Päivän yksittäistapaus!

Ex----------PUA

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016042721484244_vi.shtml

"Näyttelijä Leonardo DiCaprio, 41, nähtiin sunnuntaina läheisissä tunnelmista malli Roxy Hornerin, 24, kanssa."

Tässä Leonardo DiCaprio jälleen on osoittanut, että näemmä feministien ja kurppien sanojen vastaisesti mies sittenkin voi pariutua itseään nuorempien kanssa, ja sen tekeekin kun asian, kun huomaa että miehen MA nouseekin iän myötä!

Voi ei, siis näin käy joskus! :)

PS. Palstalta vastaavan ovat omakohtaisesti havainneet hyvät ystävykset ja muutenkin ihan helvetin mukavat jätkät, Ex PUA ja BEM!

A-a-a-a-a-a-a-ALPHA POWER!!!!

80

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kestä enää tätä raivon määrää! Totuuden puhumisen on loputtava!! On aika ottaa kovemmat aseet käyttöön ja hiljentää ExPUA lopullisesti!!! Yhdessä me pystymme siihen kanssapalstailijat!!!!!

      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos! :D

        Voithan aina rationalisoida asian siten, että tämä on vain yksi sadoista, ellei tuhansista yksittäistapauksista. Vaikka kyseessä onkin looginen mahdottomuus ja oksymoroni tällöin,niin pystyt siihen kyllä, koska olet nainen eikä logiikka ennenkään ole sinua vaivannut.


      • 3215
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Voithan aina rationalisoida asian siten, että tämä on vain yksi sadoista, ellei tuhansista yksittäistapauksista. Vaikka kyseessä onkin looginen mahdottomuus ja oksymoroni tällöin,niin pystyt siihen kyllä, koska olet nainen eikä logiikka ennenkään ole sinua vaivannut.

        Sinä hölmö et näemmä ymmärrä ollenkaan sarkasmia! hehhehhehh....


      • 3215 kirjoitti:

        Sinä hölmö et näemmä ymmärrä ollenkaan sarkasmia! hehhehhehh....

        Juuri sen takia sitä onkin niin hauska kiusata. Saa päivän naurut kun lukee ExPUA:n reaktiot :) Mutta, ei paljasteta sille, että olen trolli :D


      • Ex----------PUA
        3215 kirjoitti:

        Sinä hölmö et näemmä ymmärrä ollenkaan sarkasmia! hehhehhehh....

        Sarkasmi-kortti käytetty.


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Juuri sen takia sitä onkin niin hauska kiusata. Saa päivän naurut kun lukee ExPUA:n reaktiot :) Mutta, ei paljasteta sille, että olen trolli :D

        Kyllä, koska tuo minulle raivoaminen, säälittävä ikälopun mummelin alfan puntissaroikkuminen, ja se fakta että huudatan sinua jatkuvasti, todistaa sen että sinä viet minua, enkä minä sinua.

        Trollatessa yritetään saada toinen näyttämään idioottilta, ei itseään - muistisääntö minkä unohdat tai olet liian tyhmä tajuamaan.;D

        Kuten sanottua, tuo on jokaisen tyhmän huoran klassinen "se oli vaan sarkasmia/trollausta"-selitys kun on tehty itsestään idiootti, ja todistettu toisen pointti. (vrt. 5 vuotiaan "en mää ollut tosissaani!!!!"-selitys kun on alettu itkemään mitätttömästä syystä :D). Rationalisointihamsteri toimii odotetusti.

        Noh, missäpä DarkFear 2. ei jäljittelisi esikuvaansa. Tuo ei eroa mitenkään siitä, miten Darkkkis seuraa NALlia kuin hai laivaa, ja uskoo pelotelevansa tämän pois palstalta. Paha vanin sanoa, että kummalle teistä nauretaan enemmän. :D


      • a.PUA
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Sarkasmi-kortti käytetty.

        Shaminghyökkäys


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Kyllä, koska tuo minulle raivoaminen, säälittävä ikälopun mummelin alfan puntissaroikkuminen, ja se fakta että huudatan sinua jatkuvasti, todistaa sen että sinä viet minua, enkä minä sinua.

        Trollatessa yritetään saada toinen näyttämään idioottilta, ei itseään - muistisääntö minkä unohdat tai olet liian tyhmä tajuamaan.;D

        Kuten sanottua, tuo on jokaisen tyhmän huoran klassinen "se oli vaan sarkasmia/trollausta"-selitys kun on tehty itsestään idiootti, ja todistettu toisen pointti. (vrt. 5 vuotiaan "en mää ollut tosissaani!!!!"-selitys kun on alettu itkemään mitätttömästä syystä :D). Rationalisointihamsteri toimii odotetusti.

        Noh, missäpä DarkFear 2. ei jäljittelisi esikuvaansa. Tuo ei eroa mitenkään siitä, miten Darkkkis seuraa NALlia kuin hai laivaa, ja uskoo pelotelevansa tämän pois palstalta. Paha vanin sanoa, että kummalle teistä nauretaan enemmän. :D

        Myönnän kyllä että olen todellinen henkilö enkä todellakaan mikään trolli. Olen Äänekoskella asuva 43-vuotias nainen. Se miksi, ylempänä on minun nimissäni kirjoitettu että "Juuri sen takia sitä onkin niin hauska kiusata. Saa päivän naurut kun lukee ExPUA:n reaktiot :) Mutta, ei paljasteta sille, että olen trolli" johtuu joko siitä, että joku rikollinen on murtautunut Suomi24-tilileni tai sitten minulla on diagnosoimaton dissosiatiivinen identiteettihäiriö.


      • Ex----------PUA

        Osu ja uppos! :D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Ole sinä papparainen hiljaa!!!


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Ole sinä papparainen hiljaa!!!

        Osu ja uppos! :D

        Vanha huora raivoaa!

        "Se sano mua kurpaksi, määpäs sanon sitä papparaiseksi :D :D:D:D: ITTTEE OOT!!!!!!! :D VÄHÄX MÄ TROLLAAAN!!!" - 43v kurppa, henkiseltä iältään 5v.

        Mutta tuon myötä olen voittaja taas. :)


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Vanha huora raivoaa!

        "Se sano mua kurpaksi, määpäs sanon sitä papparaiseksi :D :D:D:D: ITTTEE OOT!!!!!!! :D VÄHÄX MÄ TROLLAAAN!!!" - 43v kurppa, henkiseltä iältään 5v.

        Mutta tuon myötä olen voittaja taas. :)

        43 v on vielä nuori aikuinen, mutta sinä olet iältäsi vanha papparainen, koska olet varmaankin yli 60v :)


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        43 v on vielä nuori aikuinen, mutta sinä olet iältäsi vanha papparainen, koska olet varmaankin yli 60v :)

        Osu ja uppos! :D

        Se ei ole mikään nuori aikuinen, vaan reilusti "seinän" ylittänyt muumio, jonka MA on sulanut jo lähes 20vuotta sitten, siksi sinä olet tuollainen raivoava vanha huora, joka 5 vuotiaan tasoisesti turvaudut kurpparaivoklisheisiin kuten itte oot, merkiksi siitä että on osunut ja uponnut.

        Lisäksi, taaskin myönnät, että mielestäsi 60v miehet saavat 20v nuoria naisia. :D

        Onko kivaa olla noin vanha ja tyhmä?


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Se ei ole mikään nuori aikuinen, vaan reilusti "seinän" ylittänyt muumio, jonka MA on sulanut jo lähes 20vuotta sitten, siksi sinä olet tuollainen raivoava vanha huora, joka 5 vuotiaan tasoisesti turvaudut kurpparaivoklisheisiin kuten itte oot, merkiksi siitä että on osunut ja uponnut.

        Lisäksi, taaskin myönnät, että mielestäsi 60v miehet saavat 20v nuoria naisia. :D

        Onko kivaa olla noin vanha ja tyhmä?

        No kyllä jotkut komeat ja rikkaat 60v statusmiehet voivat hyvinkin saada 20v naisia. Tai 43-vuotiaita naisia :D Mutta, yksikään nainen maailmassa ei huoli sinunkaltaista 60v neitsytsetää :D


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        No kyllä jotkut komeat ja rikkaat 60v statusmiehet voivat hyvinkin saada 20v naisia. Tai 43-vuotiaita naisia :D Mutta, yksikään nainen maailmassa ei huoli sinunkaltaista 60v neitsytsetää :D

        Osu ja uppos! :D

        Minulla on 20v säätö, sinä taas olet 15 nussima vanha 43v. huora, joka et saa edes ätmiltä. Joten ei ihme jos vanhaa huoraa totuuss sattuu noin. :D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Minulla on 20v säätö, sinä taas olet 15 nussima vanha 43v. huora, joka et saa edes ätmiltä. Joten ei ihme jos vanhaa huoraa totuuss sattuu noin. :D

        Olisit silloin alle 60-vuotiaana nostanut markkina-arvoasi niin olisit päässyt jo panemaan "20v säätöäsi" Olet myöntänyt ettet ole pannut sitä :D Se käyttää sinua hyväkseen, mutta haarojaan se ei tule koskaan levittämään sinulle. Jos sinulla edes mitään "20v säätöä" ylipäätään onkaan :)

        F-f-f-f-f-f-f-f-f-friendzone!!!


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Olisit silloin alle 60-vuotiaana nostanut markkina-arvoasi niin olisit päässyt jo panemaan "20v säätöäsi" Olet myöntänyt ettet ole pannut sitä :D Se käyttää sinua hyväkseen, mutta haarojaan se ei tule koskaan levittämään sinulle. Jos sinulla edes mitään "20v säätöä" ylipäätään onkaan :)

        F-f-f-f-f-f-f-f-f-friendzone!!!

        Osu ja uppos! :D

        Tyhmällä vanhalla huoralla ei ole ollut koskaan säätöä, sillä se ei tiedä että säädön kanssa harrastetaan seksiä. :D Tai sitten osoitat taas olevasi patologinen valehtelija, mikä pudottaa kaikelta mitä sanot pohjan pois.

        Sinähän olet vain ollut ätmien käytettävänä, mutta nyt ei sinunlainen roikkonaamainen eltaantunut, mätä lihaa kelpaa enää siihenkään, joten älä siis ihmettele ettei kukaan mies ole koskaan huolinut sinua säädökseen. Olet vain liian ruma siihen, ja 5 vuotiaan lapsen tasolla.

        Mutta myönnät sentään että miesten MA nousee iän myötä. ;)

        60v miehet ja 20v naiset, mutta ei toisin päin.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Tyhmällä vanhalla huoralla ei ole ollut koskaan säätöä, sillä se ei tiedä että säädön kanssa harrastetaan seksiä. :D Tai sitten osoitat taas olevasi patologinen valehtelija, mikä pudottaa kaikelta mitä sanot pohjan pois.

        Sinähän olet vain ollut ätmien käytettävänä, mutta nyt ei sinunlainen roikkonaamainen eltaantunut, mätä lihaa kelpaa enää siihenkään, joten älä siis ihmettele ettei kukaan mies ole koskaan huolinut sinua säädökseen. Olet vain liian ruma siihen, ja 5 vuotiaan lapsen tasolla.

        Mutta myönnät sentään että miesten MA nousee iän myötä. ;)

        60v miehet ja 20v naiset, mutta ei toisin päin.

        Mua ovat käyttäneet vain ytmit ja jännämiehet. En minä hypergamisena huorana huoli mitään vitun ätmejä :D Muutenhan olisin yli 100:n "miehen" käyttämä.


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Mua ovat käyttäneet vain ytmit ja jännämiehet. En minä hypergamisena huorana huoli mitään vitun ätmejä :D Muutenhan olisin yli 100:n "miehen" käyttämä.

        Sinulla 0kpl säätöjä, etkä edes tiedä mikä sellainen on.
        Ikä: vanha
        Käyttöaste: sama kuin ATN-tason huoralla.

        = kurpparaivoa. :D

        Sinä et saa noin vanhana ja rumana huorana edes ätmejä. :D


    • 40vNKuumintaHOttia

      Leonardo kärsii itsetunto-ongelmista. Nelikymppinen mies, jolla on hyvä itsetunto, haluaa nelikymppisen, kypsän naisen. Tuossa iässä nainen on seksuaalisesti parhaimmillaan.

      • 40vnonaivanliianvanhajo

        No johan kurppa vitsit heitti! Nyt 40-kymppisen naisen huippuvuodet ovat auttamatta takana, oikeastaan ne olivat jo viime vuosituhannella.

        Nelikymppistä naista ei haluta, sellaiseen korkeintaan tyydytään.


      • Ex----------PUA

        :D

        Tuo shaming language oli jo klassikko.


        Menee sarjaan: kaikki käännetään päälaelleen.


      • Tyydytetty
        40vnonaivanliianvanhajo kirjoitti:

        No johan kurppa vitsit heitti! Nyt 40-kymppisen naisen huippuvuodet ovat auttamatta takana, oikeastaan ne olivat jo viime vuosituhannella.

        Nelikymppistä naista ei haluta, sellaiseen korkeintaan tyydytään.

        Ihan kuten expuan bff bem. Tyytyi nelikymppiseen. :(


      • Ex----------PUA
        Tyydytetty kirjoitti:

        Ihan kuten expuan bff bem. Tyytyi nelikymppiseen. :(

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?


      • vastaansinulle
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?

        23 ja 6


      • Fewklwefklwefklfwe

        Tuo on kieltämättä paras mahdollinen syy olla omaamatta hyvää itsetuntoa. Saa hyvällä omallatunnolla hengailla nuorten kauniiden kiinteiden neitosten kanssa.

        Itsetunnon kehittäminen ja kohottaminen loppui juuri nyt ja juuri tähän!


      • Ex----------PUA
        vastaansinulle kirjoitti:

        23 ja 6

        Biojätteeksi!

        Mutta tuo selittää kyllä reaktiosi.


      • Ex----------PUA
        Fewklwefklwefklfwe kirjoitti:

        Tuo on kieltämättä paras mahdollinen syy olla omaamatta hyvää itsetuntoa. Saa hyvällä omallatunnolla hengailla nuorten kauniiden kiinteiden neitosten kanssa.

        Itsetunnon kehittäminen ja kohottaminen loppui juuri nyt ja juuri tähän!

        :D BURN! Erittäin hyvin sanottu!


      • vastaansinulle
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Biojätteeksi!

        Mutta tuo selittää kyllä reaktiosi.

        Perustele


      • Ex----------PUA
        vastaansinulle kirjoitti:

        Perustele

        "kirjointan autistisesti tekemistä kuvaavia lauseita kommentti ja viestiosioihin ja odotan perusteluja vaikka ammun itse keharin tavoin puskista enkä perustele"
        .
        Tää on näitä suurimpia keharimummelita täällä. :D


      • vastaansinulle
        Ex----------PUA kirjoitti:

        "kirjointan autistisesti tekemistä kuvaavia lauseita kommentti ja viestiosioihin ja odotan perusteluja vaikka ammun itse keharin tavoin puskista enkä perustele"
        .
        Tää on näitä suurimpia keharimummelita täällä. :D

        Jos sinun mielestäsi 23-vuotias ja 6 miehen käyttämä nuori nainen joutaa biojätteeksi niin haluaisin kuulla siihen syyn.


      • Ex----------PUA

        Kiitän tästä, veit sanat suusta. ;)


      • 1plus20

        Ikävä kyllä, mutta nykyään 6 miestä on 23-vuotiaalle nuorelle naiselle suht koht normaali luku. Jopa alle keskiarvon.


    • Leolla on rahaa ja on kuuluisa ja siksi naiset sen ympärillä pörrää

      • Kerrankinsamaamieltä

        Nimenomaan näin.


      • Ex----------PUA

        Hirveää naisvhamielisyyttä, sanotko että naiset ovat statushuoria jotka myyvät seksiä ja läheisyyttä? :(

        No, yksittäistapaus tämä olisi silti, vaan hieman eri palstatotuudelle.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Hirveää naisvhamielisyyttä, sanotko että naiset ovat statushuoria jotka myyvät seksiä ja läheisyyttä? :(

        No, yksittäistapaus tämä olisi silti, vaan hieman eri palstatotuudelle.

        Minä en ole statushuora koska minulle kelpaa statuksettomampi mies.


      • tärkeintieto
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Minä en ole statushuora koska minulle kelpaa statuksettomampi mies.

        tärkeintä on tietää miten olet toiminut ja käyttäytynyt nuoruudesta tähän päivään asti suhteiluissa ja suhteissa eikä vain nykyinen tilanne koska luonne ei muutu vaan olosuhteet joten kummasta mahtaa olla oikeasti kyse?


    • Uteliasmiespalstalla

      Et kai sinä vain sano että palstatotuudet muka olisivat totta?

      Naiset suuttuvat ainakin niistä hirveästi, mutta ei ne kyllä koskaan niiitä kielläkään, joten kai se sitten meinaa että totta ne on.

    • Mietipä hetki, mitä eroa on maailmankuululla leffatähdellä ja suomalaisella nelikymppisellä Jaskalla. Eikä diCaprio ole komistunut vanhetessaan.

      • Ex-----------PUA

        Siinä tapauksessa pitää siteerata itseäni, sillä tuo johtaa yhteen ainoaan johtopäätökseen: "Hirveää naisvhamielisyyttä, sanotko että naiset ovat statushuoria jotka myyvät seksiä ja läheisyyttä? :(

        No, yksittäistapaus tämä olisi silti, vaan hieman eri palstatotuudelle."


      • Naisasialooseri1

        DiCaprio on nimenomaan komistunut vanhetessaan, nuorempana oli epämiehekäs neitipoika, nykyään näyttää jo komealta aikamieheltä partoineen


      • vatussi
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        DiCaprio on nimenomaan komistunut vanhetessaan, nuorempana oli epämiehekäs neitipoika, nykyään näyttää jo komealta aikamieheltä partoineen

        No tuo on vain yhden homoseksuaalin mielipide.


    • gshga

      No olkaa palstan vanhatpojat tyytyväisiä, kun "totuudestanne" tuli taas lisätodiste. Kohta teilläkin 20-vuotias kaunotar kainalossanne. Miksi siis kiukuttelette täällä palstalla, kun teitä odottaa hieno tulevaisuus 40-50-vuotiaana nättien 20-vuotiaiden tyttöjen kanssa? Mitä enemmän vanhenette, sitä helpommin saatte nuoria ja nättejä. Vasta 60-vuotiaana olette parhaimmillanne. Miksi siis olette noin katkeria ja rähisitte, kun teillä on edessä pelkkää positiivista?

      • Ex----------PUA

      • aksjd

      • Ex----------PUA
        aksjd kirjoitti:

        No sitä suurempi syy ihmetellä, miksi katkerana kiukutella palstalla, kun kerran menee niin hyvin..?

        Shaming language ja henkilöhyökkäys.

        Eli sinä kurpparaivoat, koska sinulla ei mene hyvin?


      • 13cm
        aksjd kirjoitti:

        No sitä suurempi syy ihmetellä, miksi katkerana kiukutella palstalla, kun kerran menee niin hyvin..?

        Ex----puan "parikymppinen" on yhtä todellinen kuin Darkfearin poikuuden menetys parikymppisenä.


      • 13cm
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Shaming language ja henkilöhyökkäys.

        Eli sinä kurpparaivoat, koska sinulla ei mene hyvin?

        Osui! ja itte oot! :D


      • Ex----------PUA
        13cm kirjoitti:

        Osui! ja itte oot! :D

        Osu ja uppos! :D

        - passiviis-aggressivinen hymiö
        - terminaalinen kurpparaivo: itte oot-defenssi ja matkiminen (mikä on suurinta ihailua).

        Näin voitto on jälleen minun.


      • Ex-----------PUA
        13cm kirjoitti:

        Ex----puan "parikymppinen" on yhtä todellinen kuin Darkfearin poikuuden menetys parikymppisenä.

        Vanha muumio on niin raivoissaan ja ikäkriiseissään 20v säädöstäni, että patologisena valehtelijana turvautuu valehteluun.

        Milloin sinä todistat väitteesi?

        Tuo on pelkkää myötähäpeää herättävää vanhan ruman huoran itkemistä ja oman epärehellisyytensä näyttämmistä siihen asti. :)

        Mutta kiva tietää, että olen taas voittaja.


    • Realistinainen

      Miksi tuo änkyttäminen viesteissäsi?

      • Ex----------PUA

        Miksi olet niin ruma ja vanha?


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Miksi olet niin ruma ja vanha?

        Moi ExPUA. Olet todella asiaton kirjoittelija. Mistä voit tietää pelkän nimimerkin perusteella kyseisen henkilön iän ja ulkonäön?


      • 13cm
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Moi ExPUA. Olet todella asiaton kirjoittelija. Mistä voit tietää pelkän nimimerkin perusteella kyseisen henkilön iän ja ulkonäön?

        Yrittää inhoamaansa shaming languagea ja henkilöhyökkäystä, koska ei muuhun pysty.


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Moi ExPUA. Olet todella asiaton kirjoittelija. Mistä voit tietää pelkän nimimerkin perusteella kyseisen henkilön iän ja ulkonäön?

        Se aloitti, jos olet niin tyhmä että aloitat hyökkäyksen ja poraat kun tulee takaisin, niin sitten sinun kohtalonasi on vain hakata päätäsi seinään ja itkeä kun sattuu.

        Samoin tuo kysymyksesi oli niin idioottimainen, että minun piti hetki katsoa, luinko edes sen oikein. :D

        Entä kuka sinä ylipäänsä puhumaan asiattomasta keskustelusta, seuraava on profiilistasi: Harrastukset: Shaming language ja henkilöhyökkäykset


      • Ex----------PUA
        13cm kirjoitti:

        Yrittää inhoamaansa shaming languagea ja henkilöhyökkäystä, koska ei muuhun pysty.

        Kyllä koska tuo oli niin asiallinen kommentti minulle, että olen tässä se joka ensimmäissenä syyllistyy shaming languageen ja henkilöhyökkäykseen.

        Muuten taas tuo oli sinulta itte oot-defenssi, sinulta ei olla nähty yhtäkään järkevää tai asiallista kommenttia, vaan olet vajaaälyinen, puskista raivoava kurppa, joka syylistyt henkilöhyökkäyksiin, valheisiin yms.

        Noh, sellaista se on, kun on ruman lisäksi tyhmäkin vielä. ;D


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Se aloitti, jos olet niin tyhmä että aloitat hyökkäyksen ja poraat kun tulee takaisin, niin sitten sinun kohtalonasi on vain hakata päätäsi seinään ja itkeä kun sattuu.

        Samoin tuo kysymyksesi oli niin idioottimainen, että minun piti hetki katsoa, luinko edes sen oikein. :D

        Entä kuka sinä ylipäänsä puhumaan asiattomasta keskustelusta, seuraava on profiilistasi: Harrastukset: Shaming language ja henkilöhyökkäykset

        PUA-raivon määrästä päätellen tämän potilaan kohdalla tehoaa vain yksi hoitomuoto: Eutanasia.


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        PUA-raivon määrästä päätellen tämän potilaan kohdalla tehoaa vain yksi hoitomuoto: Eutanasia.

        JA lisää itte oot-defenssiä. :D "Se sanoo että mä raivoan, määpäs sanon IITTE RAIVOOOT!!!!!!! :D: :D:D MÄÄÄ TROLLAAAAN LÄLLÄÄÄÄ" - 43 vuotias kurppa, joka myöntää olevansa RAIVOAVA kurppa.

        Joten, voitto on minun, osu ja uppos! :D

        Koska sinä olet 43 vuotias vanha haaska, on sinun ainoa hoitomuoto hävittäminen sinut biojätteenä, sillä edes ätmit eivät kelpuuta kaltaistasi muumiota.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        JA lisää itte oot-defenssiä. :D "Se sanoo että mä raivoan, määpäs sanon IITTE RAIVOOOT!!!!!!! :D: :D:D MÄÄÄ TROLLAAAAN LÄLLÄÄÄÄ" - 43 vuotias kurppa, joka myöntää olevansa RAIVOAVA kurppa.

        Joten, voitto on minun, osu ja uppos! :D

        Koska sinä olet 43 vuotias vanha haaska, on sinun ainoa hoitomuoto hävittäminen sinut biojätteenä, sillä edes ätmit eivät kelpuuta kaltaistasi muumiota.

        Sukkana sisään!! Osu ja uppos!! :D

        Minkä ikäinen olet?


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Sukkana sisään!! Osu ja uppos!! :D

        Minkä ikäinen olet?

        "Sukkana sisään!! Osu ja uppos!! :D

        Minkä ikäinen olet?"

        vrt.

        Edellinen viestni: "JA lisää itte oot-defenssiä. :D "Se sanoo että mä raivoan, määpäs sanon IITTE RAIVOOOT!!!!!!! :D: :D:D MÄÄÄ TROLLAAAAN LÄLLÄÄÄÄ" - 43 vuotias kurppa, joka myöntää olevansa RAIVOAVA kurppa.

        Joten, voitto on minun, osu ja uppos! :D"

        Kurppa on taas ajautunut terminaaliseen kurpparaivoon, jolla se on nolannut itsensä vasta 23352123525 kertaa palstalla, ja tehnyt minusta voittajan. :D

        PS: Matkiminen on suurinta ihailua.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        "Sukkana sisään!! Osu ja uppos!! :D

        Minkä ikäinen olet?"

        vrt.

        Edellinen viestni: "JA lisää itte oot-defenssiä. :D "Se sanoo että mä raivoan, määpäs sanon IITTE RAIVOOOT!!!!!!! :D: :D:D MÄÄÄ TROLLAAAAN LÄLLÄÄÄÄ" - 43 vuotias kurppa, joka myöntää olevansa RAIVOAVA kurppa.

        Joten, voitto on minun, osu ja uppos! :D"

        Kurppa on taas ajautunut terminaaliseen kurpparaivoon, jolla se on nolannut itsensä vasta 23352123525 kertaa palstalla, ja tehnyt minusta voittajan. :D

        PS: Matkiminen on suurinta ihailua.

        Sukkana sisään!! Osu ja uppos!! :D


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Sukkana sisään!! Osu ja uppos!! :D

        Ja taas sama kuin edellä, jo toisen kerran! :D

        Sukkana sisään, osuu ja uppoaa, edelleenkin, siinä missä sinun terminaalinen kurpparaivo jatkuu, on minun voittoni sekä pointtini todistettu! TAas.

        Huuda huora huuda! :D


    • Eitunnumenevänhyvin

      Miksi käyttää päivänsä toisten,varsinkin vanhempien naisten haukkumiseen ja heidän alituiseen ajattelemiseensa?
      Jos ei kiinnosta eikö voi olla neutraali ja ignoorata heidät?

      • kaiihmetelläsaa

        "Jos ei kiinnosta eikö voi olla neutraali ja ignoorata heidät?"

        no sitä minäkin ihmettelen kun moni roikkuu expuan perässä? pitäisikö noudattaa omaa neuvoaan?


      • Ex-----------PUA
        kaiihmetelläsaa kirjoitti:

        "Jos ei kiinnosta eikö voi olla neutraali ja ignoorata heidät?"

        no sitä minäkin ihmettelen kun moni roikkuu expuan perässä? pitäisikö noudattaa omaa neuvoaan?

        Tämä.

        Samoin, miksi kurpat tulevat palstalle, jossa kukaan ei ota heiltä paskaa, jos se aiheuttaa tuollaista raivoamista?


    • japijan

      "Kuka tahansa jamppa olisi saanut osakseen", syö jokinen paskaasi vitun sumomies. Mummos raiskasi sinua metsässä lihottaen sinua heittäen sinut jonain päivänä uuniin, paistaen pullaleivoksen siellä, mukava käristyneen maidon ja rasvan aromi siellä nouseekin jo talon toisten asukkaiden neniin, myös sianlihakastikekin alkaa valmistua, kun jampan vatsan läskikerrokset pilkotaan siivilän läpi, sen tekee jampan sikamainen pappa, kun jamppa ei pääsisi muuten läpi Sawin kaltaisesta pulmasta, hän ei uskalla näet elää tai kuolla, jamppa vain hyllyy. Taikuriliiton paskin temppuilija vain syö. Syö. Vuosi toisensa jälkeen syö laarditankoja leikattuna meijerivoista, käärien niitä omaan smurffitaikinaansa, eli aurahomejuustosta ja irtokarkeista tehtyyn taikinaan. Se on terveen rehellisen suomalaisen miehen toimintaa, sellainenhan jamppa tietenkin on. Hihittelee ja röhöttää juuri sian tavalla, mistä nauttii, kun sikamaista röhkinää harrastaa nuorten tyttöjen kanssa.

      • Ex----------PUA

        OSu ja uppos! :D


    • Mikä.saavutus

      Miten se sun elämästä tekee parempaa, jos rikkaat julkkikset saa nuorta pillua? Eihän sinusta sellaista tule koskaan... Muussa tapauksessa olisit ollut jo parikymppisestä lähtien huippumalleja paneva rikas julkkis, kuten mainitsemasi Leonardo. Nyt ainoat meriittisi on anonyymillä netti -palstalla päivästä toiseen räkyttäminen.

      • Ex-----------PUA

        Osu ja uppos! :D Kurpparaivo on alkanut!

        Se todistaa palstatotuuden ja täten punapilleröi, ja toimii vastalääkkeenä feministipropagandaa vastaan.

        Tuo että puhut rikkaista julkkiksista, taas kerran todistaa seuraavan pointin:"Hirveää naisvhamielisyyttä, sanotko että naiset ovat statushuoria jotka myyvät seksiä ja läheisyyttä? :(

        No, yksittäistapaus tämä olisi silti, vaan hieman eri palstatotuudelle."

        "Nyt ainoat meriittisi on anonyymillä netti -palstalla päivästä toiseen räkyttäminen."

        Mistä sinä tiedät minun meriittini, entä miksi minulla pitäisi olla sellaisia? Entä mitkä ovat omat meriittisi, jotta voit edellyttää niitä toisilta?

        Mitä tulee palstaan, nniin itse olen palstan alfa ja olen antanut kiistattoman todistuksen raporttien muodossa, mitä sinä olet tehnyt?


      • Ex-----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D Kurpparaivo on alkanut!

        Se todistaa palstatotuuden ja täten punapilleröi, ja toimii vastalääkkeenä feministipropagandaa vastaan.

        Tuo että puhut rikkaista julkkiksista, taas kerran todistaa seuraavan pointin:"Hirveää naisvhamielisyyttä, sanotko että naiset ovat statushuoria jotka myyvät seksiä ja läheisyyttä? :(

        No, yksittäistapaus tämä olisi silti, vaan hieman eri palstatotuudelle."

        "Nyt ainoat meriittisi on anonyymillä netti -palstalla päivästä toiseen räkyttäminen."

        Mistä sinä tiedät minun meriittini, entä miksi minulla pitäisi olla sellaisia? Entä mitkä ovat omat meriittisi, jotta voit edellyttää niitä toisilta?

        Mitä tulee palstaan, nniin itse olen palstan alfa ja olen antanut kiistattoman todistuksen raporttien muodossa, mitä sinä olet tehnyt?

        SAATANA!!!!
        SAATANAN VITUN HELVETTI!!!!!
        HELVETIN VITTU!!!!!
        VITUN VITTU!!!!!
        VITUN VITUN VITUN VITUN VITTU!!!!!! VITTUUUU!!!!!!
        HELVETIN PERKELEEN SAATANAN PASKA!!!!!!!!!!!!!
        VITUN VITUN VITTU!!!!!!!!!!!!
        JUMALAUTA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!
        HELVETIN HELVETIN VITTU!!!!!!!!!!!!!
        SAATANAN HELVETIN PERKELEEN PASKA!!!!!!!!!!!


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        SAATANA!!!!
        SAATANAN VITUN HELVETTI!!!!!
        HELVETIN VITTU!!!!!
        VITUN VITTU!!!!!
        VITUN VITUN VITUN VITUN VITTU!!!!!! VITTUUUU!!!!!!
        HELVETIN PERKELEEN SAATANAN PASKA!!!!!!!!!!!!!
        VITUN VITUN VITTU!!!!!!!!!!!!
        JUMALAUTA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!
        HELVETIN HELVETIN VITTU!!!!!!!!!!!!!
        SAATANAN HELVETIN PERKELEEN PASKA!!!!!!!!!!!

        Osu ja uppos! :D

        M-m-m-m-m-m-m-m-m-m-m-MELTDOWN!!!!


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        M-m-m-m-m-m-m-m-m-m-m-MELTDOWN!!!!

        Mikä osu?
        Mikä uppos?


      • ikävä_juttu
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        M-m-m-m-m-m-m-m-m-m-m-MELTDOWN!!!!

        Mistä tuo änkyttäminen on saanut alkuunsa? Mummon ja pappan tekosia? :(


      • Ex-----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        Mikä osu?
        Mikä uppos?

        Eli sanot olevasi niin sairas, että sait tuon raivokohtauksen tyhjästä? :D

        No sitä se korkea ikä teettää, ja olethan sinä nyt niin rumakin.


      • Ex----------PUA
        ikävä_juttu kirjoitti:

        Mistä tuo änkyttäminen on saanut alkuunsa? Mummon ja pappan tekosia? :(

        Mistä tuo kurpparaivoaminen on saanut alkunsa? Oletko mummo? :D


      • Ex-----------PUA kirjoitti:

        Eli sanot olevasi niin sairas, että sait tuon raivokohtauksen tyhjästä? :D

        No sitä se korkea ikä teettää, ja olethan sinä nyt niin rumakin.

        MÄ SITÄ KUN EN TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN RUMA NAINEN!!!!!!!! VITTU ETTÄ KAIKKI RUMAT NAISET JA MIEHET SITÄ KUN VOISIKIN HAKATA VAIKKA KIRVEILLÄ KUOLIAIKSI!!!!!!!!


      • ikävä_juttu
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Mistä tuo kurpparaivoaminen on saanut alkunsa? Oletko mummo? :D

        En ole traumoja aiheuttanut mummosi, nyt alkavat vainoharhasi olla aika mega-luokkaa :( suosittelen hiljentymistä ja vetäytymistä vaikka lyhyemmällekin hoitojaksolle paikalliseen lataamoon.


      • Ex----------PUA
        RaivoavaKurppa kirjoitti:

        MÄ SITÄ KUN EN TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN RUMA NAINEN!!!!!!!! VITTU ETTÄ KAIKKI RUMAT NAISET JA MIEHET SITÄ KUN VOISIKIN HAKATA VAIKKA KIRVEILLÄ KUOLIAIKSI!!!!!!!!

        Osu ja uppos; sukkana sisään! :D

        M--m-m-m-m-m-m-meltdown jatkuu! :D


      • Ex----------PUA
        ikävä_juttu kirjoitti:

        En ole traumoja aiheuttanut mummosi, nyt alkavat vainoharhasi olla aika mega-luokkaa :( suosittelen hiljentymistä ja vetäytymistä vaikka lyhyemmällekin hoitojaksolle paikalliseen lataamoon.

        Osu ja uppos; sukkana sisään! :D Kurpparaivo on alkanut!

        Vasta 22552421252 kerran kurppa tekee puskahyökkäyksen, ja todistaa minun olleen oikeassa kurppien suhteen.

        Siis sinun täytyy olla huippuälykäs yksilö!

        Minkä ikäinen mummo sitten olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe