Herkkurtelu loppumaan

herkuttelijalleapua

Auttakaa! Oon jo yli vuoden ollu kauhee herkuttelija. Masennuin ja aloin syömään herkkuja kuten sipsipusseja ja tälläim ja nytkin kun siivoilin huonetta löydin monia sipsipusseja. Olen edelleen laiha mutta paino oli vuosi sitten 40kg nyt painan jo 53 kg. Vai tapahtuuko tässä iässä joku painon nousu? Olen siis 13 kohta 14. Tarvis päästä nyt herkkulakoon ja vähän treenaamaan. Haluaisin jopa parikiloa pois ehkä siihen 50kg mutta jos laihdun katoaako menkkani? Jollajin oli käynyt niin. Olisiko myös joku ruoka/juoma joka veisi pois makean himon kun se iskee? Kiitos jos joku viitsii vastata <3 Tarvin pian apua!

4

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkuttelijalleapua

      Apuaaaa!! Auttakaa piaaan!!

    • Bibibpk

      Söit sipsipusseja?? Eiks sipsejä ;)

    • kahden_tytön_äippä

      Et syö tarpeeksi oikeeta ruokaa jos pitää herkkuja mättää. Koitappa syödä ekana ruoka ja kato sen jälkeen vieläkö maistuu sipsit. Kasvat vielä pituutta joten tuo paino ei oo ongelma ja sun hormmonitoiminta muuttuu myös.
      Ei siis mitään hälyyttävää, vuosi siten oot ollut vielä lapsi ja nyt keho muuttuu aikuiseksi. Ihan normaalia.
      Ja nuo telkkarin ja lehtien kauneusihanteet on periestä, totuus on se että pojat pitää enempi muodokkaista tytöistä kun hernekepeistä.

    • Suursyömäri

      Eihän tuo paino miltään kamalalta vaikuta. Kun aikuistut, painokin nousee jonkun verran.
      Itse olen ollut syömishäiriöinen pienen ikäni (olen nelikymppinen) ja tiedän, mitä herkkujen kanssa kamppailu on.
      Terveyteni on kärsinyt syömishäiriöstäni. Ei sitä nuorena välttämättä ymmärrä, että pitäisi ensisijaisesti ajatella terveyttä, koska huono syöminen kostautuu pitkällä aikavälillä.

      Minun kokemukseni mukaan voin sanoa, että nykymedian naiskuva ja -koko ovat sen verran vääristyneitä, että normaali-ihmisen ei kannata niihin pyrkiä. Tai käy niinkuin minulla; terveys menee.

      Jokaisen tytön ja naisen itsetunnon tulee pohjautua siihen, että olipa kiloja sitten 40 tai 100, se ei hetkauta sinun arvoasi ihmisenä pätkääkään. (Jotkut sovinistit tietysti väittävät muuta, mutta se on pelkkää vihapuhetta ja se tulee jättää omaan arvoonsa.)
      Tuossa iässä vielä kasvat ja paino saattaa heitellä; ei pidä olla huolissaan muutamista kiloista. Sitäpaitsi eivät kilot kerro sitä, paljonko elimistössäsi on rasvaa.
      Ehdottaisin sellaista, että söisit "normaaliruokaa" normaalisti ja liikkuisit kohtuudella.
      Sillä jos jätät ruoka-aikana syömättä tulee jossain vaiheessa niin nälkä, että ahmit herkkuja.

      Herkuista ei kannata kokonaan luopua. Pidä esim. yksi karkkipäivä viikossa. Jos kieltäydyt herkuista täydellisesti, se voi johtaa äkilliseen mässäilyyn.
      Kun masennut, yritä keksiä jotain muuta kivaa tekemistä, kuin syöminen.
      Äläkä ole koskaan liian nälässä, sillä se johtaa helposti mässäilyyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe