Pyjamat ja yöasut

Yli_65_

Olen etsiskellyt nättejä ja pukevia asuja netistä:

Tässä olisi yksi sivu, monen pituista on, aika pieniä hörhelöitä, mutta on siellä aikuisempaankin makuun.

https://www.zalando.fi/naisten-yoasut/

Noita Womans Secret-pyjamia minulla on kaksi, ja niistä pidän.

Mutta vierasvaraa ajattelin ostaa nyt tämän kakkos-kuvassa olevan:

Zalando Essentials
Yöpaita - graphite
19,95 €

ja

Etam
LOUISON - Pyjamahousut/-shortsit - ecru
27,95 €


- - -


Tekisi mieli kyllä myös tätä, mutta sillä on liikaa hintaa:

DKNY Intimates
POETIC NOTIONS - Yöpaita - storm heather
79,95 €

Kerro mistä sinä tykkäät!

19

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi ei...
      Tuleekohan tästä taas ämmänläyskien Vappu-Kondomi-Kossu-jankutus.
      200 sanojen vääntelyä jotain...
      Minä haluan Lohi-kameran jostain koskesta!
      En höyhen-kasaa taivaan tuulista!

      H.

      • ent.siivoojaparka

        Enempää en voi tehdä kuin että laitoin jo toivomuksesi menemään eteenpäin.
        Likka on päivän jossain tekniikan messuilla koulun kanssa ja lähetti sieltä kuvan montereista, missä seurataan eläimiä livekameralla. Kehui minun olleen jo monta vuotta aikaani edellä, kun olen seurannut niitä netillä.
        Kerroin hänelle tuosta kiihkeästä toivomuksestasi ja hän sanoi katsovansa mitä pystyy tekemään asian hyväksi.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Enempää en voi tehdä kuin että laitoin jo toivomuksesi menemään eteenpäin.
        Likka on päivän jossain tekniikan messuilla koulun kanssa ja lähetti sieltä kuvan montereista, missä seurataan eläimiä livekameralla. Kehui minun olleen jo monta vuotta aikaani edellä, kun olen seurannut niitä netillä.
        Kerroin hänelle tuosta kiihkeästä toivomuksestasi ja hän sanoi katsovansa mitä pystyy tekemään asian hyväksi.

        http://www.teamskoti.no/?p=61&showu=170

        H.


    • mami65

      Nättejä ovat kyllä. Yöpaitaa en käytä ollenkaan, oikein kylmä jos on, valkoista t-paitaa.

    • kesi.vä

      Mulla on vaan puuvillasukat jaloissa öisin.
      Kalat kuvaan kännykameralla. Että eipä tässä muuta.

      • ent.siivoojaparka

        Minä en tuolleen tarkenisi öisin. Ihan täysissä pukeissa silloin olen. Joskus vedän vielä takin lisäksi päälleni, jos istun tuossa parvekkeella tai lähden lenkille.
        Nukkua en osaa vaattet päällä minäkään muuten kuin jos nukahdan bussissa. Silloin ei ehdi riisua, kun nytkähtää uneen niin yllättäen.


      • Njoo-ehkä

        Nähdä alaston.siivoojaparka nukkumassa bussissa ja tikahtua nauruun :)


    • menevä.kotihiiri

      Oi ei miltä minun erotiikantappoyöpaitani näyttävätkään noiden rinnalla. Kauniita ovat. Kun tulemme kyläilemästä, riisun nopeasti pyhähameen ja korkokengät, pesaisen meikit ja laitan yöpaidan, jota käytän kotiasuna - en nukkuessa mitään. Mies sanoo haikeana: vaihdoit sitten heti pikkumustan pois. Totean raamatussakin sanottavat: tule sellaisena kuin olet. Tunnen itseni vapaaksi kauhtuneessa, nilkkoihin asti ulottuvassa 100 %sesti puuvillaisessa yöpaidassa.

    • Luonnonkuituja_p_o

      Mitä materiaalia yöpaidat ovat? Jotain sähköistyvää tekokuitua? Sellaista en suostuisi päälleni laittamaan.

    • konkariesh

      Tykkään keveistä puuvillaisista nukkumisasuista. Yöasu ei saa hiostaa, kuten keinokuituiset tekevät. Mukavin asu on joustavaa kudosta, eli trikoo vie voiton.

      • Materiaali-puuvillaa

        luonnollista, se valinta on minulla ehdoton, sillä mukavuus painaa vaa'assa eniten yöasujen kohdalla. Nuo aloituksen valinnat ovat hyvät, JOS materiaali on puuvillaa.


      • Luonnontila-paras

        Tuo seuraava (tämän jälkeen tuleva xx9, joka on useimmiten väärässä)
        puhuu nyt tuuletuksesta, eikä tällä kertaa ihan humpuukia puhukaan, sillä naisen haaroväli on tarkoitettu olemaan omassa rauhassaan, ei litistettynä kasaan ja hankauksien alla, usein vielä säälimättömät tekokuidut päällimmäisinä.
        Onko sitten ihme, jos inkontinenssi alkaa vaivata loppuvaiheissaan?


    • Lääketeiteellisesti kun on siinä iässä olisi parasta nukkua alasti sillä miehen siittämis kyky paranee, koska pallit toimivat siinä mielessä parhaiten pitävät kylmästä.
      Naisilla myös parasta tuuletus säästyy monista vaivoista alapäässä.

      Vanha Volvon johtaja 81v on saanut lapsen vaimonsa kanssa, ikä ero on suuri mutta kaikki tämä on ehkä auttanut, tuore uutinen.

      • am-puu-sanoi-sonni

        keinosiemennyksellä saa ihmeitä aikaan.


    • Monta kivannäköista mallia oli. Minkpinkin kukkapaita näytti mukavalta.
      Näin kesää ajatellen. Yöasuja pitää olla monenlaisia, pitkiä, lyhyitä.
      Ainoa mitä en tarvitse on pitkälahkeiset, ne on kuumat peiton alla, mieluummin yläosaan lämpimämpää, olkapäitä palelee kun peitto liukuu
      päältä. Minulla on untuvatäkki ja sen päällä painopeitto. Joten lämmintä riittää :) minä kyllä tykkään kauniista yöasuista, se on niin naisellista ja elämä on vain yksi, nyt, tässä.

      • Vesimiehiä---Rerta och ja, kan se vara så.


    • Vattumannen kan se är så....

    • Vaihtuneet-asut
    • Aidot-uuma-asut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe