ok-talon putkiremppa

mistäpätilais

Onko kokemusta paikallisista firmoista?

21

2577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RemppaRouva

      On.
      Kokemuksena omakotitalon putkiremppa vuonna 2014.
      Remontin toteutti Vehmasputki.
      Kaikki sujui sovitun mukaan.
      Olen erittäin tyytyväinen.

    • Rööri-Roope

      Itse Pekkako siellä vielä kehuskelee, ei kai sinun enää tarvitse mainostaa firmaa?

      • RemppaRouva

        RemppaRouva täällä kehuu hyvin sujunutta putkiremppaa.
        Suosittelen lämpimästi Vehmasputkea.
        Hoisivat tälläisen pienen putkirempan todella mallikkaasti.


    • Rööripekka

      Rauhanen Ulvilassa.Teki meille vuosi sitten.

      • Anonyymi

        Suosittelen!


    • anterokolohm

      Kaikki muut porilaiset paitsi lvi turva. Järjettömän kallis ja ihme kakara kävi pyörimässä. Vehmasputki ja rauhanen teki tarjouksen 10 - 12 000e halvemmalla ja oli molemmissa asiallisia miehiä arviokäynnillä

    • gdddte

      Mikä lienee Laadukas Koti Oy. Sillä on nettisivut, joiden alareunassa mainitaan Oy. Kuitenkaan esim. Ytj ei tunne firmaa.

      • Anonyymi

        Putkivehmaksella oli joskus töissä mies joka oli kova soittamaan naamaansa. Ei ole enää.
        Niinhän siinä usein käy, se on joku laki että näin siinä sitten käy mutta en muista kenen. Karpon?


      • Anonyymi

        Salainen kommandiittiyhtiö


    • huijarit

      Vehmasputki ainakin huijasi minua. Laskutuksessa paljon ylimääräisiä tekemättömiä tunteja ja tarvikkeita, joita ei asennuksessa käytetty. Harjoittelija mukana ja siitä veloitettiin asentajan palkka, vaikka ei olisi tarvittu toista asentajaa paikalla. Jaa mistäkö tiedän? Olin itse paikalla ja kiireen vuoksi olisin ne voinut itsekin asentaa.

      • Anonyymi

        Vehmasputki huijaa lähentelee ns. "laillista ryöstöä" tunteja aivan liian paljon työmäärään nähden täytyy sopia hinta pienestäkin hommasta etukäteen.
        Laskutetaan 2 miehen tunnit vaikka 1 mies riittäis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vehmasputki huijaa lähentelee ns. "laillista ryöstöä" tunteja aivan liian paljon työmäärään nähden täytyy sopia hinta pienestäkin hommasta etukäteen.
        Laskutetaan 2 miehen tunnit vaikka 1 mies riittäis.

        Vehmas on vanha ja vakaa yritys, joskin omistajanvaihdos oli pari vuotta sitten. Työntekijät jatkoivat uudessa kokoonpanossa.
        Ei kai nyt laillista ryöstöä, nätisti puhumalla kaikki hoituu ja sovittuun hintaan.


    • Anonyymi

      KotiSun on paras. Ovat erikoistuneet vanhusten putkiremontteihin.

      • Anonyymi

        Onko vanhuksissa putkia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vanhuksissa putkia?

        pakoputki on ainut, prötisee ja vähän paukkuu toisinaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vanhuksissa putkia?

        KotinSun soittelee ja kaupittelee yli 70-vuotiaille kalliita ja tarpeettomia putkiremontteja.
        Huijaavat ja painostavat vanhuksia.
        Lukekaa keskusteluja ko. firmasta.


      • Anonyymi

        Onx Tenholla uus virma?


    • Anonyymi

      Kotisun on paras. Laittaa putket kuntoon ja tyhjentää tilit.
      On lestojen yritys Pohjanmaalta ja tekevät putkiremontteja ikäihmisten huusholleihin.

      • Anonyymi

        Olen luullut että kaupusteleminen on kotirauhan rikkomista ja lailla kiellettyä.


    • Anonyymi

      Tammiputki on myös hyvä. Laatu priimaa ja sovitut asiat pitää.

    • Anonyymi

      Oli kerrostalon linjasaneeraus halvin hinta oli Vehmasputkelta vanha totuus on halvalla ei saa hyvää. Vehmasputki oli pääurakoitsija ei pystynyt valvomaan aliurakoitsijoiden toimintaa ja eikä omia LVI-puolen töitäkään . Jätettiin urakkaan kuuluvia töitä tekemättä ja huonoa työtä. Tuli kalliiksi loppupeleissä kaikkia ylimääräisiä kuluja jotka ei kuuluneet urakkaan melkein 2 vuotta myöhässä. Toimitusjohtaja Jyrki Vehmaskankaan esiintyminen oli härskiä ja röyhkeää avustajina isännöitsijä ja isännöitsijän ns. "hyvät miehet valvoja ja virallinen tavarantarkastaja" jonka piti selvittää homma taloyhtiön eduksi.
      Väärillä ,väärennetyillä ja puuttuvilla urakan vastaanotto asiakirjoilla yritettiin saada urakka läpi. Jyrki Vehmaskangas oli vastaava työnjohtaja

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe