Frankkari-miljonäärit

SalkoPerseeseenRähähää

Eli,,

kuinka moni muu on päässyt kipuamaan yli miljoonan euron netto-omaisuuden omistajaksi franchising-hommilla?? Onhan täällä osiossa jo näitä fr yrittäjyyttä käsitteleviä ketjuja, mutta jätetään suosiolla pikkutekijät omaan arvoonsa!! Go big or go home räähhäh!!!

Itselläni on yli 30 fr-yritystä ympäri maata R-kioskeja, Kotipizzoja, kaikkea mahdollista(mistä saa rahaa rääh rääh). En edes jaksa muistaa mitä kaikkea löytyy???

jA RAHAA SIIS LÖYTYY;; RÄÄHHÄHHÄÄ!!!!!

7

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusipääoot

      Ok. Jätetään pikkutekijät omaan arvoonsa.
      Mitä sinä siis täällä teet?
      Alle 20 miljoonan ei pitäisi pullistella ja kehua rikkauttaan. Köyhät aina vaittävät olevansa mukamas rikkaita.
      Kehuskele sitten kun omaisuutesi on likempänä vaadittua rajaa.
      Frankkari- hommilla ei pääse kuin murusille. Ketjun omistajana tienaa paremmin.
      Frankkari on orja. Sinä olet minun omaisuutta, orja. Ja muista siivota se kotipissa lattialta.
      Rähähää jne.

    • ÄrräMiljonääri

      Jees, frankkari-miljonääri ilmoittautuu!

      Tullut vähän pistettyä R-Kioskeja pystyyn, ja siinä samalla netto-omaisuus kasvanut mukavasti... mitä lukuihin tulee, niin sanotaanko nyt näin, että ollaan sitä ainakin tukevasti kymmenen millin paremmalla puolella ;)

      "Verkostooni" kuuluu parikymmentä R-Kioskia, valtaosa Suomessa, muutama Viron puolella. Yhdellä kiskalla aloitin, ja pitkää päivää painoin, välillä työviikot venyivät jopa 55-tuntisiksi. Pari ensimmäistä kuukautta kauppa kävi verkkaisesti, mutta luovuudella ja bisnesvaistollani kykenin kasvattamaan liikevaihtoani niin, että minun oli mahdollista palkata pysyvämpää työvoimaa ja vetäytyä pois tekemästä ruohonjuuritason duunia. Pian aloinkin jo kaavailla seuraavan kioskini avaamista.

      Eli kyllä minäkin olen töitä joutunut paiskimaan, ei se menestys ilmaiseksi tule!

    • höhhäh

      Miten pääsee franchising-miljonääriksi?
      Aloittaa miljärdöörinä.

    • ukkukuu

      Ei rikastumisen mitään frankkariketjun jäsenyyttä tarvita.

      Toimin erittäin perinteisellä alalla. Olen ostanut ja myynyt yrityksiäni. Tulosta tullut keskimäärin 1,5M €/v.

      Aloitin tyhjästä.

    • KannattaisikoYrittää

      Mihin ihmeeseen tartette noita yrityksiänne, minä sijoitan vain pääomaa, muut saavat sitten tehdä duunit.

      Ei ole mitään syytä toimia loppuyrittäjä, paras vaan olla ja odottaa että pääoma tulee pääoman luo.

      Tuloksentekokyky kohoaa dekadin noin 6-7 vuodessa.

    • pööööööö

      Mikä siinä vika kun olen jo ollut yksinyrittäjä 20v ja en vieläkään miljonääri.

    • frankkaripanomies

      Jees!

      Mukava kuulla, että joku muukin on ymmärtänyt pistää elämän risaiseksi ja ryhtyä franchising-miljonääriksi. Itselläni on useampi asunto, pari kesämökkiä eri maissa, ja viiden auton autotalli.

      Ei voi valittaa! Ja R-kioskeja ja Kotipizza-ravintoloita omistan siis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe