Satakunnan Liikenne

Erik986

Täällä voi keskustella Satakunnan Liikenteen asioista mm. liikenneajoista (pika -, vakio -, paikallis -ja koululiikenne) kuljettajista, aikatauluista sekä kalustosta ynnä muusta. Positiivinen sekä myös negatiivinen palaute on tervetullut tänne.

49

2547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinebussinkäyttäjä

      olen vallan tyytyväinen tämän yhtiön toimintaan ja luotan enemmän yhtiön aikatauluihin kuin matkahuollon koska olen huomannu että ne o vähän erilaiset. Esimerkiksi klo 12.25 Huittinen-klo 13.00 Äetsä-klo 13.30 Huittinen -linja ajaa reittiä Matkahuollon mukaan Huittinen-Kiviniemi-Äetsä-Honkola-Karhiniemi-Huittinen ja SL:n mukaan ensin ajetaan Karhiniemen kautta Äetsään ja sieltä Kiviniemen kautta Huittisiin ja SL:n aikataulu on oikea koska olen kysynyt sieltä eli tässä syy miksi tämä yhtiö luotettava :)

    • jeesboxlicy

      olen kanssa samalla linjalla eli hyvää ja luotettavaa saa tältä yhtiöltä. ainut huono uutinen on se vaan että nyt tämän toukokuun jälkeen yhtiö lopetta Sastamalan sisäisen reittiliikenteen ajamisen mikä tulee tietää siis osalle näillä näkymin kenkää. Muutenkin jo viime vuonna SL lopetti muutamia pikavuoroja vähäisen matkustajamäärän takia ja sillonkin kenkää sai about 30 kuljettajaa. Taas tässä Sastamalan reittiliikenteessä kulkee etenkin paljon koululaisia eli ne o kattavia mutta yhtiö on kuitenkin näin päättänyt.

    • Opiskelija

      Ihan täyttä kuraa, jättänyt kahtena päivänä pysäkin välistä (Raision kaupungin talon pysäkin) samalla viikolla

    • vaiettäetu

      Eläköön propaganda. Onko nyt joku reittitarjouskisa menossa?

    • Kuskillemiinus

      Kankaanpää-Pori auton piti lähteä 10.50 ja auto tuli 10.58. Ja kuski ku perseeseen ammuttu karhu.

      • Koivistolaiset

        Olisit soittanut Lahden pääkonttoriin. Koiviston autolle matkustajat ovat tärkeitä ja, minkäänlaista kuljettajan taholta tulevaa huonoa käytöstä emme suvaitse.
        Kuljettajalle annetaan vähintäänkin kirjallinen varoitus jos ei lopputiliä. Vanhan patruunan eläessä mokoma kuski olisi saanut lähteä välittömästi kassan kautta kotiin.


    • Satakunnanliikenne

      Nyt Satakunnan Liikenne hävisi kaiken pikavuoroliikenteen Huittisista ylöspäin. Vähennystarve 18 kuljettajaa ja varmaan pian myös koko Huittisten varikko ajetaan alas kun siellä ei ole autojakaan vuoden vaihteen jälkeen.

      Nyt kilpailussa Porin ja Kankaanpääm seutuliikenne. Viimeiaikaisten tulosten varjolla voi veikata että selkäsauna tiedossa sieltäkin Satlile.

    • kylläsaahalvallaajaa

      Ovat myyneet jo ennen "tappiota" linjat saunaillassa. Nämä reittikisat ovat kulissia vaan.

    • TeidänTulevaisuusTuossa

      Keskittykää te kinkelit vaan tähän tietokonemaailmaaan. Ei teistä ole tekemään mitään raskaita ruumiillisia töitä nyt, eikä töitä tulevaisuudessa ylipäätään. Koittakaa etsiä leipänne vaan internetin ihmeellisestä maailmasta. Ja jos ette sitä onnistu tekemään, niin menkää sitten sinne leipäjonoon. Sekin tosin näyttää olevan hiipumassa....

    • Isäntäriistäjä

      Satakunnan Liikenne joutaa mennä, se fuusioidaan johonkin emoyhtiön monista tytäryhtiöistä ja sitten lopetetaan. Helb käyttää jo samaa tunnusta autoissaan joten suunta on selvä.
      Loput kuskeista joutaa kilometritehtaalle.

      • dippadaadappadii

        " Helb käyttää jo samaa tunnusta autoissaan joten suunta on selvä."
        Etkö ole huomannut, että konsernin kaikissa autoissa on sama merkki ahterissaan. Osalla nuoli on sininen, lopuilla oranssi.


    • VX97

      Toivottavasti Satakunnan Liikenne voittaa kilpailun, koska en todellakaan toivo lisää potkuja kuljettajille. Lisäksi Pori - Kankaanpää reitillä on mukavat kuljettajat.

      Ja mitkähän mahtaa olla kalustovaatimukset? 15 tai 17 vuoden maksimi-ikää ELY yleensä vaatii. Aika kauan SatLi on rullannut jo noilla yli 20 vuotiailla Carrus Scanian vanhuksilla.

    • Kilsatehas

      Lahdessa on jo päätetty kohtalonne. Tyytykää siihen!

    • Apila12345

      Ollaanko Satakunnan Liikenne ajamassa alas? Ensin ne hävisi kilpailussa kaikki Sastamalan liikenteen, sitten kaiken Tampereen kaupunkillikenteen. Sen jälkeen hävisivät kaikki Huittinen-Nokia-Tampere liikenteen. Nyt viimeisin häviö juuri äsken oli Huittisten seutuajot sekä Pori-Kankaanpää linjat ja kaikki Kankaanpään alueen seutuajot.
      Käytännössä jäljellä ei ole paljon mitään. Huittisten varikolla ei yhtään mitään.
      Toimitusjohtajaakaan firmassa ei enää ole, vaan toimarin hommatkin hoidetaan Oulusta käsin toisen firman toimari tekee hommaa o.t.o.
      Eli jokohan pian loput vähät kun on jäljellä yhdistetään onnibussin ja end of story.

      • VX97

        Harmittaa tosi paljon että Satakunnan Liikenne saa kärsiä isoja tappioita. Pori - Kankaanpää vuoroilla ajoi todella mukavat kuljettajat ja todella harmittaa että he joutuvat lopettamaan työnsä. Toivottavasti Satakunnan Liikenteen kuljettajat saavat mahdollisuuden siirtyä Länsilinjoille töihin.


    • VX97

      Länsilinjat Oy voitti Pori - Kankaanpää reitit ja Kankaanpään seudun liikenteen. Satakunnan Liikenteen Honkajoki - Kankaanpää reitti meni myös H.P Matkabussillle. Merikarvia - Pori reitti oli Aaro E Mäkelän sen jälkeen kun Jari Kaari Oy ajautui konkurssiin. Kesästa alkaen nämä vuorot menee H.P Matkabussille.

    • Lukua

      Montako alle 10 vuotta vanhaa bussia tällä firmalla on?

      • Hyväpuhelinpalvelu

        Satakunnan liikenteellä ei ainuttakaan. Uusimmat on 11-vuotiaita. Mutta nekin on tullut käytettynä. Viimeinen uutena taloon tullut bussi on jo 13-vuotias. Vanhin jokapäiväisessä ajossa oleva bussi on taas 24 vuotta vanha. Kaikki bussit ovat yli miljoonaan ajettuja.


      • tättärääpippijuu
        Hyväpuhelinpalvelu kirjoitti:

        Satakunnan liikenteellä ei ainuttakaan. Uusimmat on 11-vuotiaita. Mutta nekin on tullut käytettynä. Viimeinen uutena taloon tullut bussi on jo 13-vuotias. Vanhin jokapäiväisessä ajossa oleva bussi on taas 24 vuotta vanha. Kaikki bussit ovat yli miljoonaan ajettuja.

        Tuohon miljoonaan kilometriin kommenttina erään korjaamopäällikön haastattelusta lainattuna:

        Kolmekymmentä vuotta sitten pidettiin linja-auton moottorille kovana tuloksena sitä, jos sillä ajettiin miljoona kilometriä moottoria avaamatta.
        - Nyt ajetaan lähes kaksi miljoonaa avaamatta jo varsin helposti. Ja muutamilla meidänkin autoilla lähestytään kolmea miljoonaa kilometriä,


      • Anonyymi
        tättärääpippijuu kirjoitti:

        Tuohon miljoonaan kilometriin kommenttina erään korjaamopäällikön haastattelusta lainattuna:

        Kolmekymmentä vuotta sitten pidettiin linja-auton moottorille kovana tuloksena sitä, jos sillä ajettiin miljoona kilometriä moottoria avaamatta.
        - Nyt ajetaan lähes kaksi miljoonaa avaamatta jo varsin helposti. Ja muutamilla meidänkin autoilla lähestytään kolmea miljoonaa kilometriä,

        90-luvulla SL:n bussien keski-ikä oli reilusti alle 10 vuotta, ellei jopa 5-6 vuoden tuntumassa. KA:n jälkeen kalusto ajetaan loppuun, paljon on ajossa vielä 90-luvun autoja, rullattu tolkuttomasti.


    • Hkiin

      Hei! Haluaisin käydä Helsingissä teatterissa, mutta useimmat näytännöt ovat illalla alkaen kello 19.00 ja päättyvät 21.30 ja siihen vielä tulo Kamppiin niin ehtisin aikaisintaan 22.15 lähtevään bussiin. En ole löytänyt bussivuoroa joka lähtisi niin myöhään Porin suuntaan Humppilan lasitehtaalle. Esim. 15.5.2019 näytökseen?

    • porinarina

      Pysy Porissa.

    • Anonyymi

      Keskiviikko 11.12.2019. Vuoro Pori klo 16.00 Turku klo 18.15. Kuljettaja kiitteli "hauskan" ironisesti: Lupaan käydä Specsaversilla, jotta näen pimeät matkustajat pysäkillä. Olisi ehkä syytä: Tulin Friitalan pysäkiltä ja minulla oli kyllä kaksikin heijastinta (repussa oleva ei ehkä näkynyt, mutta takin vasemmalla puolella oleva olisi pitänyt näkyä?). Kuljettaja ei myöskään löytänyt nimeäni nettilippulistasta. Kaivoin siis jo kukkaroa. Säkylässä kuljettaja vatuloi jotain vartin ja mietti viimein ääneen: mihin Miun tästä pitää kääntyä? Lopputulos oli, että olimme Turussa 10 minuuttia myöhässä. Siihen kaatui jatkoyhteys, johon myös olisi ollut nettilippu.... Matkustan Satakunnan liikenteelllä muutamia kertoja vuodessa aina kaikki on sujunut loistavasti

    • Anonyymi

      Eikö olisi aika saada edes yksi vuoro kulkemaan aamuisin Eurasta Poriin!!
      Sairaalaan mennään yleensä aamuisin, mutta ensimmäinen bussi lähtee Eurasta n. puoli kaksi. Onko järkeä?

      • Anonyymi

        Hae ensin joukkoliikennelupa, ja sitten ostat auton ja alat tekemään bisnestä eli rahaa.
        Tämä oli ilmainen vinkki.


      • Anonyymi

        Satakunnan Liikenne oli aikaisemmin hyvä ja palveleva liikennöitsijä, suorastaan ylpeyden aihe porilaisille ja muille satakuntalaisille. Tällä hetkellä yhtiön johdossa on sellaiset henkilöt, että mitään hyvää ei ole luvassa joukkoliikenteen käyttäjille. Konkurssi odottaa kulman takana, mutta siinäkin on hyvää se, että paremmat ja osaavammat yhtiöt voivat täyttää jäävän tyhjiön..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnan Liikenne oli aikaisemmin hyvä ja palveleva liikennöitsijä, suorastaan ylpeyden aihe porilaisille ja muille satakuntalaisille. Tällä hetkellä yhtiön johdossa on sellaiset henkilöt, että mitään hyvää ei ole luvassa joukkoliikenteen käyttäjille. Konkurssi odottaa kulman takana, mutta siinäkin on hyvää se, että paremmat ja osaavammat yhtiöt voivat täyttää jäävän tyhjiön..

        Nono, satakunnanliikennehän on nykyisin onnibus-johtoinen firma ja on vain ihan kulman takana koska se tulee valloittamaan kaiken kaukoliikenteen ja porin koko paikallisliikenteen. Satakunnanliikenne tulee kasvamaan ainakin 1000 auton suuruiseksi firmaksi ja muut firmat itkee tuskissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nono, satakunnanliikennehän on nykyisin onnibus-johtoinen firma ja on vain ihan kulman takana koska se tulee valloittamaan kaiken kaukoliikenteen ja porin koko paikallisliikenteen. Satakunnanliikenne tulee kasvamaan ainakin 1000 auton suuruiseksi firmaksi ja muut firmat itkee tuskissaan.

        Pori on sen verran vasemmistolainen kylä, että paikallisliikenne tulee pysymään kaupungin oman "yrityksen" hoidettavana. Vasemmisto on junaillut asiat siten, että kaupungin oma firma voi hoitaa liikennettä ilman pelkoa kilpailutuksista. Tämä on selkeä epäkohta, johon pitäisi pikaisesti puuttua lainsäädännöllisin toimin. Löytyisikö apu eu:sta? Suomen lainsäädännöstä on turha odottaa apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnan Liikenne oli aikaisemmin hyvä ja palveleva liikennöitsijä, suorastaan ylpeyden aihe porilaisille ja muille satakuntalaisille. Tällä hetkellä yhtiön johdossa on sellaiset henkilöt, että mitään hyvää ei ole luvassa joukkoliikenteen käyttäjille. Konkurssi odottaa kulman takana, mutta siinäkin on hyvää se, että paremmat ja osaavammat yhtiöt voivat täyttää jäävän tyhjiön..

        Aika kultaa muistot. Itsekin muistan 40 vuotta sitten, kun olin viikot Helsingissä töissä, niin
        perjantaisin 17.30 lähdöllä oli Raumalle lähdössä kolmekin autoa, Poriin usein viisi.
        Ne ajat eivät koskaan palaa, vaan bussiliikenne hiipuu väistämättä.
        Satakunnan Liikenteestä muistelen noilta ajoilta kesäloma-laivamatkoja Turku-Tukholma.
        Turusta aamulla lähdettäessä, kun oli päästy ulos kaupungista, autoemäntä toi luettavaksi aamun lehdet, tarjoili aamukahvit (talo tarjosi) ja toivotteli hyvät matkat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnan Liikenne oli aikaisemmin hyvä ja palveleva liikennöitsijä, suorastaan ylpeyden aihe porilaisille ja muille satakuntalaisille. Tällä hetkellä yhtiön johdossa on sellaiset henkilöt, että mitään hyvää ei ole luvassa joukkoliikenteen käyttäjille. Konkurssi odottaa kulman takana, mutta siinäkin on hyvää se, että paremmat ja osaavammat yhtiöt voivat täyttää jäävän tyhjiön..

        Satakunnan Liikenteellä on paras mahdollinen johto. Yritys menestyy varmasti. Hätä tulee olemaan suuri niillä niljakkeilla jotka koittavat silkkaa tuittupäisyyttään keikuttaa yrityksen purtta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnan Liikenteellä on paras mahdollinen johto. Yritys menestyy varmasti. Hätä tulee olemaan suuri niillä niljakkeilla jotka koittavat silkkaa tuittupäisyyttään keikuttaa yrityksen purtta.

        Kyllähän asia on niin, että Satakunnan Liikenteen oma johto keikuttaa omaa purttaan. Koivistolle Onnibussin osto oli vuosisadan virhe ja vielä suuremmaksi virheen tekee onnibussin johtajan päästäminen huseeraamaan konsernissa. Koivisto-konserni on vuosikymmenet kehittynyt suotuisasti tehtyään hyviä yrityskauppoja. Nyt on alkanut alamäki, jota on vaikea pysäyttää. Aikaisemmin Koivisto oli myös mieleinen yhteistyökumppani muille yrityksille, mutta nyt moni vierastaa yhteistyötä kyseisen yhtiön kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän asia on niin, että Satakunnan Liikenteen oma johto keikuttaa omaa purttaan. Koivistolle Onnibussin osto oli vuosisadan virhe ja vielä suuremmaksi virheen tekee onnibussin johtajan päästäminen huseeraamaan konsernissa. Koivisto-konserni on vuosikymmenet kehittynyt suotuisasti tehtyään hyviä yrityskauppoja. Nyt on alkanut alamäki, jota on vaikea pysäyttää. Aikaisemmin Koivisto oli myös mieleinen yhteistyökumppani muille yrityksille, mutta nyt moni vierastaa yhteistyötä kyseisen yhtiön kanssa.

        Koiviston (mahdollinen) epäsuosio muiden vanhojen toimijoiden keskuudessa ei liity Onnibusiin sinänsä mitenkään vaan siihen että Koivisto on nyt muille todellinen kilpakumppani joka pakottaa heidätkin parantamaan palvelutasoaan ja alentamaan hintojaan järkevälle tasolle. Tämä puolestaan pakottaa muut karsimaan kulujaan ja siis vähentämään pöhöä yritystensä rakenteissa sekä karsimaan vihreitä oksia. Tämän vuoksi joku pöhöttynyt kilpailija saattaa nyt tosiaan karsastaakin Koivistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän asia on niin, että Satakunnan Liikenteen oma johto keikuttaa omaa purttaan. Koivistolle Onnibussin osto oli vuosisadan virhe ja vielä suuremmaksi virheen tekee onnibussin johtajan päästäminen huseeraamaan konsernissa. Koivisto-konserni on vuosikymmenet kehittynyt suotuisasti tehtyään hyviä yrityskauppoja. Nyt on alkanut alamäki, jota on vaikea pysäyttää. Aikaisemmin Koivisto oli myös mieleinen yhteistyökumppani muille yrityksille, mutta nyt moni vierastaa yhteistyötä kyseisen yhtiön kanssa.

        "Aikaisemmin Koivisto oli myös mieleinen yhteistyökumppani muille yrityksille, mutta nyt moni vierastaa yhteistyötä kyseisen yhtiön kanssa."

        Tuosta mieluisasta yhteistyökumppanista olisi kiva saada edes joku esimerkki.


    • Anonyymi

      Tampereella oli Poriin lähdössä auto 37, eli 20 vuotta vanha scanianreuhu, euro 2, kun samaan aikaan EB-linjoille oli lähdössä useampaan suuntaan Euro kutosia Volvo 9700 UG:ita. Varmaan Satakunnan kuljettajaakin hävetti räpistellä se ikivanha roskis lähtölaituriin. Toki sen pakoputkesta tuleva sankka musta savuverho edes vähän piilotti tätä historicluokan raatoa. Toki ei se matkustajia haitannut, heitä kun ei noussut autoon yhtään. Tähän se järjetön hintojen polkeminen on johtanut. Ei ole rahaa edes kunnon autoihin.

      • Anonyymi

        Tämän polkuhinnoittelun pääsyyllinen löytyy läheltä. Täälläkin eräiden toimesta "ylistetty" toimaria muiden rahoilla leikkivä punapöksy. Mahtaa kyseisellä herralla olla kivaa, kun yrittää saada rahoja riittämään omalla typeryydellä aiheutuneeseen ahdinkoon.


    • Anonyymi

      Olen matkustanut muodia näissä busseissa ja ihmetellyt sitä epäsiisteyttä niin istuimien edessä olevia oikkupöytiä kuin vessojen. Voisi sanoa ettei niitä siivota ollenkaan. Pöydät on töhnässä. ”Jalkateline”” useimmiten ei toimi. Sitä ei saa omien jalkojen korkeudelle.
      Vessassa on yleensä aina joku rikki. Eikä vesi tule tai ei ole desipulloa. Ja todella likaista.
      Kuljen myös Turkuun/Saloo /Tammisaareen menevissä busseissa ei Onnibusseissa, Joissa on hygienian taso aivan toista luokkaa ja niissä on miellyttävä matkustaa.
      Nimim. Vakituinen matkaaja

      • Anonyymi

        SL:n bussit ovat korkeatasoisia, Lauri nosti yrityksen kukoistukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SL:n bussit ovat korkeatasoisia, Lauri nosti yrityksen kukoistukseen

        Voitko mainita yhdenkin korkeatasoisen satakunnan liikenteen bussin, rekisterinumeroita tietoon kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko mainita yhdenkin korkeatasoisen satakunnan liikenteen bussin, rekisterinumeroita tietoon kiitos

        EXZ-491


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EXZ-491

        Tuo nyt oli vitsiksi tarkoitettu, mutta aivan onneton.
        Ajoneuvon tila Poistettu lopullisesti rekisteristä


      • Anonyymi

        Bussien siivous maksaa eikä ole nykyään tarpeen


    • Anonyymi

      Satakunnan Liikenne oli alkuperäisten omistajien käsissä kuin hiottu timantti. He saivat yrityksestä myös hinnan, mikä vastasi sen arvoa. Sen jälkeen ei paljon ilon aiheita ole ollutkaan, vaan yhtiön kulku on ollut yhtä alamäkeä. Syitä tähän on mm. uuden omistajan väärät valinnat, huono johto, joista erityisesti Helke näyttäytyy täydellisenä epäonnistujana. Muita vähäisempiä syitä ovat maamme epäonnistunut joukkoliikennepolitiikka kuten myös korona ja alan kova kilpailu.

      • Anonyymi

        Ravi Mehtan johdolla alkoi välitön laadun alasajo. Syöksy alaspäin alkoi siitä. Kun Lauri Helke tarttui ruoriin syöksy muuttui hallitsemattomaksi syöksykierteeksi.
        Lauri pilasi täysin ennen niin hyvän firman.
        On säälittävää että vaikka kaupasta on jo pian 15 vuotta, niin edellisen omistajan aikana hankitut autot ajavat yhä pikavuoroa. Samoin Lauttakylän Autolta siirrettyjä autoja näkee päivittäin pikavuorossa. Ei varmaan olisi nämäkään autot uutena arvanneet, että ne maalataan kerran toisensa jälkeen rumempaan ja rumempaan maalausasuun ja niillä ryskitään menemään vielä reippaasti 20 vuotis synttäreidensä jälkeen pikavuoroa.
        Tiivistettynä. Lauri pilasi myös satakunnan liikenteen ja Ravi oli siinä erittäin hyvänä apuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravi Mehtan johdolla alkoi välitön laadun alasajo. Syöksy alaspäin alkoi siitä. Kun Lauri Helke tarttui ruoriin syöksy muuttui hallitsemattomaksi syöksykierteeksi.
        Lauri pilasi täysin ennen niin hyvän firman.
        On säälittävää että vaikka kaupasta on jo pian 15 vuotta, niin edellisen omistajan aikana hankitut autot ajavat yhä pikavuoroa. Samoin Lauttakylän Autolta siirrettyjä autoja näkee päivittäin pikavuorossa. Ei varmaan olisi nämäkään autot uutena arvanneet, että ne maalataan kerran toisensa jälkeen rumempaan ja rumempaan maalausasuun ja niillä ryskitään menemään vielä reippaasti 20 vuotis synttäreidensä jälkeen pikavuoroa.
        Tiivistettynä. Lauri pilasi myös satakunnan liikenteen ja Ravi oli siinä erittäin hyvänä apuna

        "On säälittävää että vaikka kaupasta on jo pian 15 vuotta, niin "...

        Koiviston Auto osti Satakunnan Liikenne Oy:n vuonna 2007.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravi Mehtan johdolla alkoi välitön laadun alasajo. Syöksy alaspäin alkoi siitä. Kun Lauri Helke tarttui ruoriin syöksy muuttui hallitsemattomaksi syöksykierteeksi.
        Lauri pilasi täysin ennen niin hyvän firman.
        On säälittävää että vaikka kaupasta on jo pian 15 vuotta, niin edellisen omistajan aikana hankitut autot ajavat yhä pikavuoroa. Samoin Lauttakylän Autolta siirrettyjä autoja näkee päivittäin pikavuorossa. Ei varmaan olisi nämäkään autot uutena arvanneet, että ne maalataan kerran toisensa jälkeen rumempaan ja rumempaan maalausasuun ja niillä ryskitään menemään vielä reippaasti 20 vuotis synttäreidensä jälkeen pikavuoroa.
        Tiivistettynä. Lauri pilasi myös satakunnan liikenteen ja Ravi oli siinä erittäin hyvänä apuna

        Ehkä tästä tulee vielä uusi Salmela, jossa ajettiin vielä 2016(vai 2015?) Nurmisen 70-luvulla ostamilla busseilla?
        Hetku-lehdelle juttuvinkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tästä tulee vielä uusi Salmela, jossa ajettiin vielä 2016(vai 2015?) Nurmisen 70-luvulla ostamilla busseilla?
        Hetku-lehdelle juttuvinkkiä.

        Satakunnan kuljettajat kertoneet että vanhat autot oikeita, nykyautot leluja, eivät suostu niillä ajamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnan kuljettajat kertoneet että vanhat autot oikeita, nykyautot leluja, eivät suostu niillä ajamaan

        Onhan tämäkin perustelu, jos ei ole varaa uudempiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravi Mehtan johdolla alkoi välitön laadun alasajo. Syöksy alaspäin alkoi siitä. Kun Lauri Helke tarttui ruoriin syöksy muuttui hallitsemattomaksi syöksykierteeksi.
        Lauri pilasi täysin ennen niin hyvän firman.
        On säälittävää että vaikka kaupasta on jo pian 15 vuotta, niin edellisen omistajan aikana hankitut autot ajavat yhä pikavuoroa. Samoin Lauttakylän Autolta siirrettyjä autoja näkee päivittäin pikavuorossa. Ei varmaan olisi nämäkään autot uutena arvanneet, että ne maalataan kerran toisensa jälkeen rumempaan ja rumempaan maalausasuun ja niillä ryskitään menemään vielä reippaasti 20 vuotis synttäreidensä jälkeen pikavuoroa.
        Tiivistettynä. Lauri pilasi myös satakunnan liikenteen ja Ravi oli siinä erittäin hyvänä apuna

        Lauri on kävelevä katastrofi. Kaikki missä hän on mukana, epäonnistuu tavalla tai toisella. Jeesus muutti veden viiniksi, mutta Lauri tekee kullasta multaa. Surkimuksien surkimus.


    • Anonyymi

      Entäs nyt kun lakot pitkittyy ja polttoaineet loppuu... ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1397
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1346
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1273
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1229
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1186
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      632
      1162
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      984
    Aihe