Tiätääks kukkaa

kotkiusat

et onkse sairaala ny suljettu turuus, mis kohreltii sairait kaltoi?

3

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotkiusat

      Voi voi sinuki raukkaa , es sää ny ymmärrä et kiine se on , ulos sinutkin on paiskattu kun tänne kirjoittelet .

    • mää-parantunt

      mää en tierä tosiankaan onk tua noi auki vai kii?
      mut voink mää kertoos kuis mulle kävi ko mää menin kupittaa puistoon ottaa kuppii ja siit urheilus kentälle?
      no maar kävi siin sillai et oli naisten satanen ja mää vähän könös niin mää lährin juokkee niite naisten peräs, mit ne mahtos olla moona lissu pursiinen ja riitta saliinen.
      mää joutusin kupittaan mielisairaalaan.
      ei siin mittää mää päätin karata ja ku hoitajan silmälasi vältti mää heitin stuolin akkuna läpi vaik vieres oli ovi auki et kyl mää oon ollu aikas hullu.
      no mää läksin merille. tua noin se oli joku hiakka jaala siin airiston ja paraisten välil. tais se käyä nauvossaki?
      mää istusin siel kymmenen vuotta hiakkakasan pääl. ku mää olin kuullu et mielisairaus vanhenee kymmenes vuores jos potilast ei saara kiinne.
      talvel oli vilppaa ko se jaala oli ankkuris siin airiston seläl, ihan jääs. mun hiakka lelutki jäätys ja hiakka kakut.
      joo sit mää lopult menin turun kelaan ja syytin kupittaa mielisairaaks ja mää meinasin joutuu sinne uurelleen. mut sit ne antos mul eläkkee

      • Minkähän tähren kaik mielipuolet yritti merille lähtee?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe