Kalusteita?

Suurperhellinen

Muutettiin juuri Kiteelle asumaan ja pitäisi alkaa uutta kotia sisustamaan.
Mitä liikettä paikalliset suosittelee? Missä on hyvää ja rehellistä palvelua? Joensuuhun ei tee mieli lähteä kerran tänne on kuitenkin muutettu.

16

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemuksia_rikkaampi

      Eikö olisi parempi käydä ihan itse kokeilemassa ja tekemässä omat päätelmänsä, sillä kovin paljon ei mihinkään Suoli24 foorumin kirjoituksiin kannattaisi uskoa. Kuka hourii mitäkin ja mistäkin syystä.
      Niin monta on mieltä kuin on miestäkin....

      • junttilantia

        Miksi muutit sinne junttilantiaan, ois ollut parempiakin kuntia tarjolla?


      • KotiKarjalasta
        junttilantia kirjoitti:

        Miksi muutit sinne junttilantiaan, ois ollut parempiakin kuntia tarjolla?

        Maisemien ja rauhan takia.
        Pyhäjärven rannalla on mukava olla eikä kaupunkistressi paina päälle.
        Asiaan: mikä on hyvä kalusteliike Kiteellä?


      • homopoika6

        Ei nämä Kiteeläiset kyrvät kerro sitä vaikka tietäisivätkin. Että tervetuloa vaan Kiteelle.


      • kevätmeloja

        Tervetuloa, toivon että olet sinkku nainen, mielelläni tulisin soutelemaan kanssasi.


    • Peekele

      Voihan peekeleen peekele mitä juttuja!

      • junttilantia

        Rauhan vuoksi? Kiteellä ei oo Rauhaa nähtykkään, viime vuoden jälkeen.
        Kannattas seurata mediaa, ennen kuin muuttaa.


    • eevakko

      Etelä-suomen evakkona olen ostanut kaiken kalustuksenkin paikallisilta, Kiteellä ja kesälahdella lienee vielä tarjontaa. Paikalliset vie rahansa Joensuuhun, bensat Venäjältä?

    • Kiteeläinen

      No on se kumma ettei kysyjä saa vastausta vaan jonninjoutavaa paskan länkytystä.
      Kiteellä on kaksi huonekalu liikettä osto ja myyntiliike jossa myös on jotain uutta kamaa. Minun nähdäkseni Hurskainen(Laulumaa) on kalliimpi ja laadukkaampi ???
      Kaluste ykkönen suppeampi. Kumpikin rehellisiä ja hyvän palvelun tarjoavia . Tervetuloa Kiteelle!

    • lkgjdglfh

      Hurskaiselta olen ostanut, ihan tyytyväinen olen. Kannattaa käydä katsomassa itse.

    • KuopiosOnIkea

      Paras kalusteliike? Nopeastihan nuo on katottu, oisko yks tahi kaks.

    • KalliitMööpelit

      mihi sie entiset mööpelit pistit. ostatko kaiken uutena. täällä nyysivät huippuhintoja kaluista. eipä köyhän kannata ees ove aukasta kalukauppoihin. ennen ol hyvä tehä kauppoo hurskas vänni vaenoon kansa. aina sai alennusta. nyt on vähän nyrtsii uuvet kauppiaat. köyhiin rahoja eivät tarvii.

      • Kantoriittää

        Köyhille riittää kyllä kanto metästä.


    • älä.osta.kiteeltä

      Toivottavasti et ostanut asuntoasi, koska sen arvo on muutaman vuoden päästä 0.

      • eimeehyvinkaikilla

        Miks se ostas oman asuntonsa???


      • pakkohan

        No pakkohan se on Kiteeltä pois muuttoo, sanoi entinen kiteeläinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe