Aiotteko leipoa vapuksi

kiItti_mies

munkkeja ja tehdä simaa? :)

29

348

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • munkkirunoilija
      • munkkirunoilija

        Tarkemmin ajatellen, munkeista viis, pari nunnaa olisi kivaa siivousapuna


    • Jostain kumman syystä mun jauhopeukalo ei ole pelittänyt sitten joulun jälkeen. Viimeksi olen leiponut pipareita. Ehkä ensi jouluna uudestaan? Lepo vaan. :)

    • Simaa kyl, munkit kaupast/kahvilast.
      Muuten vappu menee sukulaisis & bändiduunis

      • haukotuss

        No niin, tulihan se bändikin sieltä..


      • haukotuss kirjoitti:

        No niin, tulihan se bändikin sieltä..

        & yllättäen & pyytämäti. Eiks ollu kliffa jutska :D


    • Aijon! Mutta vaan daisarii ja pataa lättyyn.

    • En. En aikonut maistaakaan, muyta ostin molempia :) Vappumunkkeja on näemmä pakko syödä kerran vuodessa, vaikka vatsa ei kestäisikään niiden rasvoja.

      • vaputtaa

        Ala blondiksi. Sullon on siihe sopiva luonto jo valmiina.


      • vaputtaa kirjoitti:

        Ala blondiksi. Sullon on siihe sopiva luonto jo valmiina.

        No en jaksais olla. :)

        Luonnostaan vaaleaverikkö ja vaihtelu virkistäis.


      • kiItti_mies

        Punertava on sexympi :)


      • kiItti_mies kirjoitti:

        Punertava on sexympi :)

        Ekan kuvan puna? Nojoo, sitä mietin itsekin. Seksikkyydestä nyt niin väliä, mutta sopisi ehkä paremmin ihoni sävyyn. :)

        Kiitos mielipiteestä.


      • kiItti_mies
        sönkkö kirjoitti:

        Ekan kuvan puna? Nojoo, sitä mietin itsekin. Seksikkyydestä nyt niin väliä, mutta sopisi ehkä paremmin ihoni sävyyn. :)

        Kiitos mielipiteestä.

        Joo, ekan kuvan hiusten väri on parempi :)


      • Mielestäni tuo kakkosvaihtoehto on mielenkiintoisempi, siinä näyttää olevan 3:a eri sävyä ja enemmän särmää. Tummempi, dramaattisempi ja kiehtovampi. Asennetta! Ehdottomasti oma suosikki.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Mielestäni tuo kakkosvaihtoehto on mielenkiintoisempi, siinä näyttää olevan 3:a eri sävyä ja enemmän särmää. Tummempi, dramaattisempi ja kiehtovampi. Asennetta! Ehdottomasti oma suosikki.

        No nyt täytyy oikeen miettiä. Onhan se joskus mustakin pehkoni ollut, joten kaitpa tuokin tummuusaste voisi sopia. :)

        Meneepä vaikeeksi. Itepä menin kysymään. :D


      • Näen tuon kakkosen itsevarmempana vaihtoehtona. Vaikka siinä on enemmän tummuutta, nuo vaaleammat raidat antaa värille enemmän luonnetta ja potkua. Heh! Nyt sait vähän pähkäiltävää. :)

        Joko tedän pikku-prinsessoille on hankittuna vappupallot ja muut tarvittavat tilpehöörit?


      • tosi..typy kirjoitti:

        Näen tuon kakkosen itsevarmempana vaihtoehtona. Vaikka siinä on enemmän tummuutta, nuo vaaleammat raidat antaa värille enemmän luonnetta ja potkua. Heh! Nyt sait vähän pähkäiltävää. :)

        Joko tedän pikku-prinsessoille on hankittuna vappupallot ja muut tarvittavat tilpehöörit?

        No siinä tapauksessa se on väärä väri mulle. Itsevarmuus kun ei ole tavaramerkkini. :D

        Pitää kysyä vielä kampaajaltakin mielipidettä. Tämä blondi sävy se ei kyllä jää olemaan. Liian keltainen oman punapigmentin takia.

        Prinsessat sai naamarit ja pallojakin löytyy, pitää vaan itse puhallella niitä. Naamarit on jo pariin kertaan korjailtukin. Mummu varmaan vielä jollakin herkuilla lellii vapun kunniaksi. :)


      • Vappuiloa teidän perheelle ja pikku prinsessoille.

        ps. Kippis! Kilistelen kuoharilla täytetyllä lasilla. Harvemmin näin.
        Kesä on tulossa, sitä on syytä juhlia. Vappu on vain kerran vuodessa. :D


      • tosi..typy kirjoitti:

        Vappuiloa teidän perheelle ja pikku prinsessoille.

        ps. Kippis! Kilistelen kuoharilla täytetyllä lasilla. Harvemmin näin.
        Kesä on tulossa, sitä on syytä juhlia. Vappu on vain kerran vuodessa. :D

        Kiitos! Meilläkin isäntä on vappuloimassa (ekan kerran yhdessäolon aikana) ja jäin suosiolla kotiin, kun ei malta tytyjä vielä jättää muiden hoiviin. Nukkumaan kyllä tarvisi itsekin jo mennä. Kun malttais, sammuttaa musiikit ja palstan.

        Juhlihan kunnolla minunkin puolestani!! Hyvää vappua typylle.


      • Kiitos. :D


      • sönkkö kirjoitti:

        Ekan kuvan puna? Nojoo, sitä mietin itsekin. Seksikkyydestä nyt niin väliä, mutta sopisi ehkä paremmin ihoni sävyyn. :)

        Kiitos mielipiteestä.

        Mitä värivuodenaikaa olet? (tai siis minkä värisiä ovat jo olemassa olevat vaatteesi... iso muutos hiuksissa vaatisi myös vaateväristön muutoksen).


      • buddy-love kirjoitti:

        Mitä värivuodenaikaa olet? (tai siis minkä värisiä ovat jo olemassa olevat vaatteesi... iso muutos hiuksissa vaatisi myös vaateväristön muutoksen).

        Löytyy punaisen sävyjä vaaleanpunaista, nk. rehellisen punaista, viininpunaista, sinistä (tumma sininen), harmaan sävyjä, mustaa. :)


      • sönkkö kirjoitti:

        Löytyy punaisen sävyjä vaaleanpunaista, nk. rehellisen punaista, viininpunaista, sinistä (tumma sininen), harmaan sävyjä, mustaa. :)

        Samassa vaatekaapissa vaaleanpunaista ja viininpunaista?!?!?!?
        Oletkos sinä ollenkaan käynyt värianalyysissä?
        Lisäksi useimmissa väreissä on suuresti vaikuttavia sävyeroja (eli värivuodenajan perusteella voi helpottaa päättelyä).

        ((eli heti värianalyysiin jos et ole ollut))


      • buddy-love kirjoitti:

        Samassa vaatekaapissa vaaleanpunaista ja viininpunaista?!?!?!?
        Oletkos sinä ollenkaan käynyt värianalyysissä?
        Lisäksi useimmissa väreissä on suuresti vaikuttavia sävyeroja (eli värivuodenajan perusteella voi helpottaa päättelyä).

        ((eli heti värianalyysiin jos et ole ollut))

        Enpä ole ikinä käynyt värianalyysissä. :(

        Mun kaapissani on muutenkin kaikkea ylisuurta ja vanhaa sälää.


      • sönkkö kirjoitti:

        Enpä ole ikinä käynyt värianalyysissä. :(

        Mun kaapissani on muutenkin kaikkea ylisuurta ja vanhaa sälää.

        Kannattaa mennä, sillä se on monella tapaa hyödyllistä:
        -näyttää paremmalta ja terveemmältä
        -vaatevarasto sopii keskenään paremmin yhteen
        -tulee vähemmän virheostoksia

        Tässä lisätietoa, mutta tuo on suppea ja hiukan myös pieleen:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Värianalyysi

        Asiassa on koulukuntia ja ne ovat kaikki samaan suuntaan, mutta osa on asiassa parempia. (kouluhallitus kannattaa jotain suuntausta, mutten ole tarkastanut mitä niistä)


      • buddy-love kirjoitti:

        Kannattaa mennä, sillä se on monella tapaa hyödyllistä:
        -näyttää paremmalta ja terveemmältä
        -vaatevarasto sopii keskenään paremmin yhteen
        -tulee vähemmän virheostoksia

        Tässä lisätietoa, mutta tuo on suppea ja hiukan myös pieleen:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Värianalyysi

        Asiassa on koulukuntia ja ne ovat kaikki samaan suuntaan, mutta osa on asiassa parempia. (kouluhallitus kannattaa jotain suuntausta, mutten ole tarkastanut mitä niistä)

        Mistä sellaisia konsultteja löytyy? :)


    • Kylä en duunaa mitään kaupasta ostan simat ja munkit. Ei viitsi yhden päivän takia leipoa ja tehdä mitään simaa.
      Kun on tuo 2-tyypin Diabetes ei voi herkutella kun korkeintaan yhtenä päivänä kuussa.
      Päätin pitää tän kuun herkkupäivän vappuattona.

      Muuta juhlintaa en tuu huomenna harrastaan, säästän vaan rahaa sukanvarteen.

      • Kyöstix

        Pataan tulee läski :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe