Kiinnostuksen menettäminen naisia

kohtaan_

Parikymmentä vuotta sitten jaksoin vielä uskoa, että löytäisin itselleni jonkun kivan naisen. Enää en usko niin. Olen menettänyt käytännössä kaiken uskoni ja kiinnostukseni naisia kohtaan. Miksikö? No siksi, että sain havaita naisten olevan: itsekkäitä, omahyväisiä, laiskoja, hyväksikäyttäjiä sekä epäluotettavia.
Miksi siis haaskaisin heihin aikaani, rakkauttani ja rahaani? Osoittakaa edes joskus, joku, että olen ollut väärässä. Toistaiseksi en ole kohdannut sellaista naista ja epäilen, että kohtaanko koskaan.

12

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samavika

      Miehiä kohtaan. Jokainen heistä on vain halunnut rahani ja sen lisäksi ilmaisen kotitalouskoneen. Ja haukkumiset päälle.

      • jyyyffff

        Et ileisesti ole kovin haluttu nainen, kun joudut miesten maksunaiseksi. Yleesä se on toisinpäin.


      • samavika

        Olenhan minä ollut haluttu, maksunaiseksi siis. Ikinä en ole saanut miehiltä mitään muuta kuin vaatimuksia ja vähättelyä. Jonkun kukkakimpun ehkä joskus. Enkä ole edes rikas, tavallinen työläisnainen, enkä ruma enkä ilkeä. En tiedä miksi elämä minua näin kohtelee.


    • Kiitos_ei_

      Käytännössä asia menee näin, ainakin minulla se meni näin. Olin epätyydyttävässä ihmis-suhteessa naisen kanssa. Vaikka tein mitä ja yritin mitä, ei asia muuttunut paremmaksi. Erosin ja huomasin olevani onnellisempi yksin. Jos kerran en löydä sopivaa, niin miksi yrittäisin väkisin suhdetta jonkun kanssa? Olen onnellinen yksin, en halua ihmis-suhdetta, missä en ole onnellinen. Ongelma on ratkaistu.

      • jyrjjry

        Jonkunlainen persoonallisushäiriö kenties? Oon kuullu jostai takertuvasta persoonallisuushäiriöstä tai vastaavasta.


    • Huppistakeikkaa

      Kuule eläpä yleistä ei kaikki naiset varmastikkaan sellaisia ole luulempa että miehissä voi myös sellaisia olla:). Elämä yleensäkin vie rahaa talosta tai asunnosta menevät kustannukset, ruoka, kännykkä lasku, joskus vaatteita ja jos on lapsia heidän vaatteet ja lelut yms.
      Ei eläminen kenelläkään ole ilmaista vai ootko kuullut että kaupat jakaa ilmasta ruokaa. Minä ainakin itse maksan omat menoni eipä ole muut joutuneet laskujani maksamaan. En kahtelis hetkeäkään sellaista ukkoa joka yrittäisi saada minut omien velkojensa maksu mieheksi. :)

    • NäinSeValitettavastiOn

      Turha tänne on keskustelunavauksia laittaa, kukaan ei kuitenkaan ymmärrä tilannetta siten kuin se todellisuudessa on ja mitkä syyt sen takana ovat. Säälihän tuo on, että päätyy itse toteamaan sen, mitä on todennut. Liian kiltti joutuu aina hyväksikäytetyksi tuo on nähty ja koettu. Monet naiset ovat tämänkin palstan vastaväitteistä huolimatta itsekkäitä ja omaa etuaan tavoittelevia. Kuka heidän kanssaan jaksaa, haluaa olla? Jos toinen ei kunnioita toista, on ero väistämätön. Ei itsekkyydellä pitkälle pötkitä.
      Onneksi elämänsä voi elää onnellisena yksinkin, ei siihen toista tarvita, varsinkaan jos se toinen ei rakasta, eikä kunnioita sinua. No niin, keksiskää nyt joku taas tästäkin jotain negatiivista ja "väärää" jos haluatte siihen energiaanne tuhlata.

      • sdgfdsfhgdfh

        No onneksi voi elää joo onnellisena ilman naistakin, mutta sinä nyt et varsin onnelliselta tekstisi perusteella vaikuta.

        Miksi ylipäätään ihmiset jaksaa nähdä vastakkaisen sukupuolen jotenkin erilaisena? Ihmisiä me kaikki ollaan. Ole ihminen ihmiselle niin ehkä saat oikeutettua kohtelua.


    • ihminenvain

      Itsestähän ei voi tietenkään löytyä mitään vikaa, vaan naiset ne ovat itsekkäitä ja hyväksikäyttäjiä. Järkyttävää monien tämän palstan miesten naisia kohtaan osoittama halveksunta ja katkeruus. Ei ihme, etteivät parisuhteet ole onnistuneet.

      Olen itsekin yksinäinen nainen, mutta ei tule mieleenikään lytätä kaikkia miehiä maanrakoon. Kaipaan ihmissuhdetta, mutten sitä ujouteni ja ulkonäköni puolesta tule koskaan saamaan.

    • Dalima

      Jos aikoo ns. parantua huonoista kokemuksista, on välillä katsottava omaankin napaan. Eteenpäin ei elämässä pääse, jos syyttää kaikesta muita. Ihmissuhteissa on aina kaksi osapuolta, ja vikaa löytyy molemmista.
      Velloin itse 6 vuotta syyttäen aina eksääni kaikesta tapahtuneesta ikävästä. Lopulta huomasin että vika oli myös minussa ja minun tulee kantaa siitä vastuu. En minä voi aina olla vain se uhri, jota maailman tuulet vie. Minäkin olen toimija.
      Tämä syvällinen itsetutkinta oli aika kasvattavaa ja muutti minua ihmisenä. Olin aiemmin varsinainen mörökölli, mutta olen muuttunut lähemmäs päivänsädettä. Uskallan olla myös omaitseni, en esitä enää tiettyä itselleni vahingollista roolia. Nykyään olen onnellisempi kuin vuosiin, vaikka olen yhä yksin.

    • lsidhgzoifj

      Ehkä sinusta "kohtaan_" ei ole ollut muuhun kuin hyväksikäytettäväksi. Pelle! Semmoisia miehiä on paljon!

      • painu_vittuun_

        Hah, hah, johan oletkin "rohkaiseva". Paskaa elämää sinulle HUORA!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe