, että voi harrastaa seksiä, on mies heti valmis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe