Ei enää mitään järkeä suomi24:ssä

ainatätäsamaa

Täällä jos yrittää saada yhtään mitään keskustelua aikaan niin aina on joku homovastainen ihminen kirjoittelemassa asiattomia kommenttejaan! Oon parin päivän sisällä ilmiantanut jo varmaan viisi hyvinkin typerää ja loukkaavaa viestiä... Ei ole näköjään joillakin ihmisillä muuta tekemistä!

Ei enää mitään järkeä kirjoittaa tänne yhtään mitään!

18

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IamSorrow

      Miettinyt olen paljon samaa... Ja onhan tuo huomattu, ettei se ketjun pilaaja aina oo välttämättä edes homovastainen... Mutta näyttäisi olevan niin, että monella jää ne aivot narikkaan, kun tulee tänne päätä aukomaan. Järjen käytön luulisi olevan täälläkin sallittua...

      • IamSorrow

        Joo... ja sun kommenttis kyllä on niin top-osastoo vai? Aina tota samaa vaan jauhat... mahtaa olla jonkinlainen riippuvuus noihin jätkiin, kun et osaa muusta puhua... rakkaudesta se hevonekin potkii...


    • Exit-Only

      Miksi homoista ei saa kirjoittaa mitään negatiivista, miksi homoilua ei teidän mielestänne saisi vastustaa ja miksi elämäntapaanne ja aatettanne ei saisi arvostella?

      Mikä ihmeen erikoisasema homoilla on, tai teidän mielestänne ainakin p i t ä i s i olla, kun teitä tulisi kaikkien mielistellä ja "silitellä myötäkarvaan"?

      Ja entäpä, miksi homoista ja heidän seksuaaliaskareistaan ei saisi laskea pienintäkään leikkiä eikä tehdä mitään pilaa?

      Näillä palstoilla lyödään kuin vierasta sikaa mm. uskovaisia, persuja, valkoihoisia heteroseksuaalisia miehiä (ja joo... naisiakin ihan yhtä lailla, että onhan sitä siinäkin eräänlaista kyseenalaista tasa-arvoa...), juoppoja, narkkeja, ylipainoisia, tupakoitsijoita, työttömiä, eläkeläisiä (varsinkin sairas-), venäläisiä, amerikkalaisia, republikaaneja, kokoomuslaisia, vassareita, kommunisteja, fasisteja jne...

      jne... jne...jne...

      ...ihan loppumattomiin... ...aina ja aina ja aina vaan...

      ihan taukoamatta ja kursailematta, eikä se näytä olevan kenellekään mikään ongelma, eikä niitä viestejä poistella systemaattisesti ihan vainoamiseen saakka, ettekä esim. tekään siitä näytä valittavan juuri ylläolevissa puheenvuoroissanne ettekä asiaa erikoismaininnalla esiin nosta, mutta teitä ja teidänkaltaisianne nuoria pyllypoikia ei saa arvostella, ei kritisoida sitä elämää jota te vietätte, eikä teidän pers'harrastuksistanne saa lasketella mitään huumoria.

      MIKSI? MIKÄ ERIKOIS-KOSKEMATTOMUUSASEMA HOMOILLA ON? MITÄ NEROA TAI AATELISTA SIINÄ ON, KUN MIES TAI NUORI SÄLLI TYÖNTÄÄ SUKUELIMENSÄ TOISEN RERS-PEIKÄÄN? Ei se sinne kuulu, ja sitäkö ei kukaan saisi sanoa ääneen tai kirjoittaa foorumille?

      Muuttuuko mies normaalista kuolevaisesta ja tavallisesta häiskästä Englannin kuninkaalliseksi, jos se keksii työntää peniksensä toisen miehen ars'peukkoon?

      • IamSorrow

        Mitään negatiivista? No voi vittu.... jos kokoajan täälläkin jauhetaan vaan sitä samaa levyä niin alkaa vituttaan... siis ihan homona!
        Itse suuntauksessa ei ole mitään niin erikoista.... MUTTA... jos ei siitä mitään ymmärrä niin voi painua hevonvittuun täältä vittuilemasta. TOSI heterot, jotka tietävät mitä ovat jättävät homot kyllä normaalisti rauhaan. Sitten on näitä kaappihomoja täällä vinkumassa paskan hajusta yms.... sekö sitten on mielestäsi jotenkin normaalia kritisointia?
        Ja mitä kirjoitit tosta persreikään panosta.... eikös herra (kuvittelen että olet miespuolinen, vaikka annat kuvan neitimäisestä vinkujasta) tiedä eturauhasta? Sitä hinkkaamalla saa aikamoisen hyvän olon... ei siitä sen enempää. Tiedoksesi vain, että kaikki homot eivät välttämättä edes harrasta panoja.. Ja edelleenkään ei kritoisointia ns. heteroista, jotka käyvät panemassa miehiä ja kömpivät morsmaikkunsa viereen... hyi hitto!
        En sano, että kaikkia pitäisi olla arvostelemassa... en ole täällä ollut muilla palstoilla, kun ajattelen ettei mulla ole niille varsinaisesti mitään sanottavaa. Mutta naurettavaa on, että täällä tosiaan HOMOPALSTALLA heterot on vinkumassa, Mitä vittua se teitä liikuttaa ylipäätänsä?! Kysyn vaan...


      • IamSorrow
        IamSorrow kirjoitti:

        Mitään negatiivista? No voi vittu.... jos kokoajan täälläkin jauhetaan vaan sitä samaa levyä niin alkaa vituttaan... siis ihan homona!
        Itse suuntauksessa ei ole mitään niin erikoista.... MUTTA... jos ei siitä mitään ymmärrä niin voi painua hevonvittuun täältä vittuilemasta. TOSI heterot, jotka tietävät mitä ovat jättävät homot kyllä normaalisti rauhaan. Sitten on näitä kaappihomoja täällä vinkumassa paskan hajusta yms.... sekö sitten on mielestäsi jotenkin normaalia kritisointia?
        Ja mitä kirjoitit tosta persreikään panosta.... eikös herra (kuvittelen että olet miespuolinen, vaikka annat kuvan neitimäisestä vinkujasta) tiedä eturauhasta? Sitä hinkkaamalla saa aikamoisen hyvän olon... ei siitä sen enempää. Tiedoksesi vain, että kaikki homot eivät välttämättä edes harrasta panoja.. Ja edelleenkään ei kritoisointia ns. heteroista, jotka käyvät panemassa miehiä ja kömpivät morsmaikkunsa viereen... hyi hitto!
        En sano, että kaikkia pitäisi olla arvostelemassa... en ole täällä ollut muilla palstoilla, kun ajattelen ettei mulla ole niille varsinaisesti mitään sanottavaa. Mutta naurettavaa on, että täällä tosiaan HOMOPALSTALLA heterot on vinkumassa, Mitä vittua se teitä liikuttaa ylipäätänsä?! Kysyn vaan...

        Tuosta nyt unohtu pari olennaista kyssäriä:
        MITÄ VITTUA KUKAAN "TOSI HETERO" TEKEE HOMOPALSTALLA? JA MIKSI KUKAAN "TOSI HETERO" AJATTELEE YLIPÄÄTÄNSÄ HOMOJA?
        Jos homous ei liikuta pätkääkään niin silloinhan ei tarvitse hakeutua HOMOPALSTALLE! Eikös?


      • Vaikka Exit-Onlynkin viestissä on aika provomaisia piirteitä, vastaan joihinkin siinä esitettyihin kysymyksiin.

        Mun logiikan mukaan täällä, Suomi24:n homoille tarkoitetulla GAY-PALSTALLA, ei oo mitään järkeä mennä kritisoimaan homoja pelkästään niitten seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Kukaan ei halua kuulla sun mielipidettä, jos se on loukkaava.

        Jos nyt vähän käytät järkeäs niin ehkä keksit, minkä takia meidän, homojen, mielestä meitä, homoja, ei saa vastustaa. Mulla on jotenkin sellainen tunne, että kukaan ihminen ei pitäis siitä, että niitä syrjitään, loukataan tai jopa pahimmassa tapauksessa pahoinpidellään tai tapetaan niitten synnynnäisen ominaisuuden perusteella.

        En ollenkaan tiedä, mikä on homojen "elämäntapa" tai "aate". En oo ainakaan itse tällaista tiettyä elämäntapaa tai aatetta, jota kaikki homot noudattais tai kannattais, huomannut.

        Homot ei millään muulla tasolla oo "heteroiden yläpuolella" paitsi sillä, homot tietää miltä tuntuu joutua syrjityksi seksuaalisen suuntautumisen takia. Sitä heterot ei tiedä, eivätkä varmaan koskaan tuu tietämään. Saanpahan päivän naurut, jos joku vetää tähän nyt jonkun "nykyaikana ei saa enää olla normaali heteromies" -jutun.

        Loppuja juttuja saa Exit-Only itse pohdiskella kaikessa rauhassa, oli sen verran erikoista settiä, etten viitsi vastata.

        Ja joo tiedän, tällaisella logisoinnilla ei varmaan oo mitään vaikutusta tämänkään kyseisen herran (?) periaatteisiin tai ajatuksiin, mutta aina voi toivoa.


      • Anonyymi

        Kerropa se meille aapolappi/peepingtommi, oletko tyytyväinen?


    • Joo, täällä tosiaan liikkuu harmillisen paljon kaikenlaisia trolleja ja provoja. Mua ne harvemmin pahasti häiritsee, mutta ärsyttää vaan tosi paljon kun niitten viestit keskeyttää keskustelun. Ilmiannoin monta viestiä mun vähän aikaa sitten alottamassa ketjussa ja ne poistettiinkin, mutta aika nopeesti samat viestit ilmestyi uudestaan.

      Ja onhan täällä palstalla aika paljon nuoriakin liikkeellä, toivon oikeesti että ne ei anna noitten junttien häiritä itteään.

      • IamSorrow

        Sanoppa kuule jo muuta... mutta siihenhän nämä trollit monesti tähtäävätkin, että keskustelu kääntyisi heidän aloittamaansa juttuun. Jotkut vain ovat niin itsekkäitä, että pitävät heidän juttujaan jotenkin parempina tmv. Monestihan kyseessä ei ole edes mielipide vaan heitetään ketjuun jotain paskaa sekaan. Provotaan vaan minkä keritään ilman mitään järkeä. Valitettavasti uskon juuri niiden nuorien olevan useiden provojen takana... ihan vaan kielenkäytön perusteella niin ainakin voisi luulla... ei keksitä mitään uutta, vaan sitä samaa heitetään keskustelujen sekaan. Mutta kaippa se on joidenkin mielestä hauskaa.


    • varoitus

      "samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit, jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin, ovat varoittavana esimerkkinä, kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta." (Juud. 7)

    • freeballerboy
    • juotvaariittää

      Lesbot on kateellisia ,kun kirjoitetaan homoista. Tytöt alkaa pian pukeutua kesäisesti, niin kyllä ns. rekkalesboilla on hymy herkässä ja rantasaunoilla läiske käy ,kun vietetään työpaikka iltoja vuosiloman sijaisten kanssa.

    • kuunsillantyttö

      Niin siellä voi kokematon nukahtaa saunaa ja alkoholia ,niin lesbo kokee hetkensä tulleen. Perimätieto on näitä asioita säilyttänyt meille.

    • Sissi.radisti

      Hei haloo Suomessa on sananvapaus. Me "heterotkin" saadaan homostella nykyisessä suvaitsevuuden ilmapiirissä, niin kai homojakin saa sit arvostella?
      RELAA VÄHÄN

      • bear_nickki2

        mutt homoist saa puhuu vaa kivoi jutskii! homoi ei saa haukkuu! muute me suututaa! tsihihi ;))


      • sissi.radisti

    • Anonyymi

      Jos olet keskustelua lukemassa niin miten ihmeessä ne kommentit voivat loukata sinua täysin sivullista henkilöä?
      En ymmärrä yhtään.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe