On aika luovuttaa.

Tapparanmiäs

Olen nyt tullut siihen tulokseen että en enää koskaan ihastu keneenkään. Ihastuin todella paljon erääseen tyttöön mutta hän ei halua minua. Hän seurusteli ystäväni kanssa mutta he erosivat vuosi sitten. Minä ihastuin puoli vuotta sitten mutta tasoni ei vain yksin kertaisesti riitä. Olen siis alemmantasonmies vaikka en mielestäni ole. En ymmärrä tätä yhtään.

Elin lapsuuteni perheessä, jossa vanhemmat vihasivat toisiaan. En ole siis ollut lämpimässä perheessä ja ainoa asia missä olen nähnyt onnellisen parisuhteen on televisio. En enää usko mihinkään rakkauteen liittyvään. Olen kaikenlisäksi muuttumassa naistenvihaajaksi. En voi sietää enää kavereitani koska he seurustelevat. Itse en ole koskaan saanut keneltäkään vastakaikua vaikka olen todella urheilullinen ja mielestäni sosiaalinen.

Tämä oli tämmöinen tunteiden purkaus tänne koska minua suoraan sanottuna vituttaa tämä. Onko samaistujia?

6

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen0101

      Sitä oikeaa ei ole vielä sattunut kohdalle. Tiedätkö, näin nuorena (14-17v) ei kannata murehtia tuota.

    • Afganiston

      Lähde tonne Afganistaniin sotimaan se piristää ehkä

    • Muchhelp

      Hyvä. Tämä niin sanottu "rakkaus" on vain tekaistu tunne, jolla lohdutetaan lapsia, jotka kaipaavat läheisyyttä ja pelkäävät kuolla yksin. Joten vaikka aika tyhmä olitkin, kun menit jo kerran "ihastumaan" niin nytpähän olet valaistunut.

      • dfgdfgfdg

        Joo aivan, kaikki tunteet on tekaistuja. Ainakin jos on angstinen teini.


      • Muchhelp

        Okei, tunnustan kun häviän. Dfgdfgdfg, you win this round.


    • RiskejäMiehille

      Viisas päätös sinulta. Sinkkuudessakin on paljon hyviä puolia, eikä sinkkuuden vuoksi kannata masentua. Sinkkumiehenä sinulle itsellesi esimerkiksi jää enemmän aikaa ja rahaa. Samalla säilytät oman vapautesi päättää itse omasta elämästäsi ja vapaa-ajan käytöstäsi. Erilaisia riitojakin on paljon vähemmän kuin parisuhteessa olevilla tai perheellisillä miehillä.

      Jos ryhdyt elämään vielä täysin seksitöntä elämää, niin sinä säästyt kokonaan sukupuolitaudeilta, 18v elatusmaksujen maksajaksi joutumiselta.

      Nuorienkin miesten on syytä tiedostaa, että sen jälkeen jos edes vahingossakin siität naisen raskaaksi. Niin iästäsi riippuen joko sinä nuorimies itse tai vanhempasi joutuvat maksamaan elatusmaksuja mahdollisesti syntyneestä lapsesta niin kauan kunnes syntynyt lapsi täyttää 18vuotta. Suomen lainsäädäntö on täysin naisten puolella, eikä lainkaan miesten puolella. Mies voi vaikuttaa vain siihen että siittääkö hän naisen raskaaksi vai ei. mutta mies ei voi vaikuttaa yhtään mihinkään naisen raskaaksi siittämisen jälkeen, vaan kaikki päätösvalta mahdollisesta lapsesta on naisella ja viranomaisilla.

      Nuorten miesten on syytä painaa nämä riskit mieleensä koska Suomessa riskit ovat miehille ainakin seuraavat:

      -Jos avioehtoa ei ole, niin mies voi menettää erossa jopa 50% tai enemmän omaisuudestaan naiselle ja lapsille. Omaisuuden menettämisen riski koskee nykyään myös avoliittoa, mikäli on kestänyt vähintään 5 vuotta(''Laki avopuolisoiden yhteistalouden purkamisesta voimaan 1.4.2011'' löytyy esim. maistraatin sivuilta).

      -Mies joutuu maksamaan elatusmaksuja kunnes lapset täyttävät 18v. Tämä ei edellytä avoliittoa tai avioliittoa lainkaan, vaan pätee myös silloinkin jos nainen on tullut raskaaksi esimerkiksi satunnaisen yhden yön seksin takia.

      -Jos parisuhde on kestänyt 5 vuotta niin pahimmassa tapauksessa mies joutuu maksamaan elatusmaksuja toisen miehen siittämästä lapsesta. tämän takia mahdollista isyystestiä ei kannata jättää tekemättä mahdollisiman pian lapsen syntymän jälkeen. Lähes 5 vuoden jälkeen elatusmaksupäätöstä toisen miehen siittämästä lapsesta ei enää voida peruuttaa.

      http://www.laki24.fi/pepe-isyys-isyydenkumoaminen/
      http://www.laki24.fi/pepe-isyys-isyyslapsenisa/
      Yksi esimerkkitapaus kahdelta eri sivulta.
      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000715102.html
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/201402100073448_uu.shtml

      -Miehen tapaamisoikeutta lapsiinsa rajoitetaan. Useimmiten lasten huoltajuuden saa lapsien äiti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe