Länsi-Savo Toivakan talutusnuorassa?

Kusetustako

Länkkärin pääkirjoituksessa (28.4.) Jukka Ahdelma kirjoittaa: "Mikkelin ministeri Lenita Toivakka (kok.) meni ja syytti demariedustaja Timo Harakkaa (sd.) valehtelusta.
Toivakka hermostui pahanpäiväisesti, kun Harakka antoi ymmärtää, että Toivakan perheen kiinteistöyhtiön taustalla on veronkierto.
Asiassa ei ole perää, ja Harakka meni liian pitkälle." Ahdelma kirjoittaa

Ai Harakka meni liian pitkälle? Haloo!! Toivakka tässä valehtelee, ei Harakka. Samalla meni sekä Toivakan, että Länkkärin uskottavuus.

4

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Journalistin.ohjeet

      Ahdelma meni liian pitkälle, kun ei tarkastanut faktoja. Eli ihan normaalia Länkkärin toimintaa.

      Journalistin ohjeet:
      8. Journalistin velvollisuus on pyrkiä totuudenmukaiseen tiedonvälitykseen.
      10. Tiedot on tarkistettava mahdollisimman hyvin – myös silloin kun ne on aikaisemmin julkaistu.

      Jos Herra Ahdelma ja muut meitä muita yläpuolella olevat toimittajat noudattaisivat oman ammattikuntansa sääntöjä.

    • LänkkärinPahinVihu

      Laitoin tuohon http://www.lansi-savo.fi/mielipide/paakirjoitukset/paakirjoitus-muunneltu-totuus-341076 Ahdelman juttuun seuraavan kommentin:

      "Elääkö toimittelija Jukka Ahdelma kenties jossain omassa maailmassaan? """Asiassa ei ole perää, ja Harakka meni liian pitkälle."""---Asiassa on perää. """Toivakka on ministerikaartin tunnollinen työmyyrä, jolla ei ole pahemmin säröjä. Olisikohan stressitaso työpaineiden ja hallitusvastuun vuoksi tavallista korkeammalla."""---No mitä tuo "tunnollinen työmyyrä" on saanut aikaiseksi virassaan? Stressitaso luonnollisesti nousee, jos suunnittelee veronkiertoa ja jännittää kokoajan siitä kiinnijäämistä. Tämä "pääkirjoitus on mielestäni puhdasta lobbausta, eikä Jukka ahdelma mielestäni ole enää oikeutettu kutsumaan itseänsä toimittajaksi. Oikeampi nimike on lobbari."

      En todellakaan usko siihen, että Länsi-Savon sadistinen moderaattori julkaisisi tuotakaan kommenttia, joten miksipä en laittaisi sitä samantien tännekin.

      Ahdelman kirjoittamasta "pääkirjoituksesta" huomaa heti, että se on hätäisesti kirjoitettu. Ensinnäkin kirjoitus on erittäin lyhyt ja koostuu lähinnä Ahdelman tunteenpurkaustekstistä, jossa hän epätoivoisesti taistelee totuutta vastaan. Lisäksi tuota pääkirjoitus-sanaa on aiemminkin käytetty jonkinlaisena tehokeinona Länsi-Savossa, kun on kirjoiteltu tällaisia hätäisiä juttuja oman tai jonkun muun kieroutuneen agendansa puolesta.

      Tuossa esimerkiksi sekoPÄÄtoimittaja Ojutkankaan hätä-tynkä "pääkirjoitus", kun hän suvakkiagendansa mukaan olisi halunnut (ja miksi ei yhä haluaisi) kieltää SUOMALAISIA kulkemasta porukalla ulkona. http://www.lansi-savo.fi/mielipide/paakirjoitukset/paakirjoitus-ita-suomen-poliisi-toimi-juuri-oikein-324810

      Jotenkin tämä Ahdelman lobbaus suorastaan vaatii vastatoimia. Pitää nyt oikein vetäytyä selvittelemään, että kuinka paljon ja millä keinoilla SAA laillisesti hankaloittaa ihmisen elämää Suomessa. Sen tiedän jo nyt, että helvetin paljon, joten...

    • kenensuku

      Ketkä länkkärin omistaa ??

    • höpönovellia

      Surkea lehti. En ole tilannut kohta vuoteen. Hyvin olen pärjännyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe