Etsitkö kumppania, miten pukeudut?

HyväKesäTulossa

Kevät on tullut ja monella on mielessä ikään katsomatta...se toinen sukupuoli. Joku etsii tosissaan kumppania, toisella hormoonit vain muuten hyrräävät.

Kertokaapa naiset ja miehet, millaiset seikat herättävät kiinnostuksenne vastakkaisessa sukupuolessa. Voimme antaa ja saada vinkkejä esim. pukeutumisen suhteen.

Millainen henkilö herättää kiinnostusta ja minkä vuoksi?
Olisiko pukeutumisehdotuksia toiselle sukupuolelle tai omalle sukupuolelle, mikä on toiminut?

Entä saako toinen lähestyä ja missä tilanteessa? kertokaa kaikkea sekä huonoja että hyvää. Opimme siitä ja tulemme onnellisemmiksi.

15

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anttoni22

      Hyvä aihe ja ajankohtainen. Oon mies ja pidän isoista naisista. Harvoin näkee sellaista tyylikkäänä. Lähestyisin jos kohtaisin siistin lihavan naisen. bisnestyylikkään.

    • Marika35

      Naisena sanon että haluaisin nähdä ravintoloissa siistejä miehiä. Moni näyttää siltä kun olisi sängystään noussut ja hypännyt paskaisiin farkkuihin ja sitten tullut ihmettelemään, että ei löydy naisseuraa.

      Usein auttaisi:
      - suihku
      - suorat housut ja kauluspaita
      - sen verran rahaa mukaan että pärjää edes omillaan

      • asd232r2

        Suorat housut? Mitähän mustalaisia etsit?


      • LeenaMaijaKaarina

        sun elämäsi siistiä on kai kurttuset arkut tai verkkarit. sit ihmettelet miksi ei nappaa?


      • kuuskytviivakuolema

        Niin suorat housut jos pitää ukon olla ehdottomasti 60v


    • Kaarin2

      Minä toivoisin avoimuutta. Siis jos toinen lähestyy keskustellen, luottaisimme itseemme, emmekä lopettaisi keskustelua jollain lyhyellä tokaisulla. Kun tapaa miellyttävän henkilön, olisi kiva keskustella hetki.

      • kake123

        Juuri niin. ongelma on se että emme osaa kommunikoida. Arkaa porukkaa olemme. Rennosti käyttäytyvä siisti ihminen on aina kiinnostava.


    • Asiakaspalvelijawww

      Baarinpitäjänä voin kertoa että likaisissa ja kuluneissa vaatteissa asiakas antaa sen vaikutelman, että ei arvosta sen enempää ravintolaa kuin muita asiakkaitakaan.

      Hyvin pukeutuvat ja hyvin käyttäytyvät asiakkaat löytävät toisensa ja ovat mieluisia asiakkaita.

    • kisumimmi

      Pulskat miehet on ihania ja sexyjä! Mielellään lyhyet hiukset. Kohtalaisen puhtaat vaatteet, ei tarvitse olla mikään "pukumies". Hame päällä kulkeva mies ei ehkä helposti löydä naisseuraa (siis jos sellaista edes haluaisi).

      • Tavitaijokumuu

        Pulskat hyvin pukeutuneet naiset ovat tosi sexyjä.


    • Eimerkitystä

      Loppujenlopuksi pukeutuminen ei ole millään tavalla merkittävä asia. Mutta jos slerbandeeros ei ole yhteensopiva hörslörtin kanssa, niin se on jo ongelma!

      • fhdfgdjgh

        Pukeutuminen on merkittävä asia. Se kertoo ihmisestä paljon.


    • AinoGalle

      Miehelle suorat housut ja kauluspaista. Naisella bisnespukeutuminen tai sen kaltainen on plussaa. Farkut, verkkarit ja tuulipuvut ällöttäää. Lenkkipoluilla kivoja ne joustavat pelleasusteet, mut naurattaa ne vaatteet muualla....

    • Kaartoqw

      Kesä tulee... pukeudutaan hyvin.. toistemme iloksi.

    • FGHJHGJJHNG

      Säälin nähdessäni kaupungilla verkkari-ihmisiä. Heillä kai helppo ja mukava olla oloasuissaankodin ulkopolellakin. oKSETTAAHAN SE MEITÄ MUITA. Yhdelläkin ukolla niin kuluneet verkkarihousut, että persevako paistoi läpi. Ajatteli kai että kiva piipahtaa kylillä tällein rennossa asussa. Tajuamatta että perä paljaana liikkui julkisilla paikoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe