Iloista Vappua Palstalaisille! :)

Itse otan rennosti mieheni ja koirun kanssa, kokataan ruokaa, käydään kävelyllä.. :)

70

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin sinulle ihana Kittie. :)

      • Kiitos! Muuten, pakko kertoa.. Sain näyttelyssä yhden taulun jopa myytyä!! Ja pian saan lukea myös vieraskirjaan laitetut palautteet!


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Kiitos! Muuten, pakko kertoa.. Sain näyttelyssä yhden taulun jopa myytyä!! Ja pian saan lukea myös vieraskirjaan laitetut palautteet!

        Tosi hienoa!!! :) Siitä se alkaa..kohta sulla on isoja näyttelyitä ja saadaan lukea susta tehtyjä lehtijuttuja. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tosi hienoa!!! :) Siitä se alkaa..kohta sulla on isoja näyttelyitä ja saadaan lukea susta tehtyjä lehtijuttuja. ;)

        Kiitti! :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Kiitos! Muuten, pakko kertoa.. Sain näyttelyssä yhden taulun jopa myytyä!! Ja pian saan lukea myös vieraskirjaan laitetut palautteet!

        Tota noin... Täs voi alkaa ylpeileen et tuttavapiiriin kuuluu taidemaalari ;)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Kiitos! Muuten, pakko kertoa.. Sain näyttelyssä yhden taulun jopa myytyä!! Ja pian saan lukea myös vieraskirjaan laitetut palautteet!

        Meikäki sanoo että siisti homma :-)


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Täs voi alkaa ylpeileen et tuttavapiiriin kuuluu taidemaalari ;)

        Heh, siitä vaan.. :D Minä aina nuorena ajattelin että sitten on taiteilija kun saa oman näyttelyn. :D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikäki sanoo että siisti homma :-)

        Kiitos! <3


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Kiitos! Muuten, pakko kertoa.. Sain näyttelyssä yhden taulun jopa myytyä!! Ja pian saan lukea myös vieraskirjaan laitetut palautteet!

        Vaude! Onneksi olkoon


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Heh, siitä vaan.. :D Minä aina nuorena ajattelin että sitten on taiteilija kun saa oman näyttelyn. :D

        Muuten tuli vain mieleen että seuraavan kerran ku joku kyselee että mitä sinä teet oikeassa elämässä ni sano heille että maalaat tauluja.... Älä tykkää huonoa kun ehdotan näin mutta minusta taulujen maalaaminen on eräänlaista työtä koska eihän maalaaminen ole helppoa... Maalaminen kuulostaa todella mukavalta ja ihanalta... Kerrohan tänne jos sinun maalauksen kuvia on joskus lehdessä...

        Vaude! Onnellinen ja ylpeä olen sinun puolestasi kun olet noin taitava maalaamaan tauluja!

        Hih... Sinä maalata tauluja ja minä kirjoittelen runoja....


      • Mä kyl ny myöski komppaan Ilmannimee :) Ku viel joku kysyy et mitäs sä teet nii sanot reippaasti vaan et sä oot taidemaalari :)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kyl ny myöski komppaan Ilmannimee :) Ku viel joku kysyy et mitäs sä teet nii sanot reippaasti vaan et sä oot taidemaalari :)

        Niin mahtavaa ku kittie osaa maalata! Voikaa hyvin


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Niin mahtavaa ku kittie osaa maalata! Voikaa hyvin

        Sinä samoin Ilmannimi. :)


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Muuten tuli vain mieleen että seuraavan kerran ku joku kyselee että mitä sinä teet oikeassa elämässä ni sano heille että maalaat tauluja.... Älä tykkää huonoa kun ehdotan näin mutta minusta taulujen maalaaminen on eräänlaista työtä koska eihän maalaaminen ole helppoa... Maalaminen kuulostaa todella mukavalta ja ihanalta... Kerrohan tänne jos sinun maalauksen kuvia on joskus lehdessä...

        Vaude! Onnellinen ja ylpeä olen sinun puolestasi kun olet noin taitava maalaamaan tauluja!

        Hih... Sinä maalata tauluja ja minä kirjoittelen runoja....

        Kiitti! :) Kyllä minä muutakin teen kuin maalailen, ei eläkkeellä olo ole maailmanloppu, harrastuksia piisaa.. :)


      • artagnan kirjoitti:

        Mä kyl ny myöski komppaan Ilmannimee :) Ku viel joku kysyy et mitäs sä teet nii sanot reippaasti vaan et sä oot taidemaalari :)

        Kiitos! :) Ei muuta kun tilaatte minulta kivat taulut.. :)


    • Kiitos kiva Kittie, samaa toivotan sulle:) Rapsutuksia sun koiralle ja pikkasen sullekki kunhan miehesi ei vaan huomaa;)

      • Koira kyllä tykkää rapsuttelusta, miksen minäkin? ;) Aika hassua, koiru monesti kiipeää rinnuksille ja tuhisee siinä tyytyväisenä.. :D Ottaakos Tonttu simaa ja munkkeja?

        Sima jää minulta väliin allergian takia.. Mutta munkkeja kyllä syön.. :P


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Koira kyllä tykkää rapsuttelusta, miksen minäkin? ;) Aika hassua, koiru monesti kiipeää rinnuksille ja tuhisee siinä tyytyväisenä.. :D Ottaakos Tonttu simaa ja munkkeja?

        Sima jää minulta väliin allergian takia.. Mutta munkkeja kyllä syön.. :P

        No kyllä munkit ja sima on namia, kohtuudella taidan niitä maistella:)
        Koirasi on kyllä selkeästi fiksu ku mikä, ymmärtää hyvän päälle;)


      • toljanter kirjoitti:

        No kyllä munkit ja sima on namia, kohtuudella taidan niitä maistella:)
        Koirasi on kyllä selkeästi fiksu ku mikä, ymmärtää hyvän päälle;)

        Heh! ei tuo koiruli malta olla sylistä ja rinnuksilta pois.. :D Kyllä eläimet tietää kuka on hyvä ja antaa lämpöä ja läheisyyttä.. ;)


      • V-o-i-h-a-n k-a-k-k-a, m-i-t-e-n m-u-l-l-e s-a-a-t-t-o-i-k-i-n t-u-l-l-a n-ä-i-n m-u-s-t-a-s-u-k-k-a-i-n-e-n o-l-o... (._.)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        V-o-i-h-a-n k-a-k-k-a, m-i-t-e-n m-u-l-l-e s-a-a-t-t-o-i-k-i-n t-u-l-l-a n-ä-i-n m-u-s-t-a-s-u-k-k-a-i-n-e-n o-l-o... (._.)

        Arvaa mitä?!! Siis niin IHAN SAMA tunne tuli myös mulle :)) Hmmm... Laitetaan suut mutrulle ja mökötetään yhdessä, eikä IKINÄ kerrota kenellekään, että mikä meitä vaivaa...


      • p--u--k--l--u kirjoitti:

        Arvaa mitä?!! Siis niin IHAN SAMA tunne tuli myös mulle :)) Hmmm... Laitetaan suut mutrulle ja mökötetään yhdessä, eikä IKINÄ kerrota kenellekään, että mikä meitä vaivaa...

        Siis oikeasti tuo oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin maailman paras idea :)) Tässä on mun TOSI surkea ilme ja molemmista silmistä valuvat kaamean suuret superjättiläiskyyneleet (;_;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis oikeasti tuo oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin maailman paras idea :)) Tässä on mun TOSI surkea ilme ja molemmista silmistä valuvat kaamean suuret superjättiläiskyyneleet (;_;)

        Mmmm... Toivottavasti Toljanter on tyhmä ja tulee meidän alapuolelle ilman sateenvarjoa, niin voit kastella sen LITIMÄRÄKSI sun itkulla, hahaha ;))


      • Hemmetti soikoon jätä vastaamatta sille.. Meille sälleille oli järjestetty 'vappuolympialaiset' pikku pissiäisen alias pimatsun toimesta elikkä se hyppyytti meitä päivän näännyksiin asti mielensä mukaan kun palkintona piti olla viiden minuutin ajan pusuja sen kanssa. Hemmetin n******npusuja sitten vaan ja vielä saakelin makeita.. x-P


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Hemmetti soikoon jätä vastaamatta sille.. Meille sälleille oli järjestetty 'vappuolympialaiset' pikku pissiäisen alias pimatsun toimesta elikkä se hyppyytti meitä päivän näännyksiin asti mielensä mukaan kun palkintona piti olla viiden minuutin ajan pusuja sen kanssa. Hemmetin n******npusuja sitten vaan ja vielä saakelin makeita.. x-P

        Toiseksi tulleen oli helppo hymyillä palkinnon laadun selvitessä. ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        V-o-i-h-a-n k-a-k-k-a, m-i-t-e-n m-u-l-l-e s-a-a-t-t-o-i-k-i-n t-u-l-l-a n-ä-i-n m-u-s-t-a-s-u-k-k-a-i-n-e-n o-l-o... (._.)

        Mistä olet mustasukkainen?


      • p--u--k--l--u kirjoitti:

        Mmmm... Toivottavasti Toljanter on tyhmä ja tulee meidän alapuolelle ilman sateenvarjoa, niin voit kastella sen LITIMÄRÄKSI sun itkulla, hahaha ;))

        Kait mä sitte oon kaiken muun päälle vähä tyhmäki kun en tajua mikä teitä tyttösiä nyt oikein vaivaa...? Oisko kevätaurinko sekottanu päät vai mistä lie kyse:)


      • toljanter kirjoitti:

        Kait mä sitte oon kaiken muun päälle vähä tyhmäki kun en tajua mikä teitä tyttösiä nyt oikein vaivaa...? Oisko kevätaurinko sekottanu päät vai mistä lie kyse:)

        Temppuilusta päätellen tytsillä on öljynvaihtoviikko meneillään.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Temppuilusta päätellen tytsillä on öljynvaihtoviikko meneillään.. ;-D

        Öljynvaihtoviikko???? Jos tuo liittyy ny siihen mitä epäilen, nii oot kyllä varsinainen neropatti.. ;)))

        Kieltämättä meinas taas mennä kaffeet näytölle..:)))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Öljynvaihtoviikko???? Jos tuo liittyy ny siihen mitä epäilen, nii oot kyllä varsinainen neropatti.. ;)))

        Kieltämättä meinas taas mennä kaffeet näytölle..:)))))

        No Japanin lippu pöksyissä.. You know ;-D Meikä tuntee oireet nahoissaan viimeistään klo 20:15 ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No Japanin lippu pöksyissä.. You know ;-D Meikä tuntee oireet nahoissaan viimeistään klo 20:15 ;-D

        :)))))) Voi Butsi..sä oot mahoton.;)) Mä kyl epäilen et sä saat tuosta hyvästä kans jonkinlaisen menolipun persuksees..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)))))) Voi Butsi..sä oot mahoton.;)) Mä kyl epäilen et sä saat tuosta hyvästä kans jonkinlaisen menolipun persuksees..;))

        No ennemmin sekin kuin hemmetin äiteliä n******npusuja jossain teltan perällä x-P Meikä kun luuli Vappuskaban voittajana että jotain saletisti parempaa on tarjolla kun sällit oli kuin piesty päivän päätteeksi.. :-/


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ennemmin sekin kuin hemmetin äiteliä n******npusuja jossain teltan perällä x-P Meikä kun luuli Vappuskaban voittajana että jotain saletisti parempaa on tarjolla kun sällit oli kuin piesty päivän päätteeksi.. :-/

        Hah..tulipa tämä mieleen: TYHMÄSTÄ PÄÄSTÄ KÄRSII KOKO RUUMIS! :)))))) Joten Butsi napa umpeen..;))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis oikeasti tuo oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin maailman paras idea :)) Tässä on mun TOSI surkea ilme ja molemmista silmistä valuvat kaamean suuret superjättiläiskyyneleet (;_;)

        Mä sit kuivaan kyynelvirran sä maailman kaunein ja rakkain 'Constance' <3 <3 <3


      • p--u--k--l--u kirjoitti:

        Mmmm... Toivottavasti Toljanter on tyhmä ja tulee meidän alapuolelle ilman sateenvarjoa, niin voit kastella sen LITIMÄRÄKSI sun itkulla, hahaha ;))

        no jospa jäbä halii sitte tätä toista typykkää vuorostaan et kummallekkaan ei jää paha mieli.. ;) <3


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ennemmin sekin kuin hemmetin äiteliä n******npusuja jossain teltan perällä x-P Meikä kun luuli Vappuskaban voittajana että jotain saletisti parempaa on tarjolla kun sällit oli kuin piesty päivän päätteeksi.. :-/

        jäbä kyllä vähä semmosta ounasteli et joku koira hommaan on haudattuna ku typykkä niin auliisti hyväksy velipojanki mukaan kisaamaan.. ;)


    • kysynpävaan

      Teetkö muuten koskaan mitään muuta? Niinku jotain oikeata?

      • Siis täh? Mitä tarkoitat?


      • kysynpävaan
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Siis täh? Mitä tarkoitat?

        Siis noin niinkuin elämässä yleensä, töitä tai jotain. Vai hengailetko vaan koiran ja äijän kanssa?


      • kysynpävaan kirjoitti:

        Siis noin niinkuin elämässä yleensä, töitä tai jotain. Vai hengailetko vaan koiran ja äijän kanssa?

        Olen eläkkeellä sairauden takia, mutta ei se tarkoita ettenkö "tee mitään".. Käyn kuntoutuksessa ja aika menee harrastusten parissa ym..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Olen eläkkeellä sairauden takia, mutta ei se tarkoita ettenkö "tee mitään".. Käyn kuntoutuksessa ja aika menee harrastusten parissa ym..

        Et Kittie ole tilitysvelvollinen elämästäsi täällä kenellekkään..Se vaan ei kuulu kenellekkää mitä teet ja milloin. :)


      • mitääntilittäny
        tinttu-liina kirjoitti:

        Et Kittie ole tilitysvelvollinen elämästäsi täällä kenellekkään..Se vaan ei kuulu kenellekkää mitä teet ja milloin. :)

        Se oli kittien viisain kommentti ikinä tälle palstalle, joten voisit vaikka ottaa mallia!


      • mitääntilittäny kirjoitti:

        Se oli kittien viisain kommentti ikinä tälle palstalle, joten voisit vaikka ottaa mallia!

        En mä voi, ku mut on täällä leimattu palstahäiriköksi(koirankakkajuttu)joten ollaan sit nimensä veroisia.


      • olet-kiva-nainen
        tinttu-liina kirjoitti:

        En mä voi, ku mut on täällä leimattu palstahäiriköksi(koirankakkajuttu)joten ollaan sit nimensä veroisia.

        Paska kannattaa kiertää, olipa sitä kadulla tai täällä;)
        Aurinkoista vappua sinulle ja muillekkin:)


      • olet-kiva-nainen kirjoitti:

        Paska kannattaa kiertää, olipa sitä kadulla tai täällä;)
        Aurinkoista vappua sinulle ja muillekkin:)

        Voi kiitos..olipa tosi mukavaa lukea noin lämminhenkinen viesti.<3 Sinulle myös Iloista Vappua! :)


      • mitääntilittäny kirjoitti:

        Se oli kittien viisain kommentti ikinä tälle palstalle, joten voisit vaikka ottaa mallia!

        Kiitos kaunis! :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En mä voi, ku mut on täällä leimattu palstahäiriköksi(koirankakkajuttu)joten ollaan sit nimensä veroisia.

        Olet pikemminkin tämän palstan sydän. :)


      • Mitä se sulle kuuluu kysynpävaan mitä kittie tekee? Kittie on mukava ihminen ja maalaa tauluja...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Et Kittie ole tilitysvelvollinen elämästäsi täällä kenellekkään..Se vaan ei kuulu kenellekkää mitä teet ja milloin. :)

        Vappu tuli ja meni... tulin katsoo mikä meininki täällä on... ei muutakaan tekemistä juuri nyt... Haleja kaikille toivotan..


      • spee_do kirjoitti:

        Olet pikemminkin tämän palstan sydän. :)

        Toi on kyl totta. Me muut ollaan sit niit loppui elimii... ;)


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Vappu tuli ja meni... tulin katsoo mikä meininki täällä on... ei muutakaan tekemistä juuri nyt... Haleja kaikille toivotan..

        Samoin... :)


      • spee_do kirjoitti:

        Olet pikemminkin tämän palstan sydän. :)

        Voi Speedo..tuo oli kyllä niin nätisti sanottu, että ihan täs melkeen leijuu jo.. :)) Oot kyllä nii symppis tyyppi. :)


      • artagnan kirjoitti:

        Toi on kyl totta. Me muut ollaan sit niit loppui elimii... ;)

        Heti tuli mieleen, että Ressu on sit täys m****u...Eli se elin on jo varattu...:))


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Vappu tuli ja meni... tulin katsoo mikä meininki täällä on... ei muutakaan tekemistä juuri nyt... Haleja kaikille toivotan..

        Kiva tulit...ja muista tulla taas uudestaan. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Heti tuli mieleen, että Ressu on sit täys m****u...Eli se elin on jo varattu...:))

        No meikä olis sitten karvapeite vaikkei se mikään elin ookkaan.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meikä olis sitten karvapeite vaikkei se mikään elin ookkaan.. ;-D

        Oon varma et tonttu sanoo olevansa tän porukan aivot..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oon varma et tonttu sanoo olevansa tän porukan aivot..;))

        No bodarit kilpailee kait lihaksista sitten ja tytsi on sellainen bambinsilmä että sille menee varmaan se.. ;-D


      • Tota noin... Yks toinenki paikka vois sit olla melko magee tai onhan niit sillai kaksin kappalein ;) Mä vaan tota meidän ihanaa kevätkeijuu niinku meinaan ;)


    • Kiitti samoin sä ihana Kittie :) Ariel & lampaat testailee neljän vuodenajan telttaa simain ja munkkein kaa :D Makkaraaki kyl paistellaan nuotiol. Tinttiksel sit tiedoks et nää on vaan tällasii nössöin poikain luontaisetui... ;)

      • Hah..:)) Pitäkää hauskaa ja naattikaa..;))


      • Kuinkas sujui teltan testaus?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Kuinkas sujui teltan testaus?

        No kyl sinne viis henkee sai ittensä hyväl sovul tungettuu :D Ulkoilmas saa kyl sikeet unet et suosittelen tai ainaki se pari kolme tuntii tuntu niinku olis nuijal päähän lyöty... ;) Mites sä vappuu vietit? Rellestitsä ympäri kaupunkii siel jossain ;D?


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl sinne viis henkee sai ittensä hyväl sovul tungettuu :D Ulkoilmas saa kyl sikeet unet et suosittelen tai ainaki se pari kolme tuntii tuntu niinku olis nuijal päähän lyöty... ;) Mites sä vappuu vietit? Rellestitsä ympäri kaupunkii siel jossain ;D?

        En minä koskaan rellestä.. Kotona rentouduin ja söin herkkuja.. :P


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        En minä koskaan rellestä.. Kotona rentouduin ja söin herkkuja.. :P

        Olekko koskaan pistäny kintut kattoon eli rellästäny? :)


      • butch-cassidy
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olekko koskaan pistäny kintut kattoon eli rellästäny? :)

        No ootko sää Lana ;-D ?


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ootko sää Lana ;-D ?

        Montaki kertaa..joskus..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Olekko koskaan pistäny kintut kattoon eli rellästäny? :)

        Alkoi nii vaivaamaan...eli Kittie tarkotin siis juhlimista vettä väkevämmän kanssa.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Alkoi nii vaivaamaan...eli Kittie tarkotin siis juhlimista vettä väkevämmän kanssa.:)

        En ole koskaan juonut alkomahoolia, kun ei ole kiinnostanut.


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        En ole koskaan juonut alkomahoolia, kun ei ole kiinnostanut.

        No en mäkään oo ikäin mitään kunnon lärvei vetäny... Ei vaan oo mun juttu. Jotain voi tietty ottaa mut sillai et tolkku säilyy :)


    • Moro. Ihana sää ulkona.. En keksiny muuta sanottavaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe