takuu säätiö pienlaina kokemuksia

lattari

onko kukaan hakenu takuu säätiön pienlainaa ja oliko kokemus millainen.entä käsittely aika.tuliko laina helposti

14

3733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfnkjvjhkrjvjv

      En ole hakenut, mutta tiedän seuraavaa:

      - hakemuksen liitteeksi vaaditaan vino pino papereita ja todistuksia
      - pienlainaa ei myönnetä pääsääntöisesti velkojen hoitoon
      - n. 70 prosenttia hakemuksista on hylätty hakijan ylivelkaantuneisuuden takia

      http://www.ksml.fi/kotimaa/Takuu-Säätiö-Ihmisillä-kyvyttömyyttä-tulla-toimeen-pienillä-tuloilla/749050

    • lattari

      papereita isopino töissä käyvä en anonu ku 1000e saa nähä päätös.ilomoittanu tarpeellinen 2v 50ekk.

    • VippiLifestyle

      Itse hain Eliaksen kautta Takuu-Säätiön pienlainaa ja sain kahdessa viikossa päätöksen 450.000 € korottoman lainan myöntämisestä velkojen maksuun ja matkusteluun.

      Toinen vaihtoehto olisi ollu Reilu-Reiskan VippiSirkus Oy:n puoleen kääntyminen, mutta niille on vähän pakko maksaa takaisinkin.

      • Anonyymi

        Tuo Reilu-Reiskan vippi saattaisi kiinnostaa minuakin. Käytitkö jotain lainanvälittäjää, vai menitkö suoraan Reilu-Reiskan sivuille?


    • sörrsessön

      pitäsköhän iytekkin hakee reilureiskalta tai elisakselta pääsis kossua juomaan

    • lattari

      elkää hakeko takuu säätiön pienlainaa.ei tippunu.oikeessa olitte.turhaan sitä mainostavat muka htä apua.siirtyy eliaksell etai reilireiskalta hakkee.kellekkähän ne myöntää takuu säätiökin.ihmettelen vaan.

    • lattari

      pitikin olla liian rehellinen.tämän sai.en ainakaan mä enää takuu säätiöltä kysy yhtään mitään.

      • jjrjjrjg58jgrgf

        Jos maksukykyä on enää jäljellä 50 € kuukaudessa, kannattaa maksaa ensin vanhat velat pois ennen kuin hakee uutta.


      • lattari

        ulosotto tulee tuleepahan velat hoiettua.soskusta tuet ja as tuki sitten.ei takuu säätiö auttanu.uuden elämän alku.kysyä sit ku ulos otto sos luottoa ym-vaki työ


      • jjrjjrjg58jgrgf

        Sosiaalitoimistossa pakolliset ulosottomenot otetaan hyväksyttävänä menona huomioon. Ymmärrätkö, että et itse maksa velkojasi, vaan suurimman osan niistä maksaa sosiaalitoimisto eli me muut veronmaksajat?


      • lattari

        no kuule minä maksan veroja v aki työ en ole vielä tähän päivään asti soskusta tarvinnu rahaa.yli ja viikonloppu töistä rokotetaan enemmän vielä.ei kannata mulle keljuilla. lisäksi aion maksaa ulv niinpaljo ku pystyn.saiskin jotain ulkomailta lainan niin sais velat kerral maksettuu.ette mulle veroista paasaa.


    • lattari

      saiskin joltain eliakselta tai james moorelta ison laina.en ole huijari ette mulle veroista vittuile,ja palkka hyvä veroa koko ajan maksan tiedoksi vaan ja akaton.

    • Pissteitä

      .......................... Tässä on teitille pisteitä, joiden koneesta ne puuttuu.

    • Anonyymi

      Hain takuusäätiöltä lainaa 1500e vanhoja ulosottoja 50-100tuhatta vähän alle 2viikossa laina myönnetty auton ostoon! Olin ihan varma et ei ne mitään myönnä mut kerrankin näin en varmana maksa euroakaan takas kiitos kuulemiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe