Singa - uusi hyvä karaokepalvelu

Reino093

Kun tässä palstalla on keskustelu erilaisista kotikaraokemahdollisuuksista niin ajattelin, että myös Singalle voisi laittaa oman ketjun pystyyn.

Löytyy osoitteesta https://sin.ga/fi ja on ladattavissa myös omat appsit iPhonelle ja Androideille.

Löysin itse Singan muutama kuukausi sitten ja olen tykännyt enemmän kuin näistä aikaisemmin julkaistuista palveluista. Joka viikko tulee valtava määrä uusia biisejä ja palvelu on todella helppokäyttöinen. Kääntyy monelle kielelle ja ensimmäinen kuukausikin on ilmainen testiä varten.

Mitä olette mieltä?

72

23562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eijangeli

      Minun kokeiluni tyssää siihen kun pitää antaa kortin numero tuota ilmaista kokeilua varten. Onko joku kokeillut?

      • Reino093

        Nuoret kaverit kehittävät tätä, luin jonkin lehtijutunkin heistä. Itse olen kysellyt sähköpostilla aina suoraan kun on joku asia askarruttanut. Tuosta korttinumerosta sanoivat, että pitäisi olla tulossa vaihtoehtoisia maksutapoja piakkoin.

        Sivuillahan lukee, että korttia ei veloiteta ensimmäisen 30 päivän aikana ja näin itselle ainankin kävi, vasta sitten kun halusin jatkaa toiselle kuukaudelle niin meni maksu!

        Kaitpa se korttinumeron pyytäminen on tapa varmistaa, että kokeilemassa on ihan oikealla asialla oleva ihminen, eikä mikään huijari tai robotti.


      • Okekara

        "Minun kokeiluni tyssää siihen kun pitää antaa kortin numero tuota ilmaista kokeilua varten. Onko joku kokeillut?"
        En ole kokeillut, ja syy on sama kuin sinulla. Näkyy näitä kyseisen palvelun tarjoajien mainosketjuja muuten olevan enemmänkin kuin vain tämä.


      • Hoilailija

        Samanlaistahan tuo on nykypäivänä monen muunkin palvelun maksun kanssa.
        Sama on Netflixissä, Muvikassa ja varmaan monessa muussakin.

        Pitihän tuo ottaa testiin, katotaan nyt sitten kumpi jää, Muvika vai Singa. Ja varmaanhan noita alkaa siunaantua muitakin tarjoajia.
        Ihan ensi makutestit Singasta oli taustojen laadun puolesta kohtalaisen maukkaat kotimaisten puolella. Onko pojat miksanneet ainakin osittain uudet taustat?
        Muvikassa taas on paremmat hakuvermeet, biisejä voi hakea myös soiton aikana ja tehdä soittolistaa, mikä on mielestäni kätevää. Video pyörii silläaikaa toisessa näytössä.
        Vaikka kotikaraokesta puhutaankin, on mukavampaa kun lauluaika ei mene kappaleiden hakuun.

        Tulostettavat listat olisi tosi plussaa, jos on kymmenenkin henkeä hoilaamassa, ei siitä tule mitään että koko lössi on kokoajan koneella selaamassa, mitä biisejä löytyy.

        Muvikasta oli kohtalaisen helppo tehdä listat itse, Singasta tuntuu ainakin näin ensikokemuksen mukaan paljon hanlalammalta tehdä.

        Eihän nuo kumpikaan ainakaan vielä aivan kattavia ole biisivalikoiman suhteen. Muvikassa on vajaat 2500 eri kotimaista biisiä, Singassa ei taida olla vielä kuin reilu 1000. Toivottavasti saadaan paljon lisää kumpaankin.

        Yksi asia tietysti on mikä mietityttää:
        Jos (toivottavasti kun) käyttäjämäärä kasvaa radikaalisti, kuinka hyvin systeemit pelittää tökkimättä?
        Tähän mennessä on toisessa ollut pientä tökkimistä, ei pahaa kuitenkaan. Kun en ole kummankaan mainosmies, en sano ainakaan vielä kummasta on kyse.


      • Kummeksuja
        Reino093 kirjoitti:

        Nuoret kaverit kehittävät tätä, luin jonkin lehtijutunkin heistä. Itse olen kysellyt sähköpostilla aina suoraan kun on joku asia askarruttanut. Tuosta korttinumerosta sanoivat, että pitäisi olla tulossa vaihtoehtoisia maksutapoja piakkoin.

        Sivuillahan lukee, että korttia ei veloiteta ensimmäisen 30 päivän aikana ja näin itselle ainankin kävi, vasta sitten kun halusin jatkaa toiselle kuukaudelle niin meni maksu!

        Kaitpa se korttinumeron pyytäminen on tapa varmistaa, että kokeilemassa on ihan oikealla asialla oleva ihminen, eikä mikään huijari tai robotti.

        Mistähän olet tuon sähköpostiosoitteen löytänyt?


      • Reino093

        Rekisteröitymisen yhteydesä sieltä taisi muistaakseni tulla aikanaan tervetulosähköposti osoitteesta [email protected], sieltä olen sittemmin kysellyt aina kun on tullut jotain ihmeteltävää.


      • ripa64

        Eipä siinä! Hyvin toimii kun laulatuttaa. Biisejä tullut paljon lisää ja toivottavasti tulee myös jatkossa!


      • Riittijo

        Ei kovin hyvin alkanut, tuli vain pieni pätkä laulettua levyä. ei sanoja. taitaa tyssätä heti alkuunsa, onneksi löysin peruutuspainikkeen


    • optimisti63

      onko singassa mahdollisuus saada pysymään jatkuvana kieli-ja musiikkilaji valinnnat. Opettelen käyttöä tuntuu vähän seksvalta, josskin minulla kaikki mikä liittyy näihin juttuihin. Aiemmin olin mukavissa se oli hyvinkin ykssinkertaineen.

      • Reino093

        Laita vaan jätkille sähköpostia asiasta niin eiköhän tämäkin asia sitä mukaa ratkea! :)


    • miranda83

      Kuinka tuolta sing jutusta saa poistettua tilin ,jos ei haluakkaan enään käyttää koko sivua?

      • Kielipoliisista

        ENÄÄ!! Ei sitä N-kirjainta loppuun!!!


    • Keke78

      Ei tuo nyt oikein maistunutkaan. Ilmainen kuukausi oli ilmainen noin 30s, eli sen ajan kun ehdin katkaisemaan premium palvelun...Esim netflixissä voit katkaista välittömästi sen kk maksun ja silti palvelu on aluksi sen 1 kk ilmaiseksi auki. Tämä ei ole, joten paska fiilis jäi ainakin itselle.

      • Kummeksuja

        Ookko nääkin ihan hölömö.
        Ilmoitat että et käytä enää, ja sitten itket ettei voi enää käyttää. Pösilö!


    • Edelwaiss

      Noihin Plus biiseihin on mukava laulaa kun saa apua edes vähän alusta. Näin mainoksen Vuosaaren paikallisessa ja kokeilin tätä. Samoja biisejä voi laulaa myls kotona hyvä idea

    • uhri42

      Selvää huijausta, aina saadaan yhden kuukauden veloitus. Kun näitä on kymmenittäin vuodessa tekee se sievoisen summan.

      • Kummeksuja

        Miten sitä aina saadaan yhden kuukauden veloitus, ookkonää taas hölmöilly jotakin?
        Jos lopettaa kokeilun alle kuukauden, ei siitä mene maksua.


    • Tusinalaulaja

      Mä spottasin Pasilasta myös saman - todella mukava laulaa himassa samoja biisejä kuin sitten viikonloppuna baarissa! Oon keränny kännykkään ja nettiin soittolistoja kappaleista joita tiedän entuudestaan ja sitten niitä jotka vaatii harjoittelua.

      Annan peukut, erittäin hyvä idis!

      • Slush-vieras

        Osaako joku neuvoa, miten Singaan saa lauluäänen kuulumaan myös kaiuttimista? Minulle sanottiin Slushissa tätä esiteltäessä että voin laulaa kännykän mikrofoniin ja se kuuluu kaiuttimsesta kuten musiikkikin. Ei vaan löydy mistään mitään ohjeita...


      • ei_vaan_toimi

        Tästä olen repinyt hiuksiani minäkin. Mikki toimii esim. garage bandilla ok ja kun katson mikkiasetuksia Macissa ja laulan mikkiin, niin äänitason mittarit nousevat ja mikki näyttää myös siinäkin toimivan ok. Singasta ei kuulu pihaustakaan, enkä myöskään löydä siitä mitään asetuksia, joilla tuohon voisi vaikuttaa.

        Systeeminä uusin versio Macos Sierrasta.


      • Ceeloud

        Mulla vain mikki päälle mikin asetuksista ja audio repeater ilmainen softa hoitaa viiveen. Sit selaimen volume hiljemmalle ja mikki täysille ja vahvistimesta säätää kokonais äänenvoimakkuus. Windows 10 käyttis


      • Anonyymi
        ei_vaan_toimi kirjoitti:

        Tästä olen repinyt hiuksiani minäkin. Mikki toimii esim. garage bandilla ok ja kun katson mikkiasetuksia Macissa ja laulan mikkiin, niin äänitason mittarit nousevat ja mikki näyttää myös siinäkin toimivan ok. Singasta ei kuulu pihaustakaan, enkä myöskään löydä siitä mitään asetuksia, joilla tuohon voisi vaikuttaa.

        Systeeminä uusin versio Macos Sierrasta.

        Kannattaa hommata erillinen mikseri, jotta musan ja oman lauluäänen saa sopivalle tasolle. Kannattaa tsekata tämä sivu: https://www.karaokekeskus.com/category/201/singa-ja-muvika-yhteensopivat-karaokelaitteet


    • LunaS87

      Singa oli kokeilussa, ja aika nopeasti heitin roskakoriin. ensimmäinen miinus tuli siitä, että volumesäätöä taustoissa tai mikissä ei ole... biisin joutui laulamaan moneen otteeseen ja todella kaukaa puhelimesta (puolikas miinus siitä että ainoastaan puhelimella pystyy äänittämään), ettei oma laulu mene ruvelle. Mutta isoin miinus tuli siitä, että biisit ja laulu eivät ole synkassa, kun ne lataa sivuille! jokaisen käyttäjän biiseissä, mitä kuuntelin, laulut ovat aina jäljessä noin puoli sekuntia. omalla kohdallani tapahtui sama, kun tallensin laulamani kappaleen ja laitoin jakoon.

      aika nopeasti lopahti mielenkiinto, ja poistin tilini saman tien. ei jatkoon.

    • Pinjaaa

      Miten tilin pystyy poistamaan? En löytänyt mistään.. Ei pyöri koko sovellus mun puhelimella enkä saa nyt poistettua mun tiliä.

      • Jeddy

        Sama ongelma PC:llä.


    • Jeskamandeeris

      Lauloimpa tuossa aamulla vähän karaokea pelkällä puhelimella.

      • Tusinalaulaja

        Aamuin ja illoin! Edelleen Singa laulattaa ja näköjään uusiakin biisejä tullut :)


      • SartzaHop

        Haluais saada Singan toimimaan chromecastin kautta mut ei onnistu. Osaako joku auttaa cai onko ylipäätään mahdollista?


    • Jeddy

      Kokeilin hieman ja unohdin. Enpä ole enää kokeillut. Menee 9,99 € kuukaudessa. Puhelimeen ei vastata. Sähköpostiosoitetta ei ole. Seuraavaksi ktäytyy kääntyä poliisin ja kuluttaja-asiamiehen puoleen. Onko minulla kohtalotovereita ja onko joku päässyt Singasta eroon? Miten??????

      • Helinä2

        Alottelen vasta singan käyttöä ja ihmettelen sitä, ettei ole kunnon käyttöohjeita tällaiselle tavalliselle tallukalle. Miten ihmeessä sitä omaa luritustaan sitten esikuunnellaan, vai pitääkö heti johonkin jakaa kylmiltään? Kännykällä lurittelen, android. Ja jos laulunsa jakaa niin saako sen sitten jaettua ilman videota pelkällä profiilikuvalla? Auttakaa nyt ihanat ihmiset :D


      • MäLaulan

        Samaa kans mietin...käyttöohjeet olis kivat. Minä olisin halunnut tallentaa lauluani ja kuunnella mutta en löydä kuin laula vaihtoehdon...eikä se ainakaan tallenna mitään.


      • NiklasSinga

        Terve Jeddy! Singa on lähtökohtaisesti maksuton palvelu ja voit laulaa ilmaiseksi 3 kappaletta päivässä. Jos haluat rajattoman lauluoikeuden ja paremman äänenlaadun Singa Premiumin niin ensimmäinen kuukausi on maksuton ja tämän jälkeen 9,99€/kk. Samalla tavalla toimii kuin esimerkiksi Netflix tai Spotify. Voit myös keskeyttää itse tilauksen missä vaiheessa tahansa nettisivuiltamme. Kirjaudu sisään tunnuksillasi ja mene laskutusosioon, josta tilauksen voi keskeyttää. Asiakaspalvelumme vastaa ja auttaa myös sähköpostitse: [email protected]. Vastauksessa voi mennä maksimassaan muutama päivä, koska meillä on satoja tuhansia innokkaita laulajia, joiden kysymyksiin vastataan aina mahdollisimman pian. Lisäksi Tuki-osiosta saat vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin: https://help.singa.com/

        Lauluterveisin,

        Niklas / Singa


      • Anonyymi

        Singan sivuilta löytyy ohje lopetukseen.


      • Anonyymi

        On sulla kohtalotoveri, ainakin tässä, yritin kolme kertaa liittyä Singaan mutt aina vaan kertoi että joku meni väärin, yritä uudelleen, no yritin mutta ei auttanut, kuitenkin kuukauden päästä oli tiliäni veloitettu 9.90 e....ja heihin ei saaaa yhteyttä??? ei aauttanu muu kuin sulkea pabkkikortti ja hankkia uusi, nyt kun piruuttani yritin mennä laulamaan Singan sivuille ni ilmoittivat että on jokin häiriö eivät pääse pankkitililleni, olkoon koko paskasinga...


    • Reino093

      On muuten nykyään paljon enemmän uusia ja vanhoja suomalaisia biisejä kuin esimerkiksi Muvikassa. Kuulostavatkin ainankin meikäläisen korvaan laadukkaammilta.

      • SipePa

        Mä oon käyttäny sekä singaa että muvikaa ja muvikassa on varmaan puolet enemmän biisejä. Ja uutta tulee koko aika


      • Reino093

        En tiedä mitä sä laulat, mutta esimerkiksi monet Laulavankoiran kappaleet puuttuu Muvikasta täysin. Singassa nykyään myös Tatsia.


    • OrvokkiJupiter

      SingSnap on ollut loistava. Paljon ilmaisia lauluja, mutta Gold-jäsenyydellä saa laulaa ja äänittää rajattomasti. Äänityksiä voi tallettaa vain itselle, pelkästään jäsenille tai julkisesti, niin, että niitä voi kuunnella kaikki. Itse harjoittelen laulut äänittämällä ensin itselle ja kun olen tyytyväinen, jään sen myös muiden kuunneltavaksi.

      Toiset jäsenet voivat jättää tykkäyksiä ja komentteja. SingSnapissa on myös hauskoja eriteemaisia haasteita, mahdollisuus laulaa livenä chatissa sekä laulaa duettoja muiden kanssa. Sivulla on monenkielisiä kappaleita, myös suomalaisia ja sinne voi ladata kappaleita myös itse. www.singsnap.com

    • fucYuo

      Älkää maksako euroakaan ei kannata palvelu ja sen tuottajat eivät ole aja tasallaa saatika edes suomessa..

      näiltä karaoken "kunikailata" jotka esittelevät osaamiasiaan ei saa omien biisien esityksiä tai vastauksia mihinkää ... täysi ksuestu .... lisäksi jos haet jotai biisiä pitää olla ovela kosaka kusipäät ovat oveluuttaan osanneet - "ii-lo-taa "muuta versiot..

      Kaikki ja enemmän löytyy valtiollisesta suomen nykyisen paskan maan kirjastopalvelun lainaus osastolta, kaverilta tai netistä.

      Tai varettakaa kaikki ... mikä vittu on ettekö ole ymmärtäneet tyhmä ilmaisia lounaita ei ole.

      Junger bad Vanhempi Valvoja

      • Reino093

        Hyvää ajatuksenvirtaa Junger! Minkähänlainen visio olis tullut viel pari tuntia myöhemmin, jos nyt 0:49 oltiin jo tällä tasolla?


    • tunari

      Olen käyttänyt singaa olen tykännyt.nyt meinaa loppua kun eivät kuulemma ole saaneet enää kortilta maksua.

    • Anonyymi

      Ei ole Singa vakuuttanut minua. Valikoimassa on hyviä versioita, mutta valitettavasti joukkoon mahtuu myös todella kömpelöitä toteutuksia. No, ehkä harjoitteluvaihe vasta käynnissä...

      • Anonyymi

        Yleisesti ottaen ihan hyvä, mutta myös paljon kirjoitusvirheitä teksteissä ja kappeleita, joiden sanoitukset ovat sekunnin tai puolitoista pielessä.

        Ei näy olevan kiinnostusta korjata, vaikka lähettäisi palautetta.


    • Anonyymi

      No, singan helppi toimii noin 10pv viiveellä ja silloinkaan ei pulmaan olla paneuduttu.
      Lähdin 5p ennen karaoke bileitä varmistamaan että vehkeet pelaisi. En päässyt kirjautumaan eikä salasanan nollaus toiminut. Helpistä ei kuulu mitään. No bileet olis menny vituiksi jollen olis nopeesti tehny Muvika tilausta. Nyt taas kahden viikon jälkeen tuli s-postia mutta ei siinäkään ollut mitään asiaa. Tätä kautta menee varmaan nopeemmin viesti perille kun on toi "käyttäjä" Reino täällä aktiivisena ja hänellä kuuma linja kyseiseen puljuun.😂 Nyt kun saisi vielä luottokortin tiedot pois heiltä, se ei peruuttaessa tilausta onnistu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minusta toimii hienosti. Ohjelma läppärillä. Läppäri HDMI piuhalla telkkariin. Telkkarista äänet mikserivahvistimeen ja siitä kajareista ulos. Kokeeksi ostin 48 h passin. Aktivoitui samantien. Sopiva paketti mulle,karaokeiltoja ehkä 6-7 vuodessa, ei tarvii levyjen kans pelata.

      • Anonyymi

        Hienosti toimii Singa. Kiitos tästä :-)
        Toimii korttimaksu, tilauksen peruutus ja tilauksen poisto tarvittaessa ja ohjeet näihin kaikkiin löytyy Googlaamalla.

        PC:n kautta laulelen.

        Seuraavanlaisella sortimentillä.

        Langaton hyvätasoinen mikki.
        Aktiivikaiuttimet.
        Kunnon monitorikuulokkeet.
        Creativen ulkoinen äänikortti. Siitä löytyy erilaisia säätömahdollisuuksia aivan riittävästi kotikäyttäjälle.
        Sitten jos haluaa, että karaokelaulu ja musiikki sekä näyttää että kuulostaa hyvältä esim. Karanteenikaraoken tallenteissa, niin kannattaa hankkia Open Source videoeditori ja vaikkapa Audacityn freeware-versio. Audacityssä myös hyvin paljon erilaisia säätömahdollisuuksia.

        Näillä saa loihdittua jo melkein ammattitason soundeja meidän kaikkien iloksi.

        Minulla on ainakin näillä härpäkkeillä sujunut hyvin tämä korona-aika sitten toukokuun.

        Sitten vielä yksi vinkki videoijille. Kuvatkaa vaakaan, älkää pystyyn. On nimittäin mukavampi katsella laajakuvavideoita kuin niitä mustia turhia reunoja.


    • Anonyymi

      miksi en saa toimiin singaa enään tulee ihan uudet sivut esille ja vaikka rekisteröitynyt nin ei mee läpi, miten tämä uusi sivusto toimii

    • Anonyymi

      ostin vuoddeksi ja tyhmänä en tajunnut peruuttaa enne kuin aika tuli
      ei pysty tekemään pävittäämään laululistoja samalla tavalla atk selain versiossa kuin mobiilissa
      eivät palauttaneet rahoja joten vuodeksi ei sitä mitä luulinsaavani aspa ei lopetti kommebntoinnin muutaman kysymyksen jälkeen ei koskaan vastannut esm kysymyseenmissä lukee että vasta tulevasisuudessa on tulossa samat ominaisuudet kumpaankin selain järjestelmään
      ARVOSANA TUOTTEESTA ASTEIKOLLA 1-10

      TUOTE - 3
      PALELU - 1
      SUOSITTELENUNNI

      jos haluatte karaokea ottaka tarkaan selvää mihin sitä käyträtte tämä ei kertonut kaikkea ja rahoja ei saa takaisnin tai edes vastausta siihen että ko ohjelmassa voi vain mobiilisti luoda muokata laululistoja ja rahaa ei saa takaisin kusetusta

    • Anonyymi

      Kiitos. Ei toimi

    • Anonyymi

      Maksoin singan vuodeksi toukokuussa maksun otti play pal, Niillä vuosi on 8kk. Ei toimi vuosivaihtui Ei toimi enää . petkutettu 90 E.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Singaa varmaan pari vuotta, olen maksanut kuukausimaksun ja välillä irtisanonut sen kun on ollut vähäisemmällä käytöllä. Mitään ongelmaa ei ole ollut ainakaan tuossa kuukausittaisessa maksussa ja välillä on tullut tarjouksia esim 2 kk hintaan 2 €. Käytän palvelua puhelimella ja yhdistän sen erilliseen kaiuttimeen, mikrofonia ei kotikäytössä tarvitse.

    • Anonyymi

      Singaa pääsin kokeilemaan eräässä kuppilassa Kalliossa..todella kehno tausta kyllä! Osaltaan asiaan vaikutti käyttäjän aivan luokaton ammattitaito asiassa! En viitsi kertoa ravintelin nimeä kun " kuuluisa/ tunnettu" ravintola!

      • Anonyymi

        Singassa aivan luokattoman huonot taustat järjestään, toki humpat, valssit, tangot ym. vastaavat riittävät koska taustan laatu ei ole tärkeä tanssikansalle. Myöskin paljon virheitä teksteissä ja sen näytössä. Ulkolaiset kappaleet varsinkin hankalia laulaa juuri ärsyttävän huonolaatuisten taustojen takia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Singassa aivan luokattoman huonot taustat järjestään, toki humpat, valssit, tangot ym. vastaavat riittävät koska taustan laatu ei ole tärkeä tanssikansalle. Myöskin paljon virheitä teksteissä ja sen näytössä. Ulkolaiset kappaleet varsinkin hankalia laulaa juuri ärsyttävän huonolaatuisten taustojen takia!

        Enpä tiedä mitä kappaleita olet yrittänyt laulaa. Kyllä taustat on ihan kunnossa, jos vaan on vähänkin karaokeen tarkoietut laitteet. Monet Suomalaiset kappaleet ovat esim. finnkaraoken versioita ja ainakin DVD levyinä niissä on parhaat taustat Suomalaisiin kappaleisiin. Jos joku ei osaa käyttää, niin se ei ole Singan vika.


      • Anonyymi

        Kyllä näin on! Niin kotimaassa kuin ulkomaillakin..esim. Playa Del Inglesissä, singan karaoken laatu koettu todella luokattomaksi! Tekstivirheet, tod. huonot taustat, teksti ja taustamusiikki kulkevat eri tahtia ym. Tietysti tanssikansa ja kotimaisten laulajat kelpuuttavat huononkin kun taustalla ei väliä..


    • Anonyymi

      Milloin korjataan Noche de paz, ei voi laulaa tänä jouluna?
      Kokeilin tänään, ei voi laulaa, ei ole korjattu, sanat ja sävel eri aikaan! Tämä laulu on espanjaksi Singa- karaokella!
      Terveisin Terttu Marjatta🌲🧑🏻‍🎄🎶🥁

    • Anonyymi

      miksi singasta on poistettu finnkaraokepohjat. Tykkäisin laulaa mieluimmin finnkaraokepohjalla kuin esim. laulavakoira

    • Anonyymi

      Ei nämä tällaiset palveluna jatkuvasti laskutettavat karaoket ole kovin toimivia. Kokeiltu on Singaakin. Siinä on jatkuvasti riippuvainen nettiyhteydestä. Jos yhteys takkuaa, takkuaa biisikin. Ja sitten viive, se haittaa kyllä jonkin verran. Eikä siellä ole kaikkia niitä biisejä joita haluaisin laulaa, edes sellaisia joista tiedän olevan olemassa hyvät, Suomessa tehdyt karaokeversiot.

      Itse haluaisin mieluummin kuitenkin omistaa karaoketallenteet DVD-levyinä tai tiedostoina (mieluummin levyinä, koska silloin on olemassa fyysinen esine omassa kokoelmassa), joten en pidä kovin mukavana kehityksenä sitä että karaokelevyjä valmistetaan nykyään hyvin vähän tai ei ollenkaan. Jos ostan levyn ja en käytä sitä pitkään aikaan, se ei harmita minua, mutta jos ostan Singa-tilauksen vuodeksi ja en ehdi käyttämään sitä, se harmittaa.

      Maksan mieluummin tuotteesta, jonka saa omaksi ja jota voi käyttää aina riippumatta nettiyhteydestä tai tilauksen jatkumisesta. Onko täällä muita samalla tavalla ajattelevia?

    • Anonyymi

      Puolet kari tapion kappaleista on poistettu singasta ja muutenkin esittäjät vaihtunut monen kappaleen kohdalla uusia vain englannin kielisiä

    • Anonyymi

      Vai valtava määrä uusia höpö höpö vanhatkin poistettu listoilta

    • Anonyymi

      Miksi kari tapion kappaleita on poistettu puolet singasta

    • Anonyymi

      Vuoden 2024 trendi Singalla näyttää olevan ettei enää alennettuja hintoja. Itselle kävi hyvin 2€/2kk koska en ehdi laulaa kovin usein. Siksi en myöskään halua täyttä hintaa maksaa kun tuntuu että menee harakoille.

      No, onhan se muvika. Kokeillaanpa tänä vuonna sitä

    • Anonyymi

      Taitaa olla loppumassa jostain syystä koko Singa, vähän vaikuttaa siltä palautteiden perusteella

    • Anonyymi

      Ne on koventanut otettaan. Ei menesty sillai

    • Anonyymi

      Musikki on aika heikko olisi aika parantaa

    • Anonyymi

      Olen koittanut laittaa singa karaokea poikki monta vuotta ja se näkyy siellä että pitäis olla poikki mutta maksumenee joka kk, haluan rahani takaisin korkojen kera vai otanko asian ajajan tulee kalliimmaksi, singaa ei ole ikinä käytetty

    • Anonyymi

      Mulla on studiotason mikki kotona (muttei mitään kotikaraokelaitteita) ja näytti että en osu ääneen ikinä. Laulan kuitenkin myös klassista laulua ja korkeatasoisessa kuorossa jossa osaan laulaa säveltarkasti. Vähän ihmetyttää Singan tulkinta äänentaajuudesta ja miksi se heittää. (se myös tällä mikillä väreilee holtittomasti, vaikka mulla olisi niin tasainen ääni kuin voin vaan suorittaa.)

      Pari kivaa kotimaista biisiä löytyy, mutta iso miinus että ei voi sävelkorkeutta vaihtaa kesken biisin, sävellaji ei näy missään alussa, ja tuo mikin äänen osumisen palaute on ihan helvetin lannistava. En hankkinut tallennukseen vaan hupilauleluun.

      Ei myöskään jatkoon.

    • Anonyymi

      En saa singaa poikki vaikka monta vuotta katkaisin ,ei ole toiminut ollenkaan, maksut menee kyllä, ja hetietävät kuka laittaa viestiä mutta eivät ota yhteyttä, haluan rahani takaisin korkojen kanssa

    • Anonyymi

      Teihin ei saa yhteyttä millään , muka helppo

    • Anonyymi

      Singaa ei saa poikki kk maksut menee, singasta näkyy että on poikki mutta maksut menee, rahat takas

    • Anonyymi

      Kyllähän Singa on aivan paska systeemi kaikella tavalla! Musiikki ja teksti tulevat eritahtiin, sanat vaihtuneet lauluissa, musiikki aivan kuin puolet bändistä puuttuisi! Toki jos bravuurina on vaan Autiosaari ja pari muuta junttibiisiä se sulle riittää! Tottakai ravintolat paskat välittää mitä känniset juntit hoilaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe