Laadukkaat 40+ naiset

habitus1

Missä hyvät 40 naiset ? Ei näy missään, kaikki varattuja?

30

697

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghjrthh

      Sellaiset on satuolentoja.

    • Äviel

      asuvat vanhemilla

    • Olen huomannut,ettei yhtään nättiä,leveälanteista,upeaa,pitkähiuksista suukkosuuta löydy,ehkä kaikki on varattuja tai baarikärpäsiä. Tai sitten niille ei kelpaa,kuin hyvin toimeentuleva,varakas,urheilullinen,matkustava,kokkaustaitoinen satakiloinen sika,jolla on hieno urheiluauto ja juo aina hyvässä seurassa

      • tai.sitten

        olet vaan liian nirso. Eikä millään pahalla mutta vähän yksinkertaseltakin vaikutat. Ja mikä ihme on "suukkosuu" tai "ruususuu" mitä vaadit? :D


      • eikiitospapparaisille

        Niinpä, tuossa taas 50 mies etsii tyttärensä ikäistä hyvännäköistä naista ja ihmettelee kun ei käy flaksi : D Vain vanhat vaarit puhuu "suukkosuussta/ruususuusta" hyihelv..yöks!


    • En ole nirso,vaan haen tietyntyyppistä naista,joka miellyttää minua ja saa haluamaan. En hae mitään kapakkaruusua,tai jolla on niin paljon harrastuksia ja matkustaa aina,enkä päänsä turvoksiin juonutta,mahakasta,tekohampailla ja lyhyellä mummutukalla. Vaan naisen pitää olla minun makuuni,leveät lantiot,tiimalasivartalo,pitkät hiukset plussaa,nätit kasvot ja suukkosuu tarkoittaa pyöreitä huulia,ei mitään viivaa suun paikalla,eikä botoksi hirviötä. Jos on luonnonkaunis,niin ei tarvitse missi olla,en hae sellaista luukasaa,muut saa ottaa ne laiheliinit. Jaa yksinkertainen,nyt kyllä meni siinä kohtaa pieleen,kun työkaverit kehuu aina fiksuksi ja älykkääksi,mutta miten sekin mitataan. Nyt olen kyllä parin vuoden aikana huomannut,että nettikansa on yksinkertaisia täynnä,lukee ei osata,jos niiltä kysyy jotain,niin niiden täytyy aina katsoa netistä,mutta älykännykkää osataan koko ajan räpeltää ja olut tölkki viedä suuhun,mutta edes autonrenkaita ei osata vaihtaa,työnteosta puhumattakaan. Kun ehdotat nettikansalle pientä hommaa,niin heti tulee kiire,ettei vain selkä väsy tai kädet likaannu. Menisivät vähäksi aikaa maatilalle töihin,niin siellä oppii tekemään sataa erilaista työtä ilman nettiä,siellä täytyy olla mies,eikä kännykällä leikkijä

      • Kysynpähänminäkin

        Heh... toiveesi kuulostaa kuin peilikuvaltani. Mutta kumma kun itse olen törmännyt vain miehiin joilla on joku isompi ongelma.... psyykkinen, päihteet, talous täysin romuna kuin myös ympäristö jossa elää. Kaikki tapaamani käyttäytyvät aivan kuin nainen olisi juuri häntä varten ilman, että itse täytyisi tehdä minkään eteen mitään. Olla esillä tarpeen tullen, mutta muuttua näkymättömäksi myöskin tarpeen tullen. Täytyisi tulla ja mennä kun käsketään. Mielellään valmiina auttamaan jotakuinkin kaikessa. Kovasti on kehuttu älyäni, mutta samalla pidetty niin tyhmänä kuitenkin, että tyhmempikin olisi tajunnut valheet ja kummalliset selitykset. Olen ollut mukana renkaiden vaihdossa, kerran jopa autoin siivoamaan kaatopaikkaa muistuttavan asunnon, ollut muuttoapuna jne... en pelkää paskahommia, mutta mitä hittoo niistä ittelle on sitten saanut. En yhtikäs mitään muuta kuin vielä kuulla olevani julma kun jaksa noita reppanoita katsoo. Halauksen tarpeesta ( kerran kuukauden aikana) kuulin olevani nymfomaani. Kuulin eräältä lukuisista seksikokemuksista. Ruokiani, joita en edes ole ehtinyt kokkaamaan on verrattu exän maaliman parhaisiin. Olen toiminut terapeuttina. Mua on petetty. Kerran yritti yks yritti käydä päälle. Jollekkin on tärkeää mollata ihan mistä vaan ohimennen. Useinmiten miehet ovat juuri eronneet tai vielä jopa kesken.
        Kaikkia heitä yhdistää ihan hemmetin huonolla itsetunnolla varustettu ylisuuri ego...
        Niin. Mistä niitä aitoja luonnollisia täyspäisiä miehiä sitten löytäis, jotka näkis nenäänsä pidemmälle ja omais edes hitto tipan sellaasta sjattelutapaa että kohtelis niinkuin itseensä odottaa kohdeltavan? Niin siis niinkuin missä?


      • kuinSiskolta

        Olipa ihanan rehellinen ja aito kirjoitus.Komppaan vaikka en kumppania etsikään.


      • bokotti1
        Kysynpähänminäkin kirjoitti:

        Heh... toiveesi kuulostaa kuin peilikuvaltani. Mutta kumma kun itse olen törmännyt vain miehiin joilla on joku isompi ongelma.... psyykkinen, päihteet, talous täysin romuna kuin myös ympäristö jossa elää. Kaikki tapaamani käyttäytyvät aivan kuin nainen olisi juuri häntä varten ilman, että itse täytyisi tehdä minkään eteen mitään. Olla esillä tarpeen tullen, mutta muuttua näkymättömäksi myöskin tarpeen tullen. Täytyisi tulla ja mennä kun käsketään. Mielellään valmiina auttamaan jotakuinkin kaikessa. Kovasti on kehuttu älyäni, mutta samalla pidetty niin tyhmänä kuitenkin, että tyhmempikin olisi tajunnut valheet ja kummalliset selitykset. Olen ollut mukana renkaiden vaihdossa, kerran jopa autoin siivoamaan kaatopaikkaa muistuttavan asunnon, ollut muuttoapuna jne... en pelkää paskahommia, mutta mitä hittoo niistä ittelle on sitten saanut. En yhtikäs mitään muuta kuin vielä kuulla olevani julma kun jaksa noita reppanoita katsoo. Halauksen tarpeesta ( kerran kuukauden aikana) kuulin olevani nymfomaani. Kuulin eräältä lukuisista seksikokemuksista. Ruokiani, joita en edes ole ehtinyt kokkaamaan on verrattu exän maaliman parhaisiin. Olen toiminut terapeuttina. Mua on petetty. Kerran yritti yks yritti käydä päälle. Jollekkin on tärkeää mollata ihan mistä vaan ohimennen. Useinmiten miehet ovat juuri eronneet tai vielä jopa kesken.
        Kaikkia heitä yhdistää ihan hemmetin huonolla itsetunnolla varustettu ylisuuri ego...
        Niin. Mistä niitä aitoja luonnollisia täyspäisiä miehiä sitten löytäis, jotka näkis nenäänsä pidemmälle ja omais edes hitto tipan sellaasta sjattelutapaa että kohtelis niinkuin itseensä odottaa kohdeltavan? Niin siis niinkuin missä?

        Kysynpähän minäkin! Kiitos ihanasta vastauksestasi ja jos olet hakemani kaltainen,niin voit vastailla treffit palstalla nimimerkilleni. Haluaisin löytää juuri sinut. Halaisin joka päivä,kun löytyisi upea,kiltti,hellä nainen. Luukkuunikin voit viestittää,mutta se on aina välillä täynnä mainospostia,että voit joutua viestittään toisenkin kerran,vaikka joka päivä poistan roskapostia. Ihme,kun ei vielä ole löydetty toisiamme,vaikka hakuni on ollut treffeillä pari vuotta,mutta aina on joku aivan päinvastainen vastannut,halit ja suukko sinulle. Odottelen sinua ja viestiäsi peilikuva. Nyt tämä hukkasi nimimerkkini,mutta tässä uudestaan(bokotti),nyt ei huoli sitä,kun kirjoitin vastauksen ja 1 on liikaa


      • bokotti1
        kuinSiskolta kirjoitti:

        Olipa ihanan rehellinen ja aito kirjoitus.Komppaan vaikka en kumppania etsikään.

        Kiitos,jos olisit hakemaani naiskauneutta ja ehkä haet joskus,niin voit vastailla,mutta kiitos sympatioista. Katson,löytyykä suomi24:ltä yhtään asiallista kaunotarta,joka osaa vastata. Ja ykkönen ei kuulu nimimerkkiini,mutta nyt ei huoli pelkkää nimimerkkiäni. Vaikka leikkisä olenkin,niin ei enään viitsi pilajuttuihin vastailla. Kiitos sinulle ja halit


      • Kysynpähänminäkin kirjoitti:

        Heh... toiveesi kuulostaa kuin peilikuvaltani. Mutta kumma kun itse olen törmännyt vain miehiin joilla on joku isompi ongelma.... psyykkinen, päihteet, talous täysin romuna kuin myös ympäristö jossa elää. Kaikki tapaamani käyttäytyvät aivan kuin nainen olisi juuri häntä varten ilman, että itse täytyisi tehdä minkään eteen mitään. Olla esillä tarpeen tullen, mutta muuttua näkymättömäksi myöskin tarpeen tullen. Täytyisi tulla ja mennä kun käsketään. Mielellään valmiina auttamaan jotakuinkin kaikessa. Kovasti on kehuttu älyäni, mutta samalla pidetty niin tyhmänä kuitenkin, että tyhmempikin olisi tajunnut valheet ja kummalliset selitykset. Olen ollut mukana renkaiden vaihdossa, kerran jopa autoin siivoamaan kaatopaikkaa muistuttavan asunnon, ollut muuttoapuna jne... en pelkää paskahommia, mutta mitä hittoo niistä ittelle on sitten saanut. En yhtikäs mitään muuta kuin vielä kuulla olevani julma kun jaksa noita reppanoita katsoo. Halauksen tarpeesta ( kerran kuukauden aikana) kuulin olevani nymfomaani. Kuulin eräältä lukuisista seksikokemuksista. Ruokiani, joita en edes ole ehtinyt kokkaamaan on verrattu exän maaliman parhaisiin. Olen toiminut terapeuttina. Mua on petetty. Kerran yritti yks yritti käydä päälle. Jollekkin on tärkeää mollata ihan mistä vaan ohimennen. Useinmiten miehet ovat juuri eronneet tai vielä jopa kesken.
        Kaikkia heitä yhdistää ihan hemmetin huonolla itsetunnolla varustettu ylisuuri ego...
        Niin. Mistä niitä aitoja luonnollisia täyspäisiä miehiä sitten löytäis, jotka näkis nenäänsä pidemmälle ja omais edes hitto tipan sellaasta sjattelutapaa että kohtelis niinkuin itseensä odottaa kohdeltavan? Niin siis niinkuin missä?

        Hei,odotan vastaustasi,meillä saattaisi olla pidempiaikainen mahdollisuus,kun olet hakemani kaltainen. Vastaile "treffit" bokotti


      • Kysynpähänminäkin kirjoitti:

        Heh... toiveesi kuulostaa kuin peilikuvaltani. Mutta kumma kun itse olen törmännyt vain miehiin joilla on joku isompi ongelma.... psyykkinen, päihteet, talous täysin romuna kuin myös ympäristö jossa elää. Kaikki tapaamani käyttäytyvät aivan kuin nainen olisi juuri häntä varten ilman, että itse täytyisi tehdä minkään eteen mitään. Olla esillä tarpeen tullen, mutta muuttua näkymättömäksi myöskin tarpeen tullen. Täytyisi tulla ja mennä kun käsketään. Mielellään valmiina auttamaan jotakuinkin kaikessa. Kovasti on kehuttu älyäni, mutta samalla pidetty niin tyhmänä kuitenkin, että tyhmempikin olisi tajunnut valheet ja kummalliset selitykset. Olen ollut mukana renkaiden vaihdossa, kerran jopa autoin siivoamaan kaatopaikkaa muistuttavan asunnon, ollut muuttoapuna jne... en pelkää paskahommia, mutta mitä hittoo niistä ittelle on sitten saanut. En yhtikäs mitään muuta kuin vielä kuulla olevani julma kun jaksa noita reppanoita katsoo. Halauksen tarpeesta ( kerran kuukauden aikana) kuulin olevani nymfomaani. Kuulin eräältä lukuisista seksikokemuksista. Ruokiani, joita en edes ole ehtinyt kokkaamaan on verrattu exän maaliman parhaisiin. Olen toiminut terapeuttina. Mua on petetty. Kerran yritti yks yritti käydä päälle. Jollekkin on tärkeää mollata ihan mistä vaan ohimennen. Useinmiten miehet ovat juuri eronneet tai vielä jopa kesken.
        Kaikkia heitä yhdistää ihan hemmetin huonolla itsetunnolla varustettu ylisuuri ego...
        Niin. Mistä niitä aitoja luonnollisia täyspäisiä miehiä sitten löytäis, jotka näkis nenäänsä pidemmälle ja omais edes hitto tipan sellaasta sjattelutapaa että kohtelis niinkuin itseensä odottaa kohdeltavan? Niin siis niinkuin missä?

        Sinä peilikuvan näköinen"Kysynpähänminäkin" ,odottelen sinua ja vastaustasi treffeillä,bokotti


    • Jos 50 mies on papparainen,niin kuka tekee työt suomessa,kun 20v miehiä ei kiinnosta,kuin pelit ja mopoautot,mutta mitään ei osaa tehdä. Papat on kuule 75v ylöspäin,mutta voihan sitä 50v olla vaari. 15v nuori pitää 25v vanhana ukkona,että minkähän ikäinen sinä (hyi helvetti olet),olen itse ollut 25v ja kuullut nuoren sanovan,että vaari mee pois jo. Ajattele,kun sinusta tulee 50v,niin tulen sanomaan sinua papparaiseksi tai mummeliksi.

      • huihaivaan

        Muissa keskusteluissa etsit aivan nuoria naisia. Sitä tarkoitin sillä papparaisella. Jos ei omanikäiset naiset kiinnosta, niin miksi luulet että tyttäresi ikäinen kiinnostuisi sinusta?


      • karu.totuus

        Olet kyllä pelkkä säälittävä papparainen kaikille ittees 10v nuoremmille, niistä 20-vuotiaista puhumattakaan joita epätoivosesti havittelet. Mutta jatkahan vaan sitä loputonta haaveiluas jostain mitä ei oo olemassakaan...tai tyydy kohtaloos ja johonkin mitä (ehkä) voit vielä saadakin eli omanikäseen mummoon.


    • hyväemäntätekeetyötä

      ei suomalaiset akat oo tehty naimaan ,perunapellolle keräämperunoita,

    • Treenaava_40v_m

      Ehkä niitä laadukkaita nelikymppisiä naisia on yhtä vähän kuin vastaavia miehiä? Ikä tekee tehtävänsä, ei kukaan enää parikymppinen ole. Ehkä miestenkin kohdalla tulee samoja ajatuksia kuin ikäisiään naisia katsellessa, että todella harva on ns. hyvin säilynyt, vielä harvempi todella hyvännäköinen ja -muotoinen.

      Yksi tällainen tuli pari vuotta sitten vastaan, mutta omasi oikeasti mielenterveysongelmia, joita "lääkittiin" tarkoituksellisestikin liian hyvin. Kiinteä D-kuppivarustus..sitä ei ole enää tullut nähtyä. Ja kyse ei ollut mistään ns. urheiluhullusta, salilla ehkä silloin tällöin, työpaikalla ehkä joogaakin joskus, mutta kesäisin paljon arkiliikuntaa pyörällä jne. Toisaalta, hänellä oli vientiä muutenkin ja sitä myös käytti hyväksi, myös ollessaan kanssani.

      Tämän lisäksi on ehkä yksi ikätoveri ollut, jonka rintavarustus on ollut samaa kiinteysluokkaa, tosin kuppikokoa isompana. Kaikki muut.. aika tekee tehtävänsä, jopa niillä jotka eivät ole synnyttäneet. Masentavaa, mutta elämä on.

      Laadukkaita 40 naisia on, kaikin puolin. Mutta miksi ihmeessä näitä olisi vapaina muissa kuin poikkeusolosuhteissa?

    • Jokukukaihme

      Mitä ihmettä tää porukka on jolle laadukkuus on kiinteät rinnat ja muut ulkoiset ominaisuudet. Tyhjäpäitä aivan kaikki, ei kukaan oikeasti "laadukas" nainen kiinnostu tuollaisesta.

      • silaritkokaikille

        Samaa ihmettelin aivan järkyttyneenä. Saahan sitä ostaa sitten silikonit sille naiselle jos se on vain siitä kiinni. Kauhean pinnallista touhua.huoh


    • Täällä olisi yksi, ja ikä on tarkalleen 49 v. Näytän ikäistäni 5 -10 vuotta nuoremmalta, niin minulle toistuvasti sanotaan. Olen pitänyt itsestäni huolta kaikin tavoin ja se näkyy. Ei tästä kaikesta vaivannäöstä ainakaan mitään todellista etua ole, ei ainakaan minkäänlaisilla treffisivuilla. Baariin kun menen, kukaan ei usko ikääni ja sieltä seuraa kyllä löytyisi. Mutta mutta... Yhden yön jutut ei kiinnosta, eivät ole kiinnostaneet koskaan ja baarielämä ei muutenkaan tämänikäisenä oikein nappaa. Tuntisin itseni lähinnä hölmöksi siellä "päivystäessäni". Vartaloni on urheilullinen, ylimääräisiä kiloja ei ole missään. Silikoneja ei ole, eikä myöskään tule. Kasvot on kauniit, poskipäät korkeat, eikä ole juuri ryppyjäkään. Silti olen yksin. Jos ikäisiäni miehiä katson, niin valitettavan monet ovat oluen pöhöttämiä tai muuten epäsiistejä. On tietysti poikkeuksiakin, mutta valitettavan harvassa. Nuoret miehet taas tuntuvat kovasti tuijottavan vain ikää numeroina. Kysyntä ja tarjonta eivät tässä iässä kohtaa, tai ainakin valitettavan harvoin.

      • sataseitsemän

        Ihan sama. Mieti mistä tunnusmerkeistä tunnistaa naisen. Mieti millaiset nuo merkit ovat sinulla. Mieti feronomieritystäsi vastaanottajan näkökulmasta.

        Evoluutio on pitänyt huoles siitä että naiset lakkaavat olemasta naisia 35-40 vuotiaina ja siityvät mummomoodiin.


      • Niin,kiitos. Olitkos sinä nyt hakemani naisen kaltainen?


      • nownow hei! Sinulle lähetin eilen viestin,että oletko hakuni kaltainen,niin ota yhteyttä suoraan nimimerkkiini treffeillä


      • bokotinprofiili
        bokotti kirjoitti:

        Niin,kiitos. Olitkos sinä nyt hakemani naisen kaltainen?

        Ei helvetti!!!!! :) :) :)

        "Haen huomattavan leveälanteista,tiimalasivartaloista neitiä/rouvaa,155-173cm,n.65-90kg pituudesta riippuen,tumma/blondi ja pitkät hiukset plussaa ja olet kuin:Jessica Simpsson, X-Factorin Lauren Murray, Rakkautta ensitreffeillä: Larisha Essexistä,tumma upea ja hyvällä vartalolla, Mira ja miljoonatalot ,vartalo on upea,mutta pitkillä hiuksilla kiitos, Ja Kaija Lustila,kurveja löytyy ja seksikäs,Tyra Banks, kenotyttö Katariina, kaunis ja rohkea kaija koo,h.pakarinen,lola,maria drokkila ja sid,j.raunio,m.sjööroos,s.silvo, diandra, säänainen anne, antiikkia "tuija" ainakin vartaloltasi, sinkkulaivan jaana kurveineen, brittitähti adele,kim ja kloe kardashien, sydney fox, penelope gruz,salma hayek,pamela,marilyn,shakira,jlo,zeta jones, adelaine,jackie brown ,kyläsairaalan jill,,AN Smith nuorempana ,Guinnes word rekordsissa ollut pikalukija nti Paytas, myös kauniit mulatit ja eksoottiset intialaiset käy seikkailuun,salaiseenkin,en kerro kenellekkään,ethän sinäkään."


      • työkavereiden.ironiaa
        bokotinprofiili kirjoitti:

        Ei helvetti!!!!! :) :) :)

        "Haen huomattavan leveälanteista,tiimalasivartaloista neitiä/rouvaa,155-173cm,n.65-90kg pituudesta riippuen,tumma/blondi ja pitkät hiukset plussaa ja olet kuin:Jessica Simpsson, X-Factorin Lauren Murray, Rakkautta ensitreffeillä: Larisha Essexistä,tumma upea ja hyvällä vartalolla, Mira ja miljoonatalot ,vartalo on upea,mutta pitkillä hiuksilla kiitos, Ja Kaija Lustila,kurveja löytyy ja seksikäs,Tyra Banks, kenotyttö Katariina, kaunis ja rohkea kaija koo,h.pakarinen,lola,maria drokkila ja sid,j.raunio,m.sjööroos,s.silvo, diandra, säänainen anne, antiikkia "tuija" ainakin vartaloltasi, sinkkulaivan jaana kurveineen, brittitähti adele,kim ja kloe kardashien, sydney fox, penelope gruz,salma hayek,pamela,marilyn,shakira,jlo,zeta jones, adelaine,jackie brown ,kyläsairaalan jill,,AN Smith nuorempana ,Guinnes word rekordsissa ollut pikalukija nti Paytas, myös kauniit mulatit ja eksoottiset intialaiset käy seikkailuun,salaiseenkin,en kerro kenellekkään,ethän sinäkään."

        Joo, todella "fiksulta ja älykkäältä" vaikuttaa :D


    • plesure

      Onhan noita...ainakin itse olen viihteellä vapaihin törmänyt, suurin osa hakee parisuhdetta ikävä kyllä mulla muuta mielessä. Varatuilta saa seksiä helpoiten varsinkin niiltä joilla pidempi suhde takana.

    • Fiiurii

      Täällä!!! Liiankin laadukas monesti...

      • Kiitos,katson vastauksesi,jos löytäisin sen treffeiltä osastosta,jossa viestit minulle


      • No,ei löytynyt vastaustasi,eikä nimimerkkiäsikään,tuli taas pettymys naiskauneuteen


      • äly_hoi

        Ookko sekopää? Miksi oletat, että olisi saanut viestin joltain?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe