Kysymys Aikalomat Rahikka

Rikosilmoitus

Aikalomat liiketoiminnan osana oli oma vaihtosysteemi. Aikalomat ei eriyttänyt lomavaihtoja toiseen omaan yritykseen, vaan piti sen osana Aikalomat konsernia. Aikalomat on konkurssissa, tilit suljettu, ei toimivaa Y tunnusta. Konkurssipesä hallinnoi Aikalomaa. Kuinka laillista on Rahikan mainostaa ja myydä lomavaihtoja, joka on konkurssipesän lukuun kuuluvaa toimintaa. Olisiko tutkintapyynnön paikka poliisille?

18

2811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepa2016

      Älä ole pikkumainen.
      Anna Tertun toki lähettää noita laskujaan T:mi Tepan nimissä.
      Juurihan kuulimme, että "kaikki jatkuu normaalisti".

      Siis eikö Suomessa saa yrittää?

      • Tahija

        Juu, saahan sitä yrittää ja pitääkin. Olis vain kaikille reilua, jos se tehtäis rehellisesti... Minä en ainakaan löydä T:mi Tepasta mitään tietoja mistään. Outoa, kun Suomessa on olemassa yritysrekisteri, josta voi tarkistaa yritysten rekisteröintitiedot www.ytj.fi T:mi Tepaa vaan ei löydy...


      • 15000kpl

        Tämä T:mi Tepa varmaan on kuvainnoillinen nimi Tertun esimerkki lempinimestä Tepa. Jos olisi rekisteräity yhtiö esim T:mi Tepa, niin siitähän tarttis maksaa kait kaikennäköisiä veroja valtiolle?...mutta jos vaikka vain yksityisesti omaan lukuun vaihtelis viikkoja ottaen sen 75 eur itselleen ilman veroja, vaihtais vaikka 100 viikkoa kuukaudessa. Sehän tekis kait semmosen 7500 euroa nettona ilman veroja... voisko Terttu tehdä niin?


    • Huijattu100001

      Se uskoo ken haluaa...kuten uskonvapaudessa sanotaan. Jos uskot näitä huijareita siitä vaan mutta päätän juttuni sanaan harkittuun että moinen Aikalomat voi painua .ittuun

    • lomalle1000

      Täysn laillisesti toimittu.

    • veroa00

      Huhu kertoo että Tepan näköinen nainen on nähty Portugalissa naukkailemassa punaviinia, kannattava kädessään. Verovapaa Portugal, eläkeläisen paratiisi.

    • Lomalle2016

      Yrityksen perustaminen on laillista.

    • JuPek

      Pakko kirjoittaa omakin kommenttini eli minulla on ollut Aikalomien myymä lomaosake useiden vuosien ajan ja joka kerta lomat ovat olleet onnistuneita. Luonnollisesti aina jotain kehitettävää on mutta pääsääntöisesti minulla on hyvää sanottavaa lomaviikkojen vaihtosysteemistä ja järjestelyistä muutoinkin. Toki nyt konkurssin tultua, mieltä askarruttaa miten jatkossa vaihdot toteutetaan ja minne otetaan yhteyttä. Kiitos mahdollisista rakentavista vastauksistanne.

      • rivvilj

        Minulla on myös ollut Aikalomien viikko lomaosake 11 vuotta, mutta nyt en tiedä mitenkä toimia jatkossa, että lomailu jatkuisi. Jos joku tietäisi, niin vastaisi tähän viestiin.


      • jousto
        rivvilj kirjoitti:

        Minulla on myös ollut Aikalomien viikko lomaosake 11 vuotta, mutta nyt en tiedä mitenkä toimia jatkossa, että lomailu jatkuisi. Jos joku tietäisi, niin vastaisi tähän viestiin.

        Millainen viikko sinulla on omistuksessasi? Maksat vain vastikkeesi ja menet loma-asuntoosi, tai otat RCI-jäsenyyden ja käytät heidän palveluksiaan. Et tarvitse Tepagroup in palveluksia lomiisi.


    • Emävale

      Kyllä Aikalomien kreditti on syöty loppuun ja sama tämä tepagroup jonka moraali on Aikalomien tasolla, onhan se käytännössä sama firma. En kyllä henkilökohtaisesti tallettaisi ensimmäistäkään viikkoa heille. Heidän poolissaan on käytännössä niin vähän vaihtoviikkoja tarjolla että vaihdot onnistuu vain rupuviikoille milloin kukaan ei juurikaan halua matkustaa ja polvelut on off tilassa. Tepagroupin myyjät on käytännössä samoja ex Aikalomalaisia ja muista epämääräisistä firmoista joihin ei päivänvalo paista.

    • valehtelijat

      Täällä yksi pariskunta joka haluaisi päästä lomaosakkeestaan eroon. Lupasivat lunastaa takaisin, mutta nyt on toiset puheet. Tylysti vaan toteavat, että emme osta. Tarjoavat toista osaketta ja vielä väliraha pitäisi maksaa. KUSETTAJIA.

      • Kusettaja

        KS-lomakeskus myi samoja osakkeita, ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN, samaa sakkia aikalomien kanssa.


    • uskokaan

      Ihan oikeastti, nyt pitäis jokaisen lomaosakkeen omistajan tajuta, että niistä lomaosakkeista ei tule helpolla eroon pääsemään, se on lähes mahdotonta ja jos käy tuuri ja pääsee eroon niin voitolle siittä ei jää. Näitä huijaus firmoja on useampi, jotka muka ostavat osakkeet, mutta joudutkin ottamaan toisen "arvokkaamman" tilalle ja maksamaan vielä, ei ole rehellistä toimintaa. Lupaavat myydä uutta osaketta mutta eivät anna mitään takeita myynnistä.

    • kenvaroa
    • aputoiminimet

      Perustiedot
      Virallinen nimi: Aikalomat OyYTJ
      Y-tunnus: 16140868YTJ
      Toimiala: Omien kiinteistöjen kauppa (TOL: 68100) YTJ
      Toimialakuvaus: (Päivitetty: 23.08.2000)
      Yhtiön toimialana on vapaa-ajan palveluiden tuottaminen ja markkinointi harjoittamalla mm. loma-asuntojen myynti-, vuokraus- ja välitystoimintaa, tähän liittyvää rakennustoimintaa sekä alan julkaisutoimintaa. Yhtiö voi lisäksi harjoittaa kiinteistönv... Lue lisää
      Kaupparekisteri
      Yrityksen tila: konkurssiYTJ
      Aputoiminimet:
      Nimi Alkaen
      Aikalomavuokraus
      23.08.2000
      Gold Resorts
      23.08.2000
      Suomen Kausilomat
      23.08.2000
      Yrityksen kotipaikka: HELSINKIYTJ
      Yhtiömuoto: OsakeyhtiöYTJ
      Yrityksen kieli: suomiYTJ
      Toimitusjohtaja: Niemenmaa Pentti JuhoPRH

    • nykyöön

      Avainhenkilöt tepagroupissa

      Pentti Niemenmaa
      toimitusjohtaja, omistajayrittäjä,
      JOKO Tampereen yliopisto.
      Puhelin
      Terttu Rahikka
      palvelupäällikkö

      JOKO Tampereenyliopiston maine menee tossa.
      Palkkaan ennemmin upsalan ekonomin kun kyseisen kolutuksen käyneen.

    • inforegister

      Googlaamalla Golden Resorts inforegister saat mojovan annoksen uutta mietittävää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe