Varattu mies, mitä sun mielessä liikkuu?

Essika

Varattu mies on ihastunut muhun - ja mä siihen. Välillämme kipinöi siis voimakkaasti...mutta mutta, mä en halua tehdä aloitetta. Kertokaa varatut miehet jotka olette ihastuneet toiseen naiseen, mitä teidän mielessä liikkuu ja miten mietitte että etenette ja mitä odotatte että ihastuksen kohde tekisi?

26

1762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämäonmielessä

      (I)

      • einykänen

        "No pilluhan se on aina mielessä mutta hypätään nyt ensin!"


      • eiosssaasanoo

        Olipa hieno vastaus. Toivottavasti olette menneet tuolla ajatuksella naimisiin ja puolisonnekin sen tietää. Vastaajat taitaa olla niitä nössököitä, joilla suuret puheet, mutta...
        Joillakin lienee yläpäässäkin jotain, joten tsemppiä aloittajalle. Ei ehkä kannata näiltä idiooteilta täältä kysellä.


      • Tämäonmielessä

        Totuus sattuu... Ei kannata alkaa varatun seksileluksi. Sellaiseksiko sä aloittajaa tsemppaat?


      • kolmasnainenn

        Jos kummatkin ovat varattuja niin eiköhän vaihtoehdot ole
        a) kumpikin haluaa keskenään, jotain vakavampaa suhdetta (siinä ei siis naureta lainkaan), jossa henkinen ja fyysinen yhteys olisi suuri
        b) kumpikin haluaa toisiltaan seksiä
        c)toinen haluaa toista ja toinen toista ja kumpikaan ei saa mitään


      • ajatuskatkoksia
        einykänen kirjoitti:

        "No pilluhan se on aina mielessä mutta hypätään nyt ensin!"

        Niin, tottahan se on...aina se on mielessä. Paitsi mulla kaks kertaa sekunnin ollu muuta mielessä. -87 kun meinasin jäädä junan alle ja heti perään -92, kun löin kirveellä sormeen.


    • Brjrjrkttjh

      No toisella naisella ei tuu olemaan helppoa, oon seurannut sivusta pariakin tapausta.

      • kolmasnainenn

        Miten tämä liittyy aloitukseen? Eikös aloituksessa puhuttu ihmisistä, joista kumpikin oli varattuja. Kuka silloin on toinen nainen?
        Tuli mieleen, kun täällä paljon työpaikkaihastuksista kirjoitetaan niin ne on ainoita mitä kannattaa välttää. Aina tietty löytyy niitä, jotka kuvittelevat itsestään liikoja ja kuinka kaikki ovat ihastuneita. Miksi olisi? Niin hyvännäköinenkö? Niin paljon muita fiksumpiko?


      • Tämäonmielessä
        kolmasnainenn kirjoitti:

        Miten tämä liittyy aloitukseen? Eikös aloituksessa puhuttu ihmisistä, joista kumpikin oli varattuja. Kuka silloin on toinen nainen?
        Tuli mieleen, kun täällä paljon työpaikkaihastuksista kirjoitetaan niin ne on ainoita mitä kannattaa välttää. Aina tietty löytyy niitä, jotka kuvittelevat itsestään liikoja ja kuinka kaikki ovat ihastuneita. Miksi olisi? Niin hyvännäköinenkö? Niin paljon muita fiksumpiko?

        Aloittaja on joku pikkutyttö, johon ukkomies iskenyt silmänsä.


    • mitämitäm

      lisää seksiää

    • Mariellahhh

      Sanosin vaan nyt naisena naisille, että yhdeltäkään lapselta ei isää viedä. Muistakaa se, sen verran pitää selkärankaa emänniltäkin löytyä. Mulla ainakin on periaate, että ukkomiehet saa olla rauhassa, minä en kodinrikkojaksi ala vaikka mies edessä itkisi.

      • Kymmenen_pistettä

        Arvostan, enemmän Sinunlaisiasi!!!


      • susinkyyneleet

        haha "minä en kodinrikkojaksi ala vaikka mies edessä itkisi " ha kiun susi


    • naisenasanon

      Naisena sanon, että se niillä on mielessä, mitä sullakin on jalkojen välissä. Naurettavaa edes kuvitella mitään vuosisadan rakkaustarinaa. Mitäkö se ihastuksesi odottaa? Sitä että avaat saksesi. Jos se sulle käy niin mikäs siinä. Itseppä riskit tiedät. Älä sitten itke miten kävi kun mies vaan pani.

    • eienääeiikinä

      Kun mulla on joku, ei muut kiinnosta. Ja kerran olen ollut se "toinen", enkä toiste enää ole. Älytön tuska oli sen jälkeen kun tajusin, että häntä en saa...

      • häntälyyhytåitkä

        ai vai, voi et saa varasta


    • eirakkauttaoleolemassa

      Aloittajan tilanne on hieman kimurantti, varattu-varattu. Yleensä paremmin toimiva lienee varattu-sinkku. Sinkkuhan on vapaa kyllä hän voi miehiä tai naisia iskeaä ihan vaikka vaan panomielessä. Miksi sinkun siitä pitäisi huolta kantaa, hänhän on vapaa? Varatun vastuuhan se aina on se mitä munallaan tekee ja eikös se ole oikeaus ja kohtuus, että vaimokin pääse sellaisesta himojensa määräämästä nössykästä eroon. Palvelus kaikille. Ei ihmiset aikuisena enää muuta halua kuin panna ja siitäkin voi nauttia ja naisenakin voisi sitten osoittaa sellaisille varatuille mulkuille, että aiai olisit miettinyt aiemmin mihin mulkkusi sinua vei.

    • vaikeassatilantesssa

      Itse vastasit oikeastaan tuohon kysymykseesi. Se kipinöinti tietää sitä, että toinen ihminen kiinnostaa. Voin itse kertoa, että olen varattu ja pitkän aikaa katsellut yhtä varattua naista. Asia ei ole vielä edennyt., koska erokin on aika iso kynnys. Ja kyllähän se kertoo huonosta suhteesta, jos toisia katselee. Miehenä tunnustan, että olen kyllä ajatellut rakastelua tämän naisen kanssa ja minusta on turha alkaa mitään suhdetta, jos vetovoimaa sängyn puolella ei ole.

    • Yhdessäeteenpäin

      Jos se mies oikeasti välittää susta, niin varmasti huomaat sen. Väitän että ilmaisee sen myös. Joskus voi tosi rakkaus tulla elämän käänteissä vastaan ja silloin oikeesti kolahtaa ja lujaa. Tällöin ei miehen päällimmäisenä ajatuksena ole seksi, eheii! Mikäli tunne säilyy kuukausista vuosiin on jo aika vakavasta asiasta kyse.

      Kokeneemmilta olen kuullut, että vaihtamalla myös paranee. Todellisen rakkauden edessä on siis liittoja ja perheitä hajonnut uuden tieltä myös onnistuneesti.

      En tiedä kuinka lähellä toisianne ja kuinka usein arkena olette. Itse odottaisin, että saisin olla edelleen tekemisissä hänen kanssaan. Toivoisin kohteen toimivan oman sydämensä mukaan. Punnitsevan omaa näkemystään ja onnellisuuttaan ja tuomaan sen esille. Väitän että se kanssakäyminen ja tekemisissä toisen kanssa oleminen myös sammuttavat ne tunteet mikäli niin on tarkoitettu. Asiasta olisi hyvä keskustella. Älkää ainakaan katkaisko välejä kuin seinään ja loukatko toisianne!

      Elämää se vain lopulta on, ei sen vakavampaa!

      • OdottaaTaiRynnätä

        Olen toista kertaa naimisissa. Tapasin puolisoni, kun olimme kumpikin varattuja. Kipinä ja kahdensuuntainen vetovoima oli käsinkosketeltava. Vetovoimaa ja intohimoa. Mitään ei kuitenkaan lausuttu ääneen eikä asiasta puhuttu eikä ollut mitään tekoja. Pettämistä tms. Mutta sen vain tiesi ja tunsi toisesta sanomattakin että kipinää on.

        Tapasimme silloin tällöin työkuvioissa, mutta ei sen enempää. Muutama vuosi sitten olin juuri eronnut, kun mies soitti ja kysyi kuulumisiani. Selvisi että hänkin on eronnut hieman aiemmin. Suhteemme alkoi siitä ja vetovoima on säilynyt.

        Nyt olen tyytyväinen, ettemme kumpikaan mitenkään sivunneet ihastumistamme ollessamme varattuja. Kumpikin piti mölyt sisällään. Siksi myöhempi tapaaminen ja toistensa "löytäminen" tuntuu erityisen hyvältä ja merkitykselliseltä.


      • Samaa.mieltä
        OdottaaTaiRynnätä kirjoitti:

        Olen toista kertaa naimisissa. Tapasin puolisoni, kun olimme kumpikin varattuja. Kipinä ja kahdensuuntainen vetovoima oli käsinkosketeltava. Vetovoimaa ja intohimoa. Mitään ei kuitenkaan lausuttu ääneen eikä asiasta puhuttu eikä ollut mitään tekoja. Pettämistä tms. Mutta sen vain tiesi ja tunsi toisesta sanomattakin että kipinää on.

        Tapasimme silloin tällöin työkuvioissa, mutta ei sen enempää. Muutama vuosi sitten olin juuri eronnut, kun mies soitti ja kysyi kuulumisiani. Selvisi että hänkin on eronnut hieman aiemmin. Suhteemme alkoi siitä ja vetovoima on säilynyt.

        Nyt olen tyytyväinen, ettemme kumpikaan mitenkään sivunneet ihastumistamme ollessamme varattuja. Kumpikin piti mölyt sisällään. Siksi myöhempi tapaaminen ja toistensa "löytäminen" tuntuu erityisen hyvältä ja merkitykselliseltä.

        Fiksuin kommentointi pitkiin aikoihin.


    • toinennainenonyök

      H O U S U I S S A vain vain liikkuu

    • Pettynyt123

      Ei tosiaan kannata alkaa 'toiseksi naiseksi'. Kokemusta täälläkin, vieläpä oli mustasukkainen mies...

      Saattoi perjantai iltaisin laittaa yllättäen viestiä ja varmistaa, että olen kiltisti kotona enkä etsimässä miesseuraa. Kuitenkin itse olin tilanteen aikana sinkku ja omasta mielestä vapaa etsimään sitä oikeaa suhdetta. Tiesin, että eipä tuo jätkä eroaisi kuitenkaan vaimostaan. Oli raskasta, koska pystyi vain soittelemaan/viestittelemään vain silloin kun mies halusi (eli tavallisesti arkipäivänä normaali työaikaan).

      • lisääSeksiä

        sinäko pettynyt, pettäjä kynnysmatto


    • Kokemuksenrintaäänellä

      En suosittele vaikka kuinka kipinöitä lentäisi. Siksi koska sinä kärsit.
      Aluksi voit leijua 7 taivaassa ja ihmetellä miksi kaikki yrittää rikkoa onnen. ...Tämähän on täydellistä. Mutta ! Pian putoat ja lujaa. Tavata saat miestä tasan silloin kun hänelle sopii. Se voi olla esim.kerran viikossa keskellä yötä muutama tunti kuten minulla...ja siinä se. Mies saa seksiä ja häviää. Sinä jäät odottamaan ensi kertaa.
      Väliajat olet yksin. Et voi soittaa etkä viestitellä, vain kun miehelle sopii. Minulla tämä tapahtuu kerran päivässä niin että mies soittaa työmatkaltansa sen 5 min puhelun. Töissä ollessaan häntä ei toki saa häiritä...ja sittenhän menee kotiin jossa ei voi vastailla.
      Ei puhettakaan kiireettömästä yhdessäolosta. .reissuista. ..edes yhdestä 24h yhdessä. Tai HYVIN harvoin.
      Olet ns. Varattu mutta silti aina yksin.
      Ja juu...melkein 100% varmuudella. ..vaikka mies mitä sanoisi, todennäköisesti ei tule lähtemään sen 1 luota mihinkään.

    • halpatavara

      varatun miehen kaa, oksettavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe