Havaintoja yöelämästä

pannutmies

Sain sitten baarista naisen kämpille pantavaksi. Oli vähän semmonen "lutkahtava" tapaus. Ei siinä mitään. En tuomitse. Baarissa oli semmosia "kunnollisia naisia" myös jotka aluksi ignoorasivat minut, mutta kun aloin jutella tuolle lutkahtavalle naiselle, niin nämä kunnolliset naiset katseli meitä paheksuvasti. Miksi? Jos olisivat halunneet seuraani niin ei ehkä olisi kannattanut esittää koppavaa ja ignoorata. Tästä taas opimme, että iloinen ja antavainen nainen on onnellinen nainen ja pihtaava "kunnon tyttö" on murjottava hapannaama, joka luulee että hänen pimppinsä on joku aarearkku jonka päällä pitää istua. Aarteet jakoon vaan sanon minä.

24

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneavaansulle

      Ne ajatteli, että "Taas tuo kaupungin lutkalla on uusi pano mielessä".

    • Nuo naiset ovat juuri niitä, jotka täällä valittavat "jännäjennoista". Ensin he katselevat miehiä nenänvartta pitkin ja sitten valittavat, kun miehet eivät siedä heidän paskatestejään.

      • En voi ymmärtää noita paskatestejä.....enkä ainakaan naisia, jotka niitä enemmän harrastavat....miksi ne ei opettele puhumaan vilpittömästi ja avoimesti?.... ;P


      • TellervoVonKurppander
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        En voi ymmärtää noita paskatestejä.....enkä ainakaan naisia, jotka niitä enemmän harrastavat....miksi ne ei opettele puhumaan vilpittömästi ja avoimesti?.... ;P

        Valaise Telleä, mitä ne paskatestit ovat?



      • TellervoVonKurppander

      • TellervoVonKurppander kirjoitti:

        En ajatellut tutkimustyötä... Ihan muutaman lauseen referaatti olisi riittänyt.

        TaiRat KiuSii VuaN?.... ;P....Aika SöPöHöPöÄ.... ;)


    • Ikis__M

      Itse en sitten edes viitsinyt lähteä liikenteeseen kun ajattelin tilanteen olevan juuri tuo, naiset on joko liian ylpeitä tutustuakseen tai sitten liian käytettyjä niin turha vaiva lähteä niitä edes yrittämään.

      • että.silleen

        Tämä on kyllä ontuvin sepitelmä selityksestä; jos sua ei kertakaikkiaan kiinnosta mennä tapaamaan muita ihmisiä. Vilkuilemaan edes jonkin asteisia kansan karnevaali juhlia.Niitä ei monia ole: Uuden Vuoden juhlat, Laskiainen, Vappu ja Juhannus!

        Kristillisiä ns. perhejuhlia ovat : Joulu, loppiainen, pääsiäinen ja helluntai, niitä nyt ei oikein karnevaalijuhliksi voi laskea.
        "Naiset on joko liian ylpeitä tutustuakseen "... kaikki ja ainako? Kai sitä vois sitten miesten kanssa jutella asioista tai ihan vaan kuulumisia.
        Naisista vielä:
        "tai sitten liian käytettyjä,niin turha vaiva lähteä niitä edes yrittämään" Siis mitä?
        Eivät kelpaa edes juttuseuraksesi kiinnostavasta aiheesta tai leikinlaskuun...?
        Ei sinun naisia tarvitse sänkyysi asti vokotella, jos sua ei kiinnosta käytetty hmm.
        Joka neljäs vuos helmikuun 29, kun muistat istua kotona lukkojen takana... niin olet turvassa. Silloin ett joudu maksamaan edes sitä mekkokangasta vapaudestasi.

        Ei sikseen, minä kuljin klo 01.30 asti, siinä humussa mukana... ja ihmettelin menoa, pariskunnat riitelivät keskenään, pussasivat ketä sattui lähempänä olemaan,oletan.
        Tai ainakin kahden pariskunnan naiset pussasivat keskenään, monta kertaa illan aikana ja äijistä se oli hupaisaa. Ja mua nolotti koko tilanne, toinen niistä miehistä yritti sitt kaulailla mua ja se oli loppu niitti mulle! Siellä äijä istui lattialla, järjestysmies seisoi välissämme ja Mikko tuli seisomaan mun eteeni.

        Lähdimme kaikki turkulaiset "ihme otukset" pois, majapaikkaamme. Eli ei sujunut minunkaan Vappuni odotusteni mukaisesti. Ja melko varmasti olisin saanut selkääni jos ei järjestysmies pari vielä lisää sekä Mikko olis heti olleet välissä. Siksi ison ja podatun kaverin lattialle taivutin. Ihan sikahyvällä tuurilla ja silkalla yllätyksellä, koska mies ei osannut edes varoa humalassa ja itsevarmana: minkäänlaista vastustusta olevan edes olemassa.

        että.silleen...terveisiä Hämeenlinnasta!


      • Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

        Tämä on kyllä ontuvin sepitelmä selityksestä; jos sua ei kertakaikkiaan kiinnosta mennä tapaamaan muita ihmisiä. Vilkuilemaan edes jonkin asteisia kansan karnevaali juhlia.Niitä ei monia ole: Uuden Vuoden juhlat, Laskiainen, Vappu ja Juhannus!

        Kristillisiä ns. perhejuhlia ovat : Joulu, loppiainen, pääsiäinen ja helluntai, niitä nyt ei oikein karnevaalijuhliksi voi laskea.
        "Naiset on joko liian ylpeitä tutustuakseen "... kaikki ja ainako? Kai sitä vois sitten miesten kanssa jutella asioista tai ihan vaan kuulumisia.
        Naisista vielä:
        "tai sitten liian käytettyjä,niin turha vaiva lähteä niitä edes yrittämään" Siis mitä?
        Eivät kelpaa edes juttuseuraksesi kiinnostavasta aiheesta tai leikinlaskuun...?
        Ei sinun naisia tarvitse sänkyysi asti vokotella, jos sua ei kiinnosta käytetty hmm.
        Joka neljäs vuos helmikuun 29, kun muistat istua kotona lukkojen takana... niin olet turvassa. Silloin ett joudu maksamaan edes sitä mekkokangasta vapaudestasi.

        Ei sikseen, minä kuljin klo 01.30 asti, siinä humussa mukana... ja ihmettelin menoa, pariskunnat riitelivät keskenään, pussasivat ketä sattui lähempänä olemaan,oletan.
        Tai ainakin kahden pariskunnan naiset pussasivat keskenään, monta kertaa illan aikana ja äijistä se oli hupaisaa. Ja mua nolotti koko tilanne, toinen niistä miehistä yritti sitt kaulailla mua ja se oli loppu niitti mulle! Siellä äijä istui lattialla, järjestysmies seisoi välissämme ja Mikko tuli seisomaan mun eteeni.

        Lähdimme kaikki turkulaiset "ihme otukset" pois, majapaikkaamme. Eli ei sujunut minunkaan Vappuni odotusteni mukaisesti. Ja melko varmasti olisin saanut selkääni jos ei järjestysmies pari vielä lisää sekä Mikko olis heti olleet välissä. Siksi ison ja podatun kaverin lattialle taivutin. Ihan sikahyvällä tuurilla ja silkalla yllätyksellä, koska mies ei osannut edes varoa humalassa ja itsevarmana: minkäänlaista vastustusta olevan edes olemassa.

        että.silleen...terveisiä Hämeenlinnasta!

        ""Naiset on joko liian ylpeitä tutustuakseen "... kaikki ja ainako?"

        Tuolla nyt lähinnä tarkoitin että vapaat tutustumisen arvoiset naiset jotka on riennoissa ovat yleensä omissa porukoissaan ja sillä tavalla ylpeitä ettei he itse tee aloitteita ja kun minäkin taas olen aika huono väkisin työntymään seuraan niin tuloksena noista olisi pyöreä nolla tutustumista niihin varmaankin ollut.

        "tai sitten liian käytettyjä,niin turha vaiva lähteä niitä edes yrittämään"

        Ja tällä taas tarkoitin selllaisia helposti tutustuttavia naisia jotka saattaa hyvinkin itse tehdä sen lähestymisen mutta he kun usein ovat niitä joilla sitä kaikenlaista kokemusta ja historiaa piisaa vähän liikaakin niin eivät oikein jaksa kiinnostaa ainakaan seurustelukumppanina.

        "Eivät kelpaa edes juttuseuraksesi kiinnostavasta aiheesta tai leikinlaskuun...?

        Ei sinun naisia tarvitse sänkyysi asti vokotella, jos sua ei kiinnosta käytetty hmm."

        No joo, kyllä mutta taas kun niitä joita haluaisi tuskin pääsee jututtamaan ja niistä joista ei oikein ole väliksi jos tulee juttuseuraa niin sekään ei ihan mutkatonta ole varsinkin jos ovat kiinnostuneita joutumaan tuon vokottelun kohteiksi.


        "Ja mua nolotti koko tilanne, toinen niistä miehistä yritti sitt kaulailla mua ja se oli loppu niitti mulle! Siellä äijä istui lattialla, järjestysmies seisoi välissämme ja Mikko tuli seisomaan mun eteeni."

        Hehee, onpahan ollut ainakin sitten draamaa seurattavaksi muulla karkeloyleisöllä mutta eihän tuo kivaa tietenkään ole :( Juuri ehkä tuo, ihmisten estottomuus liian viinan seurauksena jos ei itse ole samoissa fiiliksissä voi olla vähän häirisevää ja yksi hyvä syy olla osallistumatta, menee sitten toisen kerran.


      • että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

        ""Naiset on joko liian ylpeitä tutustuakseen "... kaikki ja ainako?"

        Tuolla nyt lähinnä tarkoitin että vapaat tutustumisen arvoiset naiset jotka on riennoissa ovat yleensä omissa porukoissaan ja sillä tavalla ylpeitä ettei he itse tee aloitteita ja kun minäkin taas olen aika huono väkisin työntymään seuraan niin tuloksena noista olisi pyöreä nolla tutustumista niihin varmaankin ollut.

        "tai sitten liian käytettyjä,niin turha vaiva lähteä niitä edes yrittämään"

        Ja tällä taas tarkoitin selllaisia helposti tutustuttavia naisia jotka saattaa hyvinkin itse tehdä sen lähestymisen mutta he kun usein ovat niitä joilla sitä kaikenlaista kokemusta ja historiaa piisaa vähän liikaakin niin eivät oikein jaksa kiinnostaa ainakaan seurustelukumppanina.

        "Eivät kelpaa edes juttuseuraksesi kiinnostavasta aiheesta tai leikinlaskuun...?

        Ei sinun naisia tarvitse sänkyysi asti vokotella, jos sua ei kiinnosta käytetty hmm."

        No joo, kyllä mutta taas kun niitä joita haluaisi tuskin pääsee jututtamaan ja niistä joista ei oikein ole väliksi jos tulee juttuseuraa niin sekään ei ihan mutkatonta ole varsinkin jos ovat kiinnostuneita joutumaan tuon vokottelun kohteiksi.


        "Ja mua nolotti koko tilanne, toinen niistä miehistä yritti sitt kaulailla mua ja se oli loppu niitti mulle! Siellä äijä istui lattialla, järjestysmies seisoi välissämme ja Mikko tuli seisomaan mun eteeni."

        Hehee, onpahan ollut ainakin sitten draamaa seurattavaksi muulla karkeloyleisöllä mutta eihän tuo kivaa tietenkään ole :( Juuri ehkä tuo, ihmisten estottomuus liian viinan seurauksena jos ei itse ole samoissa fiiliksissä voi olla vähän häirisevää ja yksi hyvä syy olla osallistumatta, menee sitten toisen kerran.

        Niin no on kai se ihan oma asiasi menetkö vai etkö "karnevaaleihin" mukaan, mutta mitä useemmin sunt nähdään jossain paikassa ja juttelet kavevereiden kanssa... se kyllä pannaan merkille naistenkin keskuudessa.
        Hiljakseen se kiinnostus kyllä herää naistenkin keskuudessa... ja kun juttu asteelle pääset heidän kanssaan; älä kerro kaikkea itsestäsi. Mitä enemmän tietoa pihtaat ...sitä innokkaammin flikat haluaa saada tietoa irti sinusta. Eivät kaikki...
        mutt tarpeeksi moni, jotta naistuttavien joukko kasvaa hiljalleen ja jos ett esitä sikamaisuuksia... suosio/kiinnostus pysyy... siitä sitt valikoimaan omaasi, tai tulla valikoiduksi. Onnella on osuutta tietenkin asiassa.
        Äläkä pröystäile rahalla...silloin on "hait" kimpussasi, melko varma fakta.

        Ei se ihan heh,heh, tilanne ollut.
        Ne porukat siellä tuntee Mikon, hän käy usein katsomassa isovanhempiaan. Minä taas menin Mikon ja muiden kavereiden mukana sinne. Mikko kuitenkin piti mulle eniten seuraa kun itsekin oli nyt pariton. Arvaat mitä siellä kuvittelevat ... kenenkä muija se olikaan joka heitti 100kg bodariäijän lattialle.

        Hänen on varmaan tosi noloa mennä seuraavan kerran paikalliseen.
        Hän nauroi ett sanoo mun olevan vaan Turun paikallinen soturiprinsessa Minervan ja tulkaahan äijät katsoon millaisia ne muut naiset Turussa on. Muistakaa ottakaa kuitenkin ensiapulaukku varmuudeks mukaan.
        Ei ainakaan näyttänyt harmistuneisuuttaan...naureskeli mulle. Pisteet hänelle siitä.
        Hämeenlinnaan en taida muutamaan vuoteen eksyä menemään.


      • Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

        Niin no on kai se ihan oma asiasi menetkö vai etkö "karnevaaleihin" mukaan, mutta mitä useemmin sunt nähdään jossain paikassa ja juttelet kavevereiden kanssa... se kyllä pannaan merkille naistenkin keskuudessa.
        Hiljakseen se kiinnostus kyllä herää naistenkin keskuudessa... ja kun juttu asteelle pääset heidän kanssaan; älä kerro kaikkea itsestäsi. Mitä enemmän tietoa pihtaat ...sitä innokkaammin flikat haluaa saada tietoa irti sinusta. Eivät kaikki...
        mutt tarpeeksi moni, jotta naistuttavien joukko kasvaa hiljalleen ja jos ett esitä sikamaisuuksia... suosio/kiinnostus pysyy... siitä sitt valikoimaan omaasi, tai tulla valikoiduksi. Onnella on osuutta tietenkin asiassa.
        Äläkä pröystäile rahalla...silloin on "hait" kimpussasi, melko varma fakta.

        Ei se ihan heh,heh, tilanne ollut.
        Ne porukat siellä tuntee Mikon, hän käy usein katsomassa isovanhempiaan. Minä taas menin Mikon ja muiden kavereiden mukana sinne. Mikko kuitenkin piti mulle eniten seuraa kun itsekin oli nyt pariton. Arvaat mitä siellä kuvittelevat ... kenenkä muija se olikaan joka heitti 100kg bodariäijän lattialle.

        Hänen on varmaan tosi noloa mennä seuraavan kerran paikalliseen.
        Hän nauroi ett sanoo mun olevan vaan Turun paikallinen soturiprinsessa Minervan ja tulkaahan äijät katsoon millaisia ne muut naiset Turussa on. Muistakaa ottakaa kuitenkin ensiapulaukku varmuudeks mukaan.
        Ei ainakaan näyttänyt harmistuneisuuttaan...naureskeli mulle. Pisteet hänelle siitä.
        Hämeenlinnaan en taida muutamaan vuoteen eksyä menemään.

        No joo varmaan herää tuo kyllä ihan totta varmaan ettei pitäisi olla liian avoin, jännäefektiä, mutta sitä nyt ainakaan en oikein osaa, siis leikkiä salaperäistä. Ja tuo taas että jossain baareissa ei välttämättä minusta kannata liian paljon näkyillä, ainakin naisessa se tekee vähän semmoisen kuvan että viettää vähän liiankin vauhdikasta viihde-elämää.

        Älä huoli, eihän tuo millään tavalla sitä Mikkoa haittaa, korkeintaan varmaan herättää paikallisissa naisissa kiinnostuksen viedä saalis soturiprinsessalta eikä se hemmokaan häntä siitä voi syyttää, itsepähän teki virheliikkeensä.

        Mene vaan, mieluummin aika piankin niin on vielä tuoreessa muistissa ja voit pitää salahauskaa katsomalla kuinka tyypit hypähtelee syrjään sinun vastaantullessa :D Itseasiassa voi kyllä herättää kiinnostuksenkin tuollainen kipakkuus miehissä että niitä häiriköitä voi tulla enemmänkin mutta ne varmaan sitten osaa jo käyttäytyä.


      • että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

        No joo varmaan herää tuo kyllä ihan totta varmaan ettei pitäisi olla liian avoin, jännäefektiä, mutta sitä nyt ainakaan en oikein osaa, siis leikkiä salaperäistä. Ja tuo taas että jossain baareissa ei välttämättä minusta kannata liian paljon näkyillä, ainakin naisessa se tekee vähän semmoisen kuvan että viettää vähän liiankin vauhdikasta viihde-elämää.

        Älä huoli, eihän tuo millään tavalla sitä Mikkoa haittaa, korkeintaan varmaan herättää paikallisissa naisissa kiinnostuksen viedä saalis soturiprinsessalta eikä se hemmokaan häntä siitä voi syyttää, itsepähän teki virheliikkeensä.

        Mene vaan, mieluummin aika piankin niin on vielä tuoreessa muistissa ja voit pitää salahauskaa katsomalla kuinka tyypit hypähtelee syrjään sinun vastaantullessa :D Itseasiassa voi kyllä herättää kiinnostuksenkin tuollainen kipakkuus miehissä että niitä häiriköitä voi tulla enemmänkin mutta ne varmaan sitten osaa jo käyttäytyä.

        Ei mulla ole mitään henk. koht. yhteyksiä siihen kaupunkiin, kunhan mentiin juhlimaan sinne. Sitä kun oli kehuttu kivaksi kesäkaupungiksi, niin kaverit porukalla päättivät viettää kevätkarnevaaleja vaihteeksi siellä. Minut kutsuttin kans mukaan ja mä otin kutsun vastaan. Ilmoitin tulevani yksin...jos sopii ja sopihan se muille.
        Mikko on Tintin veli, ihan hiton hienoa jos joku naisista nyt kiinnostuisi Mikosta.
        Mulle asia on jo selvinnyt...viihdytään yhdessä kuin sisar ja veli, ei sen enempää. Mikko on ujo vieraiden nuorempien naisten kanssa, vanhempiin naisiin kyllä suhtautuu luonnollisesti kuin äitiinsä tai isoäitiinsä.

        Kuule olen ihan sata varma ett tein ison virheen sen tyypin suhteen...ei taatusti anna sitä anteeksi. Mä näin sen silmistä jo ett nyt tuli lättyyn, ainoastaan neljä miestä siinä välissämme ja iso yleisö esti mun henkilökohtaisen katastrofini. Sen äijän kaula oli pelkkää jännittynyttä jännettä ja hampaat irvessä puri leukojaan yhteen.
        Piti kuitenkin hermonsa kurissa vielä siinä tilanteessa, mutt taatusti muistaa mun nassuni.
        En minäkään niin tyhmä ole etten ymmärtäisi pysyä kaukana hänestä.
        Viisaammin olisin tehnyt jos olisin purrut miestä käteen, jättäen ainoastaan hampaanjäljet... kuin nöyryyttämällä kaadollani.


      • Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään henk. koht. yhteyksiä siihen kaupunkiin, kunhan mentiin juhlimaan sinne. Sitä kun oli kehuttu kivaksi kesäkaupungiksi, niin kaverit porukalla päättivät viettää kevätkarnevaaleja vaihteeksi siellä. Minut kutsuttin kans mukaan ja mä otin kutsun vastaan. Ilmoitin tulevani yksin...jos sopii ja sopihan se muille.
        Mikko on Tintin veli, ihan hiton hienoa jos joku naisista nyt kiinnostuisi Mikosta.
        Mulle asia on jo selvinnyt...viihdytään yhdessä kuin sisar ja veli, ei sen enempää. Mikko on ujo vieraiden nuorempien naisten kanssa, vanhempiin naisiin kyllä suhtautuu luonnollisesti kuin äitiinsä tai isoäitiinsä.

        Kuule olen ihan sata varma ett tein ison virheen sen tyypin suhteen...ei taatusti anna sitä anteeksi. Mä näin sen silmistä jo ett nyt tuli lättyyn, ainoastaan neljä miestä siinä välissämme ja iso yleisö esti mun henkilökohtaisen katastrofini. Sen äijän kaula oli pelkkää jännittynyttä jännettä ja hampaat irvessä puri leukojaan yhteen.
        Piti kuitenkin hermonsa kurissa vielä siinä tilanteessa, mutt taatusti muistaa mun nassuni.
        En minäkään niin tyhmä ole etten ymmärtäisi pysyä kaukana hänestä.
        Viisaammin olisin tehnyt jos olisin purrut miestä käteen, jättäen ainoastaan hampaanjäljet... kuin nöyryyttämällä kaadollani.

        "Mulle asia on jo selvinnyt...viihdytään yhdessä kuin sisar ja veli, ei sen enempää. Mikko on ujo vieraiden nuorempien naisten kanssa, vanhempiin naisiin kyllä suhtautuu luonnollisesti kuin äitiinsä tai isoäitiinsä."

        Heh, Mikko lienee palstaltakin tuttujen kilttien & kunnollisten miesten kaltainen, ei syty kipinää :D No eihän se sinun vika ole, tuli vaan mieleen.

        Tainnut olla joku ihan oikea jännämies sitten jos noin tosissaan ottaa, siitähän se käytöskin kyllä kertoo. Minusta toimit kyllä ihan oikein, saatoit pelastaa monta naista käpälöinniltä jatkossa kun kyllä se varmaan tuon muistaa eikä taatusti halua uudestaan kokea sitä kun hento nainen pistää 6-0 kenttään. Nassun muistamisesta: Vähän epäilen että silti vaikka taatust muistaa tapahtuman niin sinun kasvojen tarkka muistaminen on vähän vaikeampaa jo ihan alkosta johtuen ja muutenkin, kuinka hyvin itse muistat ohimennen tapaamiesi kasvonpiirteet?, niin tuskinpa tuo heti tuntee jos vastaan tulee. Tietysti jos samojen ihmisten seurassa menet kuin tuolla reissulla niin sitten saattaa tajuta mutta tuskinpa muuten on vaaraa kuitenkaan mutta voihan tuo hyvä olla jos ei sulla ihan heti tuonne samaan baariin tule asiaa.


    • Ftyhjjj

      Sää mitää saanu

    • "Tästä taas opimme, että iloinen ja antavainen nainen on onnellinen nainen ja pihtaava "kunnon tyttö" on murjottava hapannaama, joka luulee että hänen pimppinsä on joku aarearkku jonka päällä pitää istua. Aarteet jakoon vaan sanon minä."

      Eihän näiden tarvitse toisiaan poissulkea, vaikka valitseekin kelle antaa aarrettaan avomielisesti. :)

      Se, että pihtailee eikä anna kaikille luultavasti tekee sen pihtarin onnellisemmaksi, kuin se että antaisi kaikille. Ihmistyyppi on sellainen erilainen, kuin sillä joka ei ole niin tarkka omastaan, kunhan saa ja antaa. Joka nauttii seksistä ja estottomuudesta melkeinn kenen kanssa vaan. Kaikki ei siihen pysty. Eikä se minusta ole väärin. Hyvä jos tietää, ettei se tee onnelliseksi juuri itseä, vaikka jonkun toisen tekeekin. :)

      • Niinpä. Ihmiset luulevat, että ihminen, joka pihtailee rahan kanssa on jotenkin onneton vaikka asia on päin vastoin.

        Ajatellaan vaikka, että minä baarista palatessani kävelen 1,5 km kotiin yöllä ja säästän 13 €. Sen sijaan, että olisin ihan romuna, olen iloinen säästämästäni rahasta ja vielä tyytyväinen saamastani liikunnasta. Jos sattuu vielä kaunis kesäyö, tuo jo se yö itsessään mielihyvää.

        AP:n aloitukseen sanoisin, että tuossa toteutuu vain se normi kuvio. Minulla on periaatteessa kahdenlaisia naisia. On niitä joita paneskellaan ja niitä, jotka kelpaa parisuhteeseen. Parisuhteeseen ei kelpaa ne lutkahtavat naiset, tosin en kyllä niitä panekaan.

        Varoittelin tuossa vappubrunssilla yhtä "kamunaista", joka (hyvässä tarkoituksessa tosin) kehui, että hänen uusi miehensä on ensimmäinen, joka kokkaa itse. Sanoin jälkeenpäin kahden ollessamme, että on turhaa varsinkaan seurassa mainostaa, että niitä miehiä on ollut isompikin määrä.


      • BEM kirjoitti:

        Niinpä. Ihmiset luulevat, että ihminen, joka pihtailee rahan kanssa on jotenkin onneton vaikka asia on päin vastoin.

        Ajatellaan vaikka, että minä baarista palatessani kävelen 1,5 km kotiin yöllä ja säästän 13 €. Sen sijaan, että olisin ihan romuna, olen iloinen säästämästäni rahasta ja vielä tyytyväinen saamastani liikunnasta. Jos sattuu vielä kaunis kesäyö, tuo jo se yö itsessään mielihyvää.

        AP:n aloitukseen sanoisin, että tuossa toteutuu vain se normi kuvio. Minulla on periaatteessa kahdenlaisia naisia. On niitä joita paneskellaan ja niitä, jotka kelpaa parisuhteeseen. Parisuhteeseen ei kelpaa ne lutkahtavat naiset, tosin en kyllä niitä panekaan.

        Varoittelin tuossa vappubrunssilla yhtä "kamunaista", joka (hyvässä tarkoituksessa tosin) kehui, että hänen uusi miehensä on ensimmäinen, joka kokkaa itse. Sanoin jälkeenpäin kahden ollessamme, että on turhaa varsinkaan seurassa mainostaa, että niitä miehiä on ollut isompikin määrä.

        Jeps, kyllähän sille omalle pihtaamiselle yleensä aina on olemassa jokin syy. Ja ainahan se syy ei ole pakko, vaan juurikin valinta kysymys. :)


      • Ikis__M
        BEM kirjoitti:

        Niinpä. Ihmiset luulevat, että ihminen, joka pihtailee rahan kanssa on jotenkin onneton vaikka asia on päin vastoin.

        Ajatellaan vaikka, että minä baarista palatessani kävelen 1,5 km kotiin yöllä ja säästän 13 €. Sen sijaan, että olisin ihan romuna, olen iloinen säästämästäni rahasta ja vielä tyytyväinen saamastani liikunnasta. Jos sattuu vielä kaunis kesäyö, tuo jo se yö itsessään mielihyvää.

        AP:n aloitukseen sanoisin, että tuossa toteutuu vain se normi kuvio. Minulla on periaatteessa kahdenlaisia naisia. On niitä joita paneskellaan ja niitä, jotka kelpaa parisuhteeseen. Parisuhteeseen ei kelpaa ne lutkahtavat naiset, tosin en kyllä niitä panekaan.

        Varoittelin tuossa vappubrunssilla yhtä "kamunaista", joka (hyvässä tarkoituksessa tosin) kehui, että hänen uusi miehensä on ensimmäinen, joka kokkaa itse. Sanoin jälkeenpäin kahden ollessamme, että on turhaa varsinkaan seurassa mainostaa, että niitä miehiä on ollut isompikin määrä.

        "Sanoin jälkeenpäin kahden ollessamme, että on turhaa varsinkaan seurassa mainostaa, että niitä miehiä on ollut isompikin määrä."

        Hyvä ja aiheellinen neuvo varsinkin kun vaikuttaa siltä että nykyään aika moni nainen ei tosiaan taida ymmärtää hävetä seikkailujaan. Aika paljon tuostakin naisesta tosiaan kertoo se että nyt vasta ensimmäinen kokkaustaitoinen mies löytynyt.


    • 46reyhj

      Kunnollinen nainen ei lähde baarista jonkun kämpille pantavaksi ja katsomme lutkia nenänvartta pitkin juuri sen vuoksi koska lutkat lähtee. Itsehän kutsuit lutkaksi joten sait mitä tilasit.

      • kylmätfaktat

        Kyllä nekin lähtee jos vaan tarpeeksi osaavat pelimies/jännämies on asialla. Naiivia kuvitella että niitä "kunnon naisia" ei seksi kiinnosta.


      • Naisasialooseri1

        Kiinnostaa kyllä, mutta vain oman miehensä kanssa vakavassa parisuhteessa.


    • LutkaOnParas

      Hankit kato kunnon naisen, Kunnon työn ja menet naimisiin, kun saat potkut tämä kunnon nainen skitsahtaa ja käy psyko tyyliin kimppuusi keittiöveitsellä... ja tästä joudut tietysti mielisairaalaan, menetät lapsesi, makselet lainoja ja kitkuttelet katkeruudessa lopun elämää :)

    • kukapatietää

      Jospa ne naiset katsoivat, että tasoteoria pitää sittenkin paikkansa ja siinä tasot kohtasivat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe