Kysymys miehille, joilla vientiä deittisivuilla

Kysyjä__

Tapailen miestä, joka on tosi aktiivinen sivustolla jossa tapasimme. Itse en ole enää ollenkaan, koska tarjonta tuli katsottua aika nopeasti läpi eikä muita kiinnostavia miehiä ole. Joskus harvoin selaan läpi uudet profiilit. Niitäkään ei kovin tiheään tahtiin tule, eikä parin kuukauden sisällä ole tullut yhtäkään, johon tekisi mieli olla yhteydessä.

Mikä mahtaa miestä pitää niin kiinnostuneena, että useamman tunnin illassa jaksaa datailla, päivittäin, monta viikkoa putkeen (juu olen stalkkeri mutta en pahaa tarkoittava vaan ihan vain utelias)? Onko ikäluokassamme (40 ) naisten profiileja lukumääräisesti niin paljon enemmän, että se pitää kiireisenä? Vai ottaako hän kritiikittömästi yhteyttä about kaikkiin?

Tiedän, että seuranhakupalstoilla ei useiden miesten kohdalla ole kovin vilkasta ja että se on miehille erilaista kuin naisille. Kiinnostaisi tietää mistä voi olla kysymys tällaisessa tapauksessa, mutta en halua kysyä häneltä itseltään, ainakaan vielä, koska juttu on herkässä vaiheessa.

14

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrankinnäinpäin

      Ai että haluaisit pitää tuon uusien ja parempien kumppanien skannaamisen oikeuden vain itselläsi. No tämäpä ei varsinaisesti yllätä.

      • Kysyjä__

        Mielestäni uusia ja parempia voi skannata rauhassa, jos sen hetkinen ei tunnu riittävän kiinnostavalta. Tässä on huonokin puolensa, joka on oman huomion jakaminen niin laajalle että kiinnostavakin ihminen voi jäädä tunnistamatta. Jokainen kuitenkin valitkoon itse, millaisia riskejä haluaa ottaa.

        Kysymykseni siis koski sitä, että miten tuon ikäinen mies saa noin paljon aikaa kulumaan noilla sivuilla. Onko sitä tarjontaa oikeasti niin paljon, vai onko enemmän kysymys viestittelystä olemassaolevien kontaktien kanssa? Jos toimii järjestelmällisesti ja on aktiivinen, minkä verran uusia kontakteja on mahdollista saada esim. viikon sisällä? Tällainen tieto varmaan kiinnostaisi myös niitä miehiä, joilla nettideittailu on vähemmän tapahtumarikasta. Josko siis täältä löytyisi joku miehenpuoli, jolla vastaava harrastus, ja haluaisi hieman valaista yksityiskohtia!


    • älyätytöt

      tapailet naistenmiestä

    • Ainoa mies, joka sinua kiinnostaa koko deittimaailmassa... silloin hän todennäköisesti kuuluu siihen 1% ryhmään, jotka saavat yksinoikeudella kaikkien naisten huomion. Älypuhelinten deittien myötä vain 1% komeimmista miehistä saa enää minkäänlaista seuraa minkäänlaiselta naiselta. Asia salataan, jotta feministit voivat nauttia jumalatar/orja -asetelmasta eli naisten hypergamiasta.

      Miesten elämältä on viety pohja, tavattoman julmalla tavalla. Naisten mielestä se on korkeintaan huvittavaa. Kyse on kuitenkin pohjattoman surullisesta tragediasta. Eiväthän naisetkaan sulattaisi asetelmaa, jossa sydämellisinkään ja upeinkaan nainen ei saisi huomiota edes rumilta lihavilta tyhmiltä viisikymppisiltä miehiltä, koska ei olisi kauneimman 1% joukossa.

      Mistä tiedät onko joku kiinnostava, ennen kuin tutustut häneen?

      On todella itsekästä, raukkamaista ja brutaalia noteerata ihmisiksi ainoastaan ne muutamat komeimmat miehet. Kasvoilla kun ei pitäisi ansaita rakkautta, vaan teoilla.

      • Ehkä minäkin miehenä kuulun siihen yhteen prosenttiin,kun haen naisista sitä yhtä prosenttia,joka kiinnostaa minua tai joita voisin himoita. Kun vastaan 20:lle,niin yksi voi vastata ja kirjoitella viikonkin ja yhtäkkiä katoavat,kun löytävät vielä paremman omasta mielestään. Niin,huomaan vain olevani varalla,jos joku muu ei enään vastaa upealle naiselle. Ehkä se 1% on niitä minun mieleisiä,leveälanteisia,tiimalasivartaloisia,pitkillä hiuksilla,nätit kasvot ja muodokkaat suudelmahuulet ja niissäkin osa on varattuja tai kuvittelevat olevansa nättejä,kun ei sitten tosissaan haekkaan minua tai osaa sähköpostiin vastata. Leikkii vain treffien kautta ja sitten häviää,kun alan kiinnostua.


    • Näinsemenee

      En halua neuvoa, mutta mielestäni ei ole järkeä tapailla montaa samaan aikaan. Kenenkään kohdalle ei silloin pysähdytä tai anneta reilua mahdollisuutta. Ainahan voi olla joku parempi tai kiinnostavampi tapaus ainakin mielikuvan tasolla. Itse miehenä olen aina ilmoittanut muutamien onnistuneiden treffien jälkeen laittavani profiilin telakalle. Sinne pääsee aina takaisin. Ainakin itselläni tuo päätös tulee ihan luonnostaan ja usein naiset ovat olleet samalla kannalla.

    • voiollanäinkin

      Voi olla, että mies jaksaa deittailla monille yhtä aikaa, mutta jos ei tapaaminen onnistu heti alussa, anna olla.. ei hyvälle vaikuta..mutta voisko olla mahdollista, että miehellä on tapana pitää deittisivustoa aina auki, kun on kotosalla, vaikkei olisi koneen äärellä?

    • MrBolivar

      Kysytään näinpäin, mikä miehessä kiinnostaa sinua? Miksi juuri hän, on se jonka haluat? Tuohon vastatttuasi voit todeta näkisikö muutkin naiset hänessä saman asian joka kiinnostaa ja siten myös saa kontakteja paljon.

    • Päivitellen

      Se pitää yhteyttä kaikkiin entisiin deitteihinsä sitä kautta, vähän niin kuin varalla nääs.

    • Sanoisinei

      Mitähän sä oikeastaan kysyt. Sitä että miksi olet kiinnostunut hänestä vai sitä miksi hän ei ole kiinnostunut sinusta. Olet ehkä juuri siksi kiinnostunut hänestä koska hänestä ollaan kiinnostuneita ja et saisi häntä niin helposti. Nyt sitten ajattelet että miksi hän ei ole sinusta erityisesti kiinnostunut ja kuvittelet myös että asia voisi muuttua.
      Kerron nyt sinulle rakas deittaaja, tuo on täysin tuhoon tuomittu yritys. Et vain yksinkertaisesti ole nainen jota hän hakee.
      Miksi hän muka muuttaisi toimintatapojaan, siksikö muka kun olisi rakastunut sinuun? Ei todellakaaan. Tavat nähdään etukäteen ja sitten katotaan sopiiko tavat yhteen.
      Rakastutaan jos rakastutaan. Tavoista ei pääse eroon mitenkään niiden muuttaminen on vaikeaa.
      Anna kaverin deittailla, deittaile sinäkin äläkä kuvittele olemattomia.
      Älä juutu tuohon vaan mene eteenpäin.

    • voio

      Jos pitää yhteyttä entisiin deitteihin, on mies joka ei koskaan pysähdy keneenkään, vaan rumba jatkuu ja näitä miehiähän piisaa...anna olla, ellet halua draamaa elämääsi..

      • MrBolivar

        .. kuten on myös naisiakin...


    • normimies36

      Miehet etsii vain seksiseuraa ja siksi vastailevat kymmenille naisille päivässä joten mahdollisuus löytää naienn kasvaa kun vastailee monille. Pelimiehiä on siis aika suuri osa ja naiset niille vastaa eikä niille jotka etsii suhdetta.

      • tottaoo

        Pelimies on varattuSinkkumies, sillä on aina kaksi kolme naista,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe