Tämäonhullua..

Niintällaista

...kauanko tätä jatkuu. Olet mies päivittäin ajatuksissani, tätä on jatkunut jo liian pitkään. Herätät ristiriitaisia ajatuksia, olet ihana ja saat mut elämään, en saisi tuntea näin, niin ärsyttää ja yritän sinut aktiivisesti unohtaa.

60

2511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MeidänPitääPuhua

      Jos olisit juuri se oikea nainen, niin ymmärtäisitkö jo että haluan sut ja vain sut!! Sua en halua unohtaa vaan päinvastoin!

      • puhuapitäisi

        Jos olisit juuri se oikea mies, niin mistä sen voisin tietää? Ei ole suoraan sanottu missään vaiheessa. Miksei sitä voi vaan sanoa, jos tuota mieltä on.


      • edellinenmpp
        puhuapitäisi kirjoitti:

        Jos olisit juuri se oikea mies, niin mistä sen voisin tietää? Ei ole suoraan sanottu missään vaiheessa. Miksei sitä voi vaan sanoa, jos tuota mieltä on.

        Oletko puhunut hänen kanssaan?


      • puhummekoniin

        Olemme jotain puhuneet..yrittäneet..


      • elellinenmpp

        Yritä kovemmin, niin aion itsekin! Toivon rohkeutta kummallekin kun nähdään.


      • Näinkösemeni
        puhummekoniin kirjoitti:

        Olemme jotain puhuneet..yrittäneet..

        Ööööö...öööö........öööööö


      • käääääk
        Näinkösemeni kirjoitti:

        Ööööö...öööö........öööööö

        äääääääää


      • Timolle

        sivusta. Ennen kun alat taas luulemaan musta yhtään mitään.

        Nyt kun aktiivisesti unohdat mut, niin hyvä on. Jätät kertakaikkisesti rauhaan! Ahdistelusi on kaikkea muuta kuin kivaa. Usko jo! EVVK.

        Eikä ole sen mukavempaa ystäväsi J:n toljotus. Silmät yhtä pupilia.

        M-nainen.


    • Vanhempimiesneuvoo

      Luovuttaminen ei paranna sitä, mikä on sydämessä kerran syttynyt. Se kortti pitää aina katsoa loppuun. Vasta sitten saa asialle päätöksen.

      • viimeiseenkorttiin

        Aika hyvin kirjoitettu.


      • rainerimb124

        Hagertteja? Mie suhailen Kouvolan suunnilla. Tuuha kortille.


      • Vanhemmallemiehelle

        Ku tietäs milloin tää on katottu loppuun.. polttava katse. Ei hän enää niin katsellu.. kylläkään. Mutta oma sydän pitää kiinni.


    • tietyllenaiselle

      Pitäisi puhua avoimesti.Eihän sen tarvitse johtaa mihinkään, mutta helpottaa kumpaakin.En usko että olet hän,mutta haluan sanoa,että pyörit ajatuksissani,enkä pääse niistä eroon. Enkä taida halutakkaan.Tilanne on mitä on, mutta asiat eivät ole minun osalta niin kuin luulet.

      • ajatuksiatunteita

        Avoin puhe puhdistaa.


      • Niintällaista

        Aloittaja tässä, tähän pakko vastata, kun ajatuksesi kuvastaa täysin mun ajatuksia... Ainoastaan viimeinen lauseesi jäi mietityttämään, mitähän ajattelet minun luulevan osaltasi??


      • paljastajotaintunnistett

        Minä en ole aloittaja mutta kysyn myös sinulta tuota samaa että mikä sinulla ja naisella tuli väliin?


      • tietyllemiehelle

        Samoiten, oot ajatuksissani. Enkä sua sieltä pois edes halua, vaikka kuinka väärin ois...Kiinnostaisi tietää, miten asiat sitten ovat? Kerrothan sen pian muuallakin kuin täällä, rohkeutta...


      • miehellejonkanäen_

        Yksi nainen liittyy vielä joukkoon mukaan. Tiedän, että sinä tiedät minun olevan varattu, mutta haluaisin sinulta silti enemmän kuin nyt. Ja todellakin haluan puhua kanssasi asioista suoraan.


      • RohkeastiKunNähdään
        miehellejonkanäen_ kirjoitti:

        Yksi nainen liittyy vielä joukkoon mukaan. Tiedän, että sinä tiedät minun olevan varattu, mutta haluaisin sinulta silti enemmän kuin nyt. Ja todellakin haluan puhua kanssasi asioista suoraan.

        Haluan myös, voisitko vähän vinkata kun nähdään?


      • miehelle_
        RohkeastiKunNähdään kirjoitti:

        Haluan myös, voisitko vähän vinkata kun nähdään?

        En taida enää vinkkailla vaan siirtyä suorempiin puheisiin... Haluan saada asiaan selvyyttä, kävi niin tai näin.


      • annayksykstöks

        pittäähän se nyt johonkin johtaa, muuten kaikki mennöö hukkaan


    • nainenovella

      Olen valmis katsomaan tämän kortin. Oletko sinä mies?

      • kuinkas_muuten

        tietysti olen.


      • nainenovella

        Pidän sitten oven avoimena.


    • miksiet

      saisi tuntea?

      • Niintällaista

        Ap. Oman tilanteen vuoksi ja no, hänen statustaan en kyllä edes tiedä. Tämän vuoksi olen aktiivista unohtamista tässä työstänyt, mutta sydän huutaa ku kaikin päin kaikille päin tuntuu väärältä.


      • RohkeastiKunNähdään
        Niintällaista kirjoitti:

        Ap. Oman tilanteen vuoksi ja no, hänen statustaan en kyllä edes tiedä. Tämän vuoksi olen aktiivista unohtamista tässä työstänyt, mutta sydän huutaa ku kaikin päin kaikille päin tuntuu väärältä.

        Niin hän ei tiedä minun tilannettani, mutta minä hänen kyllä!


      • tänäänkin_tälleen_
        RohkeastiKunNähdään kirjoitti:

        Niin hän ei tiedä minun tilannettani, mutta minä hänen kyllä!

        no kerro meidän tilanteistamme jotain, osuisiko?


      • RohkeastiKunNähdään
        tänäänkin_tälleen_ kirjoitti:

        no kerro meidän tilanteistamme jotain, osuisiko?

        Tänään nähtiin ja moikattiin ja jotain muutakin sanottiin;)


      • sivustatämämuutosuu
        tänäänkin_tälleen_ kirjoitti:

        no kerro meidän tilanteistamme jotain, osuisiko?

        Sunnuntaina nähtiin.


      • Niintällaista
        RohkeastiKunNähdään kirjoitti:

        Tänään nähtiin ja moikattiin ja jotain muutakin sanottiin;)

        Ap tässä...Minäkin näin tänään hänet, moikattiin ja vähän muutakin lyhyesti juteltiin.. ;) Vaan en minä itseäni silti rohkeaksi voi sanoa :D


      • toiveajattelua_

        Itse en nähnyt kaipaamaani miestä tänään vaikka niin luulin. Viikonloppuna näimme viimeksi.


      • RohkeastiKunNähdään
        Niintällaista kirjoitti:

        Ap tässä...Minäkin näin tänään hänet, moikattiin ja vähän muutakin lyhyesti juteltiin.. ;) Vaan en minä itseäni silti rohkeaksi voi sanoa :D

        Niin nähtiin juum olisit voinut pysähtyä niin olis enemmänkin juteltu. Kauheen rohkea en minäkään ole;)


      • EiAp
        RohkeastiKunNähdään kirjoitti:

        Niin nähtiin juum olisit voinut pysähtyä niin olis enemmänkin juteltu. Kauheen rohkea en minäkään ole;)

        Ei ollut paras päivä mulla, joskus ei vaan hommat suju, tiedät varmaan millaista se on... kyllä sut silti huomasin. En voinut pysähtyy kun hämmennyin sun näkemisestä... :)


    • Niintällaista

      Sitähän sitä haluaisi, vaan kuinkahan sitä rohkenisi pysähtymään hetkeksi juttelemaan kiirehtimättä ;) hitsi kun en taida edes tässä uskaltaa lisätunnisteita pyytää... :D

      • Niintällaista

        Uskaltaisinko tässä kysyä mikä se sinun tilanne sitten on? Ja sanot tietäväsi minun tilanteeni, mikä se mielestäsi on?


      • kuunteluoppilas
        Niintällaista kirjoitti:

        Uskaltaisinko tässä kysyä mikä se sinun tilanne sitten on? Ja sanot tietäväsi minun tilanteeni, mikä se mielestäsi on?

        Hyvä jos joku tietää miten kaikki on, minäkin mielelläni voisin kuunnella.


      • RohkeastiKunNähdään
        Niintällaista kirjoitti:

        Uskaltaisinko tässä kysyä mikä se sinun tilanne sitten on? Ja sanot tietäväsi minun tilanteeni, mikä se mielestäsi on?

        En aivan tarkalleen tiedä tilannettasi, koska se jäi vähän epäselväksi silloin aiemmin. Meidän on vaan pakko pysähtyä ja jutella muuten tää ei etene, ja sitä en ainakaan haluaisi! Pakko sunkin on vähän rohkaistua, enhän mä sua syö, ainakaan heti;)


    • Niintällaista

      Hmm. Milloin aiemmin? Mitään konkreettista en voi tehdä, vaikka tämä mies on niin vietävän mahtava kaikkineen. Olisihan se ihana kertoa toiselle miten hienona ja ainutlaatuisena hänet näkee, ja kuinka hyvää hän saa aikaiseksi olemassaolollaan. No kerron sen katseellani, toivottavasti osaat lukea sen oikein ;)

      • kuhantörisenpelikesken

        Olet siis varattu ja ollut jo pitkään. Silti lähdit messiin siihen leikkiin, jätte kiva och cool. Not. Tokihan tiedän naisten lankeavan helposti minuun mutta perkele varatutkin sillä. Fuck yeah. ;)


      • Niintällaista

        Näin... mutta onko ollut jtn leikkiä? Meinaan tää on tainnut mielestäni olla yksipuolista??? Ja mikäs teet, sinussa on jotain... ;)


      • Niintällaista

        siis hänessä on jotain..


      • kuhantörisen
        Niintällaista kirjoitti:

        Näin... mutta onko ollut jtn leikkiä? Meinaan tää on tainnut mielestäni olla yksipuolista??? Ja mikäs teet, sinussa on jotain... ;)

        Bullshit mitään yksipuolista ole ollut. Tosin nyt funaan skriivaavani trolololle, ihan sama though. Ja futis jatkuu, Müller "jo" kentälle.


      • Ettäpänäin

        Et ole hän, (ihan oikeesti!) ketä katselen, joten toivoisin elää ;)Häntä kovin hyvin tunne, vaan ei meilläpäin funata ja skriivata :D


    • vanhanainenhunningolle

      Näimme mies eilen ja tämä on todellakin hullua... Omassa päässäni olen haaveillut ja kehitellyt kaikenlaista, mutta se taitaa olla vain yksipuolista. Ymmärrän jos et halua muuttaa tilannetta muuksi, vaikka ajoittain olen (halunnut) tulkita muuta. Mutta olet ilmeisesti vain hyvä tyyppi ;)

    • jompekjk

      missäspäin nähtii??

      • vanha_akka

        Pk-seudulla


    • UusiAlkuMeille

      Tänään nähtiin. Niin mielelläni haluaisin, että oltaisiin enemmän kuin kavereita. Vaikka niin sulle joskus kirjoitin. Olen ymmärtänyt, että olen tunteineni kuitenkin yksin, joten en ahdistele sua enää. Mutta jos meillä kahdella vielä on toivoa, kerro mulle.

      • ftwkg

        Huh huh


    • doupleshell

      Jos sun virheesi on juuri se että yrität unohtaa hänet. Aliarvioit häntä. Olet varmasti tuolla keinoin satuttanut häntä. Mutta et välitä siitä välität vain omasta halustasi ja tunteestasi. Voisitko joskus ajatella asiaa hänen kannaltaan? Tuskin. Oletko ahnehtinut elämääsi kaikkea muuta? Pysy siinä muussa ja unohda hänet.

      • Näintallaista

        Oliko tämä ap.lle? Jos niin voin sanoa, etten varmasti ole aliarvoinut häntä, toivottavasti en ole kuitenkaan satuttanut?! Vaikea ajatella hänen kannaltaan, kun en hänen kantaansa tiedä?


      • doupleshell
        Näintallaista kirjoitti:

        Oliko tämä ap.lle? Jos niin voin sanoa, etten varmasti ole aliarvoinut häntä, toivottavasti en ole kuitenkaan satuttanut?! Vaikea ajatella hänen kannaltaan, kun en hänen kantaansa tiedä?

        Oli ap.lle. On kai vaikea ajatella hänen kannaltaan, itsekkyys paistoi läpi jo tekstissä. Etkä kysynyt hänen kantaansa? Etkä kuunnellut? Et edes ajatellut kun ajattelit vain itseäsi. Mutta tod.näk. satutit, mutta se oli hänen kannalta hyvä. Sillä nimittäin pääsi pois teijän jutusta. Huomasi mikä olet tyyppejäsi. Nyt saat luvan kanssa unohtaa ja keskittyä muihin kun häneen. Miten niinkuin omasta mielestä meni? Varmasti jos oikein kehtaat ajatella, ymmärrät ettet häntä hyvin kohdellut. Mutta oma menetys, ehket löydä ikinä hänen kaltaistaan. Mutta muuta löydät. Ainakin shaissea :D


      • Niintällaista

        Niin kuin olen maininnut oletus on että tämä on yksipuolista, joten ei en ole hänen kantaansa kysynyt... eikä ehkä sellaiset välit että tulisi kysyttyä? Ja varma olen että oma menetys, hänen kaltaistaan ei toista löydy, olenko siis itsekäs?


      • Niintällaista

        Paitsi siinä suhteessa etten uskalla hänelle kertoa kuinka hieno hän mielestäni on :/


      • oletuksetLOL
        Niintällaista kirjoitti:

        Niin kuin olen maininnut oletus on että tämä on yksipuolista, joten ei en ole hänen kantaansa kysynyt... eikä ehkä sellaiset välit että tulisi kysyttyä? Ja varma olen että oma menetys, hänen kaltaistaan ei toista löydy, olenko siis itsekäs?

        Olet saatanan itsekäs ja ymmärtämätön, ehkä peräti tyhmä tässä aspektissa.


    • Niintällaista

      Mikä olisi mielestäsi parempi tapa toimia? Suora puhe? Tosielämässä ei aina mene niin.. Ja mikä tästä tekee niin itsekästä? Koska en ole suoraan kertonut kiinnostuksestani? Hänelläkin on kuitentin tunteet ja järki olemassa ja osaa halutessa tehdä aloittetta tänne päin??!

      • saktioitajokatapauksessa

        Itse ainakin voisin puhua suoraan, mutta en pysty luottamaan juurikaan kehenkään... tullut liikaa puukkoa selkään. Jos tietäisin että asiat pysyisi kahdenkeskisinä niin sanoisin sanottavani. Vaikeeta, niin vaikeeta
        M>N


      • Niintällaista

        Minä haaveilen hänelle puhuvani, ja kahdenkeskisenä asiat pysyisivät, oma pelkoni ei sellaisesta johdu. Kiinnostuksen kohteeni on tasoa, joka saisi kenet tahtoisi.


      • Eihänannetajäädätähän
        saktioitajokatapauksessa kirjoitti:

        Itse ainakin voisin puhua suoraan, mutta en pysty luottamaan juurikaan kehenkään... tullut liikaa puukkoa selkään. Jos tietäisin että asiat pysyisi kahdenkeskisinä niin sanoisin sanottavani. Vaikeeta, niin vaikeeta
        M>N

        Tietysti voit luottaa mies. Sovitaanko, että ensi viikolla jutellaan? Ei tähän mikään muu enää auta ja itselläkin vielä lisää sanottavaa.


      • yksinäinen.mies987654
        Eihänannetajäädätähän kirjoitti:

        Tietysti voit luottaa mies. Sovitaanko, että ensi viikolla jutellaan? Ei tähän mikään muu enää auta ja itselläkin vielä lisää sanottavaa.

        Sovitaan jos tänne. Heh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe