Miten pyytää pikkuhousuja?

10V

Moi eli oon 11 vuoden ikäinen tyttö. Yleensä keskusteluissa pyydetään apua miten kysyä rintaliivejä, mutta mä en tiedä miten kysyisin pikkareita. Laskin vahingossa alleni 10-vuotiaana, jonka jälkeen en oo saanut käyttää niitä. Se on jotenkin tosi outoa ja noloa. Liikuntatunneilla olen aina mennyt vessaan vaihtamaan vaatteeni mutta kohta meillä on uintia. Eli miten voisi pyytää pikkuhousuja ilman että äiti heti suuttuu? Kitos

19

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11V

      Sori, nimimerkissä kirjotus virhe.

      • jonijonne

        Minä kyllä tykkään housuttomista tytöistä, oon 12.


      • Pedari69

        Tuuppas mun pakuun!


    • 244454

      Saanko sit lainata sun pikkareita kun oot käyttänyt niitä?

      • 11V

        Ilmiannoin sut joka kirjotti mun nimellä


      • 10VPikkuhousut

        Joo kyllä saat. Voin antaa sulle vaikka myös blowjobbia.


      • 11V kirjoitti:

        Ilmiannoin sut joka kirjotti mun nimellä

        Oletko muuten kirjoitellut paljon tänne suomi24 sivustolle?


    • SeOnHelppoo

      Eihän vanhemmat ny suutu jos pikkareita pyytää. Sanot vaa:"tarviin pikkareita." Mä teen nii et ku ollaa äidin kaa kaupas nii laitan kärryihi vaa ja sillä selvä :)

      • 244544

        Niinpä. Mun iskä ei vaan halua ostaa mulle boksereita, vaan mun pitää olla munasillaan :(


      • 244544 kirjoitti:

        Niinpä. Mun iskä ei vaan halua ostaa mulle boksereita, vaan mun pitää olla munasillaan :(

        HArmi : (


    • ladston

      Hmmm. Meet kauppaan ja ostat ei sen kummallisempaa

    • Mielenkiintoista että olet ilman pikkareita. Käytätkö muuten housuja vai hametta?
      Toi neuvo kauppa reissuilla ostoskärryihin heittäminen tuntuu hyvältä.

      • 11V

        Joo sori kun vastaan vähän myöhässä mutta käytän housuja. Oon joskus laittanu vessapaperia alapäännja housujen väliin... :D viime kauppareissulla kysyin äidiltäni asiaa ja sanoi, että meinasi itsekin ehdottaa. Kiitos!!


      • 244544
        11V kirjoitti:

        Joo sori kun vastaan vähän myöhässä mutta käytän housuja. Oon joskus laittanu vessapaperia alapäännja housujen väliin... :D viime kauppareissulla kysyin äidiltäni asiaa ja sanoi, että meinasi itsekin ehdottaa. Kiitos!!

        Onko sulla uimapukua vai bikinejä? Miksi et käytä bikinejä jos sulla on ne?


      • 11V

        Ei mulla oo bikineitä


      • 11V kirjoitti:

        Ei mulla oo bikineitä

        Uitko alasti vai miten? Kesä on kuitenkin tulossa.


    • Ja kokohan olikin varmaan S ???? kuinka monta paria haluat......

    • fghklll

      Jouduksä sit käyttään vaippoja ettei housut kastu.

    • 11v

      Pitäiskö mun vaa käydä omil rahoil ostaan pikkareit, vanhempana rahat saa takaisin ;D vink vink

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe