Mihinkä mies ryhmään kuulun?

hukassapallo

Minua on pitkään miettinyt, että mihin lokeroon mahdan miehenä sijoittua, koska välillä tulee, niin ristiriitaisia kokemuksia naisten suunnalta, mikä on tehnyt isoa kysymysmerkkiä sisälleni.

Olen kuullut, että olen söpö tai suloinen, hyvännäköinen, sekä myöskin joskus komea. Sekä samalla tapaa sen, että olen tavallisen tai ok näköinen. Usein kuitenkin on enemmän sääntö kuin poikeus, etten kuitenkaan sitten lopulta kolahda naiseen. Olen kuulema erityyppiä tai useinkin se, etten kolahda. Treffi seuraa olen saanut suhteellisen helposti ja baarissa myös numeroa kysyessäni olen sellaisia saanut. Kuitenkin se lopullinen leimahdus on jäänyt puuttumaan. Itselle olisi jo sangen helpottavaa sekin jos toisille treffeille pääsisi.

Olenkin ruvennut miettimään, että nuo hyvännäköisyydet yms asiat ovat useinkin kauniita tai piristäviä sanoja ja joku ulkoisesti mättää. Luonteeltani olen kuitenkin ulospäinsuuntautunut, puhelias, harrastan liikuntaa ja kroppa on kunnossa, sekä taloudellisesti tulen hyvin toimeen. Ulkoisesti minua on kuvattu salkkareiden Miika Mäkeläksi http://salatutkuvat5.suntuubi.com/datafiles/gallery/1/JenniVainioMiikaMäkelä.jpg

Olisi mielenkiintoista kuulla niin naisiltakin kuin miehiltäkin analyyttisempiä vastauksia tähän. Olisi mukava kuulla, että onko myös vastaavia kokemuksia? Sekä onko mahdollista, että mies on kivan näköinen ja luonne ok, mutta silti ei useinkaan oikein kehenkään tee vaikutusta.

Voi myös laittaa yv:tä jos kiinnostaa keskustella asiasta [email protected]

6

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hukassapallo

      Niin ja olen tosiaan 27 vuotias mies.

    • fsdfdfsfs

      Ehkä vähän turha miettiä tällaista, naiset on vaan ihan pirun nirsoja vaikka naiset itse eivät olisi minkään näköisiä. Omalle naamalleen ei valitettavasti voi edes tehdä mitään.

    • helou12

      Itse sinkkunaisena voin sanoa, että parisuhdekuviot ovat itsellenikin aika vaikeita. Itse olen vartaloltani hyvässä kunnossa ja kauniiksikin kehuttu, mutta minun on ollut hyvin vaikeaa löytää itselleni kumppania. Itse liikun tästä syystä baareissa, tosin en juurikaan juo eli olen aina selvinpäin liikkeellä. Itse olen liikkeellä tositarkoituksella, mutta baareista ei tunnu löytyvän helposti mitään pidempiaikaista ja itsekin täytyy myöntää, että onhan se niin, että sen sopivan kohdalla täytyisi aika monta kohtaa natsata yhteen ennen kuin haluaisi jatkaa juttua pidemmälle. Välillä minullekin on baarissa sanottu hyvin suoraan negatiivista kommenttiakin päin naamaa, mikä ei ole tosiaankaan tuntunut hyvältä. JOko on liian lyhyet hiukset tms. Mutta itse ajattelen niin, että minulle on kuitenkin kaikista tärkeintä se, että itse hyväksyn itseni juuri tällaisena kuin olen ja naisena olen itseeni tyytyväinen. Se oikea tulee sitten vastaan, jos tulee. En usko, että olet ainoa, jokoa pohtii tällaisia asioita. Tsemppiä sulle!

    • yunaG

      Itsellä deittaillessani tuli monesti sellainen olo, että vaikka toinen miellytti todellakin silmää ja oli ihan viihdyttävää ja mukavaa seuraakin, ei vain ollut mitään yhteistä (sinkkuuden lisäksi) jonka vuoksi olisin nähnyt uudestaan. Ehkä se ulkonäkö joillekkin riittää syyksi, mutta itse kaipaan vähän enemmän pohjaa yhteiaelolle.
      Näistä miehistä jäi usein sellainen tunne, että suhteen syntymiseen riittää se, että olen nainen. Heitä ei kiinnostanut onko samat ajatukset tulevasta, eikä ole niin väliä millainen olen tyyppinä, koska olen tarpeeksi kivan näköinen.
      On ihanaa, kun jonkun kanssa on samalla aaltopituudella, en kaipaa toisesta sen enempää, en suostu vähempään. Sitkeällä deittailulla löysin oman helmeni ja todellakin kannatti odottaa. :)
      Onnea matkaan aloittajalle.

    • tsupsrrikkois

      Uskoisin, että ulkonäöstä saamasi positiivinen palaute on aivan aitoa, naiset harvemmin tuossa asiassa valehtelevat. Veikkaan niitä muita syitä, miksi eivät syty. Olisitko ehkä liian epätoivoisesti etsimässä naista? Siihen liittyvän epävarmuuden nainen usein bongaa. Samoin tuon ylläkin mainittu asia, ettei ole mitään yhteistä, voi vaikuttaa. Harvat naiset haluaa teini-iän jälkeen seurustella vain seurustelemisen vuoksi, naisethan tunnetusti viihtyvät miehiä paremmin sinkkuina. Itse olen joskus käynyt pareilla treffeillä erään todella hyvännäköisen miehen kanssa.... kyseinen mies todellakin on ollut parhaimman näköinen mies, joka koskaan on ollut ns. saatavillani. Mies olisi halunnut jatkaa tapailua, mutta itse en ja syynä tuo, ettei oikein ollut mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Tältäkään pohjalta en siis usko vian olevan ulkonäössäsi.

    • wSLI

      Eiköhän syy ole juuri se, ettei ole mitään yhteistä. Joskus voi olla niinkin, että on jotain yhteistä, mutta ei tarpeeksi. Mies voi olla hyvinkin hurmaava, mutta ei kuitenkaan ihan niin hurmaava että häneen voisi rakastua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe