RAKKAAT YSTÄVÄT

PyhätHäväistyy

Tahdon kaikille toivottaa, riippumatta kummalla puolella ajatuksinesi olet. Olkaamme rauhassa lauantaina, ja yritetään kärsiä toinen toisiamme rakkaudessa!!!!

Kyllä Jumala siunaa sen kokouksen, jos me emme lähde sinne vihalla ja uholla, toisin ajattelevia kristittyjä kohtaan!

Jätetään jokainen, kaikki uho ja viha pois, ja rukoillaan sinne meno matkalla rakkautta, toinen toistamme kohtaan ja erityisesti niitä kohtaan, joita tuntuu, että on kaikkein vaikeinta rakastaa!!!!

32

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänitakapenkistä

      Nyt voin olla sinun kanssasi tästä kirjoituksesta täysin samaa mieltä.
      En kuitenkaan ota riskiä joutua keskelle tappelua Helsingin rukoushuoneella. Pysyn kotona ja menen oman paikkakunnan rukoushuoneelle sitten sunnuntaina. Meillä on ollut rauha, kun yhdessä on sovittu, että sakramenteilla ei kukaan ala jakamaan seurakuntaa.

      • PyhätHäväistyy

        Hieno kuulla, että mieli on tässä sama!

        Tuo sopimus on hyvä sopimus, ja se pitäisi sopia koko seurakunnan kesken ja myös täällä kirjoittavien kesken, että sakramenteilla ei kukaan ala jakamaan seurakuntaa.

        Tahdommehan me uskoa että Jumala ei meitä hylkää, tämänkään asian takia.
        Ollaan pitkämieliset ja rauhalliset tämän asian kanssa, niin uskon että asiat järjestyvät parhain päin.

        Ei nämä asiat kuitenkaan ole meidän omissa käsissä, mutta Jumala on voimakas vielläkin, niin kuin se on kaikkina aikoina ollut!


    • EksytysSuuri

      Juurikin näin, Rakkaus on suurin. Jokaiselle osallistujalle rukoilen malttia ja toisten ymmärtämistä. Ennenkaikkea sovinnonhenkeä!
      Hän, joka sinne lähtee "me voitetaan" ajatuksella, ei edes halua sovintoa, vaan hajaannusta.
      Saakoon Jumala Pyhän Henkensä kautta olla vaikuttamassa kristittyjen sydämissä!
      Jumalan Rauhaa!

      • piippaappuup

        Kyllä olisi hienoa, että tämä sakramenttien omiin käsiin otto peruttaisiin ja jatkettaisiin, niin kuin ennenkin.
        Mutta se tie lienee mahdoton, eikä tämä kokous muuta mitään. Lopullinen ero taitaa nyt olla totisinta totta minunkin osalta.
        Käyn vilkasemassa Helsingin meininkiä ja poistun, jos vähänkään siltä tuntuu, ettei täällä voi olla.


      • nytseonvarma
        piippaappuup kirjoitti:

        Kyllä olisi hienoa, että tämä sakramenttien omiin käsiin otto peruttaisiin ja jatkettaisiin, niin kuin ennenkin.
        Mutta se tie lienee mahdoton, eikä tämä kokous muuta mitään. Lopullinen ero taitaa nyt olla totisinta totta minunkin osalta.
        Käyn vilkasemassa Helsingin meininkiä ja poistun, jos vähänkään siltä tuntuu, ettei täällä voi olla.

        Kun se siirtyminen ei ole ihmisen tahto vaanJUMALAN tahto niin se kestää ja sitä neuvoa tahdomme seurata,ihanaa että saamme vihdoin toteuttaa rakkaissa rukoushuoneissamme kaikessa vaatimattomuudessa jollaiseksi sen on JEESUS tarkoittanutkin.AAMEN!


      • nähräänhesas
        piippaappuup kirjoitti:

        Kyllä olisi hienoa, että tämä sakramenttien omiin käsiin otto peruttaisiin ja jatkettaisiin, niin kuin ennenkin.
        Mutta se tie lienee mahdoton, eikä tämä kokous muuta mitään. Lopullinen ero taitaa nyt olla totisinta totta minunkin osalta.
        Käyn vilkasemassa Helsingin meininkiä ja poistun, jos vähänkään siltä tuntuu, ettei täällä voi olla.

        Parempi on olla poissa jos ahdistaa,minua ei ainakaan yhtään,menen rauhallisin mielin kun tiedän että JUMALA ohjaa sitäkin kokousta ja siihen luottaen on hyvä olla.uskon kyllä että monet täälläkin vastustavat palaavat takaisin kun ymmärtävät asian ja kuinka paljon jää rakkaita kristityitä ympäriltä pois kun alkavat eriseuran touhussa kulkemaan,katsokaa vaan niin ei kestä kauaa kun käy samoin kuin aiemmin,ei ole ollut mitään siunausta eriseulalaisille.onko ollut vanhimpien neuvoille siunausta? Miettikääpä sitä,lauantaihin!


      • piippaappuup
        nähräänhesas kirjoitti:

        Parempi on olla poissa jos ahdistaa,minua ei ainakaan yhtään,menen rauhallisin mielin kun tiedän että JUMALA ohjaa sitäkin kokousta ja siihen luottaen on hyvä olla.uskon kyllä että monet täälläkin vastustavat palaavat takaisin kun ymmärtävät asian ja kuinka paljon jää rakkaita kristityitä ympäriltä pois kun alkavat eriseuran touhussa kulkemaan,katsokaa vaan niin ei kestä kauaa kun käy samoin kuin aiemmin,ei ole ollut mitään siunausta eriseulalaisille.onko ollut vanhimpien neuvoille siunausta? Miettikääpä sitä,lauantaihin!

        Minä en ala tämän sekasotkun jälkeen kulkemaan missään seurassa. Näin on jo alkanut tapahtua. Olen yksin rukoushuokausteni kanssa, että armollinen Herra Jeesus ottaa minut tykönsä tästä vajavaisuuden maata.


      • PyhätHäväistyy
        piippaappuup kirjoitti:

        Minä en ala tämän sekasotkun jälkeen kulkemaan missään seurassa. Näin on jo alkanut tapahtua. Olen yksin rukoushuokausteni kanssa, että armollinen Herra Jeesus ottaa minut tykönsä tästä vajavaisuuden maata.

        Puhuminen jollekkin kristitylle ihmiselle, voisi auttaa ja helpottaa oloasi.
        Ei täällä netissä, mutta ihan oikeasti.


      • äänitakapenkistä
        piippaappuup kirjoitti:

        Minä en ala tämän sekasotkun jälkeen kulkemaan missään seurassa. Näin on jo alkanut tapahtua. Olen yksin rukoushuokausteni kanssa, että armollinen Herra Jeesus ottaa minut tykönsä tästä vajavaisuuden maata.

        Elävä kristillisyys ei katoa.
        Muista lupaus: kolkuttavalle avataan.


      • Väärinymmärrysten
        PyhätHäväistyy kirjoitti:

        Puhuminen jollekkin kristitylle ihmiselle, voisi auttaa ja helpottaa oloasi.
        Ei täällä netissä, mutta ihan oikeasti.

        Olen sinussa niin kauan kuin elät,toteuta tahtoani aina niin sinä vanhurskaaksi käyt.
        Olen elävänä sinussa loppuun asti.


    • lähtijäntieonpitkä

      " lähden pois " Rakkaat ystävät....älkää lähtekö pois. Isän kodissa on kyllä leipää....

      Jumalan Rauhan toivotuksin

      Veli raaseporista...

    • PyhätHäväistyy

      Olisi hienoa jos me voisimme unohtaa nämä sanat, "separatisti" ja "eriseura" Lauantaina ja nähdä toinen toisemme kristittynä. Sillä nuo sanat jakavat seurakuntaa, mutta eivät yhdistä.

      Voisimmepa nähdä myös sen, että Jumalan edessä, meillä jokaisella on yhtä arvokas ja kalliisti lunastettu sielu.

      Nämä sanat minä kohdistan myös itselleni. Ei se ole aina niin helppoa rakastaa ystävää, jolla on ehkä eri käsitys jostakin asiasta, kuin minulla.

      Mutta tahdommehan muistaa, että meillä on kaikilla yhteinen päämaali, jonne me kaikki varmasti tahdomme päästä perille.
      Autetaan siinä toinen toisiamme rakkauden hengessä, eikä aleta ketään tönimään ulospäin tai tuomitsemaan!

      • Jumalanlaupeus

        Minulle sopii ehdottomasti kun lankeatte eteeni?
        Ah minä nautin TEISTÄ jokaikisen hetken.


      • Taivaanilojaautuus
        Jumalanlaupeus kirjoitti:

        Minulle sopii ehdottomasti kun lankeatte eteeni?
        Ah minä nautin TEISTÄ jokaikisen hetken.

        Minä en,kärsin TEIDÄN tähtenne.


      • Sopusoinnissa

        Minä en nauti TEISTÄ pettäjistä koska olette vain ihmisiä niinkuin minä.


      • Luojanluoma

        Olenko ihminen?


    • iktys

      Se päätös, mikä lauantaina tehdään ei välttämättä ole Jumalan sanan mukainen. Jos päädytään hyväksymään sakramentit omiin rukoushuoneisiimme, se on väärä päätös vaikka suurin osa seurakunnasta sen hyväksyisi. Kristityllä ei ole mitään velvollisuutta hyväskyä Jumalan sanan vastaista päätöstä. Jumalan sanasta ei päätetä demokratisin keinoin.

      Jos separatistit erkaantuvat Jumalan sanasta, tietyn rajan ylityksen jälkeen minä erkanen separatistiseurakunnasta.

      • 119911

        Samoin!


      • sorgenvaan

        Sori,se kestää jos on JUMALAN TARKOITUS NÄIN TOTEUTUA!


      • PyhätHäväistyy

        Siihen teillä on oikeus.
        Ette kuitenkaan löydä mitään hengellistä ravintoa, sielunne autuudeksi ulkopuolelta.

        Kannattaa kuitenkin muistaa, ne raamatun sanat joissa kehoitetaan etsimään seurakunta. Raamattu vaatii, että täytyy löytää elävien kristittyjen joukko, niin voi löytää Jeesuksen.

        Ja elävä seurakunta jossa on puhdas Jumalan sana, on raamatun mukaan kristuksen morsian!! Älkää unohtako sitä.
        Se ei ole yhtään vähemmän, kuin elävän kristuksen morsian!

        Ja me uskomme, että me esikoisuudessa kuulumme siihen seurakuntaan!!

        Te teette mitä teette, mutta Olette kuitenkin aina tervetulleita takaisin kristittyjen yhteyteen!


      • miekkailijako
        PyhätHäväistyy kirjoitti:

        Siihen teillä on oikeus.
        Ette kuitenkaan löydä mitään hengellistä ravintoa, sielunne autuudeksi ulkopuolelta.

        Kannattaa kuitenkin muistaa, ne raamatun sanat joissa kehoitetaan etsimään seurakunta. Raamattu vaatii, että täytyy löytää elävien kristittyjen joukko, niin voi löytää Jeesuksen.

        Ja elävä seurakunta jossa on puhdas Jumalan sana, on raamatun mukaan kristuksen morsian!! Älkää unohtako sitä.
        Se ei ole yhtään vähemmän, kuin elävän kristuksen morsian!

        Ja me uskomme, että me esikoisuudessa kuulumme siihen seurakuntaan!!

        Te teette mitä teette, mutta Olette kuitenkin aina tervetulleita takaisin kristittyjen yhteyteen!

        "Ette kuitenkaan löydä mitään hengellistä ravintoa, sielunne autuudeksi ulkopuolelta."

        Ystävä kallis, puhutkohan nyt liian suuria sanoja! Ei Jumalan sana ole sidottu mihinkään seurakuntaan tai joukkoon. Sanot joissakin viestetissäsi toisten tulleen niin suuriksi, että... Mitä nyt itse olet tekemässä?

        Kyllä minä olen löytänyt hengellistä ravintoa sieluni autuudeksi! Sitä et sinä eikä kukaan muukaan voi kieltää!


      • Evankeliumin_kannattaja
        PyhätHäväistyy kirjoitti:

        Siihen teillä on oikeus.
        Ette kuitenkaan löydä mitään hengellistä ravintoa, sielunne autuudeksi ulkopuolelta.

        Kannattaa kuitenkin muistaa, ne raamatun sanat joissa kehoitetaan etsimään seurakunta. Raamattu vaatii, että täytyy löytää elävien kristittyjen joukko, niin voi löytää Jeesuksen.

        Ja elävä seurakunta jossa on puhdas Jumalan sana, on raamatun mukaan kristuksen morsian!! Älkää unohtako sitä.
        Se ei ole yhtään vähemmän, kuin elävän kristuksen morsian!

        Ja me uskomme, että me esikoisuudessa kuulumme siihen seurakuntaan!!

        Te teette mitä teette, mutta Olette kuitenkin aina tervetulleita takaisin kristittyjen yhteyteen!

        Uskon ettei kenenkään kristityn, joka ei voi hyväksyä separatistien vapaa kirkko hanketta, tarvitse murehtia etteikö elävää Jumalansanaa saarnattaisi puhtaasti myös jatkossa.


      • jumalasensallii

        Päätös joka siellä tehdään on täysinn raamatullinen ja mitä demokratiaan tulee itse tätä ylimmääräistä kokousta pyysitte kai tämäkin on karhun ja vanhimpien syytä


      • iktys
        jumalasensallii kirjoitti:

        Päätös joka siellä tehdään on täysinn raamatullinen ja mitä demokratiaan tulee itse tätä ylimmääräistä kokousta pyysitte kai tämäkin on karhun ja vanhimpien syytä

        Nyt toivottavasti saadaan päivänvaloon se, mitä on salassa viety eteenpäin. Päätetään mitä päätetään, tiedetään ainakin mihin toimepiteisiin tästä eteenpäin voidaan ryhtyä.


    • Häväistynpyhät

      Aloittajalta:"Kyllä Jumala siunaa sen kokouksen, jos me emme lähde sinne vihalla ja uholla, toisin ajattelevia kristittyjä kohtaan!"
      Kristityllä on edelleen vapaa mieli niinkuin ennenkin.
      Avauksesi on teennäisyyden huippu.
      Sinuun en kyllä luota ollenkaan,sen verran kaksinaamaiset ja tekopyhät viestisi ovat olleet täällä.

      • PyhätHäväistyy

        Sinusta totuus ja rakkaus, eivät saa kohdata.
        Kuitenkin me tiedämme ja tunnemme, että me tarvitsemme molemmat!

        Rakkaus ei ole todellista, jos siitä puuttuu totuus!

        Eikä Totuus ole mitään, jos siitä puuttuu rakkaus!


      • Häväistynpyhä

        Tiedän kana tarvitsevani molemmat etkä sinä perkele täällä paremmaksi muutu!


      • Olenteidänainiaan
        PyhätHäväistyy kirjoitti:

        Sinusta totuus ja rakkaus, eivät saa kohdata.
        Kuitenkin me tiedämme ja tunnemme, että me tarvitsemme molemmat!

        Rakkaus ei ole todellista, jos siitä puuttuu totuus!

        Eikä Totuus ole mitään, jos siitä puuttuu rakkaus!

        Olen olemassa,kiistätkö SEN.
        Totuus muuttuu ja mukautuu Jeesuksen tähden.


      • Misstaivaanvalo
        Olenteidänainiaan kirjoitti:

        Olen olemassa,kiistätkö SEN.
        Totuus muuttuu ja mukautuu Jeesuksen tähden.

        Haluan Teidän olevan minä,mallioppilas,täydellinen?


    • A..A

      Aaaa. Aa aa

    • Ystävärakas

      Kyllä on tää poju sinisilmäinen kuin saapas yksin.
      Annetaan hänelle elämisen edellytykset niinkuin aina,nöyryys iskee väistämättä.

    • Purjale

      Matkalla Helsinkiin. Vähän jännittää, mutta haluan tervehtiä kaikkia niin kuin ennenkin vaikka mielipiteet eroaisi. Asiallista käytöstä kuin avioerossa ettei lapset kärsis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe