Rehellinen omistajalausunto Toyotasta

omistajanonnea

– Parasta Toyotassa on ehkä se, että se on sen verran ruma ja mä arvostan sitä sen verran vähän, että mulle on ihan sama, mitä mä sinne heitän tai ketä mä siellä kuskaan,

http://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/lumilautatahden-vaatimaton-auto-herattaa-hilpeytta-esittelyssa-eero-ettalan-toyota/5639314

19

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verso-varsinkin

      En oo mäkään kuullu kenenkään kauniiksi kehuvan, mutta makuasia.

    • hyi.miten.ruma

      Noin minäkin ajattelen Toyotista. Esim. uusi Auris on järkyttävän ruma. Miten onkaan saatu "autoon" noin ruma keulan irvistys ja pokkauksia peltiin. Yhtä ruma tai jopa rumempi löytyy Hondan farkkumallista, oisikohan Civic.

    • käyttöToyo.ei.intohimoja

      "– Mä en ole ikinä ollut sellainen hirveä autohifistelijä. Kunhan mä pääsen paikasta A paikkaan B turvallisesti, niin se on ollut mulle aina tärkeintä, "

      Tämän kun yhdistää avauksen kommenttiin niin siinä on oikea asenne Toyotan omistamiseen. Ja tällaiset ihmiset tuskin ovat koskaan notkuneet millään autopalstalla. Miksi ihmeessä olsivat koska heille auto on vain käyttöesine. Tuskin kukaan meistä notkuu pesukone-palstoilla kommentoimassa mikä pesukone on parempi kuin toinen.

      Kuitenkin usealla palstalle eksyneille Toyon omistajille tuntuu olevan intohimoja autoon mulla alla on vain Toyota. Heille on tullut hieman paha mieli kun ovat huomanneet olevansa mopolla moottoritiellä. Joskus jopa kirjaimellisesti.

      • EVVK_asenteena

        Tuo sama asenne on kyllä havaittavissa myös suhtautumisessa liikennesääntöhin.

        Nykyään on päivänäselvää, että eniten persellään just näillä "järki edellä" käyttöautoilla, olkoot sitten muodikkaita kitumaastureita (Dastun kavain ehkä parhaana esimerkkinä) tai jotain 200 tkm sisäänajettua järkifarkkua tai tila-autoa. Siis myös ja erityisesti niitä vekottimia, mitä on perheautoiksi tavattu kutsua. Usein näissä onkin mukuloita mukana, mutta se ei menoa hidasta - päinvastoin.

        Tyyppisuorituksia mm. 30 km/h ylinopeutta 40 -rajoituksilla ja tietyömaiden kohdalla. Vaikka mikään kiire ei ole = hyvin joutuaa köröttämään 50-60 km/h moottoritien liittymiskaistalla ja sillä moottoritielläkin saatetaan kontata reilulla alinopeudella. Vasemalla kaistalla, tottakai.

        Tähän asti punainen liikennevalo on ollut se ainoa sääntö, mitä on noudatettu pilkun tarkkaan. Enää en voi sanoa tätäkään. Nähty on jo monta suoritusta, missä just tällainen järkiautoilija päättelee, ettei valo häntä koske.


    • Justnoinhanseon

      Aika hyvin kyllä luonnehtinut Toyon omistamisen auvoa.

    • Perusauto

      Paikasta A paikkaan B turvallisesti. Aina.

      • Pikemminkinnäin

        Ei vaan "paikasta a paikkaan b, mitä väliä miten"


    • lkjhgfdvbnmjhgsdfa

      On siinä lapsellisella ikäpojulla virka, haukkua nyt Toyotaa päivästä päivää, viikosta viikkoon, kuukaudesta kuukauteen, vuodesta vuoteen. On siinä virka.

      • vapaamaaaa

        Omaa autoaanhan kaveri lehtijutussa kommentoi. Kai omasta autosta saa sanoa mitä haluaa.


      • älä.välitä
        vapaamaaaa kirjoitti:

        Omaa autoaanhan kaveri lehtijutussa kommentoi. Kai omasta autosta saa sanoa mitä haluaa.

        Hönöllä on jäänyt levy päälle.


      • Hönöjokapaikassa

        Kato Tojo-hönö ilmesty taas paikalle. Koskee kovasti, kun ihan omaa Toyotaa joku luonnehtii.


      • Näin_se_on_nähtävä

        Tosiasia, että keskuudessamme on aina hönöjä. He nyt vain ovat tuollaisia, eivätkä itselleen mitään mahda. Syyntakeettomia tapauksia.

        Koetetaan kestää!


    • Naurattikommentti

      Tojo on passeli peli ihmiselle jolle auto on vain käyttöesine eikä vaadi auton olevan mukava tai tehokas. Kovin ylihintaisia kyllä ovat siihen nähden etteivät tarjoa kuin keskinkertaisia ominaisuuksia. Kia, Dacia ja Hyny ovat parempia ja halvempia.

      • Tehotojo

        Tojo on mukava, vertaa vaikka sakukärryihin. Ja teho riittää, mihin tarttee huimia tehoja, kun rajoitusten mukaan ajetaan.


    • onparason
    • keravaa

      Ja Toijalan alapuolella kaikki on yhtä vit.n keravaa... nääs

    • Citycorolla

      Tämän kaverin kommentti lirvennettynä on oikeasti se tavallisen tojokudkin ajatusmaailma ja ne eivät tällaisilla autopalstoilla luuhaa kun niillä on oikeaakin elämää.
      Minä uskon että täällä palstalla pyörivät kiihkotojotistit eivät oikeasti edes aja Toyotalla. Kunhan troolaavat näillä älyttömillä viesteillään. Klassista ärsyttämistä yliampuvilla väitteillä. Maailman vanhin temppu mutta toimii silti aina.

      • Huijarit

        Osa kommenteista on niin ufoja että ne ovat selkeästi vain tarkoitettu ärsyttämään ja kirjoittajalla ei oikeasti ole edes autoa


    • tosijapsi

      Mulla on japanilainen citymaasturi,arkiauto, joka lähtee aina käyntiin, siinä on mukavannäköinen mittaristo. Penkit ovat todella huonot pitkänmatkan ajoon, todellakin. Kulutusarvot eivät pidä paikkaansa, mutta nämä mainoskulutusarvothan olikin valmistajan mukaan tehty huijaamalla-ei korvauksia tässäkään tapauksessa, koska ollaan Suomessa-milloinhan alkaa korjauskampanja-ei koskaan uumoilen, koska SIIHEN EI PAKOTETA. Auton hinta oli sopiva 23000e, jonka juurikin pystyn hyvin maksamaan, kun sain ylihyvityksen vanhasta. Eroon tästä pääsee paremmin kuin hyvin. Joka päivä ajan 100km työmatka-ajoa, perse puuduksissa, jos yhtään pidempään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe